Uh...no thanks.
Created on: May 17th, 2007
Uh...no thanks.
...to the RAPE ROOM!

Sponsorships:

Vote metrics:

rating total votes favorites comments
(3.9) 394 31 94

View metrics:

today yesterday this week this month all time
0 0 0 3 13,796

Inbound links:

views url
No one has linked to this site. ( ._.)
Citations:
?The Sinister Burger King (don't stare) by waffleking
User: waffleking

Add a comment

Please login or register to comment.
May 17th, 2007
(0)
Clever but not really all that amazing, I found it funny.
May 17th, 2007
(0)
COOKIE 4 U ^_^ 2nd
May 18th, 2007
(0)
Here's why its amazing: That picture had a 1:100000000000 chance of being funny. The title and the audio made the odds 1:1.....roughly.
May 17th, 2007
(2)
it's a trap! the malformed jelly belly bean is going to turn you into bread!
May 17th, 2007
(0)
[ comment (and 1 replies) is below rating threshold and has been hidden ]
(0)
I'm not sure whether this is funny or not v-_-v
May 17th, 2007
(1)
that's the man who lives in my closet
May 17th, 2007
(0)
lmfao pedo coconuts or something
May 17th, 2007
(1)
ITS A TRAP!
May 17th, 2007
(0)
where was this found at anyhow
May 17th, 2007
(0)
Friend gave me the link. No idea where he got it from.
May 17th, 2007
(1)
FOLLOW ME! TO GLOOOORYYYY!
May 18th, 2007
(0)
HOLE!!!!!!
(-2)
[ comment is below rating threshold and has been hidden ]
(-2)
Chewie began pumping his hips rhythmically, driving himself into Leia as far as he could go.
May 17th, 2007
(0)
Good stuff and well executed, but its just... just not funny enough somehow...
May 17th, 2007
(0)
*chuckle*
May 17th, 2007
(0)
i'm scared :(
May 17th, 2007
(0)
for some odd reason i lol'd at this. not sure why though...
May 17th, 2007
(0)
yeah, i'd really rather not
May 17th, 2007
(0)
IT'S A N*GG'R! or A giant Coffee Bean. Maybe its a Coconut.
May 17th, 2007
(4)
This way to the rape!
May 17th, 2007
(0)
Not sure why, but this comment is funnier than what original author put up there.
May 18th, 2007
(0)
Yeah, I was thinking of putting something along the lines of 'j00 gon git RAPED' fer the title, but I pathetically played it safe. Waitaminute...I could just put it in the description! THPT! I R SMURT PERSUN!
May 18th, 2007
(2)
Good move, I fell outta my chair when I read the desc.
May 17th, 2007
(0)
AHH
May 17th, 2007
(1)
1
May 17th, 2007
(0)
chernobyl babies
May 17th, 2007
(0)
That music brings me back to a better time. A time of pollen and nasty-looking green plant-ish monsters.
May 18th, 2007
(0)
my god i love metroid *runs off to play*
May 17th, 2007
(0)
You get a 5 for the music. I think the reason it's not really funny is because of the title. Besides, it's clearly Mr. Potato-Head on PCP.
May 17th, 2007
(0)
wtf is that? A black prune clown?
May 17th, 2007
(0)
It would be even funnier if it pointed to bathrooms.
May 17th, 2007
(0)
5'd for the creepy Super Metroid music
May 17th, 2007
(0)
DON'T STARE INTO ITS EYES!
(0)
creepy
May 17th, 2007
(0)
HE'S A N*GG*R! HE'S A N*GG*R!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
May 18th, 2007
(0)
oh my gawd.
May 17th, 2007
(0)
Incredible choice of music.
(0)
I agree
May 18th, 2007
(1)
Thanks. I knew right from the start it had to be Metriod music of some kind. Something like Silent Hill would have been too obvious.
May 18th, 2007
(0)
yeah this would have been less effective with an arbitrary choice.
May 17th, 2007
(0)
creative
May 17th, 2007
(1)
haha +1 for the sources actually being listed. Which is a 6 for u
(0)
the music makes it soo much better.
May 17th, 2007
(1)
dead n*gg*r storage this way
May 18th, 2007
(0)
this is really creepy, i just had deja vu that i saw this recently. i think I'm goin nuts!
(0)
I don't know why, but complete win, i love it
(0)
rofl, great music and title
May 18th, 2007
(0)
Super Metroid music makes it all better.
May 18th, 2007
(-5)
[ comment (and 2 replies) is below rating threshold and has been hidden ]
(-5)
This would have been funny if it was something different...
May 18th, 2007
(0)
scary...
May 18th, 2007
(0)
I have to laugh because, haha, what is that thing?
May 18th, 2007
(-2)
[ comment (and 1 replies) is below rating threshold and has been hidden ]
(-2)
"Follow Me, I'ma chargin mah lazor."
May 18th, 2007
(0)
wow... btw thats super metroid boss music i believe
May 18th, 2007
(0)
Honestly...my best guess is a punchy to the point of giddiness Domo-kun.
May 18th, 2007
(0)
I was going to 5 it for the sound until you made it obvious it was stolenzorz.
May 18th, 2007
(0)
he has candy
May 18th, 2007
(0)
No thanks. I don't like being raped. 5'd for nice try.
May 18th, 2007
(-1)
such a bad ytmnd get this off u and c please
May 18th, 2007
(-1)
Make the eyes move like in a paedophilic and suspicious manner. Not that I'd know how a paedophile looks suspicious.
May 18th, 2007
(0)
Great Job!
May 18th, 2007
(0)
???
May 18th, 2007
(0)
my left eyebrow scrunched
May 18th, 2007
(0)
lol
May 18th, 2007
(0)
lol nice use of metroid music
May 18th, 2007
(0)
rape room'd
May 18th, 2007
(0)
Do it. Do it now.
(0)
OH MY GOD WTF IS UP WITH HIS EYEBAGS?
May 18th, 2007
(0)
Minus 3 for not sourcing Metroid as the sound origin.
May 18th, 2007
(0)
wtf
May 18th, 2007
(0)
5
May 18th, 2007
(0)
i laughed
May 18th, 2007
(0)
Perfect music. :D
May 18th, 2007
(0)
haha.
May 18th, 2007
(0)
lol, Super Metroid
May 18th, 2007
(0)
Notice how the fingers form an upside down pen*s.
May 18th, 2007
(-1)
U
May 18th, 2007
(-1)
and only U... Noticed it. Gheywad
May 18th, 2007
(0)
the music rules and the idea is funny, but it's the little things like appropriate background color that bumps this to 5.
May 18th, 2007
(0)
It is from Cadbury world. It is supposed to be a cocoa bean or something.
May 18th, 2007
(0)
gon get raped
May 18th, 2007
(0)
Super Metriod is worth it.
May 18th, 2007
(0)
this is what YTMND has come to? this isn't a forum, make your comedy, dont find it.
May 18th, 2007
(0)
no... you shut up
(0)
I LOL'D
May 18th, 2007
(0)
...the f*ck???
May 19th, 2007
(-1)
you fail at life
May 24th, 2007
(1)
"This user has no sites."
(1)
now that i thinka bout it, you know what music would have worked? Torgos Theme.
(1)
This is such a great ytmnd
February 5th, 2008
(0)
;_;