Holy Crap, A Little Kid Saved Us!
Created on: May 1st, 2006
Holy Crap, A Little Kid Saved Us!
None ( ._.)

Sponsorships:

Vote metrics:

rating total votes favorites comments
(4.05) 780 18 135

View metrics:

today yesterday this week this month all time
0 0 0 0 10,698

Inbound links:

views url
2 https://www.facebook.com/
1 http://dqs-favorite-ytmnds.xanga.com/
1 http://www.facebook.com/

Add a comment

Please login or register to comment.
May 1st, 2006
(0)
i l it
May 1st, 2006
(0)
You have been upvoted by Mr. Upvoter!
May 1st, 2006
(0)
Haha that is top 15 material!
(0)
f*ck an upvote, that's just funny as hell!
May 1st, 2006
(0)
Awesome one man, really funny. Where did the pics from the kid come from?
May 1st, 2006
(0)
oh sh*t yea
May 1st, 2006
(0)
I forget what other ytmnd the pic of the kid came from. plz credit it
May 1st, 2006
(0)
Possibly the best meteor site since the original
May 1st, 2006
(0)
http://www1.cs.columbia.edu/~sedwards/photos/kyle20050515/index.html there is a whole gallery of him!
(0)
iunno didnt find it that funny really
May 1st, 2006
(0)
Funny. Sexy. Dead on.
May 1st, 2006
(0)
It was using fads, yet widly original... my head hurts. BTW, 5'd cause its awesome
(0)
ha! this is the last thing this fad should ever create, well done....as for the post above me, you find little kids sexy?!
May 1st, 2006
(0)
Funnier than the original (which was still a four in my book). 5
(0)
Thanks, little dude. Wherever you are.
May 1st, 2006
(0)
Are you f*cking retarded? Calling it "sexy" is just another adjective for calling it good or what not. Honestly, it's a damn YTMND site. But in all seriousness, this site is sexy.
May 1st, 2006
(0)
f*cking genious. 5'd.
May 1st, 2006
(0)
wtf?
May 1st, 2006
(0)
YOU WIN! THATS IT!
May 1st, 2006
(0)
Sex.
May 1st, 2006
(0)
all i can say is "very unexpected"
May 1st, 2006
(0)
I saw this just on the left of the page, 5 minutes later, BOOM, becomes one of the best, wow.
May 1st, 2006
(0)
I'm not sure howto express how "lol" I think this is, so here's a 5.
May 1st, 2006
(0)
TOP MOTHERf*ckING FIFTEEN RIGHT HERE
(0)
what?
May 1st, 2006
(0)
disjointed, but enjoyable. :)
May 1st, 2006
(0)
YES 5'D!! f*ckING LOVE IT
May 1st, 2006
(0)
laughin my *ss off
(0)
f*gGY SHORT FILM
May 1st, 2006
(0)
wow. dude, was not expecting Mentos. YOU WIN, SIR! 5d!!!
May 1st, 2006
(0)
hippy trippy
May 1st, 2006
(0)
mentos...mans thats random
May 1st, 2006
(0)
wow, just wow
(0)
Must kill Lincoln
May 1st, 2006
(0)
damn, I was working on a mentos themed YTMND
(0)
Best... ever... it kept going! And.. things happen!
May 1st, 2006
(0)
lol
(0)
When I first saw the meteor I thought, "Oh, bugger, another stupid meteor parody." But the Mentos saved it!
May 1st, 2006
(0)
Every fad has a point where it starts to go downhill, and then a YTMND a cut above the rest fires it back up. This is that YTMND.
May 1st, 2006
(0)
More Mentos! Now! I demand it!
May 1st, 2006
(0)
mentos will become a fad
May 1st, 2006
(0)
Pretty good, but needs 14 seconds later.
May 1st, 2006
(0)
i am speechless
May 1st, 2006
(0)
I didn't want to tie it into too many fads...it's bad enough I used lol meteor but I needed a filler
May 1st, 2006
(0)
YOU'VE GOT ROCKETS, YOU'VE GOT SYRAN WRAP, FIX IT.
(0)
prety gud.. lol ftw 115 views 147 votes..
May 1st, 2006
(0)
Wouldn't that still crash into the earth anyway? lol
May 1st, 2006
(0)
Well now they don't have to worry about a meteor. Just a giant *ss glad bag filled with meteors
May 1st, 2006
(0)
lol, wow
May 1st, 2006
(0)
teh hell?!
May 1st, 2006
(0)
GLAD FORCE FLEX GARBAGE BAGS MOTHERf*ckER
(0)
This deservestop 15.
(0)
This is it. The Mentos fad begins today.
May 1st, 2006
(0)
...no...
May 1st, 2006
(0)
absolutely perfect
May 1st, 2006
(0)
f*cking awsome
May 1st, 2006
(0)
Oooh-ahhhhhhhhhhhhh
May 1st, 2006
(0)
YOU WIN TEH INTERNETZ
May 1st, 2006
(0)
total let down
May 1st, 2006
(0)
sh*t in a bag!
May 1st, 2006
(0)
mentos always crack me up
May 1st, 2006
(0)
pretty good, but it was kind of slow. i realize its tough to make it go faster, but i yawned
May 1st, 2006
(0)
huh?
May 1st, 2006
(0)
YES XDDD
(0)
genious!
(0)
Could it be any more godly?
May 1st, 2006
(0)
Not bad, it's almost a fad comp... but not quite...
(0)
Lol tiny human.
May 1st, 2006
(0)
yeah I hope no one downvotes me for being a fad comp...especially since I only used 2 fads.
(0)
yeah, being so close to a fad compilation almost lost you a star. great though.
May 1st, 2006
(0)
what the hell? hahaha
May 1st, 2006
(0)
lolol
(0)
Mentos. Dear god.
May 1st, 2006
(0)
Fantastically well done! Bravo! The "LOL Meteor" was especially swank.
May 2nd, 2006
(0)
You win, freshmaker.
May 2nd, 2006
(0)
5 for effort
May 2nd, 2006
(0)
best one yet
May 2nd, 2006
(0)
yep 5
May 2nd, 2006
(0)
As soon as the mentos came in I stopped watching, that gag has been done a billion f*cking times
May 2nd, 2006
(0)
It's awesome.. awesome enough.. that I'm going to forget you downvoted me :(
May 2nd, 2006
(0)
Wow... XD
(0)
Dude, i fking love you. lol, meteor.
May 4th, 2006
(0)
WOW
May 4th, 2006
(0)
-1 for mentos, not needed imo
May 7th, 2006
(0)
You downvoted me, but I must say that is f*cking hilarious.
May 9th, 2006
(0)
In reply to you comment. Nintendo invented what now? Analog joysticks were on PC first fool.
May 13th, 2006
(0)
That was far too random XD
May 14th, 2006
(0)
LOL!!!
(0)
mentos ftw
June 8th, 2006
(0)
random as hell, but I still love it
June 15th, 2006
(0)
obviously its downvoters like you that cant appreciate the time it takes to make these things.. 1'd, along with the rest of your trashy sh*t.
June 19th, 2006
(0)
LOL for my childhood. Great sh*t.
(0)
June 19th, 2006
(0)
June 20th, 2006
(0)
OMG I LOLED!!
June 20th, 2006
(0)
wtf
June 20th, 2006
(0)
yes lol meteor gives you a 2
June 26th, 2006
(0)
lol.. holy f*cking creative
June 27th, 2006
(0)
Sie gewinnen! ich liebe Dich! lol german
June 29th, 2006
(0)
ehhh.... syncing was off.. but it's decent.
July 2nd, 2006
(0)
lol, commenting
July 3rd, 2006
(0)
5'd for use of Superman IV footage
July 7th, 2006
(0)
yaaaaaay mac gyver the early years xD
July 7th, 2006
(0)
I do those sites too. But this site would be extremely boring if that was the only style of ytmnd there was.
July 11th, 2006
(0)
too cute
July 11th, 2006
(0)
I didn't see Mentos coming! LOL
July 13th, 2006
(0)
I say "RAWR".
July 14th, 2006
(0)
Yey, we've been saved by a cute little kid! Maybe now finally all the meteor fads will end.
July 14th, 2006
(0)
Needs to get synced a little better, but it was hilarious.
July 19th, 2006
(0)
I actually laughed out loud. Nice.
July 22nd, 2006
(0)
... this is some epic sh*t right hurr.
July 22nd, 2006
(0)
its macgyvers kid
July 22nd, 2006
(0)
and ronald mcdonalds too, apparently
July 22nd, 2006
(0)
totally did not see that mentos coming, frigging awsome.
July 22nd, 2006
(0)
lol,meteor 5'd
July 26th, 2006
(0)
"random as hell, but I still love it"
July 31st, 2006
(0)
Any guesses to how long that took?
July 31st, 2006
(0)
About an hour...no biggie...
August 3rd, 2006
(0)
macguyver junior!
August 8th, 2006
(0)
Mentos, Glad bags? lol. Mentos are fun to put in Diet Coke
August 8th, 2006
(0)
crono trigger music FTW!
August 9th, 2006
(0)
Very good.
August 14th, 2006
(0)
LOL! WHAT THE F*CK DUDE! That's AWESOME!!!!!
August 15th, 2006
(0)
you fail, please try again ^_^
August 19th, 2006
(0)
classic!
(0)
Prett good.
August 23rd, 2006
(0)
Needs Diet Coke for rocket fuel.
August 29th, 2006
(0)
HAHAHAAHA
August 30th, 2006
(0)
Hahaha...
September 1st, 2006
(0)
Hilarious!
September 6th, 2006
(0)
WTF! HAHAHAHA!
September 15th, 2006
(0)
So full of win.
September 20th, 2006
(0)
well..
September 21st, 2006
(0)
ur a f*ckin dipsh*t
January 9th, 2007
(0)
Completely bonkers! And amazing. I was tempted to favorite this, despite the fact that I never favorite anything. Extreme kudos.