The Ultimate Sacrifice
Created on: June 7th, 2006
The Ultimate Sacrifice
Arnold sacrifices himself to rid us of the curse of NEDM forever. (Doom music is now back in style.)

Sponsorships:

Vote metrics:

rating total votes favorites comments
(4.04) 644 21 97

View metrics:

today yesterday this week this month all time
0 1 0 0 26,131

Inbound links:

views url
1 http://ytmnsfw.com/search?q=Nedm&o=7|all|SC|D|4

Add a comment

Please login or register to comment.
June 7th, 2006
(0)
omg wow
June 7th, 2006
(0)
All we need now is NEDM on that fiery devil from the first LOTR movie, that would rule!
June 7th, 2006
(0)
how would i not be able to 5 this
(0)
that is AWESOME. However, not even Doom music can justify exploding Arnold
June 7th, 2006
(-1)
1 for that goddamn cat
June 7th, 2006
(0)
5'd for NEDM AND pwnsome movie.
June 7th, 2006
(0)
I agree. White power.
June 7th, 2006
(0)
^ 5 for that same reason.
June 7th, 2006
(0)
NEDM4EVA!
(0)
What does "W-I-N" spell?
June 7th, 2006
(0)
haha awesome. :) fav'd for the sacrifice on chapsticks.
(0)
NEDM
June 7th, 2006
(0)
That was pretty good.
June 7th, 2006
(0)
haha death by chapstick
June 7th, 2006
(0)
that doom music sounded wierder than normal doom music... like i recognized it, but was it bad quality?
June 7th, 2006
(0)
nah it's 128 kbps stereo, I got it from the site of the guy that originally did the music, though, instead of another YTMND, so it might be a diff. quality
June 7th, 2006
(0)
I'm not sure whats going on... but, OK!
June 7th, 2006
(0)
awesome
June 7th, 2006
(0)
You are an awesome YTMNDer. If there was an UaC of users, you would be on it.
June 7th, 2006
(0)
haha governator jumps onto chapstick for the ultimate suffering
(0)
Not even doom music makes Arnold suicide co- Oh, wait.. YES IT DOES! *humps 5 star button*
June 7th, 2006
(0)
Simply Amazing.
June 7th, 2006
(0)
wtfwtfwtf
June 7th, 2006
(0)
lol
June 7th, 2006
(0)
UNIVERSE TIER
June 7th, 2006
(0)
If you edit the sound and make the fire-cat at the end saying "NEDM" I'll 5 this
June 8th, 2006
(0)
well, you don't see that every day...
June 8th, 2006
(0)
This is me sucumming to fads...NEDM!!!
(0)
whoa
June 8th, 2006
(0)
THIS IS NOT EVEN D- ...er, is doom music
June 8th, 2006
(0)
Wow! Even Doom music! Me likey!
June 8th, 2006
(0)
NEDM buuuurrrned
June 8th, 2006
(0)
goddam ridiculous
June 8th, 2006
(0)
Ironically, Doom music DOES justify this YTMND!
June 8th, 2006
(0)
June 8th, 2006
(0)
I don't get it.
(0)
That song sounds a lot like Master of Puppets by Metallica/Megadeth, haha.
June 8th, 2006
(0)
Ironically, NEDM has the letters E, N, and D in it, which also spell END, as in "END this sh*tty fad."
(0)
YEAH!
June 8th, 2006
(0)
awesome!
June 8th, 2006
(0)
long live NEDM
(0)
5 for ultimate fad -1 one for no nedm song and -1 for no cake but +2 more for cat editing. youre busting my balls man youre busting my balls
June 8th, 2006
(0)
lol happycat is appeased, but is limecat???
June 8th, 2006
(0)
So this is NNEDM? Not Not Even Doom Music?
June 8th, 2006
(0)
Arnold died for your sins. Remember to vote this November!
June 8th, 2006
(0)
I didn't notice the Chapstick in the first frames somehow, so the NEDM cat caught me by surprise. Well done nonetheless!
(0)
I'm a huge NEDM fan, but this just didn't affect me too much. First off, where's the NEDM music!?
June 8th, 2006
(0)
I just can't support the whole NEDM thing. Sorry guy. You've got skills though.
June 8th, 2006
(0)
nice edit
June 8th, 2006
(0)
Can anyone explain to me where and when Chapstick got involved in NEDM?
June 8th, 2006
(0)
-1 for the music, with the cat need the officialy NEDM.
June 8th, 2006
(0)
Happycat+Doom music=5
June 8th, 2006
(0)
doom music FTW. 5
June 8th, 2006
(0)
chap stick and doom = 5
(0)
Power to the white weightlifters!
June 8th, 2006
(0)
lol, awesome. But somehow needs either the cake song or NEDM.
June 8th, 2006
(0)
What's your operating system? Oh yeah, Windows GG.
June 8th, 2006
(0)
lol, flame proof arnold
June 8th, 2006
(0)
Happycat + Doom music = 5
(0)
NEDM FOREVER
June 8th, 2006
(0)
NEDM!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1
June 8th, 2006
(0)
r.i.p NEDM
June 8th, 2006
(0)
The Ultimate DooM!
June 8th, 2006
(0)
nedm
June 8th, 2006
(0)
the balogna is in the nest, the pastrami is recyclable.
June 8th, 2006
(0)
sweet :D
June 8th, 2006
(0)
hhahah amazing
June 8th, 2006
(0)
i dont get the chap-stick
June 8th, 2006
(0)
It is DM. Awesome.
June 8th, 2006
(0)
meow?
June 8th, 2006
(0)
nedm=worst fad evar.
(0)
Did you make this in signifying the death of the sh*tty NEDM fad, or are you supporting it? Midvoted for now until I get an answer.
June 8th, 2006
(0)
holy sh*t this deserves a 5 all the way
June 8th, 2006
(0)
meh i've done that before, and it was before end of days came out, too
June 8th, 2006
(0)
woah nice`
June 8th, 2006
(0)
Made it because it's pretty much dead. NEDM cat coming out of Arnold and going into the ground = death I suppose :P
June 8th, 2006
(0)
f*ckING LOVE DOOM MUSIC
June 8th, 2006
(0)
5'd just cause I love that goddamn cat.
June 8th, 2006
(0)
yay burning kty :]
June 8th, 2006
(0)
Not an amazing YTMND, but you get five points for the music!
June 8th, 2006
(0)
Put (nedm) next to the name so when people look up nedm they'll find it
June 8th, 2006
(0)
Not even Doom music...oh wait.
June 8th, 2006
(0)
1 for nedm cat
June 8th, 2006
(0)
Good. Animal cruelty isn't funny. Also, what's the chapstick about anyway? Comment in one of my YTMNDs, don't need to vote. -1 because the editing is inconsistent and at times bad.
June 8th, 2006
(0)
Why the hell did you use Flash if the music isn't even synchronized with the picture. Failure/5.
June 8th, 2006
(0)
5 for people who whine about nedm.
June 8th, 2006
(0)
NEDM
June 8th, 2006
(0)
I used Flash because I tried it without it and the gif would show up when it was halfway through. Had nothing to do with syncing the music, had to do with making the gif start at the beginning.
June 8th, 2006
(0)
It's not really supposed to be NEDM, it's supposed to be the death of the NEDM fad (notice the lack of NEDM sites as of late), hence the reason I'm using Doom music.
June 8th, 2006
(0)
Whoa...
June 8th, 2006
(0)
FINALLY someone recognizes that happycat = evil
June 8th, 2006
(0)
roflwmpo
June 9th, 2006
(0)
wait...you're calling for the death of NEDM...for shame. for shame. it never died.
June 9th, 2006
(0)
4 + 1 bonus for not using standard NEDM music
(0)
YAY NEDM!
September 16th, 2006
(0)
downvoting all your sites you f*ggot
September 22nd, 2006
(0)
haha awesome. that movie was cool