Peril in the N64 Forest
Created on: July 13th, 2006
Peril in the N64 Forest
the harvesting of n64's can be a risky business for young n64 kids

Sponsorships:

Vote metrics:

rating total votes favorites comments
(4.46) 951 131 204

View metrics:

today yesterday this week this month all time
0 2 0 0 32,482

Inbound links:

views url
47 http://forum.watmm.com/topic/75229-funny-pictures-part-2/page-20
33 https://www.facebook.com/
15 http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=112441
10 http://www.facebook.com/
4 https://m.facebook.com

Add a comment

Please login or register to comment.
July 13th, 2006
(0)
...that was a BIG mof*ckin spider.
July 13th, 2006
(0)
Nice LOL!
July 13th, 2006
(0)
XD i love it
July 13th, 2006
(1)
nature is sad
July 13th, 2006
(0)
any inspiration from my rainforestn64.ytmnd.com
(0)
this is hilarious!
(0)
That was a big motherf*cking spider!
(0)
The kid scampering away in the background is amazing.
July 13th, 2006
(0)
Owned!
July 13th, 2006
(0)
AHAHAHAHAH!!! OH MY GOD!!!! TOP 10!! LMAO!!
July 13th, 2006
(0)
Congrats sir, you win my first ever comment!
March 28th, 2008
(0)
now heres you'r first ever reply!
July 13th, 2006
(0)
5'd for the screaming
July 13th, 2006
(0)
LOL
July 13th, 2006
(0)
what the fuk...
July 13th, 2006
(0)
.....
July 13th, 2006
(0)
I love it.
July 13th, 2006
(0)
omg...... im scared.....
(0)
HAHAHAHAHA Fav'd for the frog kid
July 13th, 2006
(0)
thats creppy
July 13th, 2006
(0)
ROFL. I love it!
July 13th, 2006
(0)
wow...great work!!
July 13th, 2006
(0)
wow.
July 13th, 2006
(0)
Gold.
July 13th, 2006
(0)
YOU WIN ONE INTERNETS!
July 13th, 2006
(0)
HAHAHAHA HOLY sh*t
(0)
more En-Sixty FOUR-est!! am i right/
July 13th, 2006
(0)
go insects!
July 13th, 2006
(0)
HOLY sh*t FAV
July 13th, 2006
(0)
This is the best YTMND ever. Seriously.
July 13th, 2006
(0)
OMG LOL WTF
(0)
that might very well be the most bestest ytmnd that there can very well possibly be
July 13th, 2006
(0)
I lol'd! ALOT!
July 13th, 2006
(0)
YOUR THE GOD NOW DOG!
July 13th, 2006
(0)
This is so incredibly deserving of its current score (4.8 before I voted).
July 13th, 2006
(0)
Holy shii~
July 13th, 2006
(0)
Amazing resurrection of one of my favorite fads. Bravo.
July 13th, 2006
(0)
OMG
July 13th, 2006
(0)
Hahhaha, awesome!
July 13th, 2006
(0)
That. Was. f*cking. Own. English: That was awesome
July 13th, 2006
(0)
and I thought the n64 kid fad died...
July 13th, 2006
(0)
-1 because spiders are terrifying; +6 because this is really good!
(0)
OH MY GOD! That scared the sh*t out of me. 5 for eating children.
July 13th, 2006
(0)
NEDM
July 13th, 2006
(0)
damn that was awesome
July 13th, 2006
(0)
HA HA HA HA HA HA, that was fukkin awesome!!!, Timid little creatures they are those N64 children...thanks for the healthy laugh.
July 13th, 2006
(0)
WOW!
July 13th, 2006
(0)
N64 kids are an endangered species! With all those evil X-box and Sony spiders.
July 13th, 2006
(0)
OH MY...GOOOOOOOOOOOOOOODD!!!
July 13th, 2006
(0)
I was expecting a giant enemy crab or something out of Kaz Hirai, but this works too!
July 13th, 2006
(2)
by the way i have no clue what that insect is but i found it in my garage and i took a picture of it
July 13th, 2006
(0)
hahahah I love this f*cking SITE
July 13th, 2006
(0)
the balogna is in the nest, the pastrami is recyclable.
July 13th, 2006
(0)
can you change name to "peril in the N64est" more clever
March 28th, 2008
(0)
TBS. Verry funny.
July 13th, 2006
(0)
Ewww! You mean you actually SAW it??
July 13th, 2006
(0)
Wow that is creepy
July 13th, 2006
(1)
OH MY GOD! f*ckING HILARIOUSagua9ugoi8awi!
July 13th, 2006
(2)
yeah its some kind of insect with a scorpion looking *ss and i was like wtf
July 13th, 2006
(0)
lol that is sweet
July 13th, 2006
(0)
HAHA!
July 13th, 2006
(0)
This is the most genius N64 Kid YTMND I have ever seen!!! YUO WIN!!!!
July 13th, 2006
(0)
Ahh! I would have FLIPPED out!
July 13th, 2006
(0)
You found this f*cking thing in your garage!?? JESUS CHRIST!
July 13th, 2006
(0)
W....T....F.... That is all.
July 13th, 2006
(-1)
Posting in a legendary thread.
July 13th, 2006
(0)
hahahahahahahh i laughed out loud. i don't usually
July 13th, 2006
(0)
i saw those spiders when i went to arizona! ugly things.
July 13th, 2006
(0)
I'm tired of these mother f*ckin' SPIDERS in a N-sixty-forest.
July 13th, 2006
(0)
I couldn't have laughed harder!!!!!!!!
July 13th, 2006
(0)
holy crap haha
July 13th, 2006
(0)
What.....what is that? What the f*ck is that?
July 13th, 2006
(0)
OH MY GOD!!!! that was so f*cking hilarious
July 13th, 2006
(0)
Hall of Fame Material. KILLING SPREE!
July 13th, 2006
(0)
and with that, allow me to welcome you to top rated.
July 13th, 2006
(0)
Yes! Keep the N64 coming!
(0)
Wonderous.
July 13th, 2006
(0)
i was NOT expecting that
July 13th, 2006
(0)
friggin aw3som3
July 13th, 2006
(0)
lmfao
July 13th, 2006
(0)
I almost stunned into 5 starring this. I think I need a few days to figure out if i like this or not.
July 13th, 2006
(0)
Great!
July 13th, 2006
(0)
wow lol
July 13th, 2006
(0)
Eeeh, scary:X
July 13th, 2006
(0)
HOLY sh*t!!! XD
July 13th, 2006
(0)
LMAO!
July 13th, 2006
(0)
ruling
July 13th, 2006
(0)
lol - It should be N-sixty-fourest,though
July 13th, 2006
(0)
This is so good, that even after 210 votes there are still no downvoters! Wait for it...
(0)
It's not a spider...I think it's an Assassin Bug
July 13th, 2006
(0)
My God, It's Full of Stars.
July 13th, 2006
(0)
5d for making the "OH MY GOD!!!" the quiet "background" sound for the forest...you win, sir.
July 13th, 2006
(0)
be in top 5 for weeks please!
July 13th, 2006
(0)
THIS IS AWESOMEEEEEEE!!!!!!!!!! If this gets a downvote.. I am personally going to hunt the mf'er down and kill them.
July 13th, 2006
(0)
brilliant!
July 13th, 2006
(0)
Was not expecting that. Gave me a nice kick.
July 13th, 2006
(0)
This is gonna be the next Cosby Bebop. lol.
(0)
originality. humor. surprise. quality excecution. This is great YTMND'ing right here.
July 13th, 2006
(0)
that was a big motherf*cking spider.
(0)
X
July 13th, 2006
(0)
i sense secret downvoters
July 13th, 2006
(0)
The one that scampers away gets the 5 alone.
July 13th, 2006
(0)
OH MY GODDDDDD
July 13th, 2006
(0)
Hehehe wtf inspired this.
July 13th, 2006
(0)
I f*ckING LOL'D
July 13th, 2006
(0)
TheWhiteRider wins again.
July 13th, 2006
(0)
This deserves to get fives. Actually took effort to make and turned out great, keep it up.
July 13th, 2006
(0)
5
July 13th, 2006
(0)
this wins
July 13th, 2006
(0)
5'd for hilarity
July 13th, 2006
(0)
Add a commment:
July 13th, 2006
(0)
OMG AHHAAHHAHAAHHA
July 13th, 2006
(0)
DIS DOESNT BELING IN FORUMZ
July 14th, 2006
(0)
That sucked more than an eight year-old filipino boy.
July 14th, 2006
(0)
sorry it was really good but it wasn't that funny sorry 1 for cheesyness
July 14th, 2006
(0)
gb2fp
(0)
^LaWLz you guys are teh keew!
(0)
*kewl, also this is a great ytmnd.
July 14th, 2006
(0)
OMG THAT WAS SCARY AS SH**
July 14th, 2006
(0)
HAHAHAHAHAHA. if i met a spider thing like that i'd shoot it. i wouldn't take any chances with my shoe. or a fly swatter. nice running kid.
July 14th, 2006
(0)
It's a shame this is off the front page. It should be #1.
July 14th, 2006
(0)
omg f*cking brilliant!
July 14th, 2006
(0)
Man. *shakes head* That's just... man.
July 14th, 2006
(0)
i knew it wasnt a spider cause it had 6 legs... i looked up assasin bug on google and found a few pics that looked like it, but must of them looked totally different... weird
July 14th, 2006
(0)
Awesome!
July 14th, 2006
(0)
This should have made top 15... It has a high enough score though, maybe someday.
July 14th, 2006
(0)
YES!
July 14th, 2006
(0)
whoa that is sweet!
July 14th, 2006
(0)
YESSssss many more
July 14th, 2006
(0)
Wow! very nice job on this one! funnay 2!
July 14th, 2006
(0)
XD Excellent work! :)
July 14th, 2006
(0)
oh my god! this has lollerbation written all over it. funniest ytmnd ever. for serious
July 14th, 2006
(0)
ROFL.
July 15th, 2006
(0)
why is this not on the front page? sunnuva &*%$#
July 15th, 2006
(0)
OOOOOOOOOOO_OOOOOOOOOOO
July 15th, 2006
(0)
ROFL
July 15th, 2006
(0)
OMG this rox
July 15th, 2006
(0)
Frickin' awesome.
July 15th, 2006
(0)
+5.
July 15th, 2006
(0)
omg wow
(0)
PWNT
July 15th, 2006
(0)
Epic. EPIC! whoaaaaaaa
July 15th, 2006
(0)
lol
July 15th, 2006
(0)
yes
July 15th, 2006
(0)
I'm going to five this. It's got great ambience, a nice plot, the graphics are great (No need for tightening.), and the ending is killer. If all YTMND's were like this, it'd be the most popular site ever.
July 16th, 2006
(0)
5, and fave, for big mf'in spider.
July 16th, 2006
(0)
lmfao funny
July 16th, 2006
(0)
ahhh!
July 16th, 2006
(0)
rofl this is awesome. wtf is that, a scorpion?
July 17th, 2006
(0)
omg
July 17th, 2006
(0)
Dear god. Pure win.
July 17th, 2006
(0)
what... the... f*ck. 5 stars!
July 17th, 2006
(0)
that might be the best audio mix I've ever heard
July 17th, 2006
(0)
Win.
July 17th, 2006
(0)
The Nintendo 64 Kid is an endangered species.
July 18th, 2006
(0)
f*cking fived 2 tha max
July 18th, 2006
(0)
*sings* There is trouble...in the forest...
July 18th, 2006
(0)
5 for child leaping away at the end
July 18th, 2006
(0)
f*ggot, dantheman and state-of-mind forever. cheap imitation
July 19th, 2006
(0)
lol that was awesome. really good sound too
July 19th, 2006
(0)
OH MY G-****!! is right when you get attacked like that!
July 19th, 2006
(0)
i love how you can hear more of them in the background
July 19th, 2006
(0)
:-/ I can't five both.
July 21st, 2006
(0)
ok, but sound kinda loud, and scratchey
July 23rd, 2006
(-1)
wtf? Why take a good ytmnd and make it shorter and have less death of n64 kids?
July 24th, 2006
(0)
n..nnnoooo! NOOOO!
July 26th, 2006
(0)
N64est! OMG!
July 26th, 2006
(-1)
you lose, please try again ^_^
August 4th, 2006
(0)
Excellent audio
August 6th, 2006
(0)
OMG!
August 6th, 2006
(0)
LOL holy sh*t!!
August 6th, 2006
(0)
LOL I LOVE THE KID IN THE BACK
August 8th, 2006
(0)
That was AWESOME. 5'd.
August 10th, 2006
(0)
5 for mauling small children.
August 10th, 2006
(0)
amazing
August 10th, 2006
(0)
LMAO!
August 12th, 2006
(0)
August 12th, 2006
(0)
=D he had it coming just kidding
August 16th, 2006
(0)
First n64 kid I've laughed at.
August 18th, 2006
(0)
Uber creative
August 19th, 2006
(0)
Survival of the fittest.
August 21st, 2006
(0)
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA!
August 21st, 2006
(0)
those screams of pain were awesome.
August 22nd, 2006
(0)
dude, this is one of the best well-made ytmnd's I've seen in quite a while! Good job!!
August 31st, 2006
(0)
OH SHI-
September 3rd, 2006
(0)
OH MY GAWWWWWWWWWWWWWWWD
September 5th, 2006
(0)
lol wtf
September 8th, 2006
(0)
the f*cking best.
September 10th, 2006
(0)
nice
September 11th, 2006
(0)
FTW !!!!!!!!!
September 12th, 2006
(0)
GENIUS.
September 15th, 2006
(0)
I'm having a hard time understanding how anyone could not love this.
September 19th, 2006
(0)
lol
September 21st, 2006
(0)
Imaginative!
September 27th, 2006
(0)
WIN WIN WIN WIN WIN WIN WIN WIN WIN WIN WIN WIN WIN WIN WIN WIN WIN WIN WIN WIN WIN WIN WIN WIN WIN WIN WIN WIN WIN WIN WIN WIN WIN WIN WIN WIN WIN WIN WIN WIN WIN WIN WIN WIN WIN WIN WIN WIN WIN WIN WIN WIN WIN WIN WIN WIN WIN WIN WIN WIN WIN WIN WIN WIN WIN WIN WIN WIN WIN WIN WIN WIN WIN WIN WIN WIN WIN WIN WIN WIN
September 27th, 2006
(0)
|_ () |_
September 27th, 2006
(0)
It's the subtleties in the audio and background image that make this great. It sucks that people downvote this just because it's "N64 kid".
September 27th, 2006
(0)
Although it can be improved further by animating the spiders legs to cling onto the tree, to look more realistic.
March 28th, 2008
(0)
this site can be improved? 0.0 f* u go tah hell . ommgggg aaaaaaaaaaaaah!!!
September 29th, 2006
(0)
n64 frog was teh best
October 12th, 2006
(0)
hahaha that was great
December 22nd, 2006
(0)
DAMN that was a big spider.
March 5th, 2007
(0)
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH!!!!!!!!!!!!!!!! OMG!! LMAO
(0)
another n64 kid runs in background!!!!!!!!!