Rotoscoped Urban iPod [updated]
Created on: January 27th, 2007
Rotoscoped Urban iPod [updated]
Thanks to money-hat for further editing.

Sponsorships:

Vote metrics:

rating total votes favorites comments
(4.32) 443 13 108

View metrics:

today yesterday this week this month all time
0 1 4 8 11,993

Inbound links:

views url
No one has linked to this site. ( ._.)
Citations:
User: money-hat

Add a comment

Please login or register to comment.
January 27th, 2007
(0)
I called that! I didn't give specifics, but I knew someone was gonna do this. And it came out pretty good too.
January 27th, 2007
(0)
so... how long did this take?
January 27th, 2007
(0)
lol.... how long did it take? consider when the original was made
January 27th, 2007
(0)
I didn't really keep time... around an hour i think.
January 27th, 2007
(0)
LAWL!!!!!!!
January 27th, 2007
(0)
I like how the comment box shakes from him landing...
January 27th, 2007
(0)
Hahahaha. What a rat. Decent job, tho. Might as well add one of the additional scenes.
January 27th, 2007
(0)
lulz
January 27th, 2007
(0)
l.m.a.o.
January 27th, 2007
(0)
WHEN IT COMES TO MAKING SITES FROM COMMENTS, YOU KNOW YTMND IS DEAD AND BURIED.
January 27th, 2007
(0)
lol har har har
January 27th, 2007
(0)
lol nutnics
January 27th, 2007
(1)
Actually you know what would be cool? Instead of that invisible wall ... if he climbed over another comment box and then dropped down... . I'm thinking of the comment box where he says hesays "Can I help it if I have more creativity & originality than you"
January 27th, 2007
(0)
nice! I like the fact that you made it after a comment :D
January 27th, 2007
(0)
YOU are a freakin ARTIST!
January 27th, 2007
(0)
Damn it, Jim, he's a doctor, not a prophet... oh, wait.
January 27th, 2007
(0)
Money-hat has a GREAT idea.
January 27th, 2007
(0)
Munkey, I sent you an edited version of your gif, which has him hopping over his own (seemingly) arrogant comment box, if you like it, feel free to use it....
January 27th, 2007
(0)
yes
January 27th, 2007
(0)
this is stupid. you're a f*cking gay f*ggot
January 27th, 2007
(0)
this is made of win.
January 27th, 2007
(0)
Yeah, it would have been easy but you made it look like sh*t.
January 28th, 2007
(0)
Mind posting a link to the original?
January 28th, 2007
(0)
f*ck thats cool
January 28th, 2007
(0)
parkour is hardcore
January 28th, 2007
(0)
if i could click the five stars and make it count more i would.
January 28th, 2007
(0)
If you're gonna dog fads.. keep it up, and mess some sh*t up~~!!!! ps.. "Smoking Aces" Opens in a couple days....
January 28th, 2007
(0)
Lol, ipod editing.
January 28th, 2007
(0)
LEGENDARY INTERNET COUNTER-OFFENSIVE: CHURCHILL WOULD BE PROUD
January 28th, 2007
(0)
rofl... rotoscoping and artistic talent aren't the same thing... they're not even in the same f*cking ballpark. and as far as creativity goes... they use rotoscoping in f*cking web banner ads for loan consolidation.... there's nothing creative about it.
January 28th, 2007
(0)
HE STOLE THAT GUYS IPOD
January 28th, 2007
(0)
January 28th, 2007
(0)
f*ck
January 28th, 2007
(0)
5 for actually doing it (saw the original, which is why it's funny).
January 28th, 2007
(0)
lol win, its too bad you dont have as much creativity and originality as the other guy. lawl.
January 28th, 2007
(-2)
"Hilarious. Got what he deserved. Calling silhouetted frames of a parkour video on YouTube into "original work" (and not doing anything else with them) is just asking for teh flak." are you a f*cking moron?? seriously. are you stupid? i made that entire thing myself. filming and animating, so f*ck you.
January 28th, 2007
(-2)
oh, and munkeypants, way to take that comment entirely out of context. perhaps you'd care to include the original post which it was a response to of "really stupid. i thought this site was to showcase talent, but people like you prove that wrong. kill yourself immediately"
January 28th, 2007
(3)
NO U
January 28th, 2007
(0)
YIFF
January 28th, 2007
(0)
HEY YOU DIDNT MAKE THAT AUDIO!!!
January 28th, 2007
(0)
5 for the lol
January 28th, 2007
(0)
Munkey Pants is having a wonderful time!
January 28th, 2007
(0)
This is great...I saw the original comments yesterday (20 hours, eh?). SOOOOO glad you made this. There is no room for arrogance in YTMND land. Just racism, homophobia and pedophilia. Also c*cks.
January 28th, 2007
(0)
ur a silly munkey
January 28th, 2007
(0)
he set em up, you knocked em down
January 28th, 2007
(0)
as ghey as the original
January 28th, 2007
(0)
bahahaha
January 28th, 2007
(0)
5 for original creator freaking out Comrade.
January 28th, 2007
(0)
heh
January 28th, 2007
(0)
January 28th, 2007
(0)
Someones gotta tell me how to make these ipod things lol.
January 28th, 2007
(0)
"thanks to money hat for further editing" as in you fail
January 28th, 2007
(-1)
lol, THIS got on the top viewed? lol
January 28th, 2007
(1)
i don't understand why some of you people get so angry that i have more artistic talent and originality than you
January 28th, 2007
(1)
"lol, THIS got on the top viewed? lol" Your sour grapes are showing. Wait, those aren't sour grapes, they're itty bitty testicles.
January 28th, 2007
(0)
you win
January 28th, 2007
(-1)
"Your sour grapes are showing" why shouldn't i be sour considering this amounts to libel. my comment is taken entirely out of context, and neither the image itself nor even the idea to turn it into an iPod spinoff belong to him.
January 28th, 2007
(0)
But his was funny because it made fun of a tool, yours sucked because it you spent hours painting over frames of what was essentially, horrible parkour. Seriously I know 5 year olds who can do the sh*t you did and look cooler. Now every time you open your mouth, you make yourself look like more of a douchebag and increase the humorousness of this site. Grow a pair, stop acting like your hot sh*t when in reality, you are a sorry loser who essentially posted a video of himself looking like a sorry loser.
January 28th, 2007
(-1)
Openeyed, i think your sites created list speaks for itself.
January 28th, 2007
(1)
What sites created list? You think I would waste time making YTMND's? See unlike you I know I would probably suck so I leave YTMND creation to more competent users. You should learn from me.
January 28th, 2007
(1)
"why shouldn't i be sour considering this amounts to libel." Uh oh looks like munkey might get the pants sued off him!
January 28th, 2007
(-1)
"What sites created list?" that was exactly the point you retard. god you're slow...
January 28th, 2007
(1)
Wow you seriously failed 6th grade english didn't you... go crawl over some 3 foot high walls and post it on the internet some more.
January 28th, 2007
(1)
He claims its a waste of time to make YTMNDs but then readily admits his lack of artistic ability all while wasting his time arguing on the net. Brilliant!
January 28th, 2007
(0)
Too bad the quality sucks a nut + stolen = 1
January 28th, 2007
(-1)
Huzzah. For putting morons in their place.
January 28th, 2007
(-1)
I'm actually giving this a 1 now because you said "NO U" like a f*cking dumbass. Die in a fire.
January 28th, 2007
(0)
I'm actually giving this a 5 now because you said "NO U" like a f*cking genious.
January 28th, 2007
(0)
(0)
as a semi-professional TS and long ranking (and ^ ranking)member of UF, i rate the PK done on the original as...average at best - no role after 3ft drop = fail, walking = fail, jumping and attempting to vault over 2 ft walls = fail - altho PK is a learned exercise ^_^ (PS, like the site - 5 for humour and tarding out of original creator)
January 28th, 2007
(0)
im giving this a 5 cuz my dog just died
January 28th, 2007
(0)
what's the original?
January 28th, 2007
(0)
the sweet wet smell of ownage fills my nostrils
January 28th, 2007
(0)
Magical Cranberry got ganked.
January 28th, 2007
(0)
rofl... magicalcranberry's commented on this 6 times...
January 28th, 2007
(0)
"WHEN IT COMES TO MAKING SITES FROM COMMENTS, YOU KNOW YTMND IS DEAD AND BURIED." What do you think NEDM was?
(0)
I think Magicalcranberry ran away from this thread because he was getting owned by Openeyed too badly.
January 28th, 2007
(0)
That was hardcore, 2 times!
January 28th, 2007
(0)
5'd because cranberries are not magical
January 28th, 2007
(0)
5d for the amazing amount of originality and artistic talent you put into this YTMND. I am truly jealous of your skills
January 28th, 2007
(0)
i forgot to mention that you obviously spent at least 20+ hours on this
January 28th, 2007
(0)
teh lulz
January 28th, 2007
(0)
Be sure to send Dr-Acula a link to this site....
January 28th, 2007
(0)
I laughted till I cryed..you sir win at life!
January 28th, 2007
(0)
You, sir, win.
January 28th, 2007
(0)
plz teach me how to become an hero
January 28th, 2007
(0)
actually, it took more like 20 hours, not 2. Otherwise, this wins a little cookie.
January 28th, 2007
(0)
Awesome. 5'd
January 28th, 2007
(0)
5'd! because cranberry is a doucher tool
January 28th, 2007
(0)
Are you pregnant yet? XD
January 28th, 2007
(0)
Nice job owning that cranberry fellow.
January 28th, 2007
(0)
Ipod technique = -4
January 28th, 2007
(0)
N*GG* STOLE MY iPOD!
January 28th, 2007
(0)
lawl
January 28th, 2007
(0)
January 28th, 2007
(0)
lulz on internet drama
January 28th, 2007
(0)
HOLY S'HIT THAT'S ME! You missed the "a" at the end of "acula" but otherwise, that's awesome.
January 28th, 2007
(0)
rofl I gave his site a 1 but love the way you made his site not suck due to the fact that it makes sense due to the theme. I 1'd him cause I hate *ssh*les trying to show off their "artistic talent" on ytmnd so I 1'd him not because of the comment although he deserves it anyway due to the comment. The main reason that I'm 5ing this, though, is because of the fact that you got showed his comment showing ytmnd that he's a total *ssh*le. Great job on many levels man.
January 28th, 2007
(0)
magicalcraberry: "...nor even the idea to turn it into an iPod spinoff belong to him." I'm actually honored to have my off-hand remark made into a top viewed site.
January 28th, 2007
(0)
it should be noted that I changed my initial vote of 5 for the original site, because at that time it was the fourth vote, and I just vote 5 a lot, but because he reacted badly to a few naysayers, I had to change my vote, because I cannot condone such behavior...even it if is just the internet.
January 29th, 2007
(0)
"The main reason that I'm 5ing this, though, is because of the fact that you got showed his comment showing ytmnd that he's a total *ssh*le." i seriously don't understand why so many people take 1 look at a single comment and think they know the entire story. try educating yourself about a topic before attempting to speak on it.
May 10th, 2007
(0)
I do know that your site could easily be done with a combo of MSPaint and a sh*tty $5 animator I could pirate off the internet in about ten minutes. PHAILURE.
January 29th, 2007
(0)
Hell yeah! LOL I actually got a response. Anyway I am very educated about the topic because I 1'd your *ss before I read that snotty little comment you wrote. YTMND doesn't need someone trying to show off effort and "artistic talent." If your looking for that kind of praise go to newgrounds, although your sh*t isn't anywhere good enough to get praise.
January 30th, 2007
(0)
Cranberry is raged up the butt. Uber win.
January 31st, 2007
(0)
Win
February 22nd, 2007
(0)
well whadya know
August 7th, 2007
(0)
Lol
June 29th, 2008
(0)
Fave'd for Tool bashing and pwnage!