Banned from Pool Due to AIDS    (POOL'S CLOSED IRL)
Kid is banned from public pool and showers DUE TO AIDS

Sponsorships:

Vote metrics:

rating total votes favorites comments
(3.52) 220 7 71

View metrics:

today yesterday this week this month all time
0 1 0 0 12,257

Inbound links:

views url
3 https://www.google.com/
2 https://www.google.co.uk/
2 http://www.google.com/search?q=pool+closed+due+to+aids&hl=en&saf
1 http://www.banminth.com/
1 http://www.google.ca/search?q=banned+from+pool+aids&ie=UTF-8&oe=

Add a comment

Please login or register to comment.
July 10th, 2007
(1)
WE SHALL START A CRUSADE!!!
July 10th, 2007
(0)
[ comment is below rating threshold and has been hidden ]
(0)
It's not funny. This is a genuine public health concern.
July 10th, 2007
(3)
POOL'S CLOSED DUE TO AIDS BITCH. Maybe we should dig another pit, throw everyone inside and burn them.
July 11th, 2007
(0)
WTF?
July 11th, 2007
(0)
done
July 11th, 2007
(2)
Habbo is today a happy world.
July 11th, 2007
(0)
you closed to pool due to aids
July 11th, 2007
(2)
POOL'S CLOSED!!!
July 11th, 2007
(2)
pools open
July 11th, 2007
(-2)
Oh god. The stupid /b/tards are gonna have a field day with this.
July 11th, 2007
(-20)
[ comment is below rating threshold and has been hidden ]
(-20)
good the little n*gg*r didnt need to swim anyway
July 11th, 2007
(2)
The fact that it's a two year old kid makes this decidedly unfunny for me.
(1)
Wtf was it writtten on his forehead that he has Aids or how to tell if some random 2yo kid has aids so you can ban him from your pool? lol?
July 11th, 2007
(0)
wow so original, kudos
July 11th, 2007
(2)
wtf? i just got kelly kapowski'ed?? i went to comment and it brought me to a page saying kelly kapowski and nothing else...
July 11th, 2007
(0)
[ comment (and 1 replies) is below rating threshold and has been hidden ]
(0)
worst ytmnd ever, shut up idiots
July 11th, 2007
(-1)
[ comment (and 1 replies) is below rating threshold and has been hidden ]
(-1)
POOLS CLOSED due to Jews
July 11th, 2007
(-1)
July 11th, 2007
(4)
Well I read the (an) article on it and I don't feel sorry for the family. They mentioned "casually" to the desk clerk that their son had AIDS? What the f*ck? "This is our little boy! He has AIDS!" What kind of dumbass thing is that to tell someone? Are you proud of yourself for adopting a kid with AIDS? And the RV park just wanted a doctor's note explaining that the kid was no risk to anyone else, which isn't unreasonable even though it betrays some basic ignorance of how HIV is spread.
(0)
morelike: Good day to you dear mister desk clerk who i just met , say hello to our foster son who also happens to have Aids ... relevent in anyway
July 11th, 2007
(0)
5 for being Mp3 -AutobotLock
July 11th, 2007
(2)
HABBO HOTEL 7-12-07. DRESS AS BLACK GUY WITH FRO, COME TO POOL. CRASH SERVERS
July 11th, 2007
(0)
HIV not spread in pools/showers. Blood/saliva transmission only. Basic awareness people. Basic awareness.
July 11th, 2007
(0)
What if they drool in the pool? Then you swalllow the water on accident? 0_0
July 11th, 2007
(0)
You'd have to swallow enough to basically constitute frenching the kid. This plus the dilution of water NEVER GONNA HAPPEN. I mean unless swimming to you involves frenchin little kids. I dunno it could happen.
July 11th, 2007
(0)
this isn't funny, its sad because the people that banned this kid are dumbasses, aids can only spread through blood, saliva is safe for the most part
July 11th, 2007
(0)
POOL'S CLOSED, BITCH! good times
(0)
needs more foot doctor
July 11th, 2007
(0)
kid needs to grow him an afro POOL CLOSED DUE TO AIDS, DIABEETUS, STINGRAYS, STINGRAIDS AND FAIL DESU DESU DESU SHOOP DA WHOOP -1 for Family Guy
(-3)
Screenshotmnd
July 11th, 2007
(-3)
black people can't swim
July 11th, 2007
(-3)
But he *doesn't* have AIDS.
July 11th, 2007
(0)
he will soon enough. damn, how long is that kid expected to live though? pretty soon his immune system is going to be shot...and there's a world full of crap that his body won't be able to fight off.
July 11th, 2007
(0)
4chan is going to go nuts over this!
July 11th, 2007
(0)
WE HAVE A WINRAR. 5.
July 11th, 2007
(-1)
narvish
(-1)
OUT OF MY YTMND, CHANNERS.
July 11th, 2007
(-2)
this has been done before
July 11th, 2007
(1)
This article was created yesterday.
July 11th, 2007
(0)
7/12. NEVAR FORGET.
(-2)
Guys, let's get Max to delete this site and ban all /b/tards. We dun need their kind here.
July 11th, 2007
(0)
Yeah...pretty unfair he's not allowed in (he has to bleed to even be a remote risk, right?) but the parents are retarded for mentioning it. I mean I'm not saying "omg keep it a secret from everyone", but it's a pool ffs.
(0)
I thought this was a Habbo raid before I clicked it.
July 11th, 2007
(0)
He doesn't have aids, he has HIV.
July 11th, 2007
(1)
POOL CLOSED DUE TO AFRICAN CHILDREN
July 12th, 2007
(0)
best comment
July 11th, 2007
(0)
Lol, he had to be black.
July 11th, 2007
(0)
Good, people shouldnt have to wallow in a pool contaminated by somebody's HIV infected body fluids (extra points cuz hes black, lol)
July 11th, 2007
(1)
1 for Family Guy.
July 11th, 2007
(1)
srsly.
July 11th, 2007
(0)
POOL'S CLOSED/b/cause of AIDS.
(0)
1 and 2 do these numbers mean anything to you?
July 11th, 2007
(0)
wtf is chlorine for
(0)
Increasing the sales of swimming goggles (that do nothing)
July 11th, 2007
(0)
I wish he had a fro
July 11th, 2007
(1)
Its even funnier cuz he's a negro.
July 11th, 2007
(0)
And he can swim.
(1)
That's really bites for the kid. He didn't do anything to have it, so that's sad
July 11th, 2007
(0)
needs less 4chan f*g.
July 11th, 2007
(0)
not HIV, BUT FULL BLOWN AAAAAIIIIIIIIIIDS!
July 11th, 2007
(1)
ehhh family guy
July 11th, 2007
(0)
+5 for bad taste, - 4 for family guy, + 1 for not using team america
July 11th, 2007
(0)
Lmao I was originally going to use team america.
July 11th, 2007
(0)
POOLS OPEN RELATED TO AIDS
July 11th, 2007
(0)
I like turtles
July 11th, 2007
(0)
Who dosn't?
July 11th, 2007
(0)
5
July 12th, 2007
(0)
The Mertyman approves :). You sir did a great job
July 12th, 2007
(0)
IT's AT 7 PM EST YOU DUMB F*CKS.