The Universe Within (now with 100% more fair use!)

Add a comment

Please login or register to comment.
<< 1 2 3 4 5 >>
July 31st, 2006
(0)
(0)
EMMA WATSON'S VAGINA VIEWCOUNTMND.YTMND.COM
July 31st, 2006
(0)
nedm! Wichael wolfson sucks dick
July 31st, 2006
(2)
You son of a bitch
(1)
LMAO HAHAHA THAT SCARED THE sh*t OUT OF ME
(0)
Beautiful
July 31st, 2006
(1)
Wow. I can't believe I just sat through this whole thing... For NEDM.
July 31st, 2006
(1)
that was awesome... and THEN NEDM. you win at the internets.
(-1)
I knew it was comming and it was still awesome.
July 31st, 2006
(0)
You got me. :p
July 31st, 2006
(0)
hehe
July 31st, 2006
(0)
The quick brown fox jumps over the lazy dog.
July 31st, 2006
(0)
Nice twist. Good ending.
July 31st, 2006
(0)
Bah I want to 1 it but I cant, good ytmnd. only bad part was it gets kind of lame at the end. NEDM Should only be used when its unexpected like this one.
July 31st, 2006
(0)
took a while... I APPROVE, SPECIAL DARK CHOCOLATE!
July 31st, 2006
(0)
Ha, awesome. Fun to be had here. Hopefully people won't read the comments before watching...
July 31st, 2006
(0)
I love it. This is beautiful.
July 31st, 2006
(0)
I had my headphones on with the volume cranked. F*ck you for blowing out my eardrums you piece of sh*t. Nevertheless, NEDM ftw.
July 31st, 2006
(0)
Didn't expect that.
July 31st, 2006
(0)
It's like a screamer only better.
July 31st, 2006
(0)
I was watching this HOPING you'd take the chance to make an NEDM out of it. I wasn't disappointed, except for the fact that it wasn't synced so I saw happycat before I heard it.
July 31st, 2006
(0)
um, you totally gazumped the guy whos issue this really is. you could have just messaged him with the idea.
July 31st, 2006
(0)
That was f*cking perfect. 5/5, undebatable.
July 31st, 2006
(0)
lol, fair use
July 31st, 2006
(0)
I did not see that coming
July 31st, 2006
(0)
You win at life, your prize is behind door C
July 31st, 2006
(0)
Is this a rip off of someones or did you rip off yourself? You should go even farther, you forgot quarks and strings. How about NEDM playing with yarn strings lol.
July 31st, 2006
(0)
FAV'd
July 31st, 2006
(0)
saw it coming but still 5
July 31st, 2006
(0)
awesomeness
(0)
kind of funny because in the other thread someone suggested how lame this would be
July 31st, 2006
(-4)
[ comment is below rating threshold and has been hidden ]
(-4)
SCREAMER SCREAMER SCREAMER SCREAMER SCREAMER SCREAMER SCREAMER SCREAMER SCREAMER SCREAMER SCREAMER SCREAMER SCREAMER SCREAMER SCREAMER SCREAMER SCREAMER SCREAMER SCREAMER SCREAMER SCREAMER SCREAMER SCREAMER SCREAMER SCREAMER SCREAMER SCREAMER SCREAMER SCREAMER SCREAMER SCREAMER SCREAMER SCREAMER SCREAMER SCREAMER SCREAMER SCREAMER but i saw it coming and had it muted so the jokes on you
July 31st, 2006
(0)
5 but dont tell anybody i liked this nedm site..... CUZ I HATE NEDM
July 31st, 2006
(0)
YES!!!!!
July 31st, 2006
(0)
I lol'd. Should have been louder though
July 31st, 2006
(0)
lol
July 31st, 2006
(0)
i've actually been where that zooms in. its the mag lab in tallahassee florida
July 31st, 2006
(0)
lol good nedm
July 31st, 2006
(0)
YOU BASTARD!!! YOU BASTARD!!!!!
July 31st, 2006
(0)
I KNEW IT!!!!!!!!!!
July 31st, 2006
(0)
omfg, this was great
July 31st, 2006
(0)
Took too long.
July 31st, 2006
(0)
NEDM TOTALLY UNEXPECTED! 5 for effort and fav for nedm!
July 31st, 2006
(0)
It's so funny because I always expect the NEDMs but they still manage to scare the sh*t out of me. D:
(0)
I
July 31st, 2006
(0)
you win, please do it again ^_^
July 31st, 2006
(0)
i expected that, then i forgot about it. then awesome.
July 31st, 2006
(0)
f*ck! You bitch, I had a goddamn heart attack! I'm not f*cking kidding! I went to the emergency room and DIED!! I'm DEAD now you bastard. Nothing can replace my life! Not even doom music!
July 31st, 2006
(0)
GREAT YTMND for NON A.D.D'ers saying it took to long.
July 31st, 2006
(0)
XD I was waiting for NEDM when it got to the rooftop,but then i was amazed at the view and my socks got blown off by Happycat..
July 31st, 2006
(0)
It took waaay too long for the NEDM. I got bored and clicked here first, because I'd seen the original before.
July 31st, 2006
(0)
...seriously wasn't expecting that LOL
July 31st, 2006
(0)
NEDM THEY NEVER SAW COMING
July 31st, 2006
(0)
Saw it coming. Not funny.
July 31st, 2006
(0)
wow that took a little while to get there :D
July 31st, 2006
(0)
Scary thing is, thats actually what neucleus looks like, my friends dads friend knows someone who had a microsope
July 31st, 2006
(0)
I somehow knew it, lol.
July 31st, 2006
(0)
NEDM
July 31st, 2006
(0)
Mediocre at best. -1 for your claim in image/sound origin. I'll go change a pixel in it and thus the entire new creation is original, right?
July 31st, 2006
(0)
gah!
July 31st, 2006
(0)
I was expecting something more....more. I dont know. Just something more.
July 31st, 2006
(0)
Holy Crap! I did NOT expect NEDM!
July 31st, 2006
(-2)
Go f*ck yourself. Go f*ck yourself. Hide and go seek and go f*ck yourself.
July 31st, 2006
(0)
LOL
July 31st, 2006
(0)
Now the real question is what Coburn thinks of the song...
July 31st, 2006
(0)
Somehow I knew that had to be coming
July 31st, 2006
(0)
perhaps the single greatest NEDM ytmnd ever created
July 31st, 2006
(0)
YES!!! YES!! YES YES!!! f*ckING YESS!! YES!! YESS!! YES!! YES!! YES!! YES!! YES!! YES!! YES!! YES!! YES!! f*ckING ROCK OUT !!!!!!
July 31st, 2006
(0)
Fair use.
July 31st, 2006
(0)
I believe someone else already made a very similar ytmnd, but you didn't have to sit to the end for the nedm surprise. But I did laugh anyway after the longer wait. I really this doesn't erupt into a whole... do I dare say it...
July 31st, 2006
(0)
i knew it.....
July 31st, 2006
(0)
ive seen this accual video, its like $100 to buy it lol O_O
July 31st, 2006
(0)
hah, it was all cool and scientific and then "NEDM!" lol
(0)
Incredible scope in this thing and 5 for the gratuitous and terrifying ending.
July 31st, 2006
(0)
Every other f*cking YTMND I see it coming.
July 31st, 2006
(0)
"I knew it was coming and it was still awesome."
July 31st, 2006
(0)
oh god, i knew it...
(0)
holy wow! even without NEDM this is a 10.
(0)
I expected NEDM after three frames.
July 31st, 2006
(0)
aww...wow thats cool, check out all the stars...wow a leaf! dude, some awsome camera work, hey a OMFG WIN!!
(0)
thats exactly what i was hoping for out of this ytmnd
July 31st, 2006
(0)
f'n awesome twist
July 31st, 2006
(0)
f*ckin' great
July 31st, 2006
(0)
I knew NEDM was coming from the first second. Cool though
July 31st, 2006
(-2)
Not funny, and NEDM. Downvoted.
July 31st, 2006
(0)
NEDM
July 31st, 2006
(0)
*sshole... 5'd
July 31st, 2006
(0)
aaahahaha f*ck, you had me going for sooo long.
July 31st, 2006
(0)
I predicted it, 3 anyways.
July 31st, 2006
(0)
I knew it was gonna be NEDM I just knew it. But... it still made jump a little. Bravo.
July 31st, 2006
(0)
damn NEDM has to ruin my intuitive wonder and bliss
July 31st, 2006
(0)
BRIAN ENO BRIAN ENO, good sh*t!!!!!!
July 31st, 2006
(0)
Out of nowhere. lol
July 31st, 2006
(0)
f*cking hell! Nicely played, mate!
July 31st, 2006
(0)
damn you
July 31st, 2006
(0)
NeoMatrix swoops in for the win! -1 for not refining the ending text though. That's the only problem, really... I hope this becomes a fad too btw
July 31st, 2006
(0)
I was thinking as I watched it, this is cool, I'm going to 5 it because it's not going to go to NEDM. Well, hell, I'll five it anyway. Actually, no, -1 because FSU sucks.
July 31st, 2006
(0)
Yes
July 31st, 2006
(0)
lol I knew it. that was bad *ss and NEDM was a nice kick at the end.
July 31st, 2006
(0)
Man i was waiting for that, and it STILL made me jump
July 31st, 2006
(0)
4 because I fully expected NEDM, should have done something else to get a 5 ;)
July 31st, 2006
(-1)
saw it coming
July 31st, 2006
(0)
Holy awesome
(0)
NEDM is the center of EVERYTHING
July 31st, 2006
(0)
It got me thinking deep, then NEDM shows up. now i cant remember what i was thinking...
July 31st, 2006
(0)
I felt it coming, still, I let it continue.
July 31st, 2006
(0)
saw it coming.
July 31st, 2006
(0)
yes...just yes
July 31st, 2006
(0)
i knew it was coming, so i waited...and i waited...and i waited...and then i began to think it wasn't coming. and when it did come, i lawled.
July 31st, 2006
(0)
YES. NEDM FOR THE WIN.
July 31st, 2006
(0)
I knew it before it happened. I swear to god when it hit about the cells of the plant I started to wait for the cat.
July 31st, 2006
(0)
lol! Way to stick it to those sh*t *ss professors who care more about copyright infringement and their own pompous reputation more than education. Thanks for an enlightening and entertaining YTMND.
(0)
Called it. Then it didn't happen so I was like...well maybe no-there it is. Awesome.
July 31st, 2006
(0)
woot. i was waiting for that one. =D
(0)
I thought it was going to be some kind of fantastic loop but the ending scared the sh*t out of me.
July 31st, 2006
(1)
Do I have to code a f*cking fast-forward button into the preloader? Jesus.
July 31st, 2006
(0)
I like but its been done http://universewithin.ytmnd.com/
July 31st, 2006
(0)
is gut ja?
(0)
I feel so huge...and yet...so teeny...and them BLAM! NEDM! WOOOT! hahaha
July 31st, 2006
(0)
Called it, but I thought it was going to be waaaay earlier.
(0)
Saw that coming but HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA
July 31st, 2006
(0)
you got me.
July 31st, 2006
(0)
hahahahahah this is such gg
July 31st, 2006
(0)
This ytmnd has been approved by the father of NEDM.
July 31st, 2006
(0)
YESSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS
July 31st, 2006
(0)
I was about to 1 this before NEDM showed up!
July 31st, 2006
(0)
Holy sh*t. I jumped.
(0)
excellent use of NEDM. powers of 10 ftw
July 31st, 2006
(-2)
hmm didnt see that one coming
July 31st, 2006
(0)
i KNEW this would end up with happy cat. that isnt a bad thing, though.
July 31st, 2006
(0)
I knew it'd be NEDM...
July 31st, 2006
(0)
I knew something this out there HAD to end with NEDM. Lol.
July 31st, 2006
(0)
lokk
(0)
That was f*cking awesome. A worthy 5 and fave.
July 31st, 2006
(0)
oh the irony
July 31st, 2006
(0)
OMG IM f*ckING LMFAO
July 31st, 2006
(0)
Scared me but interesting none the less
July 31st, 2006
(1)
NEDM is the source of life!
July 31st, 2006
(0)
This is the maddest I've ever been when I've given a 5.
July 31st, 2006
(0)
god damnit. i knew it was coming.
July 31st, 2006
(0)
michael wolfson has no friends and enjoys sucking on a doggie dick or two
July 31st, 2006
(0)
That was so beautiful ;-; NEDM!
July 31st, 2006
(0)
fail
July 31st, 2006
(0)
lmfao omg scared the crap outta me
July 31st, 2006
(0)
so i was like ' lol nedm is coming soon i know it ' still scared me , gg interesting sh*t though
July 31st, 2006
(0)
Never saw that one come, omfg
July 31st, 2006
(0)
LOL
July 31st, 2006
(0)
i saw this same thing on slides in my chemistry class. sans the nedm. lolz
July 31st, 2006
(0)
If that wasn't what was coming I would have been pissed. Happy Cat resides within ALL of us, at a molecular level in our DNA, for he is the God of NEDM and Creator of the Universe. NEDM, my brother.
July 31st, 2006
(0)
Saw it coming.
July 31st, 2006
(0)
BRILLIANT, PERHAPS THE BEST NEDM I HAVE SEEN
July 31st, 2006
(0)
NEDM!!!!
July 31st, 2006
(0)
Sadly, I was totally expecting the NEDM cat to jump out at me.
July 31st, 2006
(0)
omfg you got me
July 31st, 2006
(0)
XD
July 31st, 2006
(0)
WINWINWINWINWIN.
July 31st, 2006
(0)
This was the best NEDM YTMND ever. Bravo.
July 31st, 2006
(0)
YESSSSSSSSSS! I was hoping for NEDM from the oak leaf onwards! I want to buy you a pony!!!
July 31st, 2006
(0)
i saw that coming from 100 millino light years away
July 31st, 2006
(0)
I totally saw it coming. Im serious.
July 31st, 2006
(0)
I was going to be disappointed if it WASN'T NEDM
July 31st, 2006
(0)
i saw this coming
July 31st, 2006
(0)
This is a parody. Suck it
July 31st, 2006
(0)
nedm ruined it, and i knew it was coming
(0)
Fascinating AND hilarious!
(-1)
This is gay as hell. Suck it.
July 31st, 2006
(0)
OH f*ck YES
July 31st, 2006
(0)
i was thinking this was nedm about 5 seconds into it so you get a 5
July 31st, 2006
(0)
I knew that was gonna happen.
July 31st, 2006
(0)
Knew it was coming. f*ck you. f*ck NEDM.
July 31st, 2006
(0)
well done
July 31st, 2006
(0)
A little NEDM in us all
July 31st, 2006
(0)
haha! i was expecting NEDM at first, but then for sure it wasn't coming after all this. VERY cool!
July 31st, 2006
(0)
Something similar was done many years ago in video form. Its on the My Exta Life web page if your interested. 5.
July 31st, 2006
(-1)
wait a minute, you stole that. bastard.
July 31st, 2006
(0)
got me lawls
July 31st, 2006
(0)
Makes you self so small an unimportant in the grand scheme of things. Then happy cat showed up and everyone smiles...or 1's. Either way nice job.
July 31st, 2006
(0)
O___O Aww man, you really got me there. Nice!!
July 31st, 2006
(0)
That rocked my face!
July 31st, 2006
(0)
hahahahahahahahaha.
July 31st, 2006
(0)
OMG... NEDM... it made me jump! 5 for jumping skills.
July 31st, 2006
(0)
take my five and run. that was quite unexpected. cheers.
July 31st, 2006
(0)
As soon as I clicked on this, I knew that damn cat would be in it.
July 31st, 2006
(0)
f*ckin' AWESOME
July 31st, 2006
(0)
That was not even doom music.
July 31st, 2006
(0)
Goddamn, that scared me. f*ck.
July 31st, 2006
(0)
500,000'd because i KNEW NEDM was going to be at the end!
(0)
edit: "I saw this same thing on slides in my chemistry class. PLUS the nedm. lolz"
July 31st, 2006
(-1)
I saw that NEDM comming 100 light years away
July 31st, 2006
(0)
I was expecting it... Maybe not NEDM, but I was expecting something. Doesnt deserve 5 but i'll favourite it.
July 31st, 2006
(0)
I KNEW it was going to happen... Still scared the crap out of me though... Didn't expect Happycat... That was a trip, nice work man.
(0)
LMAO XD i freaking jumped when i heard NEDM! XD i knew something was going to happen, but i was too asorbed by teh smallness
July 31st, 2006
(0)
omfg that scared me at the end, and yet i was LITERALY expecting it at the end too lmfao!!!!
July 31st, 2006
(-1)
I wanted it to loop back to the universe, like Carl Sagan used to say every electron might contain another universe, but instead we get a fad. -4 for fad, +2 for effort.
(0)
5'd for sheer f*cking awesomeness
July 31st, 2006
(0)
HAH!
July 31st, 2006
(0)
oh, and for those who don't get the joke: http://mrdavidsondoesntlikemyytmnd.ytmnd.com/
July 31st, 2006
(0)
Cool up to the NEDM part...fail. Saw it coming a mile away. Enough with the NEDM fads.
July 31st, 2006
(0)
yay you took my advice.
July 31st, 2006
(0)
Wait, you just copied the other site and added a played out fad. 1'd.
July 31st, 2006
(0)
Holy S#it! NEDM. Approved.
July 31st, 2006
(0)
I knew it was coming But its still awsome!
July 31st, 2006
(0)
here i was getting all sentimental and then at about the DNA bit im like omg NEDM gonna pop out and sure enough...
July 31st, 2006
(0)
I'm too oldschool, I was waiting for goatse.
July 31st, 2006
(0)
It was a 5 until NEDM. Then it was a 10000000000.
July 31st, 2006
(0)
holy hell!!!!!!you scared the sh*t out of me!
July 31st, 2006
(0)
Expected it, but was still suprised, and it's still awesome
July 31st, 2006
(0)
Homigod, NEDM.
July 31st, 2006
(0)
lol
July 31st, 2006
(0)
Predicted it 10 zillion lightyears away... lol...
July 31st, 2006
(0)
omg i laughed so f*cking hard when that happened, I was so f*cking waiting for something awesome to happen..and you did not dissapoint NEDM FTW!!
July 31st, 2006
(0)
weird..it makes me do a no star D:
July 31st, 2006
(0)
Holy sh*t, logged in to 5 this. Scared the sh*t out of me at the end; I was leaning in close to the screen XD
July 31st, 2006
(0)
Unexpected. I was too awed by the perspective of our universe. Still, lol.
(0)
I expected it, but nice.
July 31st, 2006
(0)
That scared the f*ck out of me - totally unexpected!!!
July 31st, 2006
(0)
NEDM is not funny and neither is plagiarism. This is obviously not a parody.
July 31st, 2006
(0)
its about god damn time! i dont know why there was no NEDM in the first place.
July 31st, 2006
(0)
5 for predictability. I made a snack and came back just in time for NEDM :)
July 31st, 2006
(0)
Been done, including the NEDM.
July 31st, 2006
(0)
I figured as much. Still +5
July 31st, 2006
(0)
Um, yeah. Putting the NEDM kitty on here and telling them to suck it isn't exactly a parody. What's it (legally) a parody of? Their legal statement at http://microscopy.fsu.edu/micro/legal.html is VERY clear about what's what. I'm no lawyer, but I work in an industry that deals with copyright all the time. I don't think this is a parody yet. Try poking fun at FSU proper or something. Words to the wise, mano. Good luck.
July 31st, 2006
(0)
I was waiting for the NEDM to pop up.
July 31st, 2006
(0)
AHAHA, that was so deep.
July 31st, 2006
(0)
integ, I have a backup plan if it DOES come to that. Think of it as a sequel ;)
July 31st, 2006
(0)
July 31st, 2006
(0)
HA HA...NEDM!!!
(0)
win
July 31st, 2006
(0)
you could have actually made this into a beautiful ytmnd, fail sir
July 31st, 2006
(0)
I was going to be upset if it wasn't NEDM
July 31st, 2006
(1)
i have a boner
July 31st, 2006
(0)
Took too long to get to the bloody NEDM. And NEDM isn't as good as it was before.
July 31st, 2006
(0)
NEDM is the sweet answer to the fair use of this :p Ya see the kids dont know nothing about the NEDM
July 31st, 2006
(0)
Now if someone stepped on that leaf NEDM wouldn't die still!
July 31st, 2006
(0)
lol lol 5 5 5 5 :D :D :D I was waiting for it but it was still toooo sweet
July 31st, 2006
(0)
completely expected :( still cool
July 31st, 2006
(0)
+6 for NEDM. -1 for saw it coming.
July 31st, 2006
(0)
GOAL
July 31st, 2006
(0)
come up with your own sh*t and you'll get something more than a 1 for this. Not a 5 because its still stupid, but something more than a 1...assf*ck
July 31st, 2006
(0)
I saw it coming. But that doesnt mean its bad. NEDM!
July 31st, 2006
(0)
cool
(0)
you mutha fuking *ss licker, i was stoned and zoning out watching that thing, and just when i least expect it...NEDM. made me laugh so loud i woke my bro up.
(0)
better w/o nedm
July 31st, 2006
(0)
hey neat. You can put NEDM on anything anyone else has worked on and get more views because people enjoy the fad, and it totally makes it original.
July 31st, 2006
(0)
I expected it, too. Make something others never except. *hint*
July 31st, 2006
(0)
Motherf*cker! You got me.
July 31st, 2006
(0)
That was amazing. ... Was sure NEDM was coming when I saw it went up to the trees, then once it got smaller I was like, forget it, you got me!
July 31st, 2006
(0)
um...
July 31st, 2006
(0)
just f*cking epic
July 31st, 2006
(0)
IRL laughing time: 30 seconds. 5'd!
July 31st, 2006
(0)
f*ck...I almost had a seizure.
<< 1 2 3 4 5 >>