Feedrosie's favorites:

site average score creator added on
?Cosby Bebop (4.64) SirLemming 2006-05-14
Crazily good
Feedrosie 2006-05-14
?Kizza (3.34) an84danarchist 2006-06-02
LOL!
Feedrosie 2006-06-02
?Data is NOT having a wonderful time! (4.61) fwywarrior 2006-06-08
hehehe
Feedrosie 2006-06-08
?Star Wars: Cosby Strikes Back - UPDATED PIC ... (4.57) LocutusOfBorg 2006-06-08
wow
Feedrosie 2006-06-08
?Whatchu Know About Chord Progressions ? (4.34) boomaga 2006-06-13
Pwnage
Feedrosie 2006-06-13
?"GHOST" w/ Jack Black & Patrick... (3.98) money-hat 2006-06-20
LOLinator
Feedrosie 2006-06-20
?LOL 3D Shark Improved (4.09) gotFUPA 2006-06-21
Might be the coolest ever
Feedrosie 2006-06-21
?Punch the cheese for god sake (Updated) (4.29) Mugen5939 2006-07-29
LOLLERSKATENESSOMFGROFLCOPEPISODE2ATTACKOFTHELOLFTW
Feedrosie 2006-07-29
?We’re artists now. (4.60) dedcat 2006-08-01
FTW
Feedrosie 2006-08-01
?AROFLYPSE LMAO (4.54) infinitemonkeys 2006-08-04
Wint
Feedrosie 2006-08-04
?Han knows the code (Updated) (4.64) V1L3 2006-08-11
+ 94,048,746,748,746,323,498,747,524,987,562,349,857,649,856,234,985,762,348, 675,873,645,098,345,760,495,876,983,476,504,598,679,485,675,234,096,872,349 ,857,645,098,637,450,967,459,867 for sonic the hedgehog cheatcodes.
Feedrosie 2006-08-11
?(nsfw) Holy shi* it's a Dinosaur! WTF? (juras... (4.66) ALMusic 2006-08-17
Lollllllllllllll
Feedrosie 2006-08-17
?YTMND needs Money (new site design revealed) - ... (4.42) MasterSitsu 2006-08-27
lol
Feedrosie 2006-08-27
?Batman is Invincible! (4.54) GoldDean 2006-09-14
dadadadadadadadadadadadadadadada
Feedrosie 2006-09-14
?A YTMND Slide Presentation (4.11) syncan 2006-09-15
This is my newest Favorite ytmnd.
Feedrosie 2006-09-15
?YTMND: For Gameboy (4.58) smoothmedia 2006-09-17
hehe
Feedrosie 2006-09-17
?Clay Aiken: The Untold Story (4.63) syncan 2006-09-21
Fruity Mcgaygay
Feedrosie 2006-09-21
?Quagmire eaten by a dinosaur (4.13) esurkneb 2006-10-02
Oh god.... lol
Feedrosie 2006-10-02
?New Talent on 60 Minutes (4.78) Improviser 2006-10-08
I'm laughing.
Feedrosie 2006-10-08
?The Size of the Science Fiction Universe (4.39) action-jackson 2006-10-10
I love this
Feedrosie 2006-10-10
?Rhubarb Pie (Let sound load) (3.89) PatMan33 2006-10-18
garrison.
Feedrosie 2006-10-18
?Nintendo 64 hawking (2.87) SHLDb 2006-10-25
plop
Feedrosie 2006-10-25
?THE AMAZING DANCING PANTSMAN (3.73) MrSaturnpyoko 2006-10-29
omfg this is LOLLTASTIC!
Feedrosie 2006-10-29
?(nsfw) Suck my dick! (4.22) aakman526 2006-10-29
meant to fav this sooner...SUCK MY DIIIIIICK!!
Feedrosie 2006-10-29
?(nsfw) Cartoons are for children (4.43) MasterSitsu 2006-11-04
MMPR ftw
Feedrosie 2006-11-04
?Samuel Jackson sings the hits Vol 3 (2.82) Dr-L337 2006-11-08
LOLOLOLOLOL
Feedrosie 2006-11-08
?(nsfw) It's One of our Little Toys (4.44) Improviser 2006-11-16
This is so great
Feedrosie 2006-11-16
?cut my life into two pep pep pep pieces (3.55) KittensPleaseThanks 2006-12-01
Plus more than can be counted for hook.
Feedrosie 2006-12-01
?This is When You Know You Suck at Robbery (4.02) MEO 2006-12-03
It's MORPHIN TIME!
Feedrosie 2006-12-03
?The REALEST most annoying sound in the world (4.12) PsychoCola 2006-12-21
HEY! HEY!HELLO!? LISTEN!!!!??????????
Feedrosie 2006-12-21
?There Really IS a Santa! (3.81) DocPoque 2006-12-25
yay
Feedrosie 2006-12-25
?Batman's got this beat in his head (4.04) SirLemming 2006-12-29
Break your Fucking Neck Bitches!
Feedrosie 2006-12-29
?Mike O'Malley SLOSHED in Times Square (4.01) Smoot 2006-12-31
LETTSS GO TAA MO!!! MO!!!!!!!!!!!!!!
Feedrosie 2006-12-31
?The Cries of the Monsters (Watch in Firefox) (4.30) Neo-Deus 2007-01-10
This is YTMNDing at it's finest.
Feedrosie 2007-01-10
?LOL WTF SEGA (4.27) twEEker 2007-01-24
Done it b4
Feedrosie 2007-01-24
?Stephen Hawking is METAL! (4.18) MasterSitsu 2007-02-01
EXIT LIGHTS!
Feedrosie 2007-02-01
?October 18, 1994 (4.59) RawNuts 2007-02-03
19,65,9,17
Feedrosie 2007-02-03
?We Didn't Start This Website! (4.77) NeoMatrixClt 2007-02-05
yay
Feedrosie 2007-02-05
?Bang Bang On The Door Baby! (4.60) YourTheCoconutMan 2007-02-11
lol
Feedrosie 2007-02-11
?Is Peppy Too High To Drive? (4.44) blunkhead 2007-02-18
But I'm ok... seriously...Nah Nah I'm cool man... relax.
Feedrosie 2007-02-18
?Arnold shares his deepest feelings (4.71) AndySavage 2007-03-05
EEEEAAAUUGGHHHH
Feedrosie 2007-03-05
?300TMND: Leonidas' epic facemelter EXTE... (4.32) Darkhand 2007-03-19
This is Epic.
Feedrosie 2007-03-19
?Leatherface is misunderstood (4.67) nutnics 2007-03-25
LOL, good edits.
Feedrosie 2007-03-25
?SHOCKING CATS (4.65) echo24 2007-04-04
HOLY SHIT ITS A CAT
Feedrosie 2007-04-04
?Gizmo Got Da Flo' (4.50) syncan 2007-04-18
This is the best.
Feedrosie 2007-04-18
?Lost Indiana Jones Movie (4.36) greenbanana 2007-04-22
GOLD
Feedrosie 2007-04-22
?Dodgson (fun times mix) (4.68) keatonkeaton999 2007-05-26
I liiiiiiiiiiike it.
Feedrosie 2007-05-26
?bopping his boppo (4.37) dcmm 2007-06-05
Boppin the boppo
Feedrosie 2007-06-05
?Crossfire! 100% more badass than ever!! (4.24) keatonkeaton999 2007-06-15
CROSSFYAAAAAAAGHHHHHHHHHHHH!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Feedrosie 2007-06-15
?Featured users seize control (2.83) spamcritic 2007-06-15
WIN!
Feedrosie 2007-06-15
?spoiler: this ytmnd is a picture of a dog (3.80) Picnic 2007-08-24
YES!
Feedrosie 2007-08-24
?What if God was Stephanie? (4.41) lazytown4 2007-09-10
STEPHANI
Feedrosie 2007-09-10
?MARV: Marv gets his noise removed (3.80) EmoKiller 2007-10-03
AWOOOOOOOOOOOOWOWOWOAOAOWOOAOWOAOFF
Feedrosie 2007-10-03
?Wrong Door (4.57) Wootsat 2007-10-12
IM BATMAN
Feedrosie 2007-10-12
?(nsfw) Requiem For A YTMNDer (4.07) nuclearbastard 2007-10-15
5'd and fav'd
Feedrosie 2007-10-15
?Mulder Competes in a Pie-Eating Contest (4.18) AdmiralAckbar 2007-12-30
?Chris Tucker's Hentai escalation disaster (4.30) GeneralFod 2009-09-11
?Epic Beatz 22.3 (4.27) keatonkeaton999 2015-05-24