Not in my damn store.
Created on: April 23rd, 2007
Not in my damn store.
The old site that MattressMan Pacard'd, for those who still want it.

Sponsorships:

Vote metrics:

rating total votes favorites comments
(4.55) 893 195 127

View metrics:

today yesterday this week this month all time
0 2 0 2 34,397

Inbound links:

views url
5 http://steamcommunity.com/profiles/76561197980773381
4 https://www.google.com/
4 http://www.fohguild.org/forums/screenshots/15673-ytmnd-thread-99.html
4 http://forums.filefront.com/spam-forum/454481-porn-2.html
3 http://www.stumbleupon.com/su/

Add a comment

Please login or register to comment.
April 23rd, 2007
(4)
This site won't get Pacard'd. I promise.
April 23rd, 2007
(-12)
[ comment is below rating threshold and has been hidden ]
(-12)
In that case, 1.
April 23rd, 2007
(-1)
[ comment is below rating threshold and has been hidden ]
(-1)
needs moar PACARD
April 23rd, 2007
(0)
HULK SMAAAAAAAAASH
April 23rd, 2007
(4)
I gave him the go ahead to do this since noone should trust me a third time. I warned everyone I'd pacard it again if they kept making it high rated. it was all just an experiment and it was worth it.
April 23rd, 2007
(0)
you better be lying
April 23rd, 2007
(-3)
I like the other version better. One of you should repost it again tomorrow.
April 23rd, 2007
(0)
COOKIE 4 U ^_^
April 29th, 2007
(0)
It's not lacking any meat... and that's what real women need.
April 29th, 2007
(0)
I hate that comercial.... and I love you!
April 11th, 2008
(0)
I've never even seen the commercial, but I laugh instantly once they hit that bitch with the phone LOLOLOL
April 23rd, 2007
(0)
Yay~
April 23rd, 2007
(0)
F*ckign funny lol my wife hates her
April 23rd, 2007
(1)
Silly asian men, look what your women have become.
April 23rd, 2007
(0)
Immediate 5 for the retrieval of this page, well done sir!
April 23rd, 2007
(0)
Movie? Song?
April 23rd, 2007
(0)
The ol' High Fidelity ultraviolence!
April 23rd, 2007
(0)
Awesome!
April 23rd, 2007
(-4)
[ comment (and 4 replies) is below rating threshold and has been hidden ]
(-4)
So wait... you reposted his site, f*cked up the sync and won't even Pacard it? This is blasphemy, this is madness...
April 23rd, 2007
(3)
Thank you, Oddflame. MattressMan wants to be a whiny little bitch and take down a genuinely funny site. BTW sync works fine on my end.
April 23rd, 2007
(0)
lulz
April 23rd, 2007
(0)
4
April 23rd, 2007
(0)
pwnt.
April 23rd, 2007
(0)
i can do this all week
April 23rd, 2007
(0)
Justice is a cruel bitch
April 23rd, 2007
(0)
its back, yea
April 23rd, 2007
(0)
OH GOD YES, I f*cking hate that bitch and she's not even on my TV (I live in the UK). WHO'S LAUGHING NOW, BITCH? HUH? F*cking owned.
April 23rd, 2007
(2)
That's one of my favorite movies of all time, and ontop of it she f*cking creeps me out too!!! She's like one of those psycho chicks that if you break up with her she tears her name into your mattress with a knife, and trashes your house and throws paint and sh*t all over your walls and then stands in your kitchen holding the knife and when you walk in she goes, "Oh so you're gonna dump now huh? Hehehahahehahaehah!!! I don't think so baby! Nooo, hehehahahehaheh!!" ... F*cking dumb c*nt.
April 23rd, 2007
(0)
dump me now*
April 23rd, 2007
(-2)
No, what nasaly, cackling asian women need is a telephone to the face. byaaaah!
April 23rd, 2007
(-4)
[ comment is below rating threshold and has been hidden ]
(-4)
boo
April 23rd, 2007
(0)
You sir...are outstanding.
(0)
I love it as much as I hate the annoying commecial and that chick...which is a LOT.
April 23rd, 2007
(-6)
[ comment is below rating threshold and has been hidden ]
(-6)
1 for Jack Black
April 23rd, 2007
(0)
Finish Her
April 23rd, 2007
(0)
Ultra Kill.
April 23rd, 2007
(0)
That's what you get for having a face like that kthnxbai
April 23rd, 2007
(0)
F*ck yeah dude. 5'ed for High Fidelity. WORD!
April 23rd, 2007
(-3)
[ comment is below rating threshold and has been hidden ]
(-3)
yay a crappy site id already seen before
April 23rd, 2007
(0)
Thanks for reposting.
April 23rd, 2007
(0)
lmao you win the webbernetz
April 23rd, 2007
(2)
I laughed, I cried, I came.
April 23rd, 2007
(0)
That's really funny. Nice work.
April 23rd, 2007
(1)
NOT LACKING MEEEEEAAAAATTTTT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
April 23rd, 2007
(0)
This is lacking some meat
April 23rd, 2007
(0)
HAHAHHAHA
April 23rd, 2007
(1)
needs Zidane headbutt
April 28th, 2007
(-1)
Hmmm...
April 23rd, 2007
(0)
Yes!
April 23rd, 2007
(0)
the following has been lol'd at: http://notlackinganymeat.ytmnd.com/
April 24th, 2007
(0)
must upvoat
April 24th, 2007
(0)
April 24th, 2007
(0)
lol, those guys have small penises
April 25th, 2007
(0)
excellent. this deserves a 5/5. marked as favorites!!
April 26th, 2007
(0)
It's not lacking any Win! N that's what real YTMNDers need! SO here's a 5 for you.
April 26th, 2007
(0)
Thank you, Thank you - YTMND is the agitated viewer's revenge!
April 27th, 2007
(0)
THAT'S WHAT REAL WOMEN NEED. What do you tell a woman with two black eyes? Nothin' you already told her twice. That's what real women need.
April 27th, 2007
(0)
huh huhhuhuhuh! *DING*
April 27th, 2007
(0)
April 27th, 2007
(0)
WIN.
April 27th, 2007
(0)
i lauwledleed
April 27th, 2007
(0)
the only complaint is that stupid laugh, but the beating that ensues makes up for this, thx, 5'd
April 27th, 2007
(0)
What movie is that?
April 27th, 2007
(0)
Needs moar goat.
April 27th, 2007
(0)
I hate that damn commercial, but I like this ytmnd.
April 27th, 2007
(0)
she deserved what she got! @\w/@ and yeah... needs more goat. XD
April 27th, 2007
(0)
Is it weird I like the Quizno's bitch better with her face bashed in? SUBQUESTION...is it better to burn out than fade away?
April 29th, 2007
(0)
1. Yes. 2. Turn that sh*t off.
(0)
I havn't laughed so much in a fortnight, good editing to. Thanks for making this, made me happy.
April 28th, 2007
(0)
win
April 28th, 2007
(0)
REASON TO VOTE
April 28th, 2007
(0)
THIS WINS 100 DOLLAR BILLS.
April 28th, 2007
(0)
lol
April 28th, 2007
(0)
Not lackin' any meat, and that's what real women need! ^^
April 28th, 2007
(0)
LOL
April 28th, 2007
(0)
Hi. I'm UndeadPrincess, and I approve of this YTMND.
April 28th, 2007
(0)
Thank you.
April 28th, 2007
(0)
you have no idea how much i just laughed. omg.
April 28th, 2007
(0)
I want... to sex you. Hard.
April 29th, 2007
(0)
F*cking brilliant.
April 29th, 2007
(0)
omg this is so funnies
April 29th, 2007
(0)
omfg you get 5 just because i hate the way that chick laughs lol
April 29th, 2007
(0)
THIS IS SO AMAZING AHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH NOTHING HERE NEEDS TO BE CHANGED!!!!!!!!!!!!! i love you so much *crys* (and your my first fav)
April 29th, 2007
(1)
YES. This is EXACTLY what I've always wanted to see.
April 29th, 2007
(0)
$$
April 29th, 2007
(0)
LMAO.
April 30th, 2007
(0)
hahahaha win
April 30th, 2007
(0)
lololololol
April 30th, 2007
(0)
DING! AHHH! YEAH!
April 30th, 2007
(0)
lmao
April 30th, 2007
(0)
Ahahahahaaah!
April 30th, 2007
(0)
it not lacking n-e goodness.
April 30th, 2007
(0)
F*cking yes! I hate that bitch so much!
April 30th, 2007
(0)
f*cking amazing. PICCCCCCCCCCCCCCCCCCCCARD
May 1st, 2007
(0)
This is one for the ages. Good work. Fav'd.
May 1st, 2007
(0)
ahahahahhhhhhhhhh
(0)
f*ck quizznos and their crunchy "toasted" sammiches. Those things are burnt and cut the roof of my mouth.
(0)
oh, and Quiznos sounds suspiciously like Quizzelbuck.
May 1st, 2007
(0)
Give that bitch what she deserves.
May 1st, 2007
(0)
wow
May 1st, 2007
(0)
...Didn't see that coming.
May 1st, 2007
(0)
hahahahaha awesome, thansk so much, mattressman is a dumb c*cksucker for ruining such a good YTMND
May 1st, 2007
(0)
LOL!
May 1st, 2007
(0)
there is no more satisfying crunch than that
May 1st, 2007
(0)
Finally, it's back to the way it should be.
May 2nd, 2007
(0)
LOL
May 19th, 2007
(0)
Guess she said something wrong
June 2nd, 2007
(0)
This is awesome, and no one can deny it.
June 14th, 2007
(0)
lmao
June 16th, 2007
(0)
Awesome. I loved it.
June 22nd, 2007
(0)
I type in Pacard in the search engine, and there is no Pacard :(
June 22nd, 2007
(0)
+3 for ownage though BAM
(0)
IT'S NOT LACKING ANY LOLS
August 5th, 2007
(0)
lol
August 7th, 2007
(0)
I Enjoy Seeing That Bitch Get Owned.
August 7th, 2007
(0)
No,You Need Your Nasally Asian *ss Whuped.*Ding*
December 23rd, 2007
(0)
They finally killed that scary guitar weilding chinchilla with the human skin suit!
February 7th, 2008
(0)
HAHAHAHAHA!
May 24th, 2008
(-1)
Stolen and you disgrace PACARD
July 30th, 2008
(0)
Not stolen. The original creator permitted me to upload it.
February 1st, 2009
(0)
I forgot to comment on this, but it was a great one. To those of you curious, the scene is from the movie High Fidelity.
July 17th, 2009
(0)
lol, wtf?
July 21st, 2010
(0)
You know.....I was searching for PACARD....but I remember when that ad first came out....I fucking hated that dumb bitch. 5'd just for the vicious beating.