Pee-Wee gets HASSAN'D (refresh)
Created on: April 12th, 2005
Pee-Wee gets HASSAN'D (refresh)
None ( ._.)

Sponsorships:

Vote metrics:

rating total votes favorites comments
(4.07) 669 69 76

View metrics:

today yesterday this week this month all time
1 5 7 1 96,068

Inbound links:

views url
539 https://www.reddit.com/r/SquaredCircle/comments/8et371/undertake
143 http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=514682&page=6
127 https://www.google.com/
80 http://boards.420chan.org/wooo/res/3193228.php
57 http://wfigs.proboards.com/index.cgi?board=prowrestling&action=display&thread=172758

Add a comment

Please login or register to comment.
April 12th, 2005
(0)
Reload when done loading to view properly.
April 13th, 2005
(0)
nice
July 27th, 2017
(0)
noice
April 13th, 2005
(0)
Dude, I didn't think you could top OJ gets H*ssan'd, but I was wrong. f*cking A.
April 13th, 2005
(0)
f*ckING XD!
April 13th, 2005
(0)
EXCELLENT. 555555555555555
April 13th, 2005
(0)
Utter, utter genius.
April 13th, 2005
(0)
Who is H*ssan can somebody explain who this to me without replying with "OMG UR MOM!OMG11!!1111 LOL!!!1 WTF"
April 13th, 2005
(0)
^^^ It's some Arab wrestler guy who does a "you're all racist against me" character, hints at being a terrorist, and interrupts good guys while they are talking. The interruption usually comes in the form of that music kicking in.
April 13th, 2005
(0)
lol OMG now we have a new fad, that will take some skill to emulate... this should be fun.
April 13th, 2005
(0)
ALLEYEELAAALEEEEYYYE 5/5
April 13th, 2005
(0)
This fad does not deliver :(
April 13th, 2005
(0)
Freaking awesome! XD to the max
April 13th, 2005
(0)
lmao
April 14th, 2005
(0)
I'm gonna have to give this one a FYV-AYAY AYAHEHEAHah!
April 14th, 2005
(0)
LEAYAYEYELYLAELEYELAYYLAYELYEYELEYELEYELYELYLAALEYALAAAAAAAAA 5/5 easily
April 14th, 2005
(0)
WTF? 5/5
April 14th, 2005
(0)
Although I've never seen H*ssan in his true form, this is too funny. Great timing.
April 14th, 2005
(0)
I believe you have my-ALEYEALEYELA
April 15th, 2005
(0)
me like
April 16th, 2005
(0)
This is my faaaaaavaaaaayaaaaalyaaaaaaaaayaay...
April 23rd, 2005
(0)
It's time to AY-AY-AY-AYAYAYAYAYAYAY-AYLEEEEYAAAAAAAHEEEELLEEEYAAAAAH
April 23rd, 2005
(0)
XD
April 23rd, 2005
(0)
iv been trying to find a sound clip of pewee saying YOU SAID THE SECERT WORD!, where did you findd the origional clip?
April 23rd, 2005
(0)
HAHAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAH
April 23rd, 2005
(0)
AY-AY-AY-AYAYAYAYAYAYAY! OMFG I SAID THE MAGIC WORD! 5/5
May 1st, 2005
(0)
dude, h*ssan never gets old!
May 3rd, 2005
(0)
ahah finally a good one
May 3rd, 2005
(0)
From Daivari himself: I dunno where u find this usless crap but i'm glad u did cause that was some funny sh*t.
May 3rd, 2005
(0)
^^^Hah, that rules
May 11th, 2005
(0)
Pure genius
May 12th, 2005
(0)
THAT IS FUNNY!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
May 23rd, 2005
(0)
This is probably my favorite YTMND page.
May 23rd, 2005
(0)
Most of the Hassan sites are weak as hell, but I always loved this. Mostly for spelling out the ALAEYEYEAYE thing. (Bit of an inspiration for one I did.)
(0)
Makes me laugh every time ALYEEYAYALLEEYAYAYA
June 8th, 2005
(0)
haHAHA genius absolutely genius.
June 10th, 2005
(0)
Absolutely genius. Please change the title though, something like "Secret word." The element of surprise would be unbelievably funnier. Very good though.
June 14th, 2005
(0)
I think it's important to examine the broad sociological factors that this wrestling persona has on the American SociaALAYYLEELLEEEYYEEELLELYEELEEEYAAAA
(0)
brilliant
July 5th, 2005
(0)
F*cking abysmal, what a waste of time. Expiate your shame; Kill yourself, quick.
July 27th, 2005
(0)
Is that billy joel at the door?
August 2nd, 2005
(0)
Comedy GOLD.
August 6th, 2005
(0)
jso...I'm half tempted to change it to that just because of your comment.
August 21st, 2005
(0)
WHATS THE SONG CALLED FELLAZ??!!
August 21st, 2005
(0)
I don't even know if it has a name. It's just Hassan's theme.
November 6th, 2005
(0)
This is one of my all-time favourites. Makes me laugh every time.
December 14th, 2005
(0)
GX is truly taking over.
February 1st, 2006
(0)
aleyaleyelayeleyale!
February 13th, 2006
(0)
perfect
May 26th, 2006
(0)
l'mao
July 16th, 2006
(0)
zomg lol
July 18th, 2006
(0)
Completely random and funny to the point of lacrimation.
July 23rd, 2006
(0)
^ something like that.
July 25th, 2006
(0)
Well, by your own logic...you need to edit both the title and the URL of this site. And since you can't edit the URL...I guess you've just got broken logic all over your hands.
(0)
thats f'n hilarious. hassan was killed by taker. that guy was a joke.
August 1st, 2006
(0)
Yes
August 1st, 2006
(0)
Ahahaha Nice ^.^
August 3rd, 2006
(0)
Hassan'd > pwned as an expression of dominance (or interruption)
(0)
August 4th, 2006
(0)
A classic.
August 5th, 2006
(0)
Just lol
August 9th, 2006
(0)
Holy sh*t. ROFLMAO for sure. XDDD
August 14th, 2006
(0)
LOL
August 22nd, 2006
(0)
hassan never fails to make me laugh.
August 30th, 2006
(0)
ur gay
September 16th, 2006
(0)
Anyone who downvotes this deserves to have their house suicide bombed!
September 19th, 2006
(0)
PERFECT. Just needs some AYLEELAYAYLEELAY that goes on when a terrorist is about to kill an infidel.
September 28th, 2006
(0)
October 7th, 2006
(0)
I am a cheese farmer.
October 12th, 2006
(0)
www.ecksdee.com
December 5th, 2006
(0)
I rofl'd.
June 15th, 2007
(0)
This is made from 100% pure win juice, and should serve as a reminder to all as how ytmnd USED to be.
June 26th, 2007
(0)
5
August 6th, 2008
(0)
Some of your sites are way overrated. Also, 2004. Also, terrorist
October 9th, 2008
(0)
5 for Hassan
February 12th, 2012
(0)
I no longer had to refresh my browser.