Zim's opinion of Xiu
Created on: August 16th, 2006
Zim's opinion of Xiu
Lies. All lies.

Sponsorships:

Vote metrics:

rating total votes favorites comments
(3.62) 202 2 40

View metrics:

today yesterday this week this month all time
1 0 0 0 5,570

Inbound links:

views url
No one has linked to this site. ( ._.)

Add a comment

Please login or register to comment.
August 16th, 2006
(0)
5'd for invader zim
August 16th, 2006
(0)
5'd for the truth. 0'd for stupid fights
August 16th, 2006
(0)
5'd and fav because xiu's a downvoter.
August 16th, 2006
(0)
you poop.....poop mouth
August 16th, 2006
(0)
5'because its my fave number
August 16th, 2006
(0)
Excuse me, you stole this site from me. I will 5 you if you give me proper credit: zimdianetics.ytmnd.com
August 16th, 2006
(0)
on noes, you stole this site from me!
August 16th, 2006
(0)
He upvotes sites WITHOUT sources (or with bad ones).
August 16th, 2006
(0)
Ultimacanti, YOU LIE! As for this YTMND, it's very nice. Good choice of audio, Zim rules. :)
August 16th, 2006
(0)
ahahahaa
August 16th, 2006
(0)
more strange downvoters... (mid-voted)
August 16th, 2006
(0)
hahaha 5 for Invader Zim
August 16th, 2006
(0)
Perfect sound.
August 16th, 2006
(0)
Yeah, I saw this guy, he is t3h lol. Although, the most epic downvoter I have ever seen is my good friend mr-one
August 16th, 2006
(0)
Nah, inkdrinker was (is) better, he actually makes sense.
August 16th, 2006
(0)
5d cuz the twatwaffle 1d me.
August 16th, 2006
(0)
5d cause of Zim
August 17th, 2006
(0)
Go home and shave your giant head of smell with your bad self
August 17th, 2006
(0)
yeah!
August 17th, 2006
(0)
even though this sucks, he's still a fad douchevoter
August 17th, 2006
(0)
yeah, this isn't exactly five-star material... but f*ck downvoters, so you get 3 stars.
August 17th, 2006
(0)
Stupid Eediot.
August 17th, 2006
(0)
:O That woman has no undergarments!
August 17th, 2006
(0)
Zim>Xenu...eh I mean Xiu. So f*ck that.
August 17th, 2006
(0)
5 for Invader Zim
August 17th, 2006
(0)
Man, I hate that c*nt
August 17th, 2006
(0)
Hey YTMNDers! Wanna be famous? It's easy: just make a name for yourself as a signature downvoter, and wait for some oblivious sap to take the bait and make a YTMND about you. Well, what are you waiting for?
August 17th, 2006
(0)
:|
August 18th, 2006
(0)
lol. yeah, hmabison, you and your whopping 5 votes have it all figured out.
(0)
Whatever, he's been downvoting like a bitch. I've seen a YTMND about Xiu getting anally fisted. If that's the kind of YTMND you want associated with you, then so be it. We're all going to laugh at you anyways.
August 18th, 2006
(0)
lets go red sox, also downvoting
August 18th, 2006
(0)
I'm going to 5 you, just to balance out the downvote that redsox ahole above me gave.
August 18th, 2006
(0)
It's a PUBLICITY STUNT you idiot- STOP making a spectacle of this guy...
August 18th, 2006
(0)
lol, yeah, that bastard's been downvoting randomly and leaving the same message, what a douche, hey, he can be the new "you are a douche" :)
August 18th, 2006
(0)
1'd for downvoter attention
August 18th, 2006
(0)
Nice man. [:
August 18th, 2006
(0)
I'm aware it's all a publicity stunt and whatever, but I couldn't resist.
August 22nd, 2006
(0)
Ok, we get it. Thank you for giving him attention with this sh*t ytmnd and fueling the fire.
August 24th, 2006
(0)
Hey, I saw an opening and I went for it.
August 24th, 2006
(0)
And I thought upvoters did just that - upvote every and any site. I see you're just a poseur.