Homestar Wars
Created on: January 10th, 2008
Homestar Wars
Strongbad pilots himself right into the trap. WHAT THE CRAP!

Sponsorships:

Vote metrics:

rating total votes favorites comments
(4.01) 376 50 77

View metrics:

today yesterday this week this month all time
1 1 0 0 13,910

Inbound links:

views url
73 http://search.daum.net/
9 http://www.google.com/search?sourceid=chrome&ie=UTF-8&q=ytmnd+minecraft+server
7 http://www.reddit.com/search?q=homestar&count=50&after=t3_6kual
5 http://www.stumbleupon.com/su/
4 https://www.facebook.com/

Add a comment

Please login or register to comment.
January 10th, 2008
(-9)
[ comment (and 3 replies) is below rating threshold and has been hidden ]
(-9)
noice.
January 10th, 2008
(2)
they'll do that all day
January 10th, 2008
(-6)
[ comment (and 2 replies) is below rating threshold and has been hidden ]
(-6)
With such a promising title, I must admit I had higher expectations.
January 10th, 2008
(0)
[ comment is below rating threshold and has been hidden ]
(0)
lolol
January 10th, 2008
(1)
Homestar Runner is underrated, but for some reason Homestar runner fails to make me laugh outside its site.
January 11th, 2008
(1)
yeah same here, except that NEDM one on ytmnd did make me chuckle a little
January 10th, 2008
(-9)
[ comment (and 1 replies) is below rating threshold and has been hidden ]
(-9)
homestar was funny when i was 13.
January 10th, 2008
(6)
what the crap
January 11th, 2008
(6)
it's a trap
January 11th, 2008
(6)
what the crap
January 11th, 2008
(6)
it's a trap
January 11th, 2008
(6)
what the crap
January 11th, 2008
(0)
[ comment is below rating threshold and has been hidden ]
(0)
it's a C-C-C-C-C-C-COMBO BREAKER!!!!!!!!!!!!!!
January 12th, 2008
(-2)
it's a C-C-C-C-C-C-COMBO STARTER!!!!!!!!!!
January 12th, 2008
(-2)
it's a trap
January 12th, 2008
(4)
Just replace the fuse and we'll be fine.
January 12th, 2008
(0)
What the trap
January 10th, 2008
(4)
I hope this site won't be DELETED!
January 12th, 2008
(-1)
BALETED!
January 12th, 2008
(0)
DELTEATED!
January 12th, 2008
(0)
Del Taco?
January 12th, 2008
(0)
BALLIEVE IT
January 12th, 2008
(0)
*Twinkie Haus*!
January 25th, 2008
(0)
DELORTED!
January 10th, 2008
(2)
win
January 10th, 2008
(2)
PS... my site... http://nyitsatrap.ytmnd.com/ kek.
January 11th, 2008
(0)
epic
January 10th, 2008
(6)
Admiral Ackbar: It's a trap! Strong Bad: What the crap? Admiral Ackbar: It's a trap! Strong Bad: What the crap? Admiral Ackbar: It's a trap! Strong Bad: What the crap? Strong Bad: It's a trap! Admiral Ackbar: What the crap?
January 10th, 2008
(1)
Righteous...
January 10th, 2008
(1)
hahaha
January 10th, 2008
(-1)
Bad loop :(
January 10th, 2008
(1)
5'd for awesomeness
January 10th, 2008
(4)
Computer over? Virus = Very Yes
January 11th, 2008
(3)
That's not a good prize!
January 11th, 2008
(1)
And the Compy... just pee'd the carpet.
January 11th, 2008
(0)
Making. Out. With. Marzipan. Is. Totally. Awesome!!!
January 11th, 2008
(0)
http://www.homestarrunner.com/sbemail118.html for those confused (turn your pop up blocker if it isn't already)
January 12th, 2008
(0)
Bubs: "I have to do my face was a broken jpeg!"
February 6th, 2008
(0)
Did you get a virus?
January 10th, 2008
(1)
I f*cking hate star wars fads AND strong bad, but this is actually funny
January 10th, 2008
(1)
its a trap its a trap its a trap HOLY CRAP!
January 11th, 2008
(3)
On Firefox, if you wait a while, the sync goes out enough that it looks like Admiral Ackbar's the one saying "What the crap?" It's like, zen.
January 11th, 2008
(-1)
totally
January 11th, 2008
(0)
Makes me wanna vote 5
January 11th, 2008
(2)
oddly brilliant
January 11th, 2008
(0)
Gets better with each viewing.
January 11th, 2008
(-2)
How come so many old fads are on U&C?
January 11th, 2008
(0)
needs more strong bad!
January 11th, 2008
(0)
make strong bad love not strong bad war
January 11th, 2008
(1)
It's Homestar Wars. Git it right
January 11th, 2008
(0)
yah that would have been better...
January 11th, 2008
(0)
Good point...changed :D
January 11th, 2008
(0)
Fix my sink
January 11th, 2008
(-1)
lol homestar runner is funny
January 11th, 2008
(-1)
every site on the up and coming is the same
January 11th, 2008
(1)
laughed so hard it hurt.
January 11th, 2008
(-1)
Ehh.
January 11th, 2008
(1)
When it first loaded, the voices were swapped... And oddly it worked well there too o_o
January 11th, 2008
(1)
irc 2003 and some internet cartoon COLLIDE
January 11th, 2008
(1)
Thank you for contributing to hrmm I dunno ermmm HMM i Dunno HMM f*ck it
January 11th, 2008
(-2)
[ comment (and 1 replies) is below rating threshold and has been hidden ]
(-2)
love trap and homestar but gotta 1 for miked audio
January 11th, 2008
(1)
I love that site.
January 12th, 2008
(0)
needs more scenes
January 12th, 2008
(1)
I support more homestar sites.
January 12th, 2008
(0)
hahaha great, tho wish it was longer.
January 12th, 2008
(0)
Come on Fhqwhgads !
January 12th, 2008
(0)
ah said come on Fhqwhgads
January 22nd, 2008
(0)
FIVE
January 26th, 2008
(0)
The internet weeps for you.
January 26th, 2008
(0)
Only YTMND with HR content to ever make me laugh.