Power Rangers Insulting Asians
Created on: April 7th, 2007
Power Rangers Insulting Asians
None ( ._.)

Sponsorships:

Vote metrics:

rating total votes favorites comments
(4.17) 494 26 96

View metrics:

today yesterday this week this month all time
1 0 0 0 29,636

Inbound links:

views url
1 http://ytmnsfw.com/search?q=asian&x=0&y=0
1 http://m.digg.com/news/offbeat/Power_Rangers_Insults_Asians
1 http://www.google.de/search?q=insulting+asians&ie=utf-8&oe=utf-8&aq=t&rls=org.mozilla:en-US:unofficial&client=firefox-a
1 http://ytmnsfw.com/users/YelseW/

Add a comment

Please login or register to comment.
April 7th, 2007
(4)
BWAHAHAHAHA asian stereotypes ftw!!
April 7th, 2007
(1)
but don't call it "PRTMND", f*gs will downvote for that
April 7th, 2007
(1)
He's right.
April 7th, 2007
(2)
lol im not the only one who still watches power rangers
April 8th, 2007
(1)
yeah the main question is why you're still watching power rangers.
April 7th, 2007
(0)
lol
April 7th, 2007
(10)
I'm not a racist. That's what's so insane about this.
April 7th, 2007
(3)
also c*cks
April 7th, 2007
(0)
OH SH
April 7th, 2007
(0)
IT
April 7th, 2007
(1)
if you say it fast, it sounds like ocean
April 7th, 2007
(1)
plastic, haha
April 7th, 2007
(0)
I await Keaton's Fun Times Mix
April 7th, 2007
(0)
hell yeah
April 7th, 2007
(0)
[ comment is below rating threshold and has been hidden ]
(0)
I'm not a racist. That's what's so insane about this.
April 7th, 2007
(0)
WHEEE HIP
April 7th, 2007
(1)
glad you didn't name this PRTMND
April 7th, 2007
(0)
The title alone made me laugh
April 7th, 2007
(0)
[ comment (and 2 replies) is below rating threshold and has been hidden ]
(0)
-1 for watching power rangers.
April 7th, 2007
(-1)
-_-
April 7th, 2007
(1)
Your penis is small like the tiny birds of my homeland
April 7th, 2007
(0)
hahahaha!!!
April 7th, 2007
(0)
hahaha great.
April 7th, 2007
(0)
LOL
April 7th, 2007
(0)
THAT'S RACIST!
April 7th, 2007
(2)
Out of Context ftw
April 7th, 2007
(0)
hahhahahaha
April 7th, 2007
(1)
I want a plastic penis.
April 7th, 2007
(0)
LMAO THATS GOOD!
April 7th, 2007
(0)
HAHAHAH, PWND!!!!!!!!!!!!!
April 7th, 2007
(1)
wow kinda creepy that you have that dvd set, but very funny
April 7th, 2007
(0)
you watch power ranger
April 7th, 2007
(0)
go go power rangers
April 7th, 2007
(-1)
[ comment (and 2 replies) is below rating threshold and has been hidden ]
(-1)
lol, first downvote!
April 7th, 2007
(1)
Plastic...?
April 7th, 2007
(1)
POWER RANGERS HAS GONE STRAIGHT TO HELL
April 7th, 2007
(-1)
[ comment is below rating threshold and has been hidden ]
(-1)
Why are you watching Power rangers? That sh*t is still on the air?
April 7th, 2007
(1)
Plastic and an inch long wang?
April 7th, 2007
(0)
Hah
April 7th, 2007
(0)
What is he really referring to though? I can't think of anything else he could be talking about.
April 7th, 2007
(-3)
[ comment is below rating threshold and has been hidden ]
(-3)
http://peacefulnightsky.ytmnd.com/
April 7th, 2007
(1)
Wasn't he the yellow ranger, too?
April 7th, 2007
(1)
Plastic?!
April 7th, 2007
(0)
haha well... if it sync'd up a bit better that'd be neat.. plus you made me feel old (this ain't your older brothers power rangers thats for sure)
April 7th, 2007
(0)
roflmao
April 7th, 2007
(0)
i lawl'd
April 7th, 2007
(0)
i don't really see what's racist about this but "it's plastic and an inch long"...
April 7th, 2007
(0)
Haha! Oh man, these types of YTMs are the best.. when something is taken completely out of context.
April 7th, 2007
(0)
I guess black people can make anything sound like a double entendre.
(0)
It's not a double entendre. It's simply a statement taken out of context to mean something else. A better statement is "I guess black people can make anything sound like sexual innuendo".
April 7th, 2007
(0)
OMGZ! RACISM!
April 7th, 2007
(-1)
1
April 8th, 2007
(1)
lol nice 1
June 29th, 2007
(0)
lol rice 1
April 7th, 2007
(0)
I'll five it, but it seriously need some work to keep the sync after some loops... Anyway great idea!!!
April 7th, 2007
(0)
i'd hit it
April 7th, 2007
(-2)
really? mastersh*tsu musta been jipped 1/2 and inch then
April 7th, 2007
(2)
Oh, the great part is how the girl corrects the other dude by making his "measurement" smaller. It just kind of adds to the innuendo.
April 7th, 2007
(0)
ROFL.
April 7th, 2007
(0)
lol
April 7th, 2007
(0)
massive win+ taken out of context=5
April 7th, 2007
(0)
hahahah.. dear god..
April 7th, 2007
(1)
Asians are made out of plastic!
April 7th, 2007
(0)
lol
April 8th, 2007
(0)
You sir, have made my day, and win the prize for PRTMND's. That's right, I surrender the trophy to you.
April 8th, 2007
(0)
lol
April 8th, 2007
(0)
Damn that chick is cute. I would watch this crappy movie too just for her.
April 8th, 2007
(0)
Pretty good, but the sync goes off after about 2 cycles.
April 8th, 2007
(0)
On Hills where Flocks are fed, flies toward the Springs Of Ganges or Hydaspes, Indian streams; But in his way lights on the barren plaines
April 8th, 2007
(0)
So, what IS plastic and an inch long?
April 8th, 2007
(0)
It's Dax's. All Dax's. You figure it out.
April 8th, 2007
(1)
Damn plastic condoms. Can't feel a thing.
April 8th, 2007
(1)
The Power Rangers are an Asian creation.
April 8th, 2007
(0)
Save me Chaka Kahn!
April 8th, 2007
(1)
It all started with the Yellow Ranger.
April 8th, 2007
(0)
You have officially won the internets! Conglaturation!!! You have completed a great game and proved the justice of our culture. Now go and rest our heroes!
April 8th, 2007
(0)
im mad...but cant stop laughing!
April 8th, 2007
(0)
s'okay.
April 8th, 2007
(0)
He's proud that it's a full inch.
April 8th, 2007
(0)
lmao
(1)
Power rangers are still on the air?
April 8th, 2007
(-2)
This ytmnd makes me want to kill a baby(in a good way)
April 8th, 2007
(0)
Hmm
(0)
That gorilla probably had sex with the asian guy
June 24th, 2007
(0)
Lulz
August 17th, 2007
(0)
lol, power rangers construction crew
October 21st, 2007
(1)
Inchtastic
November 30th, 2007
(0)
He seems so proud of it, though... XD
July 31st, 2008
(0)
Took me a while to get it... TINY DILDO DICK!!! XD
August 6th, 2009
(1)
It was racist enough that they originally had an Asian as the Yellow Ranger and a black man as the black ranger!