HarryJ's recent comments:

August 2nd, 2012
Reply to Kubi718's comment on the site ?Gay Fuel
Over halfway through 2012 mang.
September 7th, 2010
On on the site ?FCC loves Bono
Ned fucking rules
September 29th, 2006
Dat boy from Atlanta mayne
September 5th, 2006
nice
August 31st, 2006
On on the site ?Fat Ass Kid
WOOHOO 1999!!!
August 31st, 2006
YO MOM YO MOM YO MOM more like 3 inches
August 31st, 2006
On on the site ?Super Cock!
South Carolina approves!
August 31st, 2006
On on the site ?
Go get aids and die.
August 27th, 2006
Thx for this
August 27th, 2006
Yes, I'd much rather jack it to W X Y
August 19th, 2006
On on the site ?Buckeyes are Rollin'
AKRON ZIPS REPRUHSENT
August 13th, 2006
On on the site ?Handi is rollin
tru dat nikkuh
August 13th, 2006
Damn old ppl
August 9th, 2006
On on the site ?DEW!!!!!
Take half a bottle of tylinol pm and camp on the train tracks tonight
August 9th, 2006
F*ck O&A. Chicken-bone-neck-c*ck-suckin'-jew is where it's at bro
August 9th, 2006
HELLZ YEAH MAN BTO
August 9th, 2006
My ball smell is better than this
July 4th, 2006
IT CAUGHT ON FIRE YOU DICK
June 8th, 2006
IT'S ALL DA FRAYSER AREA MANE DOWN ON DAT BAY n*gg*
June 3rd, 2006
lol nigZ
May 3rd, 2006
Awesome
April 16th, 2006
On on the site ?wtf gas prices
lol Canada
April 12th, 2006
It's like a dollar you cheap n****rs
April 11th, 2006
On on the site ?WNBC
Damn Pig Vommit/Virus
April 9th, 2006
I was expecting Fried Chicken or a basketball
April 2nd, 2006
I bought one of these last night will report back when it arrives
April 2nd, 2006
On on the site ?R.I.P Lem
;(
March 26th, 2006
On on the site ?oh my god...
I had a Mirage. Piece of sh*t car.