PhearMonger's recent comments:

January 4th, 2007
On on the site ?Google is AMAZING.
Arg. editing ftl.
November 20th, 2006
On on the site ?Breaking the lol
Greatness.
September 13th, 2006
Really made the song yourself!? Email me an mp3 of it plz!
September 9th, 2006
Nice concept. Good execution.
September 8th, 2006
.... one major flaw: What caused the "first cause"?
September 8th, 2006
On on the site ?Christian Martyrdom
Hey, Christians are way better than muslims.
September 8th, 2006
5 for pwning micheal moore. 1 for f*cked up sound sh*t at the end.
September 7th, 2006
Uhg. SO ANNOYING.
September 5th, 2006
On on the site ?Failed
Nah, fail.
September 4th, 2006
5'd for hard nipples.
September 4th, 2006
Great ymndt.
September 3rd, 2006
54C&H
September 3rd, 2006
On on the site ?Thumbs up!
Upvoted!
September 3rd, 2006
On on the site ?Just Finished Level 3
HAHAHA! Didn't see that coming!
September 3rd, 2006
Make a 1280 x 1024 plz!
September 2nd, 2006
On on the site ?Frans Has NO Class
AHAAHA!
September 2nd, 2006
On on the site ?YTMND has NO class.
Fun.
September 2nd, 2006
On on the site ?Cyberman Explodes!
GOLD.
September 1st, 2006
GOLD.
September 1st, 2006
On on the site ?He won a CAR!!
5 4 Franz.
September 1st, 2006
Ha! The fad continues!
September 1st, 2006
I wish AIDS upon anyone who gave this less than a 4.
August 31st, 2006
.... Good job adding the music to a pre-existing video.
August 31st, 2006
On on the site ?pokemon on a plane
HA!
August 30th, 2006
Eh.
August 30th, 2006
On on the site ?k12.ytmnd.us
Thoroughly enjoyable. A nice look back on all the good times. :)
August 30th, 2006
Dude. Wtf is this political BS? Also please lrn2sound. kthxbai.
August 30th, 2006
Rofl!
August 29th, 2006
On on the site ?You sold me...
Tizzight, yo!