Link's Last Find (Now With Sync.(Also..Firefox))
Created on: January 28th, 2007
Link's Last Find (Now With Sync.(Also..Firefox))
A revamped version of http://linkfindsawhoah.ytmnd.com/ Sync by smutsquirl

Sponsorships:

Vote metrics:

rating total votes favorites comments
(3.89) 319 25 60

View metrics:

today yesterday this week this month all time
0 0 2 10 7,047

Inbound links:

views url
2 http://www.destructoid.com/ytmnd-thursday-you-betrayed-the-law--
1 http://ytmnsfw.com/users/superscouse/
Citations:
?Link finds a.... OH NO!!! (Reload) by Rokku
User: Rokku

Add a comment

Please login or register to comment.
January 28th, 2007
(0)
I would be scared too.
January 28th, 2007
(0)
lol, good job
January 28th, 2007
(0)
lol09rlozl0zx
January 28th, 2007
(0)
GREATNESS THAT PWNS ALL
January 28th, 2007
(0)
LOL IT LOOKS LIKE IT WAS PUT INTO THE GAME
(0)
its a Brian Peppers Renaissance. a Pepperssance
January 28th, 2007
(0)
also, c*cks... Link needs to find meatspin.com
January 28th, 2007
(0)
O.O
January 28th, 2007
(0)
Wow great job!
January 28th, 2007
(0)
oh you need to work on synchronizing the sound but still excellent job
January 28th, 2007
(0)
Ha ha ha! Love that fad!
January 28th, 2007
(0)
This seems incredibly familiar...
January 28th, 2007
(0)
i WAS gonna say ''It's been done'' but then i kept watching XD
January 28th, 2007
(0)
LOL yay for old fads like good ol' Brian Peppers. :P
January 28th, 2007
(0)
http://linkfindsawhoah.ytmnd.com/
January 28th, 2007
(0)
omg the scream at the end was perfect !!!
January 28th, 2007
(0)
http://linkfindsawhoah.ytmnd.com/
January 28th, 2007
(0)
I synced your audio grab it here http://ytmnd.com/assets/5c966e61aa1f0eb876f409ec5768a348
January 28th, 2007
(0)
its been done http://linkfindsawhoah.ytmnd.com/
January 28th, 2007
(0)
I would not say its been done this one is different and better IMO.
January 28th, 2007
(0)
LOL!! Check out my "Link finds..." site. It doesn't go along with the rest of the fad.
January 28th, 2007
(0)
Well at least the Author put down "A revamped version of http://linkfindsawhoah.ytmnd.com/" in his description.. :/
January 28th, 2007
(0)
hehe sucks to be Link!
January 28th, 2007
(0)
Good, but also an old meme.
January 28th, 2007
(0)
Didn't like it.
January 28th, 2007
(0)
5ed
January 28th, 2007
(0)
January 28th, 2007
(0)
ROFL
January 28th, 2007
(0)
horrible. not funny. uncreative. total sh*t. if brian peppers is the first thing you think of when making a site then throw yourself into a chipper/shredder.
January 28th, 2007
(0)
cite sources=more stars
January 28th, 2007
(0)
This YTMND has just been pwntendo'd
January 28th, 2007
(0)
he's gonna rape him get outta there link!!!~`1
January 28th, 2007
(0)
i dont care that you added a scream, its still the same joke thats been done 357928375239 times.
January 28th, 2007
(0)
█ █ █ █ █ █ █ █ █ █ █ █ █ █ █ █ █ █ █ █ █ █ █ █ █ █ █ █ █ █ █ █ █ █ █ █ █ █ █ █ █ █ █ █ █ █ █ █ █ █ █ █ █ █ █ █ █ █ █ █ █ █ █ █ █ █ █ █ █ █ █ █ █ █ █ █ █ █ █ █ █ █ █ █ █ █ █ █ █ █
January 28th, 2007
(0)
RUN LINK RUN!
January 28th, 2007
(0)
ovar the top editing very nice
January 28th, 2007
(0)
WHOAAAAAH!
January 28th, 2007
(0)
I really hope this is the last one
January 28th, 2007
(0)
Very nicely done.
January 28th, 2007
(0)
http://linkfindsawhoah.ytmnd.com/
January 28th, 2007
(0)
Are you sure this hasn't been done before?
January 28th, 2007
(0)
haha nice!
January 28th, 2007
(0)
Some people just don't read the description..
January 28th, 2007
(0)
terrible. also it's still not synced
January 28th, 2007
(0)
5'd for scream
January 28th, 2007
(0)
This made me shiver!
January 28th, 2007
(0)
COOKIE 4 U ^_^
January 28th, 2007
(0)
didn't need the stabbing noise
January 28th, 2007
(0)
Why would you remake a site thats not even your own. Thats stupid. :I
January 28th, 2007
(0)
5'd for Peppers.
January 28th, 2007
(0)
-1 for being loud as f*ck.
January 28th, 2007
(0)
I just noticed that the sync works fine with fire fox but the gif runs slowly with IE
January 28th, 2007
(0)
GOD can you people PLEASE start making NEW fads not recycling old f*cking sh*t- +1 for effort
January 28th, 2007
(0)
OH BOI SMOOCHING TIME!!!!11
January 28th, 2007
(0)
-3 because i saw u actually didnt even remove the dancing ninja...u can see the tips of him dancing behind BP's head
January 28th, 2007
(0)
BRIAN, NOOOO!!!!!!
January 28th, 2007
(0)
Dariusz2k, NOOOOOO!!!!!
January 28th, 2007
(0)
Awesome.
January 28th, 2007
(0)
BRIAN, NOOOOOOOOOOOOOOOOO!
January 28th, 2007
(0)
I read the description, you f*cking jackass, that doesn't change the fact that the joke is old and nobody thinks it's funny anymore (except for NARVs who just joined ytmnd, to whom you should give credit for most of your votes)