karate‑kid's recent comments:

November 30th, 2010
ah. you got it wrong entirely. t'is the isle of rhodes. i bid you a good day, and may god have mercy on your soul.
December 4th, 2008
Theres only one word that can sum this up: Restupidiculame.
December 4th, 2008
it takes talent to make a bunch of nerds cream themself because of a website? Then again, yeah i guess it does.... but i don't want that talent...
January 2nd, 2008
On on the site ?Focus of the Sign
what people who comment on your sites fail to realize is that you say "You fail, Please try again. ^_^" its a form of constructive criticism and you're basically telling that person "Hey, what you did here conformed to what everyone else thinks is good. Be yourself for a change.". Theres something more here then this.
December 28th, 2007
well f*ck..
July 21st, 2007
already done http://bibleresume.ytmnd.com/
November 21st, 2006
On on the site ?Bert is a Nazi
lool, gj
November 18th, 2006
On on the site ?emo kids kick ass
r u sure thats considered "dancing"?
November 18th, 2006
nsfw
November 13th, 2006
On on the site ?God seeks for NEDM
at least i have a life! o bern! ya kno what, I'm gonna get in my car, drive over to my girlfriends house and fuk her just because i can.
November 11th, 2006
On on the site ?Bible Resumé
wow....owned...not
November 11th, 2006
On on the site ?God seeks for NEDM
Lets get this straight, u made a picture of a iGod and failed using nedm in it. u sir, phail at life.
November 11th, 2006
there is a god.
November 11th, 2006
On on the site ?PTKFGS Torture
lol@x-play
November 4th, 2006
On on the site ?What is Fox?
wtf is wrong with u?
September 4th, 2006
omg, tell everyone to stop making these steve irwin ytmnd's. He died and it wasn't until then that he got any ytmnd attention. You should feel ashamed.
September 4th, 2006
u stupid f*ckers need to stop making these sensless ytmnd's. He was a person and he lost his life. Would u like it if u or someone u knew was getting constanly owned on the internet after being killed? Stupid bastard.
September 2nd, 2006
On on the site ?Stole My Bananas
5 for evil mokey, -4 for incoherence
August 30th, 2006
On on the site ?What is Cosby?!
poke-poke-poke-pokey mon -mon-mon-mon!!!
August 29th, 2006
On on the site ?Anakin NEDM
xD FTW
August 28th, 2006
On on the site ?Halo I Love You
lol, nice, +5 for halo -1 for no pokey mans
August 27th, 2006
On on the site ?Snorlax
hahahahahaha, lol, noice.
August 23rd, 2006
On on the site ?and it was love
N*gg* the Hut
August 22nd, 2006
lawled quite a bit, what movie is that from?
August 21st, 2006
I know its not happycat, but i just put it in there because it relates to nedm.
August 19th, 2006
lol, noice
August 17th, 2006
R.I.P that guy...
August 16th, 2006
To answer ur lil' contest thingy, the frech guy says: You the pig! You Growing it! I will kill you! Yes Yes. You will die immediately following I do this pancake.