Bum Ba Bum Ba Bum Bum Bum...
Created on: September 11th, 2006
Bum Ba Bum Ba Bum Bum Bum...
Beavis anoys Butthead while watching a music video.

Sponsorships:

Vote metrics:

rating total votes favorites comments
(4.1) 667 115 124

View metrics:

today yesterday this week this month all time
1 1 7 9 22,014

Inbound links:

views url
64 http://www.reddit.com/r/pics/comments/cfg10/i_buried_my_cat_in_weed_he_didnt_give_a_fuck_pic/
9 http://www.deanguitars.com/forum/viewtopic.php?t=80008
6 http://www.shacknews.com/chatty
3 https://www.facebook.com/
2 http://www.tumblr.com/tumblelog/xxxemily

Add a comment

Please login or register to comment.
September 11th, 2006
(1)
lol I remember that episode, was f*cking funny
September 11th, 2006
(1)
SHOG FASTTRACK IT. YOU GO FAR.
September 11th, 2006
(1)
here come downvoters!
September 11th, 2006
(1)
lolo
September 11th, 2006
(1)
bow ba bow bow bow
September 11th, 2006
(1)
miss those guys.
September 11th, 2006
(1)
LOL YES
September 11th, 2006
(1)
hooray!
September 11th, 2006
(1)
awesome. its MC 900ft Jesus by the way.
September 11th, 2006
(1)
bum ba bum ba bum ba bow do dow do dow
September 11th, 2006
(1)
remember that time...you turned a jack in the box, into a crap in the box?
September 12th, 2006
(0)
lol I love it
September 12th, 2006
(1)
ROFL!!!
September 12th, 2006
(1)
sounds more like bum da bum
September 12th, 2006
(1)
beavis and butthead ftw
September 12th, 2006
(0)
Beavis and Butthead FTW!!!
September 12th, 2006
(1)
crap in the box lolll god thats win
September 12th, 2006
(1)
his humming clearing has a "b" sound, not "dums"
September 12th, 2006
(1)
take me to somewhere kool!
September 12th, 2006
(1)
a winner, it's you!
September 12th, 2006
(1)
i c wat u did thar ps this one rawks k dude? k.
September 12th, 2006
(1)
LOL Mike judge
September 12th, 2006
(0)
OMG I've never had a YTMND make it to the top 15 viewed. Thank you guys so much. This is the best review for a YTMND I have ever had.
September 12th, 2006
(1)
hasn't this ytmnd been done before? http://bababombomba.ytmnd.com/
September 12th, 2006
(1)
I remember this ^-^
September 12th, 2006
(1)
aww yeah
September 12th, 2006
(1)
ROFL^!!!!!!!!!!!
September 12th, 2006
(1)
Definitely one of my favorite "video watching" moments. It's actually "MC 900 Ft. Jesus", but I'm not going to nit-pick.
September 12th, 2006
(1)
btw I have this sh*t stuck in my head today now haha
September 12th, 2006
(1)
5ZORED
September 12th, 2006
(1)
loved that episode
September 12th, 2006
(1)
dau dadau dadadada dau dau
September 12th, 2006
(1)
Win. F*cking win.
September 12th, 2006
(1)
LOL, I loved that music video
September 12th, 2006
(1)
Been done a couple times. Still a great scene, though.
September 12th, 2006
(0)
hahaha
September 12th, 2006
(0)
remeber this episode :) must be getting old
September 12th, 2006
(0)
A favorite
September 12th, 2006
(0)
One of my favorite B&B skits. Pure Win.
September 12th, 2006
(0)
Alright! Now maybe we can get this song on the next soundtrack... I've got it if they needs it!
September 12th, 2006
(0)
I have that episode on tape somewheres... that music video was f*cking epic.
September 12th, 2006
(0)
I never even liked this show (of course, I was a little kid when it was running) but this is just great.
September 12th, 2006
(0)
i'll give you 3 seconds.
September 12th, 2006
(0)
Catchy
September 12th, 2006
(0)
this episode was hilarious. 5'd
September 12th, 2006
(0)
5 for keywords.
September 12th, 2006
(0)
5 for B&B
September 12th, 2006
(0)
F*CK YEAH! THIS WINS SO F*CKING HARD!
September 12th, 2006
(0)
i saw that episode also c*cks
September 12th, 2006
(0)
Nice.
September 12th, 2006
(0)
Registered to 5 this.
September 12th, 2006
(0)
Ahhhh lordie, that's still funny after I done growed up.
September 12th, 2006
(0)
Suppose I accidentally got my sh*t together.
September 12th, 2006
(0)
September 12th, 2006
(0)
MTV sucks... B&B is the best thing they ever had...
September 12th, 2006
(0)
Best music vid segment ever.
September 12th, 2006
(0)
heheh
September 12th, 2006
(0)
Brings back so many warm fuzzy memories.
September 12th, 2006
(0)
and this damn well better make it onto a YTMND soundtrack
September 12th, 2006
(0)
Best f*cking episode ever. Ba bum Ba bum bumbumbum
September 12th, 2006
(0)
make into a ringtone, plz
September 12th, 2006
(0)
OMFG PLEASE TELL ME WHAT EPISODE THIS IS IVE BEEN SEARCHING FOR THIS EPISODE FOR EVER!!!!!!!!!! PLEASE IM BEGGING YOU! this is the episode with the music video where the guy mails himself in a box
September 12th, 2006
(0)
I was transfixed untill it was over.
September 12th, 2006
(0)
5'd for great B&B sound clip, heh heh m heh heh.
September 12th, 2006
(0)
I loved that
September 12th, 2006
(0)
That was a great episode.
September 12th, 2006
(0)
September 12th, 2006
(0)
That scene owned so hard.
September 12th, 2006
(0)
i had to bust out the dvds to watch this again!
September 12th, 2006
(0)
GOD YES! I've been wanting to see that clip/hear that sound file again for like a year now, and now I finally can! tank u lol
September 12th, 2006
(0)
FAVORITE BEAVIS AND BUTTHEAD VID, EVER! 5'd and fav'd.
September 12th, 2006
(0)
This one's a good one, no doubt :)
September 12th, 2006
(0)
I remember this, you win
September 12th, 2006
(0)
Datoo down da doow dow dow! Bow Bow HIEER!
September 12th, 2006
(0)
MC 900 Ft. Jesus for the win! 5 fo' j00!
September 12th, 2006
(0)
made of win.
September 12th, 2006
(0)
I love it!! I remember back in the day when some tuba player (he looked like Beavis) at my high school used to randomly start playing that at football games.
September 12th, 2006
(0)
MC 900 Foot Jesus FTW!
September 12th, 2006
(0)
Gotta keep this up there...
September 12th, 2006
(0)
"OMFG PLEASE TELL ME WHAT EPISODE THIS IS IVE BEEN SEARCHING FOR THIS EPISODE FOR EVER!!!!!!!!!! PLEASE IM BEGGING YOU! this is the episode with the music video where the guy mails himself in a box"............................................... I don't know exactly what episode it was on but the music video is on the DVD titled Hard Cash. It hink it is also on the new Best of Beavis and Butthead Vol. 2 DVD box set.
September 12th, 2006
(0)
you fail, please try again ^_^
September 12th, 2006
(0)
Blast! Downvoted yet again by SexyMoFo.
September 12th, 2006
(0)
That's a great song and this is a great YTMND.
September 12th, 2006
(0)
i was gonna ytmnd this like 3 months ago but i was too lazy =/
September 12th, 2006
(0)
you win, keep up the good work. ;D
September 12th, 2006
(0)
This was my favorite episode when I was a kid! GOD BLESS YOU, SIR!
September 12th, 2006
(0)
thanks a bunch for answering me drew06 i think that should be enough info to find the episode. i really appriciate it.
September 12th, 2006
(0)
wow, I'd forgotten about this ep
September 12th, 2006
(0)
What Kayne said
September 12th, 2006
(0)
Bow, buh bow, buh bow bow bow bow...
September 12th, 2006
(0)
I fived this like 3 months ago
September 12th, 2006
(0)
nice lol.... i roffled
September 12th, 2006
(0)
I've been a lurker for the past 6 months and this is the YTMND that made me give my first 5. MC 900 FOOT JESUS!
September 12th, 2006
(0)
cant believe that the same person who made this great show also made that sh*t show king of the hill
September 12th, 2006
(0)
hehehehe... this was a flashback!! Thanks!
September 12th, 2006
(0)
You gods, look down, and from your sacred bials pour your graces upon my daughter's head!
September 12th, 2006
(0)
oddly hypnotic.
September 12th, 2006
(0)
SHUT UP BEAVIS D:
September 13th, 2006
(0)
B&B is a classic
September 13th, 2006
(0)
Still a favorite site of mine.
September 13th, 2006
(0)
Ahhh, the memories.
September 13th, 2006
(0)
Yes!
September 13th, 2006
(0)
lolersaurus
September 13th, 2006
(0)
beavis is teh win
September 13th, 2006
(0)
the song is called "If I only had a Brain"
September 13th, 2006
(0)
http://www.youtube.com/watch?v=M5FOr-DKO9A ^^^ music video ^^^
September 13th, 2006
(0)
B&B version http://www.youtube.com/watch?v=TH82RB8ObjI
September 13th, 2006
(0)
MC 900 Ft. Jesus - If I Only Had a Brain ftw
September 13th, 2006
(0)
Catchy lol
September 13th, 2006
(0)
best cartoon ever. I so remember that episode. You rule.
September 13th, 2006
(0)
has been done before, only reason you don't get a 5
September 13th, 2006
(0)
Man thats hilarious, Beavis and Butthead for the win
September 13th, 2006
(0)
beavis and butthead for the win.
September 13th, 2006
(0)
I remember that episode, actually it's one of the only one's I remember.
September 13th, 2006
(0)
Sumguy21 approves of this message.
September 13th, 2006
(0)
5'd! I miss that show soo much!
September 13th, 2006
(0)
lol!!, that was great!!
September 13th, 2006
(0)
YES.
September 14th, 2006
(0)
"check it out that dumbass is trying to mail himself"
September 14th, 2006
(0)
Just talking about this episode with my friend, wierd.
October 1st, 2006
(0)
Goddamn this makes me laugh nonstop. 5'd and fav'd
October 4th, 2006
(0)
Awesome...brought back some *good* memories from High School xD
October 6th, 2006
(0)
5'd
January 25th, 2007
(0)
oh baby you got me. you ruined my life oh no