Try opening 36 YTMNDs at once...
Created on: January 9th, 2007
Try opening 36 YTMNDs at once...
This is what happened when I opened 36 YTMNDs at one time.

Sponsorships:

Vote metrics:

rating total votes favorites comments
(4.2) 522 21 169

View metrics:

today yesterday this week this month all time
0 0 0 0 16,175

Inbound links:

views url
1 http://www.flickr.com/photos/theadam/351844735/lightbox/
1 http://game-over-plz.deviantart.com/journal/22106060/
1 http://t.co/kXQfhts

Add a comment

Please login or register to comment.
January 9th, 2007
(0)
insanit.ytmnd
January 9th, 2007
(0)
Music to my ears.
January 9th, 2007
(0)
it works even better when they are all http://zarqawihell.ytmnd.com/
January 9th, 2007
(0)
The latter: for what place can be for us Within Heav'ns bound, unless Heav'ns Lord supream We overpower? Suppose he should relent
January 9th, 2007
(0)
I do that all the time.
January 9th, 2007
(0)
Nintendo Sixtyfooooorrrrtw
January 9th, 2007
(0)
Ive done that a few times
January 9th, 2007
(0)
oh my gaaaaaaaaaaawd.
January 9th, 2007
(0)
LOL thats always fun. But that sounded like a murder was taking place
(0)
Oh god, loud.
January 9th, 2007
(0)
-1 for not checking your messages.
January 9th, 2007
(0)
I'm pretty sure I heard one of mine in there...
January 9th, 2007
(0)
POLAND!
January 9th, 2007
(0)
Why only 36?
January 9th, 2007
(0)
needs more TRNTNL characters
January 9th, 2007
(0)
If you're not sure which ones are opened, you can pretty much see all the names from the bookmarks. Also, whats the deal with voting 0 saying it "should have been more" ?? you already CAN'T hear over 1/2 of them..
January 9th, 2007
(0)
E-E-EAR RAPE-APE-APE-APE!!!!!!!! rofl
January 9th, 2007
(0)
January 9th, 2007
(0)
thats awesome
January 9th, 2007
(0)
ha
January 9th, 2007
(0)
I HEARD A-HA IN THERE.....therefore I gave this a five
January 9th, 2007
(0)
In the last few months quality in YTMND land has certainly gone up. PS this rocks my socks clear off and down the stairs.
January 9th, 2007
(0)
o__________o;
January 9th, 2007
(0)
I've done that before on accident lol
January 9th, 2007
(0)
u motherf*cker!!!! ahhhhhhhh
January 9th, 2007
(0)
+1 for using firefox's tabbed browsing.
January 9th, 2007
(0)
1'd for supporting ebaum's
January 9th, 2007
(0)
PLEASE GO TAKE A SH*T SIR!
January 9th, 2007
(0)
poland
January 9th, 2007
(0)
our mices are the same size,.
January 9th, 2007
(0)
ohh yeah, 5!
January 9th, 2007
(0)
needed moar sites with 3500hz {} wave
January 9th, 2007
(0)
BOOM!
January 9th, 2007
(0)
lol. SOUNDS LIKE HELL!
January 9th, 2007
(0)
LMAO WIN!
January 9th, 2007
(0)
hahah yea ive done that so many times
January 9th, 2007
(0)
you got mail!
January 9th, 2007
(0)
Such soothing sounds..
January 9th, 2007
(0)
this is usually my browser also
January 9th, 2007
(0)
superbe
January 9th, 2007
(0)
You've got a Private Message yet to read I notice
January 9th, 2007
(0)
This is what happened when I gave you a 1. I know, it's lame, but the fact you made this is even worse.
January 9th, 2007
(0)
BEEN DONE: http://allofmysitesopenedatthesametime.ytmnd.com/
January 9th, 2007
(0)
Why 36?
January 9th, 2007
(0)
I can do 40
January 9th, 2007
(0)
i heard a-ha, vader coaster, and N64 kid. this = opening 1 Poland YTMND
January 9th, 2007
(0)
NOOOOOOOO MY GAAAAAAAWD NINTENDO SIXTY FOURE THE MAN NOW DOG JEAN-LUC PICARD OF THE USS ENTERPRISE NOOOOOOOO MY GAAAAAAAWD NINTENDO SIXTY FOURE THE MAN NOW DOG JEAN-LUC PICARD OF THE USS ENTERPRISE NOOOOOOOO MY GAAAAAAAWD NINTENDO SIXTY FOURE THE MAN NOW DOG JEAN-LUC PICARD OF THE USS ENTERPRISE NOOOOOOOO MY GAAAAAAAWD NINTENDO SIXTY FOURE THE MAN NOW DOG JEAN-LUC PICARD OF THE USS ENTERPRISE NOOOOOOOO MY GAAAAAAAWD NINTENDO SIXTY FOURE THE MAN NOW DOG JEAN-LUC PICARD OF THE USS ENTERPRISE
January 9th, 2007
(0)
totally XD
January 9th, 2007
(0)
thats such a good idea, its like 36 of the greatest YTMNDs all at once! I CAME!
January 9th, 2007
(0)
I could make out the N64 kid. Woe is me.
January 9th, 2007
(0)
Penny arcade :)
(0)
OH MY GODDDDDD!
January 9th, 2007
(0)
LOOL.....
January 9th, 2007
(0)
try opening this ytmnd up 36 times. amazing
January 9th, 2007
(0)
PoleONd - Apply directly to the internets!
January 9th, 2007
(0)
Haha, I've done this myself it was very traumatizing.
January 9th, 2007
(0)
you have a PM
January 9th, 2007
(0)
Done before, many times.
January 9th, 2007
(0)
The funniest thing is that, even through all that racket, you can still hear the N64 Kid quite clearly. XD
January 9th, 2007
(0)
been done
January 9th, 2007
(0)
lmfao
January 9th, 2007
(0)
This is funny, i did discovered this form of entertainment just yesterday, i briefly wondered if anyone had made a site about it before forgetting it.
January 9th, 2007
(0)
Also if you're wondering why people are commenting it without voting, there seems to be something wrong with the vote-system as they are simply not registered sometimes.
January 9th, 2007
(0)
It sounds like someone is taking a chainsaw to the N64 kid. What a satisfying thought.
(0)
Hahaha, the only 2 I can make out are NOOOOOller coaster and N64 kid
January 9th, 2007
(0)
lol
January 9th, 2007
(0)
lol
January 9th, 2007
(0)
looks like you have a message
January 9th, 2007
(0)
I hear a NOlercoaster.
January 9th, 2007
(0)
N64 kid is still prevalent through those 36 ytmnds
January 9th, 2007
(0)
sounds like the N64 kid is being put through a woodchipper by a-ha
January 9th, 2007
(0)
NINTENDO SIXTY-FOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOURRRRRRRRRRRRRRRRRRR
January 9th, 2007
(0)
"sounds like the N64 kid is being put through a woodchipper by a-ha" lol my thoughts exactly
January 9th, 2007
(0)
love it!
January 9th, 2007
(0)
It's like the sound of a thousand kittens all dying at once.
January 9th, 2007
(0)
This is the sound Ebaumsworld loyalists here when arriving in hell.
January 9th, 2007
(0)
Or rather "hear," durr...
January 9th, 2007
(0)
Oh my Gaaah!
January 9th, 2007
(0)
OK OK! I don't really support ebaums. I'm sorry it's in my favorites and has since been DELETED. It was a massive oversite on my part and I have atoned for my wrongs.
January 9th, 2007
(0)
lol
January 9th, 2007
(0)
Haha, Vader dominates!
January 9th, 2007
(0)
Which 36?
January 9th, 2007
(0)
I've done it before...both on accident and on purpose....it's a force to be reckoned with.
January 9th, 2007
(0)
N64 kid is still the loudest.
January 9th, 2007
(0)
awesome
(0)
Did that with my own. Man, if they weren't annoying enough alone...
January 9th, 2007
(0)
I once opened all the strong bad e-mails at once
January 9th, 2007
(0)
yikes
January 9th, 2007
(0)
36 YTMNDs and that goddamn N64 kid is the most prevalent (although I could still identify the low whine of the Vader NOOOOOOOOOO).
January 9th, 2007
(0)
Oh, and I used to have eBaum's World on my favorites list until that flash animation came out and raised my awareness of it. We all make mistakes.
January 9th, 2007
(0)
Sounds like the average polend ytmnd.
January 9th, 2007
(0)
Should have a disclaimer for possibly causing hearing loss.
January 9th, 2007
(0)
-1 for forgetting poland
January 9th, 2007
(0)
Sounds like Nooooolercoaster and N64 kid over a bunch of static. :P
January 9th, 2007
(0)
F*ck that I have 181 . . . I'm not gonna try.
January 9th, 2007
(0)
lol
January 9th, 2007
(0)
lol, I have it the exact same way :D
January 9th, 2007
(0)
my head asplode
January 9th, 2007
(0)
That happened to me a couple of times. o_o'
January 9th, 2007
(0)
You have mail.
January 9th, 2007
(0)
Beautiful.
January 9th, 2007
(0)
Oh dear god!
January 9th, 2007
(0)
my browser crashed :(
January 9th, 2007
(0)
COOKIE 4 U ^_^
January 9th, 2007
(0)
what a terrefying noise
January 9th, 2007
(0)
lol n64 kid
January 9th, 2007
(0)
the devil is in your computer!
January 9th, 2007
(0)
random!
January 9th, 2007
(0)
Funny I heard the vader coaster over all of them...heh
January 9th, 2007
(0)
Needs more black c*ck.
January 9th, 2007
(0)
taaaaaaaaaaaaaakkkkeeee oooooooooooonnnnnnnnn mmmmmeeeeeeeeee, take on me....
January 9th, 2007
(0)
well actually, you forgot Polend
January 9th, 2007
(0)
NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOller coaster
January 9th, 2007
(0)
That's what hell sounds like.
January 9th, 2007
(0)
Try it with a bunch of those screechy ones and a few brain teasers... ka-razyy
January 9th, 2007
(0)
+1 for you braving ear rape.
January 9th, 2007
(0)
yeah it's a bit loud... Over all that you can still hear the N64 kid...
January 9th, 2007
(0)
F*ck this.
January 9th, 2007
(0)
Polend
January 9th, 2007
(0)
LOL ! I could barely hear the n64 kid screaming lol
January 9th, 2007
(0)
that's f*cking sick.
January 9th, 2007
(0)
it sounds like someone is getting chainsawed to death!
January 9th, 2007
(0)
How the hell did you get your sounds to work in FireFox?!
January 9th, 2007
(0)
I've done that before haha
January 9th, 2007
(0)
1 for having so many rows of toolbars. If you can't fit everything on one toolbar, you don't need it.
January 9th, 2007
(0)
LMAO!
January 9th, 2007
(0)
YOu have a message
January 9th, 2007
(0)
haha you can hear the nintendo sixty four kid over all of em ^^
January 9th, 2007
(0)
Wow you're trendy.
January 9th, 2007
(0)
did I hear a MUC FLY11//1
January 9th, 2007
(0)
needs more WTF explosion at the end.
January 9th, 2007
(0)
oh and what did you use to open all of them? mouse gestures?
January 9th, 2007
(0)
rofl1
January 9th, 2007
(0)
Vader and N64 Kid are very poweful speakers
January 9th, 2007
(0)
I laughed before I even opened this site... henceforth, 5'd.
January 9th, 2007
(0)
...wow.
January 9th, 2007
(0)
:s
January 9th, 2007
(0)
B&
January 9th, 2007
(0)
This man delivered
January 9th, 2007
(0)
NOW FOR THE ULTIMATE TEST! Try opening 36 POLEND ytmnd's. THATS THE TRUE TEST OF WILL.
January 9th, 2007
(0)
MY RAM! O SHI-
January 9th, 2007
(0)
Scarly, dare I say this: It was well done.
January 9th, 2007
(0)
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36
January 9th, 2007
(0)
POLAND
January 9th, 2007
(0)
my ears are bleeding. thank you
January 9th, 2007
(0)
I've done WAY more than that.
January 9th, 2007
(0)
Trying to give this a five, but..
January 9th, 2007
(0)
Holy sh*t! The Gates of Hell!
January 9th, 2007
(0)
Sounds a hella lot like those poland sites.
January 9th, 2007
(0)
and yet we can STILL hear the screams of the nintendo 64 kid
January 9th, 2007
(0)
The kid is sooo loud...
January 9th, 2007
(0)
Humanitys virgin ears were never created to be exposed to such horror.
January 9th, 2007
(0)
I hear lolercoaster and N64 kids the loudest.
January 9th, 2007
(0)
sounds like one of those retarded poland sites
January 9th, 2007
(0)
Made of WIN!
January 9th, 2007
(0)
I've thought about making this site before... didn't think it would fly
January 9th, 2007
(0)
you forgot poland
January 9th, 2007
(0)
:o
January 9th, 2007
(0)
Here's basically what it'd sound like if you did it with all the FPA sites: http://myspace.com/ForgotPoland
January 9th, 2007
(0)
/earrape
January 9th, 2007
(0)
ear rape
January 9th, 2007
(0)
Done that before... hehe. (btw someone PM'd you)
January 9th, 2007
(0)
lol @ slut-o-meter
January 9th, 2007
(0)
Niiiice.
January 10th, 2007
(0)
:)
January 15th, 2007
(0)
lol i love how n64 kid is loud and clear over all of it
January 16th, 2007
(0)
for me, you win
January 26th, 2007
(0)
hahaha rolf too much the audio is incredible
April 1st, 2008
(0)
WH04