Han knows the code (Updated)
Created on: August 10th, 2006
Han knows the code (Updated)
He's endangering the mission, he shouldn't have come.

Sponsorships:

Vote metrics:

rating total votes favorites comments
(4.64) 6,445 1,448 1,391

View metrics:

today yesterday this week this month all time
4 7 7 14 402,454

Inbound links:

views url
683 http://www.reddit.com/r/gaming/comments/g5xzd/nobody_wants_to_play_sega_with_harrison_ford/
411 http://www.reddit.com/r/AskReddit/comments/ib4bk/can_you_get_gifs_with_sound/
293 http://www.reddit.com/r/AskReddit/comments/ib4bk/can_you_get_gif
198 http://www.eavbuzz.net/forum/off-leash/best-of-ytmnd/
158 http://www.reddit.com/r/AskReddit/comments/183m19/lawyerspolice_

Add a comment

Please login or register to comment.
<< 1 2 3 4 5 6 >>
August 10th, 2006
(-1)
the its a trap failed at the end
September 18th, 2007
(1)
OKAY, I TOLD YOU IT WAS GONNA WORK
August 10th, 2006
(0)
good times, ★★★★★
August 10th, 2006
(0)
This YTMND is going places.
August 10th, 2006
(0)
awesome
August 10th, 2006
(0)
You're a genius, enjoy the front page
August 10th, 2006
(0)
Fantasic.
August 10th, 2006
(0)
AMAZING
August 10th, 2006
(0)
heres your five that you ordered with all the toppings
August 10th, 2006
(0)
4 until sync.
August 10th, 2006
(0)
Bad sync, but it's a non-Advice Sonic site that I strongly support.
August 10th, 2006
(0)
Its a win.
August 10th, 2006
(0)
would've been better without the ending; what gjs278 said.
August 10th, 2006
(-1)
I was with you until "It's a Trap". I'm getting so sick of It's A Trap.
August 10th, 2006
(0)
lol
August 10th, 2006
(0)
wtf is wrong with all you people? 4's and 3's just because of it's a trap?
August 10th, 2006
(0)
I used love that game!
August 10th, 2006
(0)
cheating is not cool
August 10th, 2006
(0)
It's a trap!
August 10th, 2006
(0)
THis is a great YTMND that someone obviously put much more effort than I would into a ytmnd.
August 10th, 2006
(0)
hahahahahahahahaa
August 10th, 2006
(0)
Would have preferred "I have a bad feeling about this" at the end. Also, this reminds me of how psyched I was about having the blood code for Mortal Kombat when it first came out. Ah nostalgia.
August 10th, 2006
(0)
Good, but don't really like the ending.
August 10th, 2006
(0)
needs better sync
August 10th, 2006
(0)
YES
August 10th, 2006
(0)
That kicks *ss dude.
August 10th, 2006
(0)
Yeah, it's a trap just doesn't seem to fit. Still, it's great.
August 10th, 2006
(0)
Absolutely awesome.
August 10th, 2006
(0)
amazo
August 10th, 2006
(0)
Should of been the more known Contra code instead... Cool nevertheless but you should've hand them getting their *ss handed to them then them do the lives code.... Heck even a game genie for perma-gold Sonic would be cool.
August 10th, 2006
(0)
Hooray!
August 10th, 2006
(0)
What is that code anyways?
August 10th, 2006
(0)
I WISH IT WAS LONGER!
August 10th, 2006
(0)
nice
August 10th, 2006
(0)
its up down left right hold A and press start
August 10th, 2006
(0)
LOL HOW DID ACHBAR GET ON THE FLIGHT THATS JUST CRAZY
August 10th, 2006
(0)
sync probs
August 10th, 2006
(0)
fuk you thats SO funny
August 10th, 2006
(0)
HAHAHAAHAHAHAAHAHHAHAHDFauowodhgtuwerhot8wyt834y636oeyhidgbhjd;gknmj[o23142#%$#&$^*
August 10th, 2006
(0)
PERFECT
August 10th, 2006
(0)
one of the best!
August 10th, 2006
(0)
lol, "it's a trap"
August 10th, 2006
(0)
Sonic 2's level select is much more complex...this is the best the Rebellion can do?
August 10th, 2006
(0)
the "it's a trap" needs to be more of a surprise, the way it was for me was there was a second of him and then the audio came out. also sync problems on the loop. good otherwise.
August 10th, 2006
(0)
Up-up-down-down-left-right-left-right-A-B-Start Oooh yeah, I've still got it
August 10th, 2006
(0)
+5 for "ITS A TRAP"
August 10th, 2006
(0)
My only quip would be that its not the konami code (much more well known) but then i guess the trap wouldnt have worked.
August 10th, 2006
(0)
lol sonic
(0)
Sonic 1's code is easy, Sonic 3's level select code is impossible.
August 10th, 2006
(0)
August 10th, 2006
(0)
mcbridge got the code incorrect, that's the Konami code. The Sonic 1 level select code is up down left right a+start. The sonic 2 level select code was much more complex and involved selecting specific numbers in the sound test.
August 10th, 2006
(0)
so very very 5'd...
August 10th, 2006
(0)
lawl, well played
August 10th, 2006
(0)
Wow, fived.
August 10th, 2006
(0)
rofl
August 10th, 2006
(0)
V1L3 is like R0Y4L, only funny
August 10th, 2006
(0)
Sonic 2: Sound Test ---> 19, 65, 09, 17, A+Start at the Menu Sonic 3: Up, Up, Down, Down, Up, Up, Up, Up when Sonic jumps at the screen in a blue ball
August 10th, 2006
(0)
I love it! I still remember getting that code to work years ago!
August 10th, 2006
(0)
this worked for sonic 1 too? I know it worked for sonic 2.
August 10th, 2006
(0)
wiggity wicked
August 10th, 2006
(0)
good.
August 10th, 2006
(-2)
gay
August 10th, 2006
(0)
now I'm feeling severe nostaligia for Sega Genesis. Wtf.
August 10th, 2006
(0)
TOP 5 PLZ
August 10th, 2006
(0)
Ha! I remember that back in the days. The "it's a trap!" at the end didn't work with me on this one tho. Other than that, nice job!
August 10th, 2006
(0)
Only a nerd could love this, 5'd for the nerdiness.
August 10th, 2006
(0)
5'ed
August 10th, 2006
(0)
I agree w/ the others It's a trap doesn't flow that well.
August 10th, 2006
(0)
lol nostalgia
August 10th, 2006
(0)
needs a tiny bit more work on sync, specifically at the end. let me know when its done.
August 10th, 2006
(0)
HAHA!!!!
August 10th, 2006
(0)
haxx!
August 10th, 2006
(0)
5'D FOR CHEWIE!!!
August 10th, 2006
(0)
Awesome.
August 10th, 2006
(0)
IT'S A TRAP
August 10th, 2006
(0)
Awesome.
August 10th, 2006
(0)
5 for high quality work, but I agree that "It's a trap" doesn't fit here. Find an exasperated Han saying to show how upset he is at losing.
August 10th, 2006
(0)
pretty good
August 10th, 2006
(0)
Really good! The "it's a trap" does seem a bit out of place though
August 10th, 2006
(0)
nostalgia from all directions. 5'd
August 10th, 2006
(0)
We have a winnar
August 10th, 2006
(0)
WOuld have also been good with contra
August 10th, 2006
(0)
Yeah it'd be higher rated without "it's a trap" it doesnt fit
August 10th, 2006
(0)
win
August 10th, 2006
(0)
pretty good
August 10th, 2006
(0)
August 10th, 2006
(0)
its just plain great. cant go wrong with sonic.
August 10th, 2006
(0)
WOOOOOO SONIC!!!
August 10th, 2006
(0)
,,`,,`,,`,,`,,`,,`,,`
August 10th, 2006
(0)
beauty
August 10th, 2006
(0)
F*ckin'A!
August 10th, 2006
(0)
LOL!!!!!
August 10th, 2006
(0)
its a trap shud come in earlier :X but hey, win
August 10th, 2006
(0)
yes! anyone who votes below a 4 is gay
August 10th, 2006
(0)
Up Down Left Right hold on A and START till the beginning of the game.
August 10th, 2006
(0)
4 for the whole thing, and another 1 for the "Its a trap!" Classica! 5!
August 10th, 2006
(0)
OMG... Your rule..SONIC!!! And done so well.. omg your my hero!
August 10th, 2006
(0)
LOL!!!
August 10th, 2006
(0)
Ahh, I remember the old SEGA sound. Good times.
August 10th, 2006
(0)
Bad sync. SYNC IT MUTHA!
August 10th, 2006
(0)
zomg
August 10th, 2006
(0)
Winrar.
August 10th, 2006
(0)
good, good!
August 10th, 2006
(0)
you will now be on the recieveing end of this 5. ★★★★★
August 10th, 2006
(0)
lawl.
August 10th, 2006
(0)
5 for sonic
August 10th, 2006
(0)
I give this a five. I never owned any system by Sega; and I've never seen the 'big deal' with Sonic. However, this was done amazingly well. Oh yeah, and I don't really like Star Wars either. Good job making me like this. = D
August 10th, 2006
(0)
Bravo
August 10th, 2006
(0)
I smell a new fad coming
August 10th, 2006
(0)
does the code really do that @ the final stage?
August 10th, 2006
(0)
IT'S A TRAP!
August 10th, 2006
(0)
As for all those people who are complaining about "it's a trap" not fitting. I say keep it in the YTMND, but put it somewhere other than the end. It would fit better, perhaps, if you spliced it in right after the "FINAL ACT" is displayed in the background. Just a suggestion...you know, to keep you all occupied.
August 10th, 2006
(0)
up, down, left, right, A+Start together! Cant believe I still remember!
August 10th, 2006
(0)
New fad, plus creativity...definite 5
August 10th, 2006
(0)
Owns.
August 10th, 2006
(0)
i gots the code and I loves it and I loves your YTMND!
August 10th, 2006
(0)
win
August 10th, 2006
(0)
THIS MIGHT BE THE BEST YTMND EVER MADE. IT'S THAT GOOD.
August 10th, 2006
(0)
lol
August 10th, 2006
(0)
Neat!
August 10th, 2006
(0)
Quite possibly one of the best YTMND's i've ever seen.
August 10th, 2006
(0)
nice!
August 10th, 2006
(0)
was it really a trap? i never had a Genesis.
August 10th, 2006
(0)
Nice adaptation :)
August 10th, 2006
(0)
get rid of the its a trap
August 10th, 2006
(0)
greatest thing ever
August 10th, 2006
(0)
you win
August 10th, 2006
(0)
Up, Down, Left, Right, A+Start FTW!
August 10th, 2006
(0)
★★★★★
August 10th, 2006
(0)
haha god damn win
August 10th, 2006
(0)
Very clever~!
August 10th, 2006
(0)
this is solid gold.
August 10th, 2006
(0)
YUO ARE TEH WINNAR
(0)
They'll have to get R2 if they wanna enter the Sonic 3 alone code.
August 10th, 2006
(0)
whoo whoo train dance
August 10th, 2006
(0)
Yes ★★★★★
August 10th, 2006
(0)
up down left right hold a push start
August 10th, 2006
(0)
A masterful combination. The "It's a trap" part sucks though.
August 10th, 2006
(0)
August 10th, 2006
(0)
oh i remember that code...u make me remember my early cheating years
August 10th, 2006
(-1)
FREE PENIS ENLARGEMENT 8=============D FREE PENIS ENLARGEMENT 8=============D FREE PENIS ENLARGEMENT 8=============D FREE PENIS ENLARGEMENT 8=============D FREE PENIS ENLARGEMENT 8=============D FREE PENIS ENLARGEMENT 8=============D FREE PENIS ENLARGEMENT 8=============D FREE PENIS ENLARGEMENT 8=============D FREE PENIS ENLARGEMENT 8=============D FREE PENIS ENLARGEMENT 8=============D FREE PENIS ENLARGEMENT 8=============D FREE PENIS ENLARGEMENT 8=============D FREE PENIS ENLARGEMENT 8========FREE
August 10th, 2006
(0)
xD!!!!
August 10th, 2006
(0)
excellent
August 10th, 2006
(0)
haha lovely
August 10th, 2006
(0)
Up Up Down Down Left Right Left Right B A Start?
August 10th, 2006
(0)
Ah, no, wait, i'm thinking about the Konami Code.
August 10th, 2006
(0)
Shouldn't have it's a trap at the end. It doesn't fit. UP DOWN LEFT RIGHT HOLD A+START
August 10th, 2006
(0)
superb! WAS EXPECTING CONTRA, LOVED IT MORE TO SEE SONIC
August 10th, 2006
(0)
it's a trap got you this 5, just so you know
August 10th, 2006
(0)
sonic ftw
August 10th, 2006
(0)
August 10th, 2006
(0)
two genres i like combined. nice. but you might want to find a better ending, it was a bit of a letdown.
August 10th, 2006
(0)
Heh.
August 10th, 2006
(0)
that's pretty pro, my friend
August 10th, 2006
(0)
up, up, down, down, left, right, A, Start.
August 10th, 2006
(0)
no
August 10th, 2006
(0)
Forget the others. THIS is the best ytmnd ever.
August 10th, 2006
(0)
AWESOME!!! the trap was a bit out of place, but other than that, great.
August 10th, 2006
(0)
5 for its a trap!
August 10th, 2006
(0)
excellent work....-1 for Sega....SNES ftw! :)