Well then who would you believe?
Created on: July 10th, 2007
Well then who would you believe?
http://www.youtube.com/watch?v=bZIzRqDOSZo

Sponsorships:

Vote metrics:

rating total votes favorites comments
(4.64) 1,988 509 380

View metrics:

today yesterday this week this month all time
3 5 5 0 107,266

Inbound links:

views url
2,001 https://www.reddit.com/r/videos/comments/3viuzq/when_i_was_a_kid
407 http://www.reddit.com/r/WTF/comments/ilgye/youtube_ups_the_video_limit_to_10_hours_this_is/
371 http://www.reddit.com/r/videos/comments/nzc0v/if_you_watched_nic
348 https://www.reddit.com/r/movies/comments/3vgzsv/robert_loggia_sc
322 https://www.google.com/

Add a comment

Please login or register to comment.
<< 1 2 >>
July 12th, 2007
(0)
win
July 12th, 2007
(0)
Nice.
July 12th, 2007
(0)
"Yeah..."
July 12th, 2007
(0)
ROBERT LOGGIA!! YEAHHHH
July 12th, 2007
(0)
"If you say so Mr. Loggia"
July 12th, 2007
(1)
"ehhhhhh..."
July 12th, 2007
(0)
OMG gold
July 12th, 2007
(0)
More Loggia goodness: http://hankstmnd.ytmnd.com/
July 12th, 2007
(0)
[ comment is below rating threshold and has been hidden ]
(0)
Well look at that, I was talking about this commercial six months ago. I don't even remember making that comment.
July 12th, 2007
(2)
How would a kid know who the hell Robert Loggia is?
July 12th, 2007
(0)
I'm pretty sure that's supposed to be the joke...
July 12th, 2007
(0)
LOL!
July 12th, 2007
(0)
damn you know i just gotta comment again because I lol'd just as much today as I did yesterday when I first saw this.
July 12th, 2007
(3)
I can't stop myself from coming back here for more funky Robert Loggia beats.
July 13th, 2007
(0)
Me either. I've seen this site several times today. Morning afternoon and night.
July 12th, 2007
(0)
I learned how to play the riff on guitar and I think I might start a touring company called the Robert Loggia Band.
July 12th, 2007
(0)
haha well done...
July 13th, 2007
(-2)
suk my balls this site is gay
July 13th, 2007
(0)
LMFAO
July 13th, 2007
(-1)
O_O
July 13th, 2007
(0)
I laughed. Thanks yo.
July 13th, 2007
(0)
f*cking little kids... sounds like a douche, 4 star though
July 13th, 2007
(0)
and that mom smiled like she knew wtf was going on, if soem f*cking low key nobody celebrity came into my house i would fuggen call the cops and not smile like a douchebag
July 13th, 2007
(0)
I hate when I mention Robert Loggia's name and he walks in on me. The worst was when I was fapping to his picture. Just remember not to say his name out loud, then you have some explaining to do. Just a reminder to everyone in desire to say his name.
July 13th, 2007
(0)
this is amazing... so much better than the audio mixes with the static images
July 13th, 2007
(0)
lol epic winz
July 13th, 2007
(0)
hahhaa
(-1)
If you say SO mr lOdga
July 13th, 2007
(0)
Heh, I so remember this commercial! Oddly enough, when I read the title for this YTMND, this commercial was the first thing that I thought of!
July 13th, 2007
(0)
Robert Loggia!
July 13th, 2007
(0)
Wow thats probably the best ytmnd ever.
July 13th, 2007
(0)
ITS GOT AS MUCH CALCIUM AS MILK
July 13th, 2007
(0)
last month, i ditched YTMND for a while. and i dared venture to the true goatse of the internet (4chan). what i saw was like what jesus saw in the desert, a fake paradise. full of LIES AND DECEIT. its good to be back YTMND. Your are the one of the sacred temples of the internet. This site has made me realise this, thank you.
July 14th, 2007
(-1)
PRAISE THA LAWD!!
July 13th, 2007
(0)
Nice Remix. Very Nicely Done.
July 13th, 2007
(0)
The only way this could be funnier is if it was Christopher Walken.
July 31st, 2007
(0)
Actually...I'd have to agree. Someone, make a commercial where Walken randomly enters someone's home and comments on their breakfast so we can make it into a YTMND!
July 31st, 2007
(0)
Would you settle for Walken cooking a chicken? http://www.imcooked.com/flvplayer.swf?file=http://www.imcooked.com/flvideo/194.flv&autostart=true&showfsbutton=true?file=http://www.imcooked.com/flvideo/194.flv&autostart=true&fs=true
July 13th, 2007
(0)
this is why ytmnd exists.
July 13th, 2007
(0)
Its not lacking any meat
July 13th, 2007
(0)
that was awesome
July 13th, 2007
(0)
Holy awesome mix.
July 13th, 2007
(1)
Ha ha I love commercials.
July 13th, 2007
(1)
DO YOU KNOW HOW MANY F*CKIN' CAR LENGTHS IT TAKES TO STOP A CAR AT 35 M.P.H.? SIX F*CKIN' CAR LENGTHS... THAT'S ABOUT A HUNDRED AND SIX F*CKIN' FEET, MISTER! YOU WERE FOLLOWING TEN FEET BEHIND ME... IF I'D HAD TO STOP SUDDENLY, YOU WOULD HAVE HIT ME. I WANT YOU TO GET A DRIVER'S MANUAL, AND I WANT YOU TO STUDY THAT MOTHERF*CKER... AND I WANT YOU TO OBEY THE GOD DAMN RULES. FIFTY F*CKIN' THOUSAND PEOPLE WERE KILLED ON THE ROAD LAST YEAR. CAUSE OF F*CKIN' *SSH*LES LIKE YOU.
July 18th, 2007
(0)
HAHAHAHA "This is what mechanical excellence and 1400 horsepower will do for ya" VROOOOOOOOOOOOOOOOOM
July 14th, 2007
(0)
I have no idea who Robert Loggia is...but still, the remix and commercial rocks =D If I had been American then I think I would have enjoyed even more. Still a 5 though.
July 14th, 2007
(0)
WHOA ROBERT LOGGIA! Minuet maid Tangerine taste great. Robert Loggia! Got as much calcium as milk!
July 14th, 2007
(0)
Robert Loggia is bad ass.
July 14th, 2007
(0)
It's about damn time that some good YTMNDs are being created with more effort being put into the sound. Reminds me of ol' Milton days, yes.
July 14th, 2007
(0)
This is absolutely amazing. I watched it like thirty times in a row. Robetr Loggia? ROBERT LOGGIA!
July 14th, 2007
(0)
Tangerine tastes great!
July 14th, 2007
(-1)
R, as in Robert Loggia. O, as in oh my god, it's Robert Loggia...
July 14th, 2007
(0)
Enjoy your breakfast!
July 14th, 2007
(0)
Robert Loggia? ROBERT LOGGIA!!
July 14th, 2007
(0)
WHOOOOOOOOOOOOOOOA, ROBORT LOGGIA1
July 14th, 2007
(0)
Robert Loggia? Tangerine tastes great!
July 14th, 2007
(0)
tangerine tastes great
(0)
Viral Marketing?
July 14th, 2007
(4)
Yes, the Minute Maid corporation planted me here on ytmnd exactly two years ago to the day, all as part of a grand scheme to upload an eight-year-old commercial for a product that isn't even available in most supermarkets anymore. Because we here at Minute Maid know the real truth: that ytmnd is where all the real hardcore orange juice afficionados hang out.
July 15th, 2007
(0)
must drink minute maid orange juice!!!!
July 17th, 2007
(0)
I knew it!
July 15th, 2007
(0)
amazing lol
July 15th, 2007
(0)
the kids face is PERFECT it makes this YTMND 'fav' material...total awesomeness
July 15th, 2007
(0)
Concentrate!!!
July 15th, 2007
(0)
loggia
July 15th, 2007
(1)
Certainly, thatís Robert LoggiaÖ R as in Robert Loggia O as in oh my God! It's Robert Loggia B as in By god thatís Robert Loggia E as in everyone loves Robert Loggia R as in Robert Loggia T as in Tim look over there it's Robert Loggia SPACE L as in look itís Robert Loggia
July 15th, 2007
(0)
maybe its the drugs talking. It just dawned on me. but uhm. This is still a commerical. F*cking ruthless commericalism. We are all slaves. ...god dam it...
July 15th, 2007
(0)
Robert Loggia
July 16th, 2007
(0)
Brilliant, sir. Well done.
July 16th, 2007
(0)
amazing
(0)
What the f*cking hell XD
July 16th, 2007
(0)
Amazing. Win.
July 16th, 2007
(0)
HI!
July 16th, 2007
(0)
scruff mcgruff, chicago illinois 60652
July 16th, 2007
(0)
TANGERINE TASTES GREAT
July 16th, 2007
(0)
who the f*ck is robert loggia
July 16th, 2007
(0)
What the f*ck?
July 16th, 2007
(0)
Whatt he f*ck?
July 16th, 2007
(0)
absolutely hilarious! great job on the find and kudos on the mix
July 16th, 2007
(0)
ehhhhhhhhh...
July 16th, 2007
(1)
It's got as much milk as calcium
(0)
f*cking brilliant!
(0)
nice use of daft punk
(0)
replying to my own comment ftl, but the song is face to face. i picked it up immediately haha. you also slowed it down quite a bit.
July 17th, 2007
(0)
BRILLIANT!
(0)
lol
July 17th, 2007
(1)
I watch this a couple times a day, and it tastes great too!
July 17th, 2007
(0)
Hmmm... I was under the assumption that sites disappeared from Top Rated after a week. Yet here it is, still hanging in there.
July 17th, 2007
(0)
Robert Loggia! Yeah.
(0)
Robert Loggia?
July 18th, 2007
(1)
yeah, it makes it funnier that he's not that famous, LOL
July 18th, 2007
(0)
It grew on me.
July 18th, 2007
(0)
made me laugh for some reason
July 18th, 2007
(0)
That song is too goddamn catchy, I can't stop watching this.
July 18th, 2007
(0)
HAHAHA, i jammed to this about 5 times
July 19th, 2007
(1)
Why won't ad execs actually make commercials like this?
July 20th, 2007
(0)
wtf lol
(0)
Contrary to popular belief, this YTMND has as much calcium as milk.
July 22nd, 2007
(0)
"well I'm not drinking it." SLAP
July 26th, 2007
(0)
has a lot of untapped potential but the concept itself earns the full 5
August 1st, 2007
(0)
Enjoy YOUR breakfast! Robert Loggia! Eeegghg!
August 3rd, 2007
(-2)
80% of this is just the commercial. +3 for the little remix at the end, -1 because YTMND IS NOT YOUTUBE.
August 4th, 2007
(0)
YTMND IS NOT YOUTUBE! Well duh. Also, I dont think anyone from Youtube would dream of making something like this.
August 3rd, 2007
(1)
just happened to be walking by when he heard the conversation
August 12th, 2007
(0)
Face to FAAAAAAAAACE!
August 26th, 2007
(0)
How the hell does a kid his age know who Robert Loggia is? Hell, I barely know who he is.
September 5th, 2007
(0)
omgawesome
September 6th, 2007
(0)
kids today
September 8th, 2007
(0)
Robert Loggia? Got as much calcium as milk! ROBERT LOGGIA!
September 11th, 2007
(1)
is face is all like (=O then l=1
September 17th, 2007
(-1)
the original was better
October 12th, 2007
(0)
also, if i met that kid irl, i would beat the f*ck out of him ''Its got calcium'' ''THEN IM NOT DRINING IT''
October 21st, 2007
(0)
i dont believe you...WELL F*CK YOU BILLY!
December 7th, 2007
(0)
Billy is a c*ckface
December 21st, 2007
(0)
How did I miss this?
February 3rd, 2008
(0)
just so you know baby, this is my favorite of favorites of all ytmnds I've ever seen. sometimes i even play this sh*t on campus radio
May 17th, 2008
(0)
AS MUCH CALCIUM AS MILK?
November 25th, 2008
(0)
I starting watching this before I went to class about eight and a half hours ago, then noticed I was running late and ran out the door without closing my browsing. This site has been looping ever since. You should get an award for longest continuously looped site.
January 3rd, 2009
(2)
Everyone keeps asking how Billy would know who Robert Loggia is. The REAL question is how does Robert Loggia know who BILLY is! Think about it.
October 23rd, 2009
(0)
yeah...
November 1st, 2009
(1)
the f*ck is robert loggia
March 20th, 2010
(0)
Amazing
October 4th, 2010
(0)
Pure favourite indeed! =D
January 26th, 2012
(0)
Billy's mom has got it goin' on.
March 22nd, 2012
(0)
LOL Yea......
November 19th, 2015
(0)
1.
<< 1 2 >>