FFXI IS SO SIMPLE
Created on: January 28th, 2006
FFXI IS SO SIMPLE
FFXI Skillchain Chart

Sponsorships:

Vote metrics:

rating total votes favorites comments
(3.57) 378 11 106

View metrics:

today yesterday this week this month all time
0 1 0 0 30,325

Inbound links:

views url
472 http://ffxi.allakhazam.com/forum.html?forum=10&mid=1354965858296
39 http://forum.square-enix.com/ffxiv/threads/120440-What-you-miss-
24 http://www.bluegartr.com/threads/108626-Uh-oh-Rae-s-gonna-make-p
19 http://finaleii.guildwork.com/
16 http://www.zam.com/forum.html?forum=10&mid=1354965858296153489

Add a comment

Please login or register to comment.
January 29th, 2006
(0)
lmao ... >_
January 31st, 2006
(0)
Math is harder.
January 31st, 2006
(0)
rofl
January 31st, 2006
(0)
OMG IT ALL MAKES SENSE NOW
January 31st, 2006
(0)
Your arrow barely made any sense, and there is better skillchain chart.
January 31st, 2006
(0)
does 'wind detonation' mean flatulence?
February 11th, 2006
(0)
XD i felt the same way when i first say the SC chart
February 22nd, 2006
(0)
5'd for truth
March 10th, 2006
(0)
Agreed with Ghosttown
April 4th, 2006
(0)
If you play the game a little you get used to it.
April 16th, 2006
(0)
Does it make Distortion?
May 2nd, 2006
(0)
Tee hee.
(0)
you win
June 1st, 2006
(0)
OMG OMG WUT DO i YOOZ 4 MAJICK BURST LOL
June 15th, 2006
(0)
It's funny becuase it's true.
July 4th, 2006
(0)
how (sadly) true....took me long time to understand it. then there are the crazy f*cks who memorized it O_O!
(0)
(0)
July 14th, 2006
(0)
And you follow Fast blade with red lotus, then use tachi: goten to tachi: kaiten... errm... FIELD GOAL!
July 15th, 2006
(0)
5'd for truth, lol.
July 17th, 2006
(0)
sc chart ftl
July 17th, 2006
(0)
(as White Mage) HEY GUYZ CAN I SC WIT U!?!??!?!?!?!?!??!?!
September 6th, 2006
(0)
It's easier than you think, but yes, it can be a bit complicated at times.
September 10th, 2006
(0)
I can make WoW look difficult doing this. It won't make it so.
September 12th, 2006
(0)
"I can make WoW look difficult doing this. It won't make it so." Except WoW in nature is overly simple. FFXI's SC system by nature.... Isn't.
September 12th, 2006
(0)
f*ck ffxi and f*ck you
September 12th, 2006
(0)
It's just glorified rock, paper, scissors. Come on, I can only assume it isn't harder than another other MMO out there. Water beats fire, fire beats ice, Cpt. Jean Luc Picard beats Brian Peppers, Brian Peppers beats Stephanie. See? It's so simple.
September 12th, 2006
(0)
I miss the renkei chart ;;
September 12th, 2006
(0)
But wheres the cake?!
September 12th, 2006
(0)
"Cpt. Jean Luc Picard beats Brian Peppers, Brian Peppers beats Stephanie. See?" Are you implying that Stephane beats captain Jean Luc Picard? LIES!
September 12th, 2006
(0)
godamn skillchains.
September 12th, 2006
(0)
"It's just glorified rock, paper, scissors. Come on, I can only assume it isn't harder than another other MMO out there. " Um, it has nothing to do with rock, paper, scissors.
September 12th, 2006
(0)
lol @ people who don't know what a skillchain is XD
September 12th, 2006
(0)
if this was a wow site it would have a low rating, ffxi is just another crap game
September 12th, 2006
(0)
ie the "1'd 4 woW F*G NERD LOSERZ LKOEL" comments.
September 12th, 2006
(0)
Calc III is looking easier than this... and I have a f*ckin' C in the class....
September 12th, 2006
(0)
And that's the reason I quit playing this game after a week.
September 12th, 2006
(0)
1'd for being about FFXI. 5'd for ragging on it. I guess that works to a 3 average.
September 12th, 2006
(0)
take out the text
September 12th, 2006
(0)
lol
September 12th, 2006
(0)
ny eyes, theyre on FIRE!
September 12th, 2006
(0)
Oh, I get it. You said it was simple because its not simple in that picture. What clever use of sarcasm and MS Paint.
September 12th, 2006
(0)
1'd for no relic WS or blu spells
September 12th, 2006
(0)
5 because it's true
September 12th, 2006
(0)
Sources.
September 12th, 2006
(0)
Is that football plays or something?
September 12th, 2006
(0)
i remember the original FF on nintendo... only played one since then (IX)
September 12th, 2006
(0)
Remove the text
September 12th, 2006
(0)
hahahaaaaaaa
September 12th, 2006
(0)
hahaha, try astrophysics
September 12th, 2006
(0)
HEROIC OPPORTUNITIES
September 12th, 2006
(0)
Most people never even use 75% of those WSs. The SC chart is pretty damn random though. 5'd cuz I'm bias.
September 12th, 2006
(0)
oh i get it
September 12th, 2006
(0)
Not what I'd call ultra quality, but still funny
September 12th, 2006
(0)
Funny, but no one ever said it was going to be simple :P
September 12th, 2006
(0)
I understand it. Ifrit server FTW! :D
September 12th, 2006
(0)
I guess there's some point when a man just outgrows his excitement for weapon names with fancy rpg adjectives.
September 12th, 2006
(0)
You could have left out the red lines and still had the same effect. That "chart" is ridiculous.
September 12th, 2006
(0)
I 5'd this a while ago, so not going to change my rating, but FFXI isn't that difficult and skillchains are pretty simple :P
September 12th, 2006
(0)
It's simple if you are 1337 enough to play ff :()
September 12th, 2006
(0)
If this was about WoW, the rating would be under 2.
September 12th, 2006
(0)
Very nice. [:
September 12th, 2006
(0)
thats the sc chart for noobs, heres teh real one http://members.tripod.com/hawk10102/renkei12.jpg
September 12th, 2006
(0)
F*ggotry.
September 12th, 2006
(0)
They bastardized FF after 8.
September 12th, 2006
(0)
Skillchains, loved em, hated them.
September 12th, 2006
(0)
???
September 12th, 2006
(0)
Win.
September 12th, 2006
(0)
sweet site. but whats the name of that music that plays its kinda tight sounding
September 12th, 2006
(0)
It is simple.
September 12th, 2006
(0)
Oh like WoW isn't any different >>;
September 12th, 2006
(0)
"Oh like WoW isn't any different >>; " Uh yea lol it is :P WoW has no real skill chain its just about armor and weapons that are good or bad. WoW aint half as complicated as FF =P Ive played both like both but WoW w.o a doubt is less complicated.Give credit where credit is do.
September 12th, 2006
(0)
wow is a lot less gay. 1'd for ff.
September 12th, 2006
(0)
hahahaha mannn... good ol skillchains!
September 12th, 2006
(0)
Oh yeah, I forgot about skillchains. Its been so long since Ive played this game, probably because its a big waste of time and money.
September 12th, 2006
(0)
i know, lol
September 12th, 2006
(0)
at least its not a sphere grid =\
September 12th, 2006
(0)
Inziladun, integral(xln(x)).
September 12th, 2006
(0)
The skillchains really aren't that complicated...after you spend four years getting used to them...4 for FFXI truth
September 13th, 2006
(0)
maybe if it didnt have stupid giant text covering half the image it wouldnt suck so much ass.
September 13th, 2006
(0)
lame
September 13th, 2006
(0)
o i get it...sarcasm...amazing
September 13th, 2006
(0)
1. No sources cited 2. A game people should have stopped playing 2 years ago 3. Is there a picture behind that text?
September 13th, 2006
(0)
Remember when like the only power-up level-up skill buff XP/IP whatever thing was "You Got The Master Sword !"
September 13th, 2006
(0)
September 13th, 2006
(0)
I totally understand that! Are you guys idiots?
September 13th, 2006
(0)
charcters dont look like f*gs in wow too, also c*cks
September 13th, 2006
(0)
It's funny cause it's true.
September 13th, 2006
(0)
You fail for not using Aden's chart.
September 13th, 2006
(0)
technically, that chart isn't simple but the game is
September 13th, 2006
(0)
FFXI isn't that hard, it's just not made specifically with 8 year olds in mind like WoW.
September 13th, 2006
(0)
MY HEAD ASPLODE!
September 13th, 2006
(0)
QFT
September 13th, 2006
(0)
September 13th, 2006
(0)
i just recently quit this game.. and it is NOT that complicated. thats just a very complicated skillchain chart.. i still give it a 3
September 13th, 2006
(0)
LOL
September 13th, 2006
(0)
great job on the audio
September 13th, 2006
(0)
*Cries* NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO Enix = Square's cancerous tumor
September 13th, 2006
(0)
meh
September 13th, 2006
(0)
0.o
September 13th, 2006
(-1)
are you people serious? i made this last year as a joke.. i dont even know why its in the top 15, stop taking this sh*t so seriously and go comment on real sites
September 13th, 2006
(0)
rofl. good thing i play wow instead of that bullsh*t. everyone who plays ffxi says wow is for noobs. everyone who plays wow says ffxi is for f*gs. wow nerds calling you f*gs. that must be rough.
September 13th, 2006
(0)
man i just love how I can see over 70 percent of the picture because the text isnt blocking it.
September 13th, 2006
(0)
Start in one box. Follow the arrow. Use a skill in the next box.
September 14th, 2006
(0)
5'd for FFXI
September 14th, 2006
(0)
That's just great, haha