Arnold fears only one thing.
Created on: April 20th, 2006
Arnold fears only one thing.

Sponsorships:

Vote metrics:

rating total votes favorites comments
(4.38) 2,361 163 379

View metrics:

today yesterday this week this month all time
0 5 9 14 76,761

Inbound links:

views url
63 http://imgur.com/gallery/WSwhMCm
58 https://www.facebook.com/
49 http://mail.google.com/mail/?ui=2&view=js&name=main,tlist,ptlist
27 https://www.google.com/
27 http://www.bing.com/search?q=arnold+has+one+fear&qs=n&form=QBLH&

Add a comment

Please login or register to comment.
<< 1 2 >>
April 20th, 2006
(1)
Thats great.
April 20th, 2006
(0)
indeed
April 20th, 2006
(0)
This is randomness off the level...Mona Lisa Overdrive + Arnold/Predator quote + doggies = instant win.
April 20th, 2006
(0)
What a fantastic YTMND. Great idea.
April 20th, 2006
(0)
anything Arnie = 5. http://krullraves.ytmnd.com
April 20th, 2006
(0)
sweet
April 20th, 2006
(0)
:D
April 20th, 2006
(0)
LMAO Chopper fad FTW!
April 20th, 2006
(0)
if this gets anything lower than a five then there is seriously something wrong with this world
April 20th, 2006
(0)
haha, genious. I piseed my pants
April 20th, 2006
(0)
Fan-f*cking-tastic
April 20th, 2006
(0)
In concordance with prophesy, fix your sound quality. Wise man sayeth a little EQ can go a long way.
April 20th, 2006
(0)
funny iraqneverens.ytmnd.com
April 20th, 2006
(0)
AMAZING.
April 20th, 2006
(0)
nice.
April 20th, 2006
(0)
HOLY FREAKING CRAP VOTING ON A SOON-TO-BE CLASSIC
April 20th, 2006
(-1)
this blows.
April 20th, 2006
(0)
He's doooooomed
April 20th, 2006
(0)
i dont think he'll be back
April 20th, 2006
(1)
RUN! GET TO THE CHOPPA!
April 20th, 2006
(-1)
funny (yeah, sound is real distorted - EQ can't fix that, just have to re-mix sounds at lower lev.)
April 20th, 2006
(0)
5 for arnold
April 20th, 2006
(0)
The "Choppa" quote is priceless, but doesn't meld that well with the YTMND. If it was a cleared up .wav/.mp3, I'd hit it a 5 like the fist of God.
April 20th, 2006
(0)
I just think 4. Arnold parodies just aren't funny for me.
April 20th, 2006
(1)
Get to da CHOPPA!
April 20th, 2006
(0)
top 15 worthy
April 20th, 2006
(0)
Oh, yes, I lol'd. Win.
April 20th, 2006
(0)
get to the choppa
April 20th, 2006
(0)
Fix sound Quality
April 20th, 2006
(0)
lololololololololololololololol. Perfect loop.
April 20th, 2006
(0)
I'm giving this a 4, because it's really good stuff, but the sound/audio quality is really, really bad.
April 20th, 2006
(0)
Clever! Who knew he was so afraid of puppies?
April 20th, 2006
(0)
funny, but not that funny
April 20th, 2006
(0)
Gosh, they are only puppies. Calm down >_>
April 20th, 2006
(0)
Love it.
April 20th, 2006
(0)
Perfect.
April 20th, 2006
(0)
The sound quality isn't that bad, and its def. not enough to ruin this ytmnd. 5'd and I hope it stays that way.
April 20th, 2006
(0)
lol?!?!
April 20th, 2006
(0)
bo
April 20th, 2006
(0)
I've been trying to improve the sound quality but i'd be lucky to find a higher quality 'get to da choppa!' plus it sounds sh*t anyway once it mixes with the music, ah well
April 20th, 2006
(0)
solid
April 20th, 2006
(0)
lol
April 20th, 2006
(0)
I'd run too. :(
April 20th, 2006
(0)
Get to tha choppa!!!!!
April 20th, 2006
(0)
I like the google ads at the top, Ahnuld probably needs an 'Anti-Bark Device'
April 20th, 2006
(0)
CHOPAAAAAH!
April 20th, 2006
(0)
top rated YTMND right now? hell no
April 20th, 2006
(0)
You win!!
April 20th, 2006
(0)
could you improve the "GET TO THE CHOPPA!" audio?
April 20th, 2006
(0)
terrible sound quality but still funny
April 20th, 2006
(0)
Hey,a top5 ytmnd thats *Gasp*ACTUALLY FUNNY?
April 20th, 2006
(0)
PWN
April 20th, 2006
(0)
I don't really have the right programs to create a good quality sound loop, could anyone else give it a try?
April 20th, 2006
(0)
puppies are too loud, its annoying, but funny
April 20th, 2006
(0)
This wins. Downvoters = eBaumers
April 20th, 2006
(0)
Dogs> Arnold
April 20th, 2006
(0)
roflmao
April 20th, 2006
(0)
Oh noes puppies!
April 20th, 2006
(0)
-1 for no preloader :/
April 20th, 2006
(0)
bad sound quality. good idea. you suck for not preloading.
April 20th, 2006
(0)
SO GOOD
April 20th, 2006
(0)
funny as hell
April 20th, 2006
(0)
-1 for sound quality. sorry.
April 20th, 2006
(0)
+infinity
April 20th, 2006
(0)
Priceless.
April 20th, 2006
(0)
This made me smile.
April 20th, 2006
(0)
"aahhh! Get to da choppa!" rofl instant 5. I love the "who will save us? It wont be Jesus" too. You win sir.
April 20th, 2006
(0)
every part of this is awesome. even the keywords.
April 20th, 2006
(0)
LMAO
April 20th, 2006
(0)
should use the flash thingy though, it takes a while till it starts playing smooth. None the less its awesome.
April 20th, 2006
(0)
YOU WIN THE INTERNETS
April 20th, 2006
(0)
two words: compression.
April 20th, 2006
(0)
Really good work. -1 for deafening music and crappy audio on Arnold. Otherwise perfect.
April 20th, 2006
(0)
if i could rate higher than a 5, i would.
April 20th, 2006
(0)
You managed to combine one of my favorite movies, one of my favorite songs from a movie and something completely random. You also made it so it didnt suck ass. 5
April 20th, 2006
(0)
awesome.
(0)
RUNN!! GOOOO!!! GET TO DA CHOPPAHH
April 20th, 2006
(0)
superbe
April 20th, 2006
(0)
gr8
April 20th, 2006
(0)
Not as funny as dead puppies in a basket.
April 20th, 2006
(0)
gotta love it
April 20th, 2006
(0)
awesome
April 20th, 2006
(0)
get to the chopper
April 20th, 2006
(0)
YOU SIR, ARE MADE OF WIN.
April 20th, 2006
(0)
Rip em to shreds.
April 20th, 2006
(0)
I laughed, but the sound needs another go-over.
April 20th, 2006
(0)
Ruuuuuunnnn!!!
April 20th, 2006
(0)
OMFG I'm in tears from the laughter
April 20th, 2006
(0)
YES!
April 20th, 2006
(0)
Puppy power.
April 20th, 2006
(0)
yes
April 20th, 2006
(0)
Heh, currently the only worthwhile YTMND on the top 15. :>
April 20th, 2006
(0)
love it man
April 20th, 2006
(0)
aHhhH puppies ina choppaaAA
(0)
Thats quite funny
April 20th, 2006
(0)
SO random. :)
April 20th, 2006
(0)
You're the man now, dog!
April 20th, 2006
(0)
101 ways to die, bitches.
April 20th, 2006
(0)
Win. Absolute pure win.
April 20th, 2006
(0)
lmao
April 20th, 2006
(0)
Seriously, this just won the internet. I've been watching for about 5 minutes straight.
April 20th, 2006
(0)
holy sh*t. This needs to be on the hall of fame.
April 20th, 2006
(0)
you should only fear one thing, downvotage.
April 20th, 2006
(0)
Blood Thirsty Puppies FTW ! ! !
April 20th, 2006
(0)
Oh sh*t!
April 20th, 2006
(0)
Hahahha, hilarious!
April 20th, 2006
(0)
MAAAAAAC!!!
April 20th, 2006
(0)
You have achieved the rank of deity.
April 20th, 2006
(0)
This is so perfect, naturally 5'd!
April 20th, 2006
(0)
That's very amusing!
April 20th, 2006
(0)
Reminds me of Metal Gear Solid 3.
April 20th, 2006
(0)
top 15 material
April 20th, 2006
(0)
lol
April 20th, 2006
(0)
rofl @ puppies
April 20th, 2006
(0)
I'm going to enjoy this one for some time to come...:D
April 20th, 2006
(0)
f*cking amazing, but man, that sound file is horrendous. 4/5
April 20th, 2006
(0)
Good old fashioned funny.
April 20th, 2006
(0)
Beautiful work.
April 20th, 2006
(0)
Someone should respond with a ytmnd of arnold pwning rottweilers in True Lies.
April 20th, 2006
(0)
5'd for awesomeness, but next time dont violate my ears.
April 20th, 2006
(0)
That was beautiful.
April 20th, 2006
(0)
Random, bizarre, funny, good gif, good audio. I'd say we have a win!
April 20th, 2006
(0)
Badass. I'd kinda like to see "Puppies!" in text, though.
April 20th, 2006
(0)
I'm so glad it doesn't have chuck norris in it, i'll give you a four.
April 20th, 2006
(0)
Arnold also fears long load times..
April 20th, 2006
(0)
study this ytmnd closely ladies and gentlemen: this is how it should be done.
(0)
Puppies FTW!
April 20th, 2006
(0)
cute. -2 for not sound not being long enough.
April 20th, 2006
(0)
HAHAHAHAHAHA OMG HAHAHAHA
April 20th, 2006
(0)
LOL two different types of environments but 5 for Arnold
April 20th, 2006
(0)
omg awesome!
April 20th, 2006
(0)
hell yes
April 20th, 2006
(0)
i love it.
April 20th, 2006
(0)
lol
(0)
hahahahahahaha!
April 20th, 2006
(0)
Reminds me of the fact that Dogs knew who the terminators were, and always barked at them.
April 20th, 2006
(0)
Damn good.
(0)
I'm lost for words on how win this is.
April 20th, 2006
(0)
5'd
April 20th, 2006
(0)
ai xiik
April 20th, 2006
(0)
puppies! get in ze chopper!
April 20th, 2006
(0)
This should be a fad at least as long as hobo-cruise... hobo-cruise might have been slightly more inventive but this was much funnier
April 20th, 2006
(0)
This is pure genius
April 20th, 2006
(0)
Hilarious!
April 20th, 2006
(0)
Hall of fame.
April 20th, 2006
(0)
It'd be a lot better with just Mona Lisa Overdrive, seriously. The poor quality of Arnold screaming and the irritating puppy sounds kind of defeats the purpose.
April 20th, 2006
(0)
That took WAY too long to load & the music part has to go.
April 20th, 2006
(0)
...yet somehow it still retains hilarity.
April 20th, 2006
(0)
Puppies!
April 20th, 2006
(0)
get to the roflchoppa!
April 20th, 2006
(0)
Wait, I just discovered the keywords. Now this has just earned a 5...
April 20th, 2006
(0)
GET TO DA CHOPPAHH!!!!
April 20th, 2006
(0)
DELICIOUS.
April 20th, 2006
(0)
Love IT!
April 20th, 2006
(0)
This is funny! :D
April 20th, 2006
(0)
rofl
April 20th, 2006
(0)
Get to da Choppa Comrade!
April 20th, 2006
(0)
the "get into the roflcopter!" is just too much...even tho he doesnt say roflcopter...
April 20th, 2006
(0)
Pretty stupid, but your keywords are even worse. How this got on the top5 is beyond me.
April 20th, 2006
(0)
laugh out loud 5
April 20th, 2006
(0)
Ingenious!
April 20th, 2006
(0)
Brilliant.
April 20th, 2006
(0)
PUPPIES FTW
April 20th, 2006
(0)
LOL CHOPPA never gets old.
April 20th, 2006
(0)
IT was the "RUUUUN!!!" that got me! XD
April 20th, 2006
(0)
Choppa is the best.
April 21st, 2006
(0)
oh my god...funnyness is off the charts
April 21st, 2006
(0)
LOL!! That's f*cking awesome. I love it. :)
April 21st, 2006
(0)
Pretty good, but too loud. 4/5
April 21st, 2006
(0)
love it. hilarious.
April 21st, 2006
(0)
win
April 21st, 2006
(0)
This has to be one of the best nights for top 15.
April 21st, 2006
(0)
I love the arnold scream.
April 21st, 2006
(0)
YAALLGH! Get into the chopper!! XD
April 21st, 2006
(0)
i
April 21st, 2006
(0)
And it isn't Chuck Norris?
April 21st, 2006
(0)
5 for juno
April 21st, 2006
(0)
that puppy footage is perfect. CHOPPA!!!!!!
April 21st, 2006
(0)
HAHA They're gaining on you!
April 21st, 2006
(0)
Get to da choppaaa!
April 21st, 2006
(0)
awesome... but that audio is terrible quality, gave me a headache.
April 21st, 2006
(0)
epic
April 21st, 2006
(0)
Nice use of one of the greatest lines in the history of cinema, "Rrruunnnn get toda choppppaaa" ftw.
April 21st, 2006
(0)
Predator FTW
April 21st, 2006
(0)
I logged in to five this..hilarious.
April 21st, 2006
(0)
Puppies for the win.
April 21st, 2006
(0)
LOL!
April 21st, 2006
(0)
omg pwn3d
April 21st, 2006
(0)
fyi chuck norris is #2 to arnie
April 21st, 2006
(0)
Odd keywords. WHO WILL SURVIVE!?
April 21st, 2006
(0)
April 21st, 2006
(0)
GET TO DA CHOPPUH
April 21st, 2006
(0)
make it flash and i would 6. for now, 3
April 21st, 2006
(0)
this wins :D
April 21st, 2006
(0)
This is hall of fame materiel.
April 21st, 2006
(0)
Fcuk Yaeh.
April 21st, 2006
(0)
Puppies! ^^;
April 21st, 2006
(0)
Genius
April 21st, 2006
(0)
watch out! Those damn puppies gonna rape you!
April 21st, 2006
(0)
FANTASTIC!
April 21st, 2006
(0)
gonna vote 1 because this is rated too high and your keywords are OUT OF HAND yeah im sure someone will search for "the destruction will be terrible" yeah thats gonna happen you're living a lie face it
April 21st, 2006
(0)
-and so 'Marth' misses the point.
April 21st, 2006
(0)
I also notcied you just downvoted the Top 15, keep up the good work, i'm sure you'll make a hit site eventually.
April 21st, 2006
(0)
xcept the kittens and arnold are in different environments - doesent sync
April 21st, 2006
(0)
Top 15 is really good today.
April 21st, 2006
(0)
i didnt know "kittens" barked you f*cking retard
April 21st, 2006
(0)
Sorry Shelton, i don't have the resources to bring puppies, er... i mean Kittens into the jungle and film them.
April 21st, 2006
(0)
lmao lololol
April 21st, 2006
(0)
Quite a lol, but it still gets a 5 for mixing puppy barks with Mona Lisa Overdrive.
April 21st, 2006
(0)
hahahaha, very unique, you made 'get to the choppa' funny even four years after i realized it was
April 21st, 2006
(0)
Perfect
April 21st, 2006
(0)
Halarious...
April 21st, 2006
(0)
5'd for choppa
April 21st, 2006
(0)
the music hurts it
April 21st, 2006
(0)
Hah. pretty funny
April 21st, 2006
(0)
This is what the internet is for, he better f*cking run from any and all small dogs mother f*cker. Great .Gif and GREAT loop, that matrix chase theme, GET TO DA CHOPPA!! and some small dogs, SMALL DOGS! Smashing work................1'd.
April 21st, 2006
(0)
Arnold got pwned.
April 21st, 2006
(0)
this sucks - f*ck the preloader - I LOLed - 5'ed
April 21st, 2006
(0)
I love you
April 21st, 2006
(0)
very n1, arnold rlz :-D
April 21st, 2006
(0)
Arnold should be worried about not getting reelected.
(0)
omfg i just shat myself
April 21st, 2006
(0)
lmfao
April 21st, 2006
(0)
LMAO! XD
April 21st, 2006
(0)
choppa >,~
April 21st, 2006
(0)
Labrador Puppies are the weakness of Republicans
April 21st, 2006
(0)
This thing wins on so many levels
April 21st, 2006
(0)
First time in months that I have actually laughed at a ytmnd. Bravo.
April 21st, 2006
(0)
Awesome sauce
April 21st, 2006
(0)
Finally, something good on the top 15 again.
April 21st, 2006
(0)
Inspired.
April 21st, 2006
(0)
Good morning *heart*
April 21st, 2006
(0)
also Puppies Barking
April 21st, 2006
(0)
Brilliant.
April 21st, 2006
(0)
I would have enjoyed that without that song from the Matrix. The GIF is hilarious, but I cannot stand the sound!
April 21st, 2006
(0)
Nice.
April 21st, 2006
(0)
Holy crap I just got onto this site and found this and this is just too damn funny.
April 21st, 2006
(0)
it's a trap!
April 21st, 2006
(0)
ZEE PUPPIES! GOOOO, GET TO TEH CHOPPAH!
April 21st, 2006
(0)
INSTANT WIN--Serving directions:add mona lisa overdrive+arnold+puppies, stir slowly
April 21st, 2006
(0)
"minions of evil puppy" and some of your other keywords deserve a 5 alone....
April 21st, 2006
(0)
Haha, Get in the chopper!
April 21st, 2006
(0)
LMAO
April 21st, 2006
(0)
wow
April 21st, 2006
(-1)
This actually would have been decent but the keywords ruined it.
October 1st, 2007
(0)
yes, because the keywords ruined the humor of the actual gif/sound combo. right, you f'ing retard.
April 21st, 2006
(0)
win
April 21st, 2006
(0)
Aye.
April 21st, 2006
(0)
lol
April 21st, 2006
(0)
How did the keywords ruin it? Its not really an exploit if no one will ever search for: 'Minions of evil puppy' I just guess you are retarded.
April 21st, 2006
(0)
DOGS!!!!
<< 1 2 >>