Don't click this. You'll get mad.
Created on: June 14th, 2007
NSFW image hider
GETTING LAID LLLOOOLOLOLOL

Sponsorships:

Vote metrics:

rating total votes favorites comments
(2.83) 866 24 248

View metrics:

today yesterday this week this month all time
0 1 0 0 43,547

Inbound links:

views url
4 http://ytmnsfw.com/keywords/L337/4
3 http://www.livestream.com/KaibaCorpTwo
3 https://www.google.com/
2 http://tv.zeroboy.net/kaibacorptwo
2 http://www.google.com/search?hl=en&source=hp&biw=1440&bih=731&q=%22don%27t+click+this.+you%27ll+get+mad.%22&aq=f&aqi=&aql=&oq
Citations:
User: keatonkeaton999

Add a comment

Please login or register to comment.
(-5)
[ comment (and 5 replies) is below rating threshold and has been hidden ]
(-5)
omg Feedrosie
(-15)
[ comment (and 4 replies) is below rating threshold and has been hidden ]
(-15)
WIN
June 14th, 2007
(-10)
[ comment is below rating threshold and has been hidden ]
(-10)
epicccc
June 14th, 2007
(-4)
[ comment (and 2 replies) is below rating threshold and has been hidden ]
(-4)
already done
June 14th, 2007
(0)
[ comment (and 1 replies) is below rating threshold and has been hidden ]
(0)
Lord 1/2 Mercy!
June 14th, 2007
(-3)
5. 5. and more 5.
June 14th, 2007
(2)
-1 for no "handjob" comment
June 15th, 2007
(-1)
footjob
June 18th, 2007
(2)
handjob comment
June 15th, 2007
(-2)
wow nerdgasm
June 15th, 2007
(-1)
FEEDROSIE LOLOLOLOL!!!!!!!!1111111111
June 15th, 2007
(1)
needs more ____ (insert penis here)
June 18th, 2007
(-1)
needs more butterscotch
June 15th, 2007
(13)
arent you, the one that had the site about ytmnd not being funny anymore? i'd think you would start making good sites. and part of the f00td0ctor joke is that he is never well photoshopped, yours really isnt either but it seems like you attempted it.
June 15th, 2007
(8)
also the music sounds really bad
June 22nd, 2007
(2)
poor photoshopping isn't a joke, it's just a lazy fad for people who don't have any talent to feel good about themselves with.
(7)
All work and no play makes Jack a dull boy
June 15th, 2007
(6)
For once, I agree with your vote.
June 17th, 2007
(3)
I agree too. footdoctor blows
July 8th, 2007
(0)
Holy f*cking sh*t, I can't believe you've forced me to agree with a comment spammer.
June 15th, 2007
(0)
[ comment is below rating threshold and has been hidden ]
(0)
I've been hating recent foot doctors, but this was lols. Specially cuz im gay for Dr-L337
June 15th, 2007
(1)
LOL
June 15th, 2007
(2)
epic fail
(-2)
[ comment (and 1 replies) is below rating threshold and has been hidden ]
(-2)
HAHAHAHAHHHAAHAH
June 15th, 2007
(-1)
lol
(2)
Never again do I want to see that foot
June 16th, 2007
(2)
How the f*ck did this become a fad?
(2)
YTMND has a foot fetish
June 15th, 2007
(-1)
looks natural on his head
(-1)
LAWL
June 15th, 2007
(0)
Oh wow. Just wow.
June 15th, 2007
(-2)
d-[]_[]-b FOOT CLAN! Those girls have hairy wrist, I think I'll step away.
June 15th, 2007
(0)
F*cking weird. Also 1,337 views.
June 15th, 2007
(-1)
is that...is that a foot soldier wearing a doctor's mirror?
June 16th, 2007
(-1)
Its Jerwil's foot
June 15th, 2007
(2)
Abused feature
June 15th, 2007
(1)
this is blasphemy
June 15th, 2007
(2)
THIS IS BULLSH*T!!!
(-1)
this is footdoctor. which I hate.
June 18th, 2007
(-2)
This is MADNESS!
June 15th, 2007
(-2)
[ comment is below rating threshold and has been hidden ]
(-2)
PROB THE BEST DR.LEET SITE IVE EVER SEEN
(-2)
[ comment is below rating threshold and has been hidden ]
(-2)
EPICFOOTDOCTORELITENEDMPACARD!!!
June 15th, 2007
(-2)
rofl f*cking scary
June 15th, 2007
(3)
/me burns cigarettes in your face
June 15th, 2007
(3)
http://youusedtomakemelaugh.ytmnd.com/ - Indeed.
June 17th, 2007
(1)
/agree
June 15th, 2007
(2)
Meh. I like the (BOOM!) tough-actin' Tinactin though.
June 15th, 2007
(-1)
actually pretty funny
June 15th, 2007
(1)
The 2 worst fads evar. How can I not 1 this?
June 15th, 2007
(3)
ugh
June 15th, 2007
(0)
3 for music go go sonic
(2)
what has ytmnd come to?
June 15th, 2007
(-1)
5'd for extended cut
June 15th, 2007
(-1)
+5 for "GETTING LAID LLLOOOLOLOLOL"
June 15th, 2007
(-1)
wtf just happened
(-1)
3 for Site + 1 for tough actin' tinactin
June 15th, 2007
(0)
[ comment is below rating threshold and has been hidden ]
(0)
worst fad ever.
June 15th, 2007
(-1)
4 for tinactin
June 15th, 2007
(0)
YOUR KIDDING ME?!
June 15th, 2007
(4)
This is terrible. The worst of both worlds combined!
June 15th, 2007
(-1)
5 for title
June 15th, 2007
(-1)
epic combo.
June 15th, 2007
(-1)
Beat me to it. Thought about it yesterday. 4'd your information.
June 15th, 2007
(-1)
5 for tinactin
June 15th, 2007
(3)
F*ck just make ytmnd a f*cking remix/ear rape portal. Thats all we have to offer.
June 15th, 2007
(2)
And here I thought YTMND was making a comeback...
June 15th, 2007
(0)
=/
June 15th, 2007
(2)
people find this crap funny?
June 15th, 2007
(0)
[ comment is below rating threshold and has been hidden ]
(0)
why wont the footdoctor die
June 15th, 2007
(1)
No
June 15th, 2007
(-1)
I really am starting to hate this fad...
June 15th, 2007
(-1)
So... how do I get all gay and purple?
June 15th, 2007
(1)
When Max is away the kids will play. ;)
June 15th, 2007
(0)
And will probably take the tough actin' Tinactin.
June 15th, 2007
(-4)
[ comment is below rating threshold and has been hidden ]
(-4)
Get that thing off my internets! Kill it Naow!!!!
June 15th, 2007
(-1)
5'ed for tinactin!!
June 15th, 2007
(0)
Hah, nice job for the name
June 15th, 2007
(0)
viewed?
June 15th, 2007
(0)
C-C-C-C-C-C-C-COMBO!
June 15th, 2007
(-1)
You, my good sir, have forgotten poland!
(1)
yeah wtf is wrong with you feedrosie, GET WITH IT!!
(3)
NO HE IS CLEARLY REMEMBERING AT LAST
June 15th, 2007
(0)
lol
June 15th, 2007
(2)
wow you took tow of the worst fads ever and combined them. you're retarded
June 15th, 2007
(1)
http://youusedtomakemelaugh.ytmnd.com/
June 16th, 2007
(0)
LOLOLOLOL
June 16th, 2007
(0)
Essential Powers, nor by his Reign obscur'd, But more illustrious made, since he the Head 840 One of our number thus reduc't becomes,
June 16th, 2007
(-1)
STOP POSTING CRAP
June 23rd, 2007
(-1)
try posting SOMETHING
July 8th, 2007
(-1)
NOTHING IS BETTER THAN BULLSH*T
June 16th, 2007
(0)
best foot doctor ever
June 16th, 2007
(0)
Boom, tough actin' Tinactin
June 16th, 2007
(0)
Pointless.
June 16th, 2007
(-3)
Jesus christ, just when i thought ytmnd's hit an all time low, doctor 1337 is a f*cking tool.. That's the dumbest *ss thing i've ever seen, honestly. And I don't even know what the f*ck foot doctor is, or is from. Congratulations on the site.
June 16th, 2007
(-3)
Dr-L337 never wins, even if its combined with foot doctor.
June 16th, 2007
(1)
why does footdoctor exist?
(-2)
Stupid?
June 16th, 2007
(0)
terrible
June 16th, 2007
(-2)
Where's the hentai?
June 16th, 2007
(2)
Everyone saw this site coming. "Let mix foot doctor with dr. L337!" Epic fail.... you are NOT original. You are NOT creative. And most of all you are NOT, I repeat NOT funny. Cancel your account and kill yourself NOW. My only regret is that I can not vote zero.
June 19th, 2007
(0)
Aw, he got raped by a YTMND at a young age ;_;
(0)
5'd cus of TOUGH ACTIN TINACTIN!!!!!
June 16th, 2007
(0)
what???
June 16th, 2007
(-1)
worst fad ever, make it die asap.
June 16th, 2007
(-1)
wow this got old quick
June 16th, 2007
(-2)
F00TD0CT0R + Dr1337=Awesome
June 16th, 2007
(0)
sigh
June 16th, 2007
(0)
I wasn't laughing becuase my mouth is cauterized shut.
June 16th, 2007
(0)
Rofl, best one yet!
June 16th, 2007
(-1)
1'd for Dr 1337
June 16th, 2007
(1)
ROFL for epic doctor-on-doctor actions and punnery... but footdoctor is kind of lame.
June 16th, 2007
(0)
i'm torn.
(-2)
im fiving this, as well as any other foot doctor site i see
June 16th, 2007
(0)
dammit
(-3)
hahah feedrosie you win, i didnt know this was your site. i've seen the title Real life Hentai ( SFW ) all day but didnt click it until just now
July 8th, 2007
(1)
douchebag
June 16th, 2007
(0)
June 16th, 2007
(0)
dr. 1337's stupid picture can eat me.
June 16th, 2007
(4)
IF I SEE THAT F*CKING FOOT ONE MORE TIME
July 8th, 2007
(-1)
HEAR HEAR
June 16th, 2007
(0)
no
June 16th, 2007
(1)
stop flooding ytmnd with this sh*t just because you are featured. you should of stopped at ''we didnt make this website''
(3)
LOOOOOOOOOOOOOOOOOOOL
June 16th, 2007
(0)
WTF????
June 16th, 2007
(1)
THE MUSIC IS HYDROCITY ZONE FROM SONIC THE HEDGEHOG 3. I KNOW THAT.
June 16th, 2007
(1)
YOU ARE THE ONES VIEWING IT A LOT!!!!
June 17th, 2007
(0)
IM REPLYING TO A BLUE
(0)
I just realized, there are three tiers of YTMND users. Users who are moderators are at the top, users who "get it" are the second tier, and users who are either downvoting alt accounts or too stupid to understand humor are the third tier. LOL WHAR IS THE NEW WORLD OF WARCRAFT SITE?
June 17th, 2007
(0)
Tool
June 17th, 2007
(3)
Wow... Both music tracks actually work well together O_o
June 17th, 2007
(-2)
It was SOOOoo close to 5'd too.
June 17th, 2007
(0)
I get it. 'Foot' is a qualifier to be added to the profession that the cephalopod-like creature possesses. I like the mashup.
June 17th, 2007
(0)
Wow donating money to this pile is sh*t is something only a flaming f*ggot could do.
June 17th, 2007
(-2)
How could you have guessed my secret?!
June 17th, 2007
(2)
<>
June 17th, 2007
(0)
This blows and whoever sponsored this site sucks more
June 17th, 2007
(1)
whut
June 17th, 2007
(0)
LOL, its FOOT DOCTOR!
June 17th, 2007
(0)
You're pulling a really good trick up your sleeve... changing the site name to keep your views maintained so you can stay in the top viewed and be publicly known on the Internets. F*ck you.
June 17th, 2007
(2)
Wow, two worst fads combined
June 17th, 2007
(3)
Pretty cool I guess, but the whole "foot doctor" thing is pretty f*cking lame if you ask me.
(4)
If you ask Dr-L337 thinks he thinks this is pretty cool he guesses, but thinks the whole "foot doctor" thing is pretty f*cking lame.
June 17th, 2007
(1)
I don't get it, probably not my genre.
June 17th, 2007
(1)
tinactin!
June 17th, 2007
(2)
I'm only going to assume the reason this is marked NSFW is because a mod is sick of seeing it on the front page.
(1)
already done, no harm fiving it twice though
June 17th, 2007
(1)
3'd
June 17th, 2007
(1)
I see what you did there with the azn girl (blue shirt one...)
June 17th, 2007
(1)
it made me wanna play sonic *is now playing sonic*
June 17th, 2007
(1)
I fapped to the one in the pink.
June 17th, 2007
(1)
5'd for Foot Doctor. WOO!!!!
June 17th, 2007
(1)
Had to 4 for the brilliant title change. Unless you didn;t change it...
June 17th, 2007
(1)
TOUGH ACTIN TANACTIN
June 17th, 2007
(1)
lol wtf?
June 17th, 2007
(1)
Ha, I did click it, and I got mad, so I guess it did its job.
June 17th, 2007
(1)
Wow, I don't have a f*cking clue. But I lol'd.
June 17th, 2007
(2)
Hated Dr-L33t, hate Footdoctor, so double the hate on this sh*t. These are times when I wish we could give negative scores.
June 17th, 2007
(1)
f*cking awesome, is the song completely original or just added sounds? sonic ftw
June 18th, 2007
(0)
i'm all about horrible ytmnd's. but enough is enough. you've proved the featured system is broke. thx. now stop plz
June 18th, 2007
(0)
and btw, the unfunniness isn't from repetition. i found this just as unfunny the first time i saw it, and i'm the easiest non-robotic upvote in the world
June 18th, 2007
(1)
5 for Darth Zoidberg over the asian chick
June 18th, 2007
(0)
actually it's a foot soldier of the foot clan.
June 18th, 2007
(0)
OMG IM MAD IM SO MAD
(0)
bow before the voice spam saga; join or die
(0)
lol, antwandavis gave this a 5. he's only given out 128 of those ever
June 18th, 2007
(0)
alex kidd?
June 18th, 2007
(0)
Hmm, i'll give you a 3 because you warned me in advance.
June 18th, 2007
(1)
Almost as bad as my last season of ALIAS.
June 18th, 2007
(0)
At first I was just going to downvote this because I hate this stupid pseudo-fad, but the title was right, so I had to upvote. :)
June 18th, 2007
(1)
Can't say you didn't warn me.
June 18th, 2007
(1)
total votes 666!
June 18th, 2007
(2)
I hate dr. 1337 and foot doctor, but together it just seems so satisfyin'
June 18th, 2007
(0)
is that song boogerville from boogerman?
June 18th, 2007
(0)
they've got eyes from the first season of the Simpsons
June 18th, 2007
(0)
I don't know why, but I like it!
June 18th, 2007
(0)
LOL
June 18th, 2007
(-3)
Best sponsorship in a while actually I'm quite happy
June 18th, 2007
(0)
you're right
June 18th, 2007
(-2)
grr I are mad
June 18th, 2007
(-2)
You lied! I didn't get mad! Now I'm ang-- oh... wait.
June 18th, 2007
(1)
hehe
June 19th, 2007
(-1)
bad ytmnd. very bad
June 19th, 2007
(-2)
i meant to vote 1 but it wont let me change
June 19th, 2007
(1)
to me this is all about the footsoldier
June 19th, 2007
(1)
I REALLY like that song!
June 19th, 2007
(1)
4 for wtf
June 19th, 2007
(-2)
I really wish that when I clicked one a fork would stab you in the eye.
June 19th, 2007
(1)
Very mad.
June 19th, 2007
(0)
I enjoy the hernia this is giving people
June 19th, 2007
(0)
I'm mad.
June 19th, 2007
(1)
I gotta say, the two songs sync well, and the inclusion of a member of the foot clan is wonderful.
June 19th, 2007
(1)
GAH FOOTDOCTOR IS THE CENTER OF ALL THAT IS EVIL! I do like the sonic remix though.
June 19th, 2007
(0)
You're right, I will.
(1)
This is the worst batman begins ytmnd I have ever seen
June 19th, 2007
(1)
f*cking failed. f*ck this foot doctor meme bullsh*t FOOT DOCTOR IS NOT A MEME!!
June 20th, 2007
(-2)
Not a meme you like, anyway. :op
June 19th, 2007
(0)
-4 for lack of ZZZ
(-1)
+3 for the music -2 for the unfulfilled promise of anger.
June 20th, 2007
(0)
IM PISSED
June 20th, 2007
(0)
I didn't get mad
June 20th, 2007
(0)
lol?
June 20th, 2007
(-2)
nice try f*g
June 20th, 2007
(-1)
June 20th, 2007
(0)
where does that guy stay...i wanna f*cking slit his throat and rape those sluts
June 23rd, 2007
(1)
Weird.
June 20th, 2007
(1)
LOL! Fast actin' Tinactin in the back...tin.
June 20th, 2007
(-1)
I don't get it.
June 20th, 2007
(1)
Fan. Friggin. Tastic. 5, plus bonus points for the Tinactin. :oD
June 20th, 2007
(1)
the editing of L337's head is pretty good and the audio is a nice mix
(1)
31,334 views and rising
June 20th, 2007
(2)
This is a mashup of impossibly good concord. That these two songs mix so well cannot be coincidence.
June 20th, 2007
(1)
Anyone notice the Tinactin in the background? XD
June 21st, 2007
(-1)
the title gave it away. I didn't let it finish loading because I would have been super f*cking mad so here's a 2 for being honest
June 21st, 2007
(1)
nice jams
June 21st, 2007
(1)
seriously, worst fad ever.
June 21st, 2007
(-1)
Hey, how can anyone hate this and like Pacard?
June 23rd, 2007
(-1)
Cause we're straight and your a f*cking f*ggot.
June 23rd, 2007
(0)
WTFLOLOLOLOLOLOLOLLOOPWNEDZOER
June 23rd, 2007
(0)
5 for Sonic 3 music.
June 23rd, 2007
(-3)
[ comment is below rating threshold and has been hidden ]
(-3)
it's good cause it is pissing people off and i recognize that fact and that it is funny so i feel superior auto 5
June 23rd, 2007
(-3)
Credit your sources or face my 1 forever.
June 24th, 2007
(0)
I love Dr. L337's face. I can't get over it.
June 25th, 2007
(0)
OMG INSTANT WIN THANK YOU
July 3rd, 2007
(0)
ROFFLE MAH WAFFLE 5 then FAV!
July 4th, 2007
(0)
BOOM TOUGH ACTIN' TINACTIN
July 17th, 2007
(0)
Funny how all of those girls are hands, and nobody has made a masturbation joke
July 19th, 2007
(0)
OH NO
July 24th, 2007
(0)
EPIC WIN
August 7th, 2007
(-1)
srsly epic
September 10th, 2007
(0)
foot doctor
November 5th, 2008
(0)
>:(
November 5th, 2008
(0)
F00T Dr-L337
November 18th, 2008
(0)
<3