Manuel: Human Punching Bag
Created on: August 31st, 2006
Manuel: Human Punching Bag
qxx 
Manuel was such a good sport.

Sponsorships:

Vote metrics:

rating total votes favorites comments
(4.08) 429 21 74

View metrics:

today yesterday this week this month all time
1 0 0 0 11,228

Inbound links:

views url
61 http://www.fohguild.org/forums/screenshots/33612-animated-gif-thread-282.html
5 http://www.fohguild.org/forums/screenshots/33612-animated-gif-thread-106.html
5 http://www.fohguild.org/forums/screenshots/33612-animated-gif-th
4 http://netcomber.com
1 http://www.google.com.hk/url?sa=t&rct=j&q=punching%20bag%20-B2B%

Add a comment

Please login or register to comment.
August 31st, 2006
(0)
sound needs fixing.
August 31st, 2006
(0)
August 31st, 2006
(0)
Here, here. A good sport indeed.
August 31st, 2006
(0)
che?
August 31st, 2006
(0)
lol, that f*g needs to stand up for himself
August 31st, 2006
(0)
YES, FAWLTY TOWERS!!!!!!
August 31st, 2006
(0)
lol british comedy.
August 31st, 2006
(0)
i want to butt f*ck you.
August 31st, 2006
(0)
now you need one for buldrick or whatever the hell is his name is from black adder.
August 31st, 2006
(0)
FAWLTY TOWERS FTW!
August 31st, 2006
(0)
Yay, fawlty towers.
August 31st, 2006
(0)
XD
August 31st, 2006
(0)
fawlty towers is a win.
August 31st, 2006
(0)
Don't mind him, he's from Barcelona
August 31st, 2006
(0)
Fawlty towers ftw!!!!!!!!!!!!!!!!
August 31st, 2006
(0)
Barcelona cei?
August 31st, 2006
(0)
Manuel needs to kick him in the balls next time.
August 31st, 2006
(0)
I love fawlty towers.
August 31st, 2006
(0)
That's GOTTA hurt.
August 31st, 2006
(0)
Man I love that show.
August 31st, 2006
(0)
for the motherland
August 31st, 2006
(0)
It's always fun to see stereotypes getting smacked on TV.
August 31st, 2006
(0)
good show
August 31st, 2006
(0)
Certainly a national treasure.
August 31st, 2006
(0)
original :)
August 31st, 2006
(0)
The best thing about Britain, by far.
August 31st, 2006
(0)
Que?
August 31st, 2006
(0)
I miss fawlty towers.
(0)
OMFG I LOVE YOU DUDE YOU IS THE SH*T! EVERYTHING WITH FAWLTY TOWERS DESERVES A F*CKING RIBBON! YOU THE BEST! WINWINWINWIN FU EVERYONE WHO GIVES THIS LESS THAN 5
August 31st, 2006
(0)
Fawlty = 5
August 31st, 2006
(0)
i liked
August 31st, 2006
(0)
probably, no joke, best show ever.
(0)
No doubt the best sitcom/comedy show ever made. I don't get how they could make it so funny and unique, seriously haven't met 1 person who absolutely doesnt love this show.
August 31st, 2006
(0)
WTF is this show?
August 31st, 2006
(0)
One of my favorite shows. Nice music to complement the beatings, si?
(0)
To BrokenVisage: You are kidding me right?
August 31st, 2006
(0)
yes!
August 31st, 2006
(0)
hahahaah
August 31st, 2006
(0)
Awesome. I love Fawlty Towers.
August 31st, 2006
(0)
5'd for faulty towers LOL
August 31st, 2006
(0)
f*ck yeah FARTY TOWELS
August 31st, 2006
(0)
Good show.
August 31st, 2006
(0)
That guy is going to show up to work with an SKS and a full mag one day.
August 31st, 2006
(0)
You succeed, please make more sites ^_^
August 31st, 2006
(0)
lol fawlty towers
August 31st, 2006
(0)
Good compilation.
August 31st, 2006
(0)
Thank you, kind sir.
August 31st, 2006
(0)
Mercy!
August 31st, 2006
(0)
flowery twats...seriously that show rocked
August 31st, 2006
(0)
Sumguy21 approves of this message.
August 31st, 2006
(0)
umm... stupid.
August 31st, 2006
(0)
Poor butler guy : (
August 31st, 2006
(0)
5ed for Mr.Fawlty Towers.
August 31st, 2006
(0)
Manuel abuse is better than manual abuse - and it leaves your palms free from hair growth. Oh, and Fawlty Towers will get you a 5 every time!
August 31st, 2006
(0)
Manuel is submissive.
August 31st, 2006
(0)
BBC, love.
August 31st, 2006
(0)
"I KNOW NOTHING!" - Manuel ftw.
August 31st, 2006
(0)
I just got that DVD so ill thing ill watch it.
August 31st, 2006
(0)
5'd for fawlty towers
August 31st, 2006
(0)
automatic funny
August 31st, 2006
(0)
Fawlty Towers FTW. Also, Only Fools and Horses.
August 31st, 2006
(0)
Poor Manuel...
August 31st, 2006
(0)
umm wtf is this?
August 31st, 2006
(0)
i like to smash my erect c*ck with stones.
August 31st, 2006
(0)
Ah fawlty towers... brings back memories
August 31st, 2006
(0)
I liked it.
August 31st, 2006
(0)
OMG! If you single-handedly create a Faulty Towers fad, you will earn my eternal respect.
August 31st, 2006
(0)
si si! mr.faulty!i get hamma sandwich! 5'd for fawlty towers.
August 31st, 2006
(0)
"I learned it from a book"
August 31st, 2006
(0)
faulty towers! HUZAAH!
August 31st, 2006
(0)
I'm liking this fawlty towers fad
September 3rd, 2006
(0)
Fawlty Towers wins.
September 6th, 2006
(0)
5'd for Fawlty Towers.
September 28th, 2006
(0)
Lol. YESSS. YESSSSS!!!!