YTMND: The Children's Books
Created on: March 17th, 2006
YTMND: The Children's Books
YTMND invades the universe of "Mr.Men" Children's Books !! UPDATE: fixed the ualuealuealeuale. Won't be adding anymore because I think it's a nice lenght like that ^_^ Thanks everyone for the nice comments! Thanks to MasterSitsu, TheBigDawg and nintendo

Sponsorships:

Vote metrics:

rating total votes favorites comments
(4.42) 4,810 151 770

View metrics:

today yesterday this week this month all time
4 1 6 10 97,504

Inbound links:

views url
67 http://www.reddit.com/r/pics/comments/im2j3/the_one_picture_that_always_makes_me_laugh/
16 http://forums.d2jsp.org/topic.php?t=43557356&f=143
15 http://t.co/hNWKyzOhoY
6 http://netcomber.com
6 http://www.google.com.sg/search?q=ytmndbooks&ie=utf-8&oe=utf-8&aq=t&rls=org.mozilla:en-US:official&client=firefox-a

Add a comment

Please login or register to comment.
<< 1 2 3 4 >>
March 17th, 2006
(0)
Masterly greatly made my lad 5/5
March 17th, 2006
(0)
(0)
Good sh*t, 5.
March 17th, 2006
(0)
this should be top 15 soon i think
March 17th, 2006
(0)
This is bloody brilliant! What an infectious song!
March 17th, 2006
(0)
hehe Radix makes some really good chiptunes, google him you'll find more and it's definetly worth listening to :)
March 17th, 2006
(0)
lol winnar
March 17th, 2006
(0)
5
March 17th, 2006
(0)
I like it! Wish there were more covers!
March 17th, 2006
(0)
If you're familiar with the Mr Men series, you should find this hilarious. I sure did. Great job.
March 17th, 2006
(0)
5'd for Mr. Men books.
March 17th, 2006
(0)
Awesome. 5'D
March 17th, 2006
(0)
March 17th, 2006
(0)
five
March 17th, 2006
(0)
upvote for nostalgia
March 17th, 2006
(0)
This music is insane
March 17th, 2006
(0)
Quintessencial 4.
(0)
Nice.
March 17th, 2006
(0)
Welcome to the top 5, enjoy your week long stay!
March 17th, 2006
(0)
Great
March 17th, 2006
(0)
Nice work.
March 17th, 2006
(0)
Simple but awesome.
March 17th, 2006
(0)
Ahhhhh the memories. :)
March 17th, 2006
(0)
awesome!
March 17th, 2006
(0)
Didn't actually make me laugh, but it's very well done.
March 17th, 2006
(0)
Well done, I really love the visual style in this one.
(0)
Can't believe this was never thought of. Take your bow sir.
March 17th, 2006
(0)
OMG. I REMEMBER THOSE BOOKS. WIN.
March 17th, 2006
(0)
Requesting Mr Orly and Mr Hassan
March 17th, 2006
(0)
5' this has potential to be even better!
March 17th, 2006
(0)
awesome
March 17th, 2006
(0)
a refreshing change from ptkfgs
March 17th, 2006
(0)
Lol, brian peppers... mr tickle.
March 17th, 2006
(0)
ill show this to my ill gotten children
March 17th, 2006
(0)
Mr. n*gg* wins.
March 17th, 2006
(0)
You have won YTMND. Well done. Seriously nice work.
March 17th, 2006
(0)
RAWR
March 17th, 2006
(0)
:)
March 17th, 2006
(0)
THIS IS WIN!
March 17th, 2006
(0)
Nice
March 17th, 2006
(0)
Ok I added the owls, the king and g man, gonna try and put more later on ^_^
March 17th, 2006
(0)
Whoa, I completely forgo about those books. They taught me how to avoid conflict and blame others. 5d
March 17th, 2006
(0)
3 for concept + 1 for music.
March 17th, 2006
(0)
Nice!
March 17th, 2006
(0)
MR TICKLER IS TEH BEST LMAO
March 17th, 2006
(0)
Take out the stupid Chuck Norris one, and I'll five this. Chuck Norris is unfunny and does not represent YTMND.
March 17th, 2006
(0)
Delightful. I love the music choice too.
March 17th, 2006
(-1)
Take out every single one of these and I'll 5 this. None of them are funny and these bad fads do not represent ytmnd.
March 17th, 2006
(0)
great idea
March 17th, 2006
(0)
WINNER WINNER WINNER =D
March 17th, 2006
(0)
mr. man ftw!
March 17th, 2006
(0)
I diggeth mucho
March 17th, 2006
(0)
Lovely sir, lovely.
March 17th, 2006
(0)
Put a Lindsay Lohan one saying Little Miss Face or something lol
March 17th, 2006
(0)
And with that, mankind reached its apex.
March 17th, 2006
(0)
Haha, peppers as mr.tickle :D
March 17th, 2006
(0)
more!
March 17th, 2006
(0)
lolezzzzzzzz
March 17th, 2006
(0)
This was very well executed. Nice job.
March 17th, 2006
(0)
outstanding !
March 17th, 2006
(0)
Stop the fad conglomerations. Please.
March 17th, 2006
(0)
5'd for not being PTKFGS
March 17th, 2006
(0)
5/5
March 17th, 2006
(0)
Has to be my favorite fad conglomerate
March 17th, 2006
(0)
Very good work.
March 17th, 2006
(0)
true lunacy
March 17th, 2006
(0)
This may be the best ever.
March 17th, 2006
(0)
i love you
March 17th, 2006
(0)
I remember those books! 5'd for a great idea.
March 17th, 2006
(0)
Great, but slow it down a bit yo.
March 17th, 2006
(0)
wow simply wow 5 for quality 5 for nostalgia
March 17th, 2006
(0)
So silly!!
March 17th, 2006
(0)
Mr. Men Rocks.
March 17th, 2006
(0)
ownage
March 17th, 2006
(0)
Either remove the Chuck Norris reference, or add a MacGyver one. You can't have Chuck Norris without MacGyver because Richard Dean Anderson > Chuck Norris.
March 17th, 2006
(0)
As it is now, you're getting a 3, but I'm holding off on voting until you add Richard Dean Anderson or remove Chuck Norris. Otherwise, I really like this one.
March 17th, 2006
(0)
THAT IS SO CUTE :O
March 17th, 2006
(0)
I just don't see any humor in this. Plus, you're gay...
March 17th, 2006
(0)
nice one, i guessed all of em but mr. late night
March 17th, 2006
(0)
I remember those as a kid!!! 5!!!
March 17th, 2006
(0)
I like porno
March 17th, 2006
(0)
nice 5
March 17th, 2006
(0)
Haha, I remember those books!
March 17th, 2006
(0)
I love those books.
March 17th, 2006
(0)
Good job. Genious even.
March 17th, 2006
(0)
millionsv and TheBigDawg, I agree with you both actually I prefer MacGyver over chuck as well, gonna remedy to this soon ^___^
March 17th, 2006
(0)
Cute
March 17th, 2006
(0)
^ circus freak see http://potential.ytmnd.com/ bitch. Nice ytmnd, do they still make these b/c I remember these very well.
March 17th, 2006
(0)
Watership Down nostalgia. =[
March 17th, 2006
(0)
I dig it.
March 17th, 2006
(0)
Well done. :)
March 17th, 2006
(0)
omg yeah there were like at least 50 of those guys... and girls. 5 for childhood memories
March 17th, 2006
(0)
There we go, MacGyver's in there now, added some others too... Now trying to fit lohan and the what is love guys hehe
March 17th, 2006
(0)
Great job... I remember those books
March 17th, 2006
(0)
The Robots have taken me. Please send help.
March 17th, 2006
(0)
hahahahaha f*ckin awesome
March 17th, 2006
(0)
moves too fast :(
March 17th, 2006
(0)
Ok added lohan complete with non changing facial expression
March 17th, 2006
(0)
lowered speed, 2 secs each now
March 17th, 2006
(0)
March 17th, 2006
(0)
UNIVERSE TIER
March 17th, 2006
(0)
:(
March 17th, 2006
(0)
VinnyWeapons has juvenile diabetes. Please send insulin.
March 17th, 2006
(0)
i like it
March 17th, 2006
(0)
FLawless Victory!
March 17th, 2006
(0)
very nice photoshop work
March 17th, 2006
(0)
Mr. Barrel Roll
March 17th, 2006
(0)
brilliant
March 17th, 2006
(0)
HAHAHAHAHA G MR. God, I'd f*cking 6 it if I could.
March 17th, 2006
(0)
Never stop updating this.
March 17th, 2006
(0)
WIN.
March 17th, 2006
(0)
omg pwnage to the maxorz this is amazin
March 17th, 2006
(0)
OMG OMG FTW FTW SO damn great, and no PTKFGS in sight
March 17th, 2006
(0)
Update: Thanks everyone for the nice comments! Just added Moore Burritos and Uncle Lina (thanks MasterSitsu for the ideas) and Mr. Khaaaan
March 17th, 2006
(0)
ayight, 5 for craziness.
March 17th, 2006
(0)
I remember mr. men books when i was a kid, but these are hilarious! This is Cracker Jack work man.
March 17th, 2006
(0)
lol i used to read mr. books!
March 17th, 2006
(0)
I just thought of a new mr. man! Mr. Roundhouse ;-)
March 17th, 2006
(0)
Okay now credit me for the MacGyver one :| meanie.
March 17th, 2006
(0)
yes quite so indeed hehe, props to TheBigDawg for proposing MacGyver... 14 seconds later it was added hehe
March 17th, 2006
(0)
guess I never read them all when I was a kid
March 17th, 2006
(0)
The weirdest thing about the song is I've never heard it before, yet at certain parts I can heard lyrics in my head that seem like they're supposed to be there...
March 17th, 2006
(0)
awesome
March 17th, 2006
(0)
3$ for a link to a torrrent for a Radix Album
March 17th, 2006
(0)
Classic.
March 17th, 2006
(0)
good job homeslice
March 17th, 2006
(0)
Where the hell is "Mr. That's No Good"?
March 17th, 2006
(0)
win. needs more though. updates!
March 17th, 2006
(0)
lol it is funny because it is a list of things that are popular on this site
March 17th, 2006
(0)
I liked it, but you need to have Peppy in there, too. As well as Butt Racing.
March 17th, 2006
(0)
Great job.
March 17th, 2006
(0)
brilliant hall of fame
March 17th, 2006
(0)
inkdrinker, does presentation count for nothing? Yes, it's essentially a list of YTMND fads, but the fact that it's presented in such an unusual manner makes some of us enjoy it more that normal.
March 17th, 2006
(0)
styroman, because I'm a greedy, selfish bastard, I'm withholding the last star until you put a thanks to me in the description...unless I get lazy and give it to you anyway :P
March 17th, 2006
(0)
fad conglomerations are failures
March 17th, 2006
(0)
I think I love you.
March 17th, 2006
(0)
LOL! coming soon to Barnes and Noble
March 17th, 2006
(0)
awesome
March 17th, 2006
(0)
haha i loved those books when i was little
March 17th, 2006
(0)
I loved those books!
March 17th, 2006
(0)
5 for bright eyes
March 17th, 2006
(0)
5'd. Especially for "MR. DOUBT" and "MR. CERTAIN"
March 17th, 2006
(0)
March 17th, 2006
(0)
Wow! I remeber Mr. Men! And where's our 'Mr. Feature/Defect' (PSP) and 'Mr. Speed/Race/Race/Whatever'? (Butt Racing)? And shouldn't 'Mr. Hungry' be Ugoff? ("Ugoff is hungry!") And what about the "NO WAI!!1" Owl? And don't forget about 'Mr. Theif' n
March 17th, 2006
(0)
*continued from last comment* niether. (Eric Baumen or however it's spelled) And maybe PTKFGS could be implemented somewhere. And maybe Mr. Hate too! (inkdrinker)
March 17th, 2006
(0)
LMAO!You win an internets!
March 17th, 2006
(0)
6
March 17th, 2006
(0)
OH! And just remembered somemore! (DANG I'm on a roll) 'Mr. Warning/Alert/Trap' (the "It's a trap!" guy), 'Mr. Science' (Bill Nye), 'Mr. Ding Dong' ("You touch my tralala"), 'Mr. Savior'? (Jesus), and the "What is Love" guys gotta be somewhere
March 17th, 2006
(0)
It took me a sec to get "Mr. Lina." When I finally did, I caved and voted a 5.
March 17th, 2006
(0)
MAKE IT STOP! I keep thinking of more! 'Mr. WoW' (Leeroy Jenkins), 'Mr. Work-it' (the work-it ninja), 'Mr. Beeps' (Tiger Handheld), and 'Mr. Crush'! (THWOMP!) Let's HOPE that's it finally... >_
March 17th, 2006
(0)
hehe nintendomaniac64, some good ideas there, some of these I'm already planning to add indeed ^_^
March 17th, 2006
(0)
Well, it looks like my moment of insanity paid off. :P BTW, I idi think of another one, but it wouldn't work (the Potatoes guy, it'd be 'Mr. Potato, and that exists :P)
March 17th, 2006
(0)
Sorry for commenting AGAIN! >_> But I just found out that "Lastpatriot" mentioned Butt-Racing before me, so he'd get credit if it's used. Sorry bout that Lastpatriot. ^_^;
March 17th, 2006
(0)
OH GOD NO NOT ANOTHER IDEA!!! >_< 'Mr. X' or 'Mr. Mind' (Prof. Xavier)
March 17th, 2006
(0)
Not only well-made, but it brought back some welcome nostalgia. Thanks!
March 17th, 2006
(0)
wow music + awesome originallity = you win
March 17th, 2006
(0)
Holy christ. Stunning, amazing, and many other superlative descriptors. 5 Stars, A+ and YOU WIN SIR!!!!!
March 17th, 2006
(0)
Simply Awesome! Love the music too. =D
March 17th, 2006
(0)
Mmmmmmmmm...Children's Books...
(0)
Downvoters will be destroyed. I bow to your inconsisquentialiality.
March 17th, 2006
(0)
goes too fast
March 17th, 2006
(0)
added Mr. Handheld
March 17th, 2006
(0)
and admiral Akbar (It's A Trap!)
March 17th, 2006
(0)
This YTMND changed my life completly
March 17th, 2006
(0)
f*cking brilliant!
March 17th, 2006
(0)
very nicely done
March 17th, 2006
(0)
The best children's book series now a YTMND, lol. Id read all of em :P
March 18th, 2006
(0)
Lol, awesome
March 18th, 2006
(0)
Logged in just to 5 this, you sir are a genius, TAKE THIS sh*t TO NUMBER ONE POSTHASTE. PTKFGS HAS NOTHING ON THIS.
March 18th, 2006
(0)
u r ok.
March 18th, 2006
(0)
YAY I'M THERE! Also, Mr. Indestructible (Chunk), Mr. ASCII (soi soi soi[?])...um...
March 18th, 2006
(0)
shouldn't Ugoff be Mr. Hungry?
March 18th, 2006
(0)
Good ytmnd, but is it really necessary to spam your keywords with fads? -2 points
March 18th, 2006
(0)
why does PTKFGS.com take me here? it has nothing to do with it..
March 18th, 2006
(0)
But it isn't bad at all so +5, but a -2 for keywords
March 18th, 2006
(0)
f*cking winner. the broken arms / taco nazi one was especially great.
March 18th, 2006
(0)
"Afrotech: demoscene music + creativity = you win today's redirect" wow hehe thank you!
March 18th, 2006
(0)
This wins on so many levels.
March 18th, 2006
(0)
Great work. I'd really like to know where I can find this song though. I googled Radix, but didnt find anything. Who is the original author.
March 18th, 2006
(0)
www.ptkfgs.com links to this. You win. There should be a Mr Roxy or something man, that's the only one that I can think of that you left out. . . aside from Mr Chunk
March 18th, 2006
(0)
The original author is Radix, it is a chiptune so finding it in say mp3 format would be pretty hard, but you can find it in native format here http://www.scenemusic.net/info.htm?idsong=55848&NEC_DISCOMMENTpg=3
March 18th, 2006
(0)
oh, and Mr Thwomp?
March 18th, 2006
(0)
THIS IS MADE OF FCKN AND WIN!
March 18th, 2006
(0)
I remember reading those books in preschool! atleast the real ones :P 5
March 18th, 2006
(0)
if this were some kind of wallpaper, id use it
March 18th, 2006
(0)
Styrofoam, how do you play .xm files?
March 18th, 2006
(0)
i mean styroman.. >_< lol
March 18th, 2006
(0)
Awesome.
March 18th, 2006
(0)
yes, YES! YTMND!!
March 18th, 2006
(0)
That is awesome. I loved those books, and having them applied to things I like now at YTMND gives me a joygasm.
March 18th, 2006
(0)
Thumbs up for taking www.pkfgs.com
March 18th, 2006
(0)
I remember the Mr. Men books and cartoons and this was so original to use them on YTMND Fads
March 18th, 2006
(0)
Add Mr. Moskau next.
March 18th, 2006
(0)
Needs more Mr. EBAUM! xD
March 18th, 2006
(0)
www.ptkfgs.com redirects to this
March 18th, 2006
(0)
lol I use to read these
March 18th, 2006
(0)
4908123-0703785-98327403788759050974835yghikdvnck;jvnkjndcn/5
March 18th, 2006
(0)
That's absolutely brilliant.
March 18th, 2006
(0)
WOAH sh*t UPDATE. This just got an extra star :)
March 18th, 2006
(0)
I would like to read those books
March 18th, 2006
(0)
awesome, but something is written falsely. It's UALEUALUEALUE!! Please change that. Thanks.
March 18th, 2006
(0)
You f*cking rule.
March 18th, 2006
(0)
The music makes me really happy for some reason. Mr. Lina is brilliant.
March 18th, 2006
(0)
I remember those books! Pretty clever, 3'd.
March 18th, 2006
(0)
March 18th, 2006
(0)
Good song and nice pics lol
March 18th, 2006
(0)
What's G MR. supposed to be?
March 18th, 2006
(0)
I
March 18th, 2006
(0)
I heart this site. But could you please fix the spelling of "ualuealuealeuale"? Thanks.
March 18th, 2006
(0)
5'd for the removal of Chuck Norris. I'm a man of my word. Keep up the good work bro.
March 18th, 2006
(0)
ahahahaha, I love it! x)
March 18th, 2006
(0)
Add the NO WAI owl as Mr. Incredulity, and I will be your personal manservant forever. I'll even carry your suitcase.
March 18th, 2006
(0)
Also, the music makes me want to just kill someone, it's so great. You win.
March 18th, 2006
(0)
Winnage
March 18th, 2006
(0)
A true 5.
March 18th, 2006
(0)
I like the update images.. [sarcasm]sorry the chuck had to go [/sarcasm]
March 18th, 2006
(0)
Whats insane is that I immediately recognized each character and heard its usual sounds as they flashed by. HAHA you can never have to much YTMND/PTKFGS
March 18th, 2006
(0)
5 cause i used to read those books.
March 18th, 2006
(0)
WTF IS PTKFGS >.
March 18th, 2006
(0)
Mr. YTMND is really Mr. Slow..
March 18th, 2006
(0)
Loki83, Ill fix the UALEUALUEALUE soon thanks! Pigtard, G Mr. is G-Man, I should add more tomorrow, I been painting my house all day lol
March 18th, 2006
(0)
BRINGS BACK WONDERFUL MEMORIES
March 18th, 2006
(0)
Hmm...very excellent decision regarding your ytmnd!
March 18th, 2006
(0)
Shoulda been YT MR. ND or something of the like.
March 18th, 2006
(0)
Whahaha. The ORLY owl looks awesome.
March 18th, 2006
(0)
5 for making me remember these books, good music, and awesome edits :D
March 18th, 2006
(0)
fad conglomeration, 1'd
March 18th, 2006
(0)
Make the O RLY owls go back and forth a few times. And I don't know if I missed it, but was there a Mr. Time Traveller?
March 18th, 2006
(0)
This is damn clever.
March 18th, 2006
(0)
Thank god, a good ytmnd in the top 15 instead of rubbish ms paint and ptkfgs fads
March 18th, 2006
(0)
FanDam = Mr. Mullet
March 18th, 2006
(0)
NO WAI!!! should be Mr. Disbelief.
March 18th, 2006
(0)
Why is this ptkfgs.com?
March 18th, 2006
(0)
5ed for creativity and catchy music
March 18th, 2006
(0)
For the win!
March 18th, 2006
(0)
Aww! *does the merry chiptune dance* You have the hi-score for creativity, sirrah! The Sixth Star'd!
March 18th, 2006
(0)
MISTER MEN OWNS THE ENTIRE f*ckING WORLD! YOU SIR GET NINE FIVES.
March 19th, 2006
(0)
LOL. I loved those books as a kid, thanks for the memories
March 19th, 2006
(0)
Wow I remember these
March 19th, 2006
(0)
WIN
March 19th, 2006
(0)
It's good
March 19th, 2006
(0)
Add "Mr. Science" (Bill Nye) and "Mr. Moskau" (Dschingis Khan)
March 19th, 2006
(0)
awesome.
March 19th, 2006
(0)
What about "Mr. No"?(Sonic) Wait, how about: "Mr. Curb Stomp"?(American History X). I keep coming up with 'em. Maybe "Mr. Motha****er"(Die motherf*cker)
March 19th, 2006
(0)
Oh yeah, no problem Nintendomaniac. We're similar, you and me(the Nintendo thing).
March 19th, 2006
(0)
www.ptkfgs.com leads here?
March 19th, 2006
(0)
MR. TICKLE!
March 19th, 2006
(0)
OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OM GOMG OMG OM GOM GOM GOM GOM GOM GOMG GENIOUS!!!!! HALL OF FAME!!!!!! MY FAVORTIE!!!! ONE HUNDRED BILLION STARS !!!!!!!!!!!!
March 19th, 2006
(0)
This had me in hysterics.
March 19th, 2006
(0)
OMGWTFLOLBBQ
March 19th, 2006
(0)
You bought ptkfgs.com you whore. =P
<< 1 2 3 4 >>