Detailed Sex Map Analysis (refresh)
Created on: July 21st, 2005
Detailed Sex Map Analysis (refresh)

Sponsorships:

Vote metrics:

rating total votes favorites comments
(4.33) 3,967 346 619

View metrics:

today yesterday this week this month all time
11 9 25 92 634,956

Inbound links:

views url
588 http://www.reddit.com/r/todayilearned/comments/2r104c/til_that_w
519 http://www.inthemix.com.au/forum/showthread.php?t=135397
505 http://louisamanning.com/
276 http://www.reddit.com/r/science/comments/diex5/researchers_map_the_sexual_network_of_an_entire/
224 http://www.stumbleupon.com/refer?new=1

Add a comment

Please login or register to comment.
<< 1 2 3 >>
February 24th, 2007
(0)
oned for f*ckin old c*ckf*g
February 24th, 2007
(0)
Uhm, that's edited. This is the actual image: http://researchnews.osu.edu/archive/Adolescent%20romantic%20network_reviseda.jpg There is one gay and one lesbo (lol, bizzare love triangle) relationship. But there is a pink dot between the blue.
February 24th, 2007
(0)
wow, welcome back on top...Loved this one.
February 24th, 2007
(0)
lol @ comments spanning 2 years.
February 24th, 2007
(0)
Lawl
February 24th, 2007
(0)
Whoa, Vintage.
February 24th, 2007
(0)
Gay fuel FTW!
February 24th, 2007
(0)
this was done earlier today http://gayatjeffersonhigh.ytmnd.com/ this is the original
February 24th, 2007
(0)
OMFG VIEW HACKS! EVERY SITE WITH OVER 1000 VIEWS IS LAME
February 24th, 2007
(0)
Also, Dr-L337 is that dude
February 24th, 2007
(0)
Lol, bisexuality
February 24th, 2007
(0)
Good to see this on the top viewed...lol - oldie but goodie
February 24th, 2007
(0)
HALLO DIGG
February 24th, 2007
(0)
uh oh, something got out to the viral sites again.
February 24th, 2007
(0)
great classic though.
February 24th, 2007
(0)
i have a feeling something bad is coming....
February 24th, 2007
(0)
uhhh, top viewed today?
February 24th, 2007
(0)
to the top please.
February 24th, 2007
(0)
this guy hasent even been online for over a year. WTF, since before the last time online tracking code was implimented. this is insane.
February 24th, 2007
(0)
this was one of the first sites I saw, why is back on the top viewed?
February 24th, 2007
(0)
Its getting so many views because of Digg. Some one left a comment on the top ranked post.
February 24th, 2007
(0)
wtf this wasn't in the top10 a few hours ago
February 24th, 2007
(0)
OMG HE IZ TEH GAY?????
February 24th, 2007
(0)
nice.
February 24th, 2007
(0)
http://stephaniehair.ytmnd.com/http://stephaniehair.ytmnd.com/http://stephaniehair.ytmnd.com/http://stephaniehair.ytmnd.com/http://stephaniehair.ytmnd.com/http://stephaniehair.ytmnd.com/
February 24th, 2007
(0)
here's the original, non-edited map - http://researchnews.osu.edu/archive/chainspix.htm
February 24th, 2007
(0)
Nice xD
February 24th, 2007
(0)
There's another incident of the love that dare not speak its name in the upper right corner. Also, +1 for Franklin Gothic Condensed, the font of kings.
February 24th, 2007
(0)
How did this get necro'd?
February 25th, 2007
(0)
2nd day at on the top viewed? where is this being linked??!
February 25th, 2007
(0)
Linked from Digg.com
February 25th, 2007
(0)
old
February 25th, 2007
(0)
Well, better late then never to vote.
February 25th, 2007
(0)
tee hee
February 25th, 2007
(0)
PLEASE GO TAKE A SH*T SIR!
February 25th, 2007
(0)
this is old, how did it make it to the front page
February 25th, 2007
(0)
"Untampered", lol. Go to the actual article, the dude erased one of the pink dots in between the 'player' and the other blue dot.
February 25th, 2007
(0)
Woah...
February 25th, 2007
(0)
This is a good ol' ytmnd
February 25th, 2007
(0)
funni
February 25th, 2007
(0)
yeah I remember this the first time. OMG! GAY PEOPLE EXIST??!?
February 25th, 2007
(0)
OMFG i forgot about this ytmnd. I just rediscovered it and laughed once more! Woot!
February 25th, 2007
(0)
I remember this site from waaaaaaaaay back. Resurgance FTW.
February 25th, 2007
(0)
repost
February 25th, 2007
(0)
You idiots that are calling a repost, you should check the date on this ytmnd. Its from f*cking 05.
February 25th, 2007
(0)
calling this*
February 25th, 2007
(0)
Lol
February 25th, 2007
(0)
HALLO WELCOME TO THE INTERNET EVERYONE!
February 25th, 2007
(0)
loolololol
February 25th, 2007
(0)
Wow how did this get back up here.
February 25th, 2007
(0)
two year old ytmnds ftw
February 25th, 2007
(0)
omg wtf OLDTMND
February 25th, 2007
(0)
wo-oo-o-o-o-o-o-ooooo-oooooo-ooooooooooooooooo
February 25th, 2007
(0)
holy sh*t, I saw this on ytmnd 6 months ago
February 25th, 2007
(0)
this is from 2005... Time Paradox!
February 25th, 2007
(0)
It scares me that Ohio State did that study. Assloads of reigonal campuses and one large main one, and the best they can come up with is a sex map. I am ashamed of them.
February 25th, 2007
(0)
damn that little blue dot to the side is me.... how did you know?
February 25th, 2007
(0)
This is a scooby doo mystery. Zoinks.
February 25th, 2007
(0)
saw the link on digg and checked it out haha funny
February 25th, 2007
(0)
lame joke is laaaaaaame
February 25th, 2007
(0)
What's this site doing back on the main page? It's oooooooold.
February 25th, 2007
(0)
Great job Ohio State! So called experts
February 25th, 2007
(0)
dugg.
February 25th, 2007
(0)
Hooray for ancient sites on Top 15! =P
February 25th, 2007
(0)
lol, coolest ytmnd ever
February 25th, 2007
(0)
Classic!
February 25th, 2007
(0)
No new HTPAT plx
February 25th, 2007
(0)
wtf how does this have this many views? It was made July of last year!
February 25th, 2007
(0)
This WAS tampered with: Actual map here --------------------> http://researchnews.osu.edu/archive/chainspix.htm as you can see, the pink dot was doctored out, kinda funny he even mentioned he DIDN'T tamper with it pwn't
February 25th, 2007
(0)
nice job taking HTPATM off the top ten
February 25th, 2007
(0)
WHY IS THIS BACK HERE AGAIN
February 25th, 2007
(0)
HOW THE F*CK DID THIS END UP HERE? VIEW HACK
February 25th, 2007
(0)
Ya, how the hell DID this end up on top-viewed again?
February 25th, 2007
(0)
it IS doctored, and 1 for homophobia. it's just as bad as racism.
February 25th, 2007
(0)
LOL I 4'd this like a year ago. 5 for gay music, -1 for being doctored.
February 25th, 2007
(0)
February 25th, 2007
(0)
win for correctly using gay music
February 25th, 2007
(0)
the whole report here http://www.journals.uchicago.edu/AJS/journal/issues/v110n1/070259/070259.html you may not be able to view it though. I was only able to get it because it said I was registered at Indiana Univeristy like I could view it for research purposes. That's amazing though. That is why I am waiting until marriage. No nasties for me... no sex either but that will come...
February 25th, 2007
(0)
Blame Digg. One of the first few posts underneath the header is to this YTMND. http://digg.com/health/Researchers_Map_the_Sexual_Network_of_an_Entire_High_School_PIC
February 25th, 2007
(0)
How did this end back on top?
February 25th, 2007
(0)
its fake.
February 25th, 2007
(0)
I've been on a trip the past few days so when I logged on to check what YTMND was up to I was expecting to see HTPAT on the top viewed list (The YTMND that everyone should hate and no one should love) instead I saw this, the first YTMND I ever saw back in the summer of '05. It's Cosmic.
February 25th, 2007
(0)
^ yep, max finally made it so hof sites dont appear on top viewed
February 25th, 2007
(0)
Lol, I just noticed the two other gays on there.
February 25th, 2007
(0)
this should've stayed back in 2005
February 25th, 2007
(0)
How did this come back?
February 25th, 2007
(0)
Godly
February 25th, 2007
(0)
Crusty old but I will add two stars for Digital Underground's Humpty Dance.
February 25th, 2007
(0)
"yep, max finally made it so hof sites dont appear on top viewed". Wow, I was wondering why HTPAT has been absent the last few days. But yeah, I love the fact that this has resurfaced. Thanks, digg!
February 25th, 2007
(0)
Lol, Digg Effect
February 25th, 2007
(0)
rofl
February 25th, 2007
(0)
WOW I DIDN'T KNOW MEN HAD SEX WITH MEN. THAT'S FUNNY AND EDUCATIONAL. ROFLOFLOFL.
February 25th, 2007
(0)
Ahahaha, that was great.
February 25th, 2007
(0)
why is this popular again?
February 25th, 2007
(0)
this is ONE OLD YTMND! I wonder how the noobs who never saw it will react...
February 25th, 2007
(0)
lol top viewed 2 years later
February 25th, 2007
(0)
lol, f*g.
February 25th, 2007
(0)
GAY FUEL!!!!
February 25th, 2007
(0)
It is green.
February 25th, 2007
(0)
What's with the sudden resurgence in views?
March 1st, 2007
(0)
great analysis LOL
March 1st, 2007
(0)
(0)
Funny stuff!
March 26th, 2007
(0)
3-some?
April 1st, 2007
(0)
I think this is the internet (, lol)'s true purpose
April 30th, 2007
(0)
yo dog, i never get tired.
August 13th, 2007
(0)
YTMND GOLD!!!
October 11th, 2007
(0)
First Class!
December 27th, 2007
(0)
nice
January 11th, 2008
(0)
Fantastic punchline. LMFAO
July 1st, 2008
(0)
and then you die...
March 26th, 2009
(0)
ROFL ROFL ROFL LOLOLOLOLOLOL
November 7th, 2009
(0)
haha i lol'd
November 8th, 2009
(0)
yes its called being bisexual. you, like 99 percent of the population, probably dont understand what that means
November 8th, 2009
(2)
Lets not be quick to judge...maybe it was surprise buttseks.
November 10th, 2009
(0)
Only one question: I do not see any girl-girl. Why? Still, 5 for the hilarity of loose (heh, loose) women and men and for use of the Gay Fuel song.
May 27th, 2010
(0)
5 stars for 1 guy.


Ash tray rules...3 butts and your out.
December 22nd, 2013
(0)
December 22nd, 2013
(0)
Sorry, I meant:
impurity.ytmnd.com
<< 1 2 3 >>