EMRenegadeS' recent comments:

March 11th, 2007
On on the site ?Lex Luthor > Lil Jon
4. 5'd if well looped.
February 12th, 2007
also, c*cks.
February 7th, 2007
December 13th, 2006
i've totally gotta go look that up right now...5'd when i see something like it.
December 11th, 2006
oh my...nsfw.....or anywhere else.
December 1st, 2006
On on the site ?test
No background; the speech bubble moves and moves too quickly; I chuckled a little bit = 2.
November 13th, 2006
On on the site ?Cosby Vocoder 2
is my comp just not sh*tty anymore or did ya sync the stuff get sync'd up a bit better?
November 11th, 2006
lol i definitely tried to play it just then.
November 11th, 2006
hey it made feel better and i'm a jackass...thanks & 5'd.
November 2nd, 2006
On on the site ?PTKFGS: omg, internet
5'd....anything but a coveri song would have gotten you nothing.
October 30th, 2006
My favorite was actually the guy who used the 50:50 and the audience on the $100 question...then the phone on the $500,000 and walked.
October 16th, 2006
On on the site ?catonakeyboardinspace
I've been entranced for about an hour 'n' a half now...it's time I 5'd it.
October 5th, 2006
heh okay, 4'd
October 5th, 2006
well it had me intimidated for a second
October 5th, 2006
just annoying as hell
October 5th, 2006
On on the site ?lol,bean burrito
the pic is sorta funny, but sorry....'lol, internet' is the only one which should be usin' running in the 90s.
October 5th, 2006
On on the site ?
bad loop
October 4th, 2006
f*ck that, i'll just sleep outside...what's she gonna do...appear on God?
October 4th, 2006
On on the site ?House is a P.I.M.P.
sorry, i don't like watchin old dudes get more than i do.
October 4th, 2006
On on the site ?New WoW Expansion?
October 4th, 2006
In Max We Trust.
October 4th, 2006
so i'll take a short break from my downvoting spree.
October 4th, 2006
On on the site ?evolution
sorry, pos.....can't see the face without doin' a little extra work.
October 4th, 2006
not interesting really...at all.
October 4th, 2006
On on the site ?amish incident
no kidding.
October 4th, 2006
On on the site ?lol, mario paint'd
i'm truely sorry; steamsteamlol is untouchable.
October 4th, 2006
5'd only 'cause a 4 would've brought the score down and it's not....horrible.
October 4th, 2006
On on the site ?Alex Trebek Rap
eh, it made me laugh a bit.
October 4th, 2006
heh, it was great until i noticed "In all honestly"....would have been 4'd without spelling mistakes, simply for sounding cool.