April Fools!!!!
Created on: March 30th, 2006
NSFW image hider
My fisrt site ever. I wont the court battle!

Sponsorships:

Vote metrics:

rating total votes favorites comments
(2) 816 1 245

View metrics:

today yesterday this week this month all time
1 1 0 0 11,873

Inbound links:

views url
2 http://forums.entensity.net/showthread.php?t=165582&page=2
1 http://dzkisadouchebag.ytmnsfw.com/
1 http://ytmnsfw.com/users/b00n

Add a comment

Please login or register to comment.
March 30th, 2006
(0)
Will Smith says: Parents just dont understand.
March 30th, 2006
(0)
agree
March 30th, 2006
(0)
LOL
March 30th, 2006
(0)
This bOOn dude needs a double penetration. In the ass.
March 30th, 2006
(0)
http://img90.imageshack.us/img90/504/sitsu8tr.jpg - the Floating Head of Sitsu has made b00n his ManWife
March 30th, 2006
(0)
Yes, I accept Sitsu !!!
March 30th, 2006
(0)
i don't see your picture anywhere. He posted his picture, he has balls, where are yours sir? 1'ed
March 30th, 2006
(0)
Nice
March 30th, 2006
(0)
seriously, i told you to stop making multiple accounts too many times boon.
March 30th, 2006
(0)
b00n is a f*g who jus got owned be the max.
March 30th, 2006
(0)
f*ckin' max you are no fun
March 30th, 2006
(0)
how much mortal bounty hast the b00n spent on sites which hath been banned for alt accounting?
March 30th, 2006
(0)
LOL, b00n. The first troll that I remember.
March 30th, 2006
(0)
well this is completely f*cking random.
March 30th, 2006
(1)
lol @ paying 19$ to have people pay attention to you dissing me. 5'd
March 30th, 2006
(0)
b00n is a douchebag... and why the f*ck do you sponser your own YTMND? Definately pathetic.. Oh ya.. 1'd..
March 30th, 2006
(0)
4 for sponsoring his own YTMND. That alone makes it funny. =)
March 30th, 2006
(0)
Wasting all day to rip on someone.. get a job?
March 30th, 2006
(0)
Lol, failure
March 30th, 2006
(0)
no
March 30th, 2006
(0)
PaW
March 30th, 2006
(0)
I kinda feel bad making fun of DZK's weight and all but he does use a lil girl to joke about
March 30th, 2006
(0)
I generally hate rap music, but seriously, DZK is cool. You fail.
March 30th, 2006
(0)
DZK > b00n
March 30th, 2006
(0)
DZK sucks. Seriously, he's how old? And saying he had sex with a 14 year old? Why is that braggable? I'm nearly 17 and banging Haley seems kinda nasty even to me
March 30th, 2006
(0)
5 for self sponsorship
March 30th, 2006
(0)
LOL @ mystical bob- someone isnt a pedo. wait till you get older youll love em young you noob also internet
March 30th, 2006
(0)
DZK is hillarious...boon is a whore.
March 30th, 2006
(0)
I hate wiggers and rap, but DZK is the sh*t nontheless
March 30th, 2006
(0)
5 for donate
March 30th, 2006
(0)
even if you did downvote all of my sites with 3+ accounts..
March 30th, 2006
(0)
5'd for paying 19 bucks to insult someone because you just eat poopy ass.
March 30th, 2006
(0)
You know I originally gave you a 1, before I figured out that you paid $19 to insult someone on the internet. You're a winner.
March 30th, 2006
(0)
I give me a 5 for paying money to insult a nerd on the internet. I guess I'm a ner... oh wait, motherf*ckers, I'm RICH!! I rule!!!
March 30th, 2006
(0)
Audio sucks, site's not funny. What happened?
March 30th, 2006
(0)
Oh yeah man, $19.12 is really brining in the dough b00n, you're friggin loaded. I mean add another zero and thats like a million dollars to a 4 year old.
March 30th, 2006
(0)
5 for effort.
March 30th, 2006
(0)
I lost respect for him a while ago.
March 30th, 2006
(0)
who is DZK ant wtf is that fir
March 30th, 2006
(0)
I started respecting DZK after Michael Plasse started pissing me off back in 04, I've seen managers sponsor people but spamming me with 30 emails to go his freaking site to listen to music by some Wannabe Rapper from Rhode Island. Hell if it weren't for D
March 30th, 2006
(0)
(continued)... DZK I would've never left a non-paying job, and came here. This place rocks.
March 30th, 2006
(0)
truth. dzk is a fatass untalented wigger
March 30th, 2006
(0)
Awe firewood has a man-crush on me. How cute!
March 30th, 2006
(0)
why does everyone say firewood? I don't get it, people can read can't they? Anyway man nah I don't do that whole queer thing. that ain't me. I don't care if anyone else is queer, I just know I ain't one of them.
March 30th, 2006
(0)
April Fool's everybody!!! I am DZK. DZK is B00N!!! LOL GOT YOU!!!
March 30th, 2006
(0)
2nd earliest April Fool's prank I've seen.
March 30th, 2006
(0)
boon phails @ lief
March 30th, 2006
(0)
I believe you've just sparked up controversy.
March 30th, 2006
(0)
b00n is just butt hurt about his 'strokin' ytmnd. I downvoted that sh*t like 3 months ago.
March 30th, 2006
(0)
conspiracy! trash the place
March 30th, 2006
(0)
tasteless
March 30th, 2006
(0)
Pwned
March 30th, 2006
(0)
YOU SUCK AT LIFE, PAYING TO TRY TO GET BACK AT A JOKE, GOE DIE.
March 30th, 2006
(0)
Sponsored his own YTMND to hate on a respected YTMNDer, 5'd for it alone, and its soon to be deletion.
March 30th, 2006
(0)
JK, 1'd.
March 30th, 2006
(0)
die irl
March 30th, 2006
(0)
Well, at least he doesn't need to sponsor himself to get attention and actually has talent and creativity, regardless of your personal opinion. You lose. Good day sir.
March 30th, 2006
(0)
5 because DZK is clearly a scumbag
March 30th, 2006
(0)
Your reputation with me just skyrocketed, not even joking
March 30th, 2006
(0)
"lol @ paying 19$ to have people pay attention to you dissing me. 5'd"
March 30th, 2006
(0)
Is that really his picture? I thought he was younger.
March 30th, 2006
(0)
5 because I like Interwar - INTERNET... WAR!!!!!!!!
March 30th, 2006
(0)
1! Because we all know proding at weight is for 3 year olds!
March 30th, 2006
(0)
wow this is sad
March 30th, 2006
(0)
I think all the downvoters on YTMND are one person.
March 30th, 2006
(0)
agreed
March 30th, 2006
(0)
Boon is older than me, and I'm older than inkdrinker, and inkdrinker is older than tehpwner (speaking obviously of join date)
March 30th, 2006
(0)
paying money for an insult is a compliment. you lose.
March 30th, 2006
(0)
this sucks, DZK may be a foul mouthed offensive bastard but at least he is a funny foul mouthed offensive bastard
March 30th, 2006
(0)
Haha, thanks for your YTMND donation so we can continue to host DZK and downvote your cause, b00n. Dumbass.
March 30th, 2006
(0)
1d for Flawed Logic How could someone who parodied a Blink 182 song be considered a wigger? He is really damn white if anything lol.
March 30th, 2006
(0)
"I'm nearly 17 and banging Haley" whoa
March 30th, 2006
(0)
This fad is retarted.
March 30th, 2006
(0)
winner
March 30th, 2006
(0)
dzk is white. dzk makes rap music. dzk bangs and dreams of banging 14 year olds. dzk is nearly 27. dzk uses myspace and ytmnd heavily and spends most of his time making music about the people on them.
March 31st, 2006
(0)
haha you spent money on this sh*t
March 31st, 2006
(0)
Humor > White Trash pedophiles. DZK- you're the reason the internet sucks. Your song is hilarious. Your life, however, is kind of sad from what you've televised.
March 31st, 2006
(0)
also, 5 for :B vote. GO :B!
March 31st, 2006
(0)
1'd for lameness. And b00nness.`
March 31st, 2006
(0)
gtfo internet wigger
March 31st, 2006
(0)
PAW? lol How about I get you a ball of yarn you gay bitch? Lol Sad.
March 31st, 2006
(0)
jealousy is a pain.
March 31st, 2006
(0)
I didnt laugh, plus I like DZK... So a 1 for you good sir!
March 31st, 2006
(0)
1'd for b00n
March 31st, 2006
(0)
-_- This is all a ridiculous crock of sh*t, all of it. 5'd though, simply because I don't care for DZK.
March 31st, 2006
(0)
f*ck you.
March 31st, 2006
(0)
In his comments, DZK states it's a joke.
March 31st, 2006
(0)
Yeah DZK does win. how many people pay to insult someone =/ that takes talent to be internet infamous lol
March 31st, 2006
(0)
DZK > Gay boon
March 31st, 2006
(0)
fuk you
March 31st, 2006
(0)
SOUTH FILADELPHIA B00N AND RAIZED ON THA PLAYGROUND IS WAREZ I SPENT MOST OF MY DAZE LOL
March 31st, 2006
(0)
his ytmnd's are consistently better than yours so DZK wins.
March 31st, 2006
(0)
DZK can rhyme, true, but any true rapper like myself makes their own beats. None the less, the kid got skills. I should put my own out about Haley = D
March 31st, 2006
(0)
and you sponsored this...
March 31st, 2006
(0)
5 stars for dissing the disser.
March 31st, 2006
(0)
"dzk is white. dzk makes rap music. dzk bangs and dreams of banging 14 year olds. dzk is nearly 27. dzk uses myspace and ytmnd heavily and spends most of his time making music about the people on them." SO THE f*ck WHAT???
March 31st, 2006
(0)
Lame insult, you paid $19.12 so people would actually see it...you didn't own sh*t
March 31st, 2006
(0)
Tis was okay, okay.
March 31st, 2006
(0)
You're a skank.
March 31st, 2006
(0)
He's fat face offends me
March 31st, 2006
(0)
Thanks for downvoting my site, *sshole...I'm advertising here now...my latest: http://menciakanye.ytmnd.com
March 31st, 2006
(0)
http://menciakanye.ytmnd.com
March 31st, 2006
(0)
A-f*ckING-MEN TO THAT
March 31st, 2006
(0)
lame.
March 31st, 2006
(0)
WHY is b00n such a lame ass?
March 31st, 2006
(0)
very true
March 31st, 2006
(0)
DZK = The man
March 31st, 2006
(0)
jealous much? ha.
March 31st, 2006
(0)
You lose!!! Good DAY SIR!!!
March 31st, 2006
(0)
1'd for sh*t talking over the interweb !
March 31st, 2006
(0)
if it's true that DZK wouldn't take down the site, that's damn f*cked up.
March 31st, 2006
(0)
5 for entertainment from the dkz haley comments
March 31st, 2006
(0)
Supported for my fellow oldskool.
March 31st, 2006
(0)
Also, cocks.
March 31st, 2006
(0)
b00n's right, DZK sucks. Also, DZK has a raspy voice and it made my teacher's ears bleed...
March 31st, 2006
(0)
Where did the old song go f*ggot?
March 31st, 2006
(0)
Who cares what DZK looks like? He's still got skills. Nice song choice, though.
March 31st, 2006
(0)
f*ck you stupid assf*ck n****r gook chink bitch assf*ck titn****rs
March 31st, 2006
(0)
Lame
March 31st, 2006
(0)
Sponsering your own site...just a cheap way of making it to the front page.
March 31st, 2006
(0)
+5 for making fun of an idiot, -2 for being one yourself
March 31st, 2006
(0)
DZK > You.
March 31st, 2006
(0)
5 for the douchbaggery of DZK.
March 31st, 2006
(0)
ROFL, B00N'S SITE GOT A 2.2 WHILE SPONSERED, ROFL. DUDE, YOU f*ckING SUCK, GET A LIFE.
March 31st, 2006
(0)
lame
March 31st, 2006
(0)
lmao, boon is still around, I remember how he used to downvote all my sh*t back in the day with his army of accounts. f*ggot *ss n*gg*r
March 31st, 2006
(0)
dzk rules so f*ck you
March 31st, 2006
(0)
veiwhax! D:
March 31st, 2006
(0)
DP IN THE ASS
March 31st, 2006
(0)
To all who say DZK has no skills - who would you say is more talented then? 50? Kanye? f*gs.
(0)
Agreed
March 31st, 2006
(0)
5. lmao at that piece of sh*t wigger
March 31st, 2006
(0)
yes, but will your ignorant self atleast admit creativity when you see it? obviously not. you're like a little kid, so uncreative in fact that you had to sponsor your own ytmnd to get people to look at it. DZK? oh, he never sponsored his own ytmnds.
March 31st, 2006
(0)
boon sucks teh cock, and he wishes dzk was gay becuse boon secretly loves him, but dzk would be like "NOES BITCH< I STRAIGHT AND DID HAYLEY" and boon would kill himself because hes a fruit
March 31st, 2006
(0)
5'd because it sucks.
March 31st, 2006
(0)
only site ive seen where voting 1 or 5 are virtually the same thing. me so confused
March 31st, 2006
(0)
LoL
March 31st, 2006
(0)
He's not a "Wigger", he doesn't pretend like he's gangsta or black at all. He just raps, I mean what the âuck. You phail.
March 31st, 2006
(0)
no sources, not funny, and he doesnt really look fat
March 31st, 2006
(0)
in other news, way21337 still hasn't been banned yet!
March 31st, 2006
(0)
Dude, I had sex with DZK. Don't talk about him like that.
March 31st, 2006
(0)
First good b00n site!
March 31st, 2006
(0)
"seriously, i told you to stop making multiple accounts too many times boon. " Hahahaha...owned...say bye-bye to this ytmnd in days!
March 31st, 2006
(0)
GTFO
March 31st, 2006
(0)
5 because dzk think this is music site and not funny site so he makes unfunny music
March 31st, 2006
(0)
Making a half assed JPG of DZK- 5 Minutes Ripping someone elses .wav off-3 Minutes Working to earn 20 Dollars to sponsor his own site-4 Hours at McDonalds Still sucking worse than DZK- Timeless
March 31st, 2006
(0)
sorry b00n, but i'm afraid the internet just isn't for you.
March 31st, 2006
(0)
you suck *ss b00n
March 31st, 2006
(0)
dzk = autowin
March 31st, 2006
(0)
nope, sry. u lose, gg
March 31st, 2006
(0)
lol ur so f*g cuz u sux n stuf rite n sh*t dawg aight
March 31st, 2006
(0)
Having sex with minors is not a thing to brag about.
March 31st, 2006
(0)
Uhh... what?
March 31st, 2006
(0)
ghey site
March 31st, 2006
(0)
sh*t, if you're going to make an insult site, you could at least put some effort into it, make them know they're hated, yeah?
March 31st, 2006
(0)
These comments are f*cking hilarious.
March 31st, 2006
(0)
Death to wiggers
March 31st, 2006
(0)
Make me believe the hate. So far, I see a guy with about 50 bitchin' sites...and one guy whining about him. We don't care what he looks like. He's one talented motherf*cker
March 31st, 2006
(0)
SHUT UP BEFORE I BREAK INTO YOUR HOUSE AND COMMIT SEPPUKU ALL OVER YOUR TV!!!!...(dunno what to vote, so 0'ed)
March 31st, 2006
(0)
i would 5 this, but riding people's fame to the top gets a minus 1
March 31st, 2006
(0)
March 31st, 2006
(0)
dumb
March 31st, 2006
(0)
What the hell is this?
March 31st, 2006
(0)
hay b00n I upvoted all your sites :)
March 31st, 2006
(0)
why do you hate DZK?
March 31st, 2006
(0)
PAIN TRAIIIIIN
March 31st, 2006
(0)
five because whiggers do indeed suck.
March 31st, 2006
(0)
When Max 1's it, everyone else should do the same. Unless it's anti-eBaum.
March 31st, 2006
(0)
is someone angry because this DZK guy is harassing your e-girlfriend? Let's not stick up for jailbait now..
March 31st, 2006
(0)
"When Max 1's it, everyone else should do the same. Unless it's anti-eBaum." Yeah, it's a terrible thing to think for oneself. Vote on this on its own merits. Or rather, its lack of.
March 31st, 2006
(0)
http://dzkisemo.ytmnd.com/ LOL MAKE FUN OF DZK FAD
March 31st, 2006
(0)
haha wiggerz
March 31st, 2006
(0)
At least DXK gets more pussy than you.
March 31st, 2006
(0)
delete this sh*t now. Stop wasting hard drive space. -30/5
March 31st, 2006
(0)
NOBODY GETS MORE PUSSY THAN me
March 31st, 2006
(0)
DUDE MAKE FUN OF DZK CONTEST
March 31st, 2006
(0)
screw you
March 31st, 2006
(0)
make fun of DZK contest!
March 31st, 2006
(0)
Dude someone needs to sponsor the contest, Look at my ytmnd sites for the contest if you wanna sponsor it
March 31st, 2006
(0)
awesome
March 31st, 2006
(0)
laeme
March 31st, 2006
(0)
Hi boon... u r a f*g
March 31st, 2006
(0)
f*ck you.
March 31st, 2006
(0)
hahha, gold.
March 31st, 2006
(0)
the sad thing is that i 1'd this site before i saw it... ?:(
March 31st, 2006
(0)
If he was a wigger why'd he make a parody of a blink 182 song?
March 31st, 2006
(0)
5 because as Homer Simpson said... "it's funny because it's true".
March 31st, 2006
(0)
b00n, you gave me a 1 for my site, I'm returning the favor ;)
March 31st, 2006
(0)
dirt approves
March 31st, 2006
(0)
The only reason this is on the top 15 is because you sponsored your own site :/
March 31st, 2006
(0)
lame and pointless
March 31st, 2006
(0)
You're still here?
March 31st, 2006
(0)
I love the fat "go to," it's like saying I refuse to put any thought into my insults.
March 31st, 2006
(0)
you fail
April 1st, 2006
(0)
i'm sorry, but your sound clip wins. Even tho you downvote all my sh*t you c*nt, i can't give less then a 5 :'(
April 1st, 2006
(0)
Lol, b00ned.
(0)
Nice u paid $43.09 for your own site, what a waste. U get 0 stars.
April 1st, 2006
(0)
DZK owns you.
(0)
Giving it 1 more star for making me laugh. =)
April 1st, 2006
(0)
As said above "DZK owns you"
(0)
i lol'd
April 1st, 2006
(0)
but he dies in the end...not to mention max 1ed it.
(0)
sh*t be off the hizzle, yo.
April 1st, 2006
(0)
2'd, all sponsor sites get an automatic +1. Even though you didn't help YTMND by making a good YTMND, you still gave money.
April 1st, 2006
(0)
so much RAGE haha. You guys look pathetic and thats funny enough.
April 1st, 2006
(0)
5'd because I'm getting sick of this haley fad. DZK just got b00ned!
April 1st, 2006
(0)
i upvoted all your sites, i love you
April 1st, 2006
(0)
lol ur a feggit downvoe for teh feggit lawl
April 1st, 2006
(0)
Yes. DZK is a douchebag. A horrendous mutant flaming douchebag. But this site sucks, and I'm afraid you've made me 1 it.
April 1st, 2006
(0)
n*gg*S WHO f*ckEN NSFW IT
April 1st, 2006
(0)
dzkisemo.ytmnd.com NOT NSFW haha we win
April 1st, 2006
(0)
Not funny, not even remotely. Poor pic, heading, and idea. And a wigger would kick your emo *ss anyday Boon so Id stfu. 1. ~Peace~
April 1st, 2006
(0)
I can make my pecs bounce like a bodybuilder
(0)
made me lawl
April 2nd, 2006
(0)
lame as usual b00n.
April 2nd, 2006
(0)
Just for the fact that you spent $40 on this.
April 2nd, 2006
(0)
Holy crap b00n is Dustin Diamond! That explains all the hatred towards max, it all makes sense now.
April 2nd, 2006
(0)
ITS ALRIGHT, CUZ I'M SAVED BY THE BEEEEEEEELL.
April 2nd, 2006
(0)
utter sh*t
April 2nd, 2006
(0)
you are definitely the man
April 2nd, 2006
(0)
My only regret is that I have but one one-star to give to this YTMND.
(0)
crap
April 2nd, 2006
(0)
you keep upping it, i'll keep killing it.
April 2nd, 2006
(0)
When did screech ever rap?
(0)
DZK is b00n? Kewl ;)
April 2nd, 2006
(0)
TYR
April 2nd, 2006
(0)
$43.09 to say somone sucks. Wow, your hardcore.
April 2nd, 2006
(0)
Oh man, that site was f*cking hilarious...
April 2nd, 2006
(0)
You lose at internet b00nieboy.
April 2nd, 2006
(0)
lol, dimaond :)
April 2nd, 2006
(0)
How does this a screen cap of a dustin diamond website have anything to do with DZK?
April 2nd, 2006
(0)
nvm, read description. Dustin Diamond isn't a wigger!
April 2nd, 2006
(0)
YOU TOO CAN BECAME A FAMOUS SUPERSTAR AND SEX SYMBOL LIKE ME! 1 to 5
April 2nd, 2006
(0)
I have to give you a 5 just because you payed 43 dollars for this.Win
April 2nd, 2006
(0)
Boon Fails. Go spend your money else where piss ant, Like on a life you never had.
April 2nd, 2006
(0)
further winz
April 2nd, 2006
(0)
The sad thing is, I have actually been to that site. Haven't been there in a while though. Memories.
April 2nd, 2006
(0)
Making fun of DZK and self-sponsor = 1! RARR
April 2nd, 2006
(0)
you wont the court battle? wont you did? wowt thats so not funnyt
April 2nd, 2006
(0)
DZK is an idiot who is wasting his time and his talent because he has nothing worthwhile to say
April 2nd, 2006
(0)
lol, spelled diamond wrong ftw
April 9th, 2006
(0)
why the f*ck is this nsfw'ed? i laughed
April 25th, 2006
(0)
XD, running in the 90's interweb
(0)
fsf
June 4th, 2006
(0)
Tell me I didn't actually 5 this...