wait...what the HELL just happened? (UPDATE! full commercial in description)
UPDATE! See the full commercial @ http://www.youtube.com/watch?v=xo2wRvJ04ss (Cadbury can still bite my hairy white chocolate ass)

Sponsorships:

Vote metrics:

rating total votes favorites comments
(4.28) 1,402 226 335

View metrics:

today yesterday this week this month all time
0 1 0 0 55,973

Inbound links:

views url
290 http://www.youtube.com/watch?v=xo2wRvJ04ss
9 http://www.justin.tv/sydco
8 http://www.baidu.com/s?wd=YTMND-wait...whattheHELLjusthappened%3
6 http://www.youtube.com/user/Dasyati
5 http://www.youtube.com/watch?v=xo2wRvJ04ss&feature=player_embedded

Add a comment

Please login or register to comment.
<< 1 2 >>
September 27th, 2006
(-1)
First
October 12th, 2007
(1)
You could say I'm made of Chocolate Rain.
September 20th, 2008
(1)
You could say OBAMA 08'
January 1st, 2009
(1)
YOU made this???? I LOVE THIS SITE
September 27th, 2006
(2)
in before f*gs
September 27th, 2006
(1)
in after both of those f*gs
September 27th, 2006
(0)
lol wtf
September 27th, 2006
(0)
wait so the black guy is chocolate? RACIST. Oh and f*ck them for ruining the beach boys
September 27th, 2006
(0)
mmmmmmm
September 27th, 2006
(0)
i'm the f*gs.
September 27th, 2006
(0)
Nice.
September 27th, 2006
(0)
omg, wth?! taht was f'ing hilarious!
September 27th, 2006
(1)
BUT HE HAS WHITE CHOCOLATE HAIR CLERALY THIS IS NOT RACIST ALSO CHOCLATE AND VANILLA AND YOU GET A NICE MILK CHOCOLATE CITY LOL RE-ELECT ME NEW AWORLEENS HAR HAR
September 27th, 2006
(0)
heh dude, as the man said, what IS that sh*t, exactly? remind me to not eat chocolate. in general. also racist?
September 27th, 2006
(0)
cadbury are homos of course. bust the egg for creamy filling.
September 27th, 2006
(0)
WE WILL HAVE A CHOCOLATE CITY!
September 27th, 2006
(0)
lol charming
September 27th, 2006
(0)
SATAN GUIDE MY C*CK!!!!!
September 27th, 2006
(0)
5 for wtf
September 27th, 2006
(0)
Cadbury FTW in UK! Downvoters GTFO (but No stars, because of the new layout)
September 27th, 2006
(0)
on after dykes
September 27th, 2006
(0)
HOW YOU SAY.... MAN WITH CHOCOLATE FACE
September 27th, 2006
(-1)
"WHAT IS THIS SHIIIIIIIIIIIIII" indeed
September 27th, 2006
(-1)
garbage
January 18th, 2008
(1)
you are
September 27th, 2006
(0)
what in the hell? I loved it.
September 27th, 2006
(0)
I've seen this commercial a lot, it's a real WTF moment.
September 27th, 2006
(0)
D+
September 27th, 2006
(0)
That dude is clearly from New Orleans.
September 27th, 2006
(0)
It tickles me in just the right way.
September 27th, 2006
(0)
What the hell is this commercial about again?
September 27th, 2006
(0)
lol wtf.
September 27th, 2006
(0)
What the f*ck... WHAT THE F*CK IS THAT?
September 27th, 2006
(0)
5-up
September 27th, 2006
(0)
the surfer looks like a white guy made out of chocolate. you can tell by the colour of the hair
October 2nd, 2007
(0)
god knows only white chocolate men have white chocolate hair. <.< racist...
September 27th, 2006
(0)
?????????
September 27th, 2006
(0)
5 for creeping me out
September 27th, 2006
(0)
woot
September 27th, 2006
(0)
This and the Sounds of an Insane Forest are probably the best YTMNDs made since the site re-vamp... I don't mind the new layout, but sh*t man... What the CRAP is with there not being a SINGLE good YTMND being made since then? Has everyone awesome who made YTMNDs stopped coming here since the change?! The f*ck is with this sh*t?! Oh, This YTMND if FTW though.
September 27th, 2006
(-3)
This is really terrible; you should feel bad for making this.
September 27th, 2006
(0)
I work for Dick Jones! DICK JONES!
September 27th, 2006
(0)
WHAT IS THIS SHIIIIT?!?!?!?!
September 27th, 2006
(0)
What is this sh*t indeed.
September 27th, 2006
(0)
woah man woah WTF
September 27th, 2006
(0)
clap hands
September 27th, 2006
(0)
LOL XD
September 27th, 2006
(0)
My thoughts EXACTLY when I saw that commercial! 5 AND FAV'D!
September 27th, 2006
(0)
I think he was taunting the shark to rape him
September 27th, 2006
(0)
AHAHAHAHAHAHAH that was just beautiful
September 27th, 2006
(0)
Thats the hardest I've laughed in a while
September 27th, 2006
(0)
wouldn't it be nice if this commercial was yanked,
September 27th, 2006
(0)
off the air
September 27th, 2006
(0)
......wow
September 27th, 2006
(1)
i'm going to sh*t piss from my ass, then puke piss into a diaper and mail it to Nestle. I know it's not a Nestle ad, I just want Nestle to receive the diaper that I pissed sh*t from my *ss and puked piss into.
September 27th, 2006
(0)
those asses
September 27th, 2006
(0)
What IS this sh*t.
September 27th, 2006
(0)
what the feck?
September 27th, 2006
(0)
MMMM chocolate
September 27th, 2006
(0)
I like how they made the hair blonde so it's less racist.
September 27th, 2006
(0)
Haha
September 27th, 2006
(0)
This was average until "WHAT IS THIS SHIIIIII-". Then it became a five.
September 27th, 2006
(0)
LOL
September 27th, 2006
(0)
boddicker ftw indeed!
September 27th, 2006
(0)
Clarence Boddicker rules.
September 27th, 2006
(0)
What is this SHIIIIT?
September 27th, 2006
(0)
No...f*cking...way...
September 27th, 2006
(0)
rofl
September 27th, 2006
(0)
hate that commercial
September 27th, 2006
(0)
I hate that commercial. I've been waiting for this.
September 27th, 2006
(0)
WHAT IS THIS SHIIIIIIII------
September 27th, 2006
(0)
Robocop quote ftw.
September 27th, 2006
(0)
SZA TELE ZSAV SZA TELE ZSAV SZA TELE ZSAV SZA TELE ZSAV SZA TELE ZSAV SZA TELE ZSAV SZA TELE ZSAV SZA TELE ZSAV SZA TELE ZSAV SZA TELE ZSAV SZA TELE ZSAV SZA TELE ZSAV SZA TELE ZSAV SZA TELE ZSAV SZA TELE ZSAV SZA TELE ZSAV SZA TELE ZSAV SZA TELE ZSAV SZA TELE ZSAV SZA TELE ZSAV SZA TELE ZSAV SZA TELE ZSAV SZA TELE ZSAV SZA TELE ZSAV SZA TELE ZSAV SZA TELE ZSAV SZA TELE ZSAV SZA TELE ZSAV SZA TELE ZSAV SZA TELE ZSAV SZA TELE ZSAV SZA TELE ZSAV SZA TELE ZSAV SZA TELE ZSAV SZA TELE ZSAV SZA TELE ZSAV SZA TELE ZSAV SZA TELE ZSAV SZA TELE ZSAV SZA TELE ZSAV SZA TELE ZSAV SZA TELE ZSAV SZA TELE ZSAV SZA TELE ZSAV SZA TELE ZSAV SZA TELE ZSAV SZA TELE ZSAV SZA TELE ZSAV SZA TELE ZSAV SZA TELE ZSAV SZA TELE ZSAV SZA TELE ZSAV SZA TELE ZSAV SZA TELE ZSAV SZA TELE ZSAV SZA TELE ZSAV SZA TELE ZSAV SZSZA TELE ZSAV
September 27th, 2006
(0)
WHAT IS THIS SHIIIIIT!
September 27th, 2006
(0)
WHAT IS THIS SH*T REALLy man come one
September 27th, 2006
(0)
brilliance upon brilliance
September 27th, 2006
(0)
RUN!!!!
September 27th, 2006
(0)
WHAT IS THIS SHIIIIIIIIIIIIII
September 27th, 2006
(0)
lolern*gg*r
September 27th, 2006
(0)
white chocolate ass.
September 27th, 2006
(0)
O_O O_O O_O O_O O_O O_O O_O O_O O_O O_O
September 27th, 2006
(0)
Red ft5
September 27th, 2006
(0)
How are his eyes blue and hair blonde? Oh they dont want to seem as racist.still funny though'
September 27th, 2006
(0)
The ending sh*t the bed and is probably why this isn't rated higher.
September 27th, 2006
(0)
The ending is simply halarious and reflects my views completely
September 27th, 2006
(0)
what is this SHIIIIIIIIIIIIIIIIIIIT!
September 27th, 2006
(0)
WHAT IS THIS SHIIIIIIIIIIIIIIIIT
September 27th, 2006
(0)
what the f*ck. WHAT THE F*CK!
September 27th, 2006
(0)
what is this SH*T
September 27th, 2006
(0)
I agree. WTF just transpired here?
September 27th, 2006
(0)
One more time...
September 27th, 2006
(0)
The odd sense of humor here was perfect.
September 27th, 2006
(0)
10000 points for scanners
September 27th, 2006
(0)
Boddicker! Yess! 5 Stars!!!
September 27th, 2006
(0)
whoa perverts XD
September 27th, 2006
(0)
WHAT IS THIS SHIIIIT!!
September 27th, 2006
(0)
Bitches leave.
September 27th, 2006
(0)
wtf? seriously that commercial is the devil
September 27th, 2006
(0)
â—„lol wowâ–º
September 27th, 2006
(0)
WIN!
September 27th, 2006
(0)
omg... cadbury... wtf...
September 27th, 2006
(0)
laughed so f*cking hard, and could you give me a link to a video of the actual commercial? i've never seen it
September 27th, 2006
(0)
im laughing hard
September 27th, 2006
(0)
Good site
September 27th, 2006
(0)
Hey wait a minute. WAIT A MINUTE! I'm protected man, I've got protection!
September 27th, 2006
(0)
N*gg*r f*g and Shark f*g, ftw. This could also qualify as GAYTMND
September 27th, 2006
(0)
hahahaa
September 27th, 2006
(0)
For some reason I love this.
September 27th, 2006
(0)
hahaha! You deserve this 5
September 27th, 2006
(0)
I never could look at Red from that 70s show without thinking of Clarence Boddiker.
September 27th, 2006
(0)
First time I heard it in English, but 5 'cause I hate this commercial!
September 27th, 2006
(0)
i smell a...fad!?!
September 27th, 2006
(0)
the disproportionate reaction from the guy at the end REALLY made it
September 27th, 2006
(0)
mmmm
September 27th, 2006
(0)
this is why i dont watch tv
September 27th, 2006
(0)
WHAT IS THIS SHIIIIIIIIIIIT!!!
September 27th, 2006
(0)
lol ROBOCOP!!!
September 27th, 2006
(0)
The comments made about this site are funnier than the site itself, which is pretty damn funny.
September 27th, 2006
(0)
holy jesus. what is that? what the f*ck is that?
September 27th, 2006
(0)
dude, i need a fricking link, how bad can it be?
September 27th, 2006
(0)
Red's gonna put his boot up that chocolate f*g's ASS!!!!
September 27th, 2006
(0)
freaking furries
September 27th, 2006
(0)
hilarious reaction
September 27th, 2006
(0)
LMAO - What is this Shiiiii! ftwins
September 27th, 2006
(0)
He must be from the new New Orleans
September 27th, 2006
(0)
lame...but +1 for the beach boys
September 27th, 2006
(0)
What the f*ck were they thinking?
September 27th, 2006
(0)
Um... *COUGH* COUGH VERY GAY * WHAT IS THIS SHIIIIT?! 5'd
September 27th, 2006
(0)
I can't say I get it.
September 27th, 2006
(0)
WTF link for the day
September 27th, 2006
(0)
i hate that ad so f*cking much
September 27th, 2006
(0)
ROFL!
September 27th, 2006
(0)
WTF?!
September 27th, 2006
(0)
Sumguy21 approves of this message.
September 27th, 2006
(0)
Bitches LEAVE!
September 27th, 2006
(0)
What the f*ck!?
September 27th, 2006
(0)
Hahaha that commercial is so messed up.
September 27th, 2006
(0)
WHAT IS THIS SH*T!!!
September 27th, 2006
(0)
wtfs I saw the dude get torn up, look at it again and now I hear, "WHAT IS THIS SHIIIIIIIIIIIIIII*asplode*" I think the internets are conspiring against me.
September 27th, 2006
(0)
WHAT
September 27th, 2006
(0)
Boddicker WINS! Next battle: Boddicker vs. Foreman's DAD!
September 27th, 2006
(0)
lol Black ppl
September 27th, 2006
(0)
WHAT IS THIS SHIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII—
September 27th, 2006
(0)
What the hell?
September 27th, 2006
(0)
Yeah saw that commerical on TV, stupiest, most retarded ad ever.
September 27th, 2006
(0)
WHAT IS THIS SHIIIIIIIIIIIIIIIIIIII-
September 27th, 2006
(0)
Cops don't like me, so I don't like cops.
September 27th, 2006
(0)
i always thought this commercial was weird.
September 27th, 2006
(0)
I saw that on T.V.
September 27th, 2006
(0)
I hate that commercial. 5'd.
September 27th, 2006
(0)
LOL
September 27th, 2006
(0)
yep
September 27th, 2006
(0)
LOLOLOLOL
September 27th, 2006
(0)
Clarence Bodickker FTW
September 27th, 2006
(0)
OMFG!!! ROFLMFAO!!! "WHAT IS THIS SHIIIIIIIIIT?!" FTW! OMG MY STOMACH HURTS NOW FROM ALL THE LAUGHING!
September 27th, 2006
(0)
wins
September 27th, 2006
(0)
SEX
September 27th, 2006
(0)
Ok ... ok ... ok. Ok ... I just left this on looping for like five minutes. Ok ... 5 for 5 minutes of watching it laughing.
September 27th, 2006
(0)
..wtf? O_o
September 27th, 2006
(0)
uhhhhh wtf
September 27th, 2006
(0)
hehe
September 27th, 2006
(0)
Very nice. I was thinking the same thing.
September 28th, 2006
(0)
That commercial is really gay
September 28th, 2006
(0)
I support the creation of a Choclate New Orleans.
September 28th, 2006
(0)
the ending caused me to laugh until it hurt and then laugh some more
September 28th, 2006
(0)
5 for the Robocop Audio alone.
September 28th, 2006
(0)
Same reaction I had.
September 28th, 2006
(0)
I f*cking hate that ad.
September 28th, 2006
(0)
WHAT IS THIS SHIIIIIIII!! *TV explodes* LOLLOLOLOLOL
September 28th, 2006
(0)
The shark stares right into his rectum as he takes his pants off. Buy Cadbury Eggs? I'm convinced.
September 28th, 2006
(0)
Worst YTMND ever.
September 28th, 2006
(0)
The shark got style.
September 28th, 2006
(0)
WTF!!! I don't think the shark was going to bite him.
September 28th, 2006
(0)
Was that last part in the commercial? Because it should have been.
September 28th, 2006
(0)
I didn't get it, but the guy screaming makes it worth a 4.
September 28th, 2006
(0)
LOL!!
September 28th, 2006
(0)
LOL. Nice
September 28th, 2006
(0)
Excellent sound clip at the end!
September 28th, 2006
(0)
I still can't stop laughing whenver I see this! That comercial was so f*cking stupid. This ytmnd is f*cking hilarious! WHAT IS THIS SHIIIIIIT!!!
September 28th, 2006
(0)
September 28th, 2006
(0)
LOL RACISM
September 28th, 2006
(0)
your broccoli is in danger.
September 28th, 2006
(0)
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA!!! Boring day until I saw this!
September 28th, 2006
(0)
Lmao.
September 28th, 2006
(0)
You get four for the weirdness factor.
September 28th, 2006
(0)
Amazing, so far there has been no "I literally came" comment... What has the world come to!?
September 28th, 2006
(0)
Am I the only one here who sees a Go*tse reference?
September 28th, 2006
(0)
"what is this shiiiiit?!!!?" *explosion*
September 28th, 2006
(0)
WHAT IS THIS SHIIIIIT
September 28th, 2006
(0)
lmao!! Its so wrong in so many asspects. What is this shiiit!!! (THAT'S racism lol) exploding tv, ftw.
September 28th, 2006
(0)
WHAT IS THIS SH*T!!!!
September 28th, 2006
(0)
who is the guy who says "What is this shiiiit?
September 28th, 2006
(0)
"
September 28th, 2006
(0)
WHAT IS THIS SHIIIITTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTT? **BOOM**
September 28th, 2006
(0)
i'm not sure what happened in this ytmnd, but i know it was awesome. truly the essence of a great ytmnd.
September 28th, 2006
(0)
Fell out of my chair...
September 28th, 2006
(0)
wtf indeed
September 28th, 2006
(0)
made of an incredible amount of win
September 28th, 2006
(0)
Hahaha. You *ssh*l*e.
September 28th, 2006
(0)
As if your YTMND Soundtrack promos weren't enough. You rock ass. If that's even possible.
September 28th, 2006
(0)
That's freaking hilarious.
September 28th, 2006
(0)
wtf? lmao!!!
September 28th, 2006
(0)
what IS that sh*t?
September 28th, 2006
(0)
meh
September 28th, 2006
(0)
What is this SHIIIIIIIIIIII....
September 28th, 2006
(0)
Guy in skimpy shorts with a tan wiggling his ass? 5'd.
September 28th, 2006
(0)
I dont like the edit
September 28th, 2006
(0)
god damn i dont get what make this funny but damnit it sure as hell has it
September 28th, 2006
(0)
WHAT IS THIS SH*TTTTT!!!!!!!!!!!!111
September 28th, 2006
(0)
so they want black people to get eaten by sharks?
September 28th, 2006
(0)
this agitates my dots.
September 28th, 2006
(0)
^_^
September 28th, 2006
(0)
Hilarious
September 28th, 2006
(0)
lol ?
September 28th, 2006
(0)
haha funny
September 28th, 2006
(0)
"who is the guy who says "What is this shiiiit?" Clarence Boddicker, from Robocop 1.
September 28th, 2006
(0)
boddicker seals it
September 28th, 2006
(0)
Which, funnily enough, I watched last night. Around the middle of the movie when he keeps getting thrown through windows etc, hence the smash. xD
September 28th, 2006
(0)
hahahaha cawks
September 28th, 2006
(0)
ROBO-ROBO-ROBOCOP!!!! ^_^
September 28th, 2006
(0)
Yeah the thing is this can still be considered racist... there is nothing but black people in these f*cking cadbury ads... There is still plenty of white chocolate out there to make people out of.
September 28th, 2006
(0)
robocop auto 5
September 28th, 2006
(0)
What the hell!? Awsome!
September 28th, 2006
(0)
let me know what you think http://inviteyouthere.ytmnd.com
September 28th, 2006
(0)
I'm still laughing... The guy's facial expression and quote came in RIGHT as my confusion peaked.
September 28th, 2006
(0)
n*gg* stole my shark?
September 28th, 2006
(0)
sweet
September 29th, 2006
(0)
Made me laugh. Awesome
September 29th, 2006
(0)
o.o
September 29th, 2006
(0)
HELLO I AM A CHOCOLATE MAN HERE TO BE IN YOUR WAYYYY
September 29th, 2006
(0)
rofl. WHAT IS THIS S*IT!!!
September 29th, 2006
(0)
Cadbury is good. You should do some voice over stuff though, cause it's funny.
September 29th, 2006
(0)
lolwtfbbq?
September 29th, 2006
(0)
5 for what is this sh*t
September 29th, 2006
(0)
I love the perverted little laugh the shark does...
September 29th, 2006
(0)
i am bite you cos i saw this advert on tv way before this, woot
September 29th, 2006
(0)
lol, Gay Beastiality.
September 29th, 2006
(0)
Can you fly Bobby?
September 29th, 2006
(0)
WH-WH-WHAT?!
September 29th, 2006
(0)
5'd for the *ss wiggle.
September 29th, 2006
(0)
What is this sh*t?!?! Hahahahaha
September 29th, 2006
(0)
LOL WHAT IS THIS SHIIII
September 29th, 2006
(0)
+ 5 for being funny. -1 for bringing in the f*gs.
September 29th, 2006
(0)
As said earlier by someone else, about my reaction to most commercials out nowadays as well, and is why I have lost faith in cable and don't pay for it anymore, just the cable internet.
September 29th, 2006
(-5)
[ comment is below rating threshold and has been hidden ]
(-5)
you fail, please try again ^_^
September 29th, 2006
(0)
i havent loled at a ytmnd for a while , cheers dude
September 29th, 2006
(0)
ROFL
September 29th, 2006
(0)
WHAT?
September 29th, 2006
(0)
Where the f*ck is the bunny?
September 29th, 2006
(0)
WHAT IS THIS SH*T!!??
September 29th, 2006
(0)
<< 1 2 >>