Santa's Getting a Pikachu for Christmas!
Created on: July 5th, 2006
Santa's Getting a Pikachu for Christmas!
Give Santa a Pikachu for Christmas this year!

Sponsorships:

Vote metrics:

rating total votes favorites comments
(3.74) 467 41 128

View metrics:

today yesterday this week this month all time
0 1 0 0 23,322

Inbound links:

views url
5 http://www.stumbleupon.com/su/
2 http://pokemopolis.net/forum/YaBB.pl?num=1165958267
2 http://www.iscribble.net/isclient382c.swf
1 http://www.google.com/search?ie=UTF-8&oe=UTF-8&sourceid=navclient&gfns=1&q=im+getting+santa+a+pikachu+for+christmas
1 http://search.swagbucks.com/?t=w&p=1&q=santa+pikachu

Add a comment

Please login or register to comment.
July 7th, 2006
(0)
what a cute and delightful song... it should be an official christmas carol, lol
July 11th, 2006
(0)
ROFL
July 11th, 2006
(1)
God damn Proffesor tryin' to ruin Chrismas! Killing Santa with an electric rat in a stocking, for shame!
July 27th, 2006
(2)
This gives me a boner...
August 16th, 2006
(2)
Professor Oak is a swell guy.
September 9th, 2006
(0)
dubble yu tee eff.
October 29th, 2006
(0)
What episode is that from? I didn't even notice that it was Prof. Oak.
November 5th, 2006
(0)
OMGZ!@
November 15th, 2006
(0)
OMGWTF! This is Godly!!!1111!!!1!!1one!
December 5th, 2006
(1)
Holy hell, I didn't realize that was Professor Oak until Ash spoke.
December 5th, 2006
(0)
massive wtf
December 6th, 2006
(0)
This deserves a jig. *does so*
December 6th, 2006
(0)
LOL MAJORLY. But cite your sources.
December 6th, 2006
(0)
winnnar
December 6th, 2006
(0)
Legendary! lol. holy crap, man
December 8th, 2006
(0)
wow o.o this is so bad. So bad... I MUST 2 this...--but then we have ANIMAL EXPLOITATION for +3! CONGRATULATIONS on your FIVE!
December 8th, 2006
(0)
Site your sources, heh. I didn't realize that it was Professor Oak until I heard ash as well. The more I listen to this, the more I realize that it is very very sad. 2'd :/
December 8th, 2006
(0)
CUTE! (imitates voice) Pika Pika!
December 9th, 2006
(0)
Evil. Don't shock him!
December 11th, 2006
(0)
Old school Pokemon voice actors FTW.
December 11th, 2006
(0)
Thats what Ash used to sound like, the original quit his job after realizing how gay it was
December 11th, 2006
(0)
I'm scared...
December 11th, 2006
(0)
PLEASE make it stop.
December 11th, 2006
(0)
Professor's going to kick Santa? Noooooooooo...
December 11th, 2006
(0)
Santa Clause, I choose you! Use Pika-Power! Lol site your sources, i want to know where this is from? Ash is such a bad singer, his voice makes me want to kill myself.
December 11th, 2006
(1)
Just what he needs. A juicy Pikachu to put in the oven.
December 11th, 2006
(0)
stolen
December 11th, 2006
(0)
Why did I listen to the whole song?! @_@
December 11th, 2006
(0)
l;aj3 nvlkznlxjcf 0wvjw0n3i nz;vnlkw ***noizey01234*** nvzo3nlz;nlws 3hiuahjpiserjln znv. NVONONZOja;klwenafomzovhowhaeopoqbnh0e42
December 11th, 2006
(0)
I forgot how annoying Ash's voice was... ugh...
December 11th, 2006
(0)
rofl, that was the worst christmas song ever.
December 11th, 2006
(0)
Goodness, Pokémon is awesome.
December 11th, 2006
(0)
lol he'll find it rather shocking, hahahaha....
December 11th, 2006
(0)
oak!
December 11th, 2006
(0)
rofl...byaaaaaaaaah merry christmas 5'd
December 11th, 2006
(0)
omg... i got out of pokemon too early
December 11th, 2006
(0)
Citations
December 11th, 2006
(0)
Prof, YOUR DOING IT WRONG!
December 11th, 2006
(-1)
Out of the natural chaos that is Pokemon, and all its impossibilities and bullsh*t, they still manage to fit Santa in there? Do you know what that means? Goddamnit Pokemon, you can just keep adding and adding and adding things. Yo. F*ck Pokemon.
December 12th, 2006
(0)
lol upvote
December 12th, 2006
(0)
This is hillarious. You added nothing, but it's amazing regardless.
December 12th, 2006
(1)
Japs believe in our Lord and Savior, Santa Claus?
December 12th, 2006
(1)
Oh God, it's legendary.
December 12th, 2006
(0)
"someone make 'I'm giving Santa a peek at you this Christmas"'" Done! - http://santapeek.ytmnsfw.com/
December 12th, 2006
(1)
If you hate this you're a terrorist.
December 12th, 2006
(0)
It's so awful I can only 5 it.
December 12th, 2006
(0)
w...t...f..?
December 12th, 2006
(0)
Why haven't I heard this before?
December 12th, 2006
(0)
no comment
December 12th, 2006
(0)
lol nice 5 for u
December 12th, 2006
(0)
Sources uncited, not really funny, but whatever, here's a 3!
December 12th, 2006
(0)
*chokes* This is almost as bad as the Star Wars one. Almost.
December 12th, 2006
(0)
It's something that's going to give him a kick... IN THE ASS!
December 12th, 2006
(0)
what the hell would make you want to create this???
December 12th, 2006
(0)
lololol
December 12th, 2006
(0)
Not very creative... all you did was take the song and stick it together with a picture of Pikachu with an uninspired and generic "lol" text. That said, I enjoyed the song and am glad you posted it. I'd say that's worth a 3.
December 12th, 2006
(0)
And especially since this was just straight up stolen full version of a song without any edits, you should probably at least cite the source of the music. I just noticed that, so -1 stars >(
December 12th, 2006
(0)
Professor Oak is screwing up the system!
December 12th, 2006
(0)
what the FUUUUUUUUUCK is going the hell on??
December 12th, 2006
(0)
Ash's voice is giving me a headache.
December 12th, 2006
(0)
wow that was messed up ROFL
December 12th, 2006
(0)
why is this voted so high?
December 12th, 2006
(0)
jesus ash sounds like a squirrel put in a blender combined with micky mouse being anally raped by a rake
December 12th, 2006
(0)
oh...my...god...
December 12th, 2006
(0)
the other one is better
December 12th, 2006
(0)
Japanese people don't have souls and don't believe in Santa Clause. How could this have come up in a Pokemon episode?
December 12th, 2006
(0)
"Why did I listen to the whole song?! @_@" Sh*t me too, it just never ended
December 12th, 2006
(0)
Oh and I hate this. a lot.
December 12th, 2006
(0)
oh god that song...just, shoot me now, shoot me now!
December 12th, 2006
(0)
I'm commenting on this because I want to listen to the full thing later, but I don't want to bookmark it. So later I can go to my own profile page and listen to this when I find the courage to not click away as soon as I hear Ash.
December 12th, 2006
(0)
ok you took a song and put it on a ytmnd...no edits or anything...the edited one is actually funny
December 12th, 2006
(0)
Proffessor Oak = Five
December 12th, 2006
(0)
I want a pikachu for christmas too!
December 12th, 2006
(0)
OMG a new ptkfgs.com
December 12th, 2006
(1)
Wait, is "Pikachu" some kind of sexual euphemism?
December 12th, 2006
(0)
Other one is far better
December 12th, 2006
(0)
Gay as.
December 12th, 2006
(0)
Lol Ash sounds gay.
December 12th, 2006
(0)
P***S POWER !1!!1!111!1!1!1!1!1!!!111!11
December 12th, 2006
(0)
wtf? Why would santa want a f*cking pikachu?
December 12th, 2006
(0)
stt....sttt...STOLEN!!!!!!
December 12th, 2006
(0)
http://professoroak.ytmnd.com/
December 12th, 2006
(0)
I love the young ash's love. sooo cute :3
December 12th, 2006
(0)
This is horrible.
December 12th, 2006
(0)
Someone shoot me... Please?
December 13th, 2006
(0)
"someone make 'I'm giving Santa a peek at you this Christmas'" Done!... again - http://pikasanta.ytmnsfw.com/ (100% more Pikachu)
December 13th, 2006
(0)
THEY'LL NEVER FEEL THE COOOOOOOOLD!!!!!!
December 13th, 2006
(0)
The Pokeyman Christmas Album is for sale on iTunes if you hate yourself.
December 13th, 2006
(1)
Am I the only one finding this scary ?
December 13th, 2006
(0)
Oh F*ck, 4Kids you anus'
December 13th, 2006
(0)
lol
December 13th, 2006
(0)
Oh my...
December 13th, 2006
(0)
ROFL that is hilarious lol I give you a 5 my friend
December 13th, 2006
(0)
This is 10 times more painful than the Star Wars Christmas album. My brain is dribbling out of my ears as I type this. You should be stabbed for sharing this, but since it makes such a good YTMND, you still get a 5.
December 13th, 2006
(0)
How f-ckin gay...
December 13th, 2006
(0)
HAHAHA
December 13th, 2006
(0)
oah lawd
December 13th, 2006
(1)
i would counter pikachu with a ground/grass pokemon
December 13th, 2006
(0)
Hehe :) Ahh, refreshing. Needs cite though.
December 13th, 2006
(0)
drop lika craka on raisen bran
December 13th, 2006
(1)
goddamn pikachus always running around, raichu will kill them
December 13th, 2006
(0)
I took a drink of water when this started, and as soon as Ash said "What is it Professor?" I couldn't contain the laughter and got the drink all over my pants. Fived.
December 13th, 2006
(0)
There's an album of this stuff? Yankee Swap gold, I say.
December 13th, 2006
(1)
"http://professoroak.ytmnd.com/" Stolen? Are you serial, CaptainWesker? The person that made that YTMND credits THIS YTMND for audio, with their own edits of course.
December 13th, 2006
(0)
Again, I find it retarded that some jackasses decide to rape well... um... things with these religious crapfest holidays.
December 13th, 2006
(0)
Old Pokemon VAs FTW
December 13th, 2006
(0)
santa doesn't want your gay pokemans
December 13th, 2006
(0)
BWAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAH
December 13th, 2006
(0)
THERE GONNA KILL SANTA?!!!!??! :'(
December 13th, 2006
(0)
*Facepalm*
December 14th, 2006
(0)
I hate you. And you're going to Hell for uploading a sound clip that contains Ash's voice.
December 14th, 2006
(0)
AAHAHAHAAHAHAHAHAA!!! XD
December 14th, 2006
(0)
you make my browser crash!...literally!
December 14th, 2006
(0)
I can't stop laughing at how painfully retarded this is... WHAT A VOICE!
December 15th, 2006
(0)
omg i would have loved this f*cking song when I was 7... 5'd
December 16th, 2006
(0)
That was cute :3
December 16th, 2006
(0)
Perfect Pokémon Christmas song!
December 17th, 2006
(1)
More logical than giving him a penis.
December 20th, 2006
(0)
PTGFGS.COM now leads to this site.
December 27th, 2006
(0)
PTGFGS.COM now leads to this site.
January 6th, 2007
(0)
www.ptkfgs.com
January 10th, 2007
(1)
oops
January 10th, 2007
(0)
XDXDXDXDXDXDDXDXDXD LOLOLOLLOLOLOLOL PIKACHU NO LIFER !!!RPG FOR LIFE!!!
January 15th, 2007
(0)
Punch the Keys for God's Sake!
January 18th, 2007
(0)
Slavery is wrong, professor.
January 28th, 2007
(0)
"PTGFGS"-- Punch the geys for god's sake?
January 31st, 2007
(1)
Why are you redirected to this site when you try www.ptkfgs.com ???
January 31st, 2007
(0)
holy sh*t. that song is f*cking creepy.