Link's new bike (refresh)
Created on: July 13th, 2005
Link's new bike (refresh)
None ( ._.)

Sponsorships:

Vote metrics:

rating total votes favorites comments
(4.16) 1,722 77 290

View metrics:

today yesterday this week this month all time
0 7 0 6 132,162

Inbound links:

views url
18 http://boards.4chan.org/v/res/206858852
14 http://www.reddit.com/r/AskReddit/comments/ib4bk/can_you_get_gifs_with_sound/
7 http://salo-forum.com/index.php?threads/the-ytmnd-thread.702/pag
5 http://chat.rphaven.com/
5 http://www.baidu.com/s?wd=YTMND-Link%27snewbike(refresh

Add a comment

Please login or register to comment.
<< 1 2 >>
July 13th, 2005
(0)
lolz
(0)
LMFAO! that scared me cause I'm in a dark quiet room and I didnt expect it hahahaha
February 21st, 2009
(0)
Nobody expects the Spanish Inquisition!
July 13th, 2005
(0)
LALALA
July 13th, 2005
(0)
5'd because i was SO not ex... omg Cheapalert did this. Only cheapalert
July 13th, 2005
(0)
Scared me too. 5'ed. New fad?
July 13th, 2005
(0)
hahaha
July 13th, 2005
(0)
If people want to put at least this much effort into things, it could be big
July 13th, 2005
(0)
zoh my god
July 13th, 2005
(0)
OWNED! 5/5 good sir
July 13th, 2005
(0)
Monty Phyton, nice!!
July 13th, 2005
(0)
CheapAlert is my hero.
July 13th, 2005
(0)
Genious
July 13th, 2005
(0)
Lmao XD
July 13th, 2005
(0)
Well done. 5.
July 13th, 2005
(1)
The only YTMND where I didn't expect the Spanish Inquisition... bravo!
July 13th, 2005
(0)
Eh heh. I didn't expect it, either.
July 13th, 2005
(0)
Nobody DOES expect them! HAHA! 5/5!
July 13th, 2005
(0)
Was expecting the Punch-Out n*gg*, but damn, good one from out of left field!
November 17th, 2007
(0)
more like from the dugout
July 13th, 2005
(0)
f*cking... priceless...
July 13th, 2005
(0)
I certainly didn't expect it.
July 13th, 2005
(0)
Awesome!
July 13th, 2005
(0)
hahaha genius!
July 13th, 2005
(0)
ECKS MOTHER f*ckING DEE
July 13th, 2005
(0)
agahjhagaagahahaahah
July 13th, 2005
(0)
i was expecting anything but that
July 13th, 2005
(0)
Nobody expects it.
July 13th, 2005
(0)
CheapAlert, you win again.
July 13th, 2005
(0)
HAHAHA! I did not expect it! 5!
July 13th, 2005
(0)
XD
July 13th, 2005
(0)
Heh, I XD.
July 13th, 2005
(0)
omg, lmfao!!! not expected
July 13th, 2005
(0)
CheapAlert wins again!
July 13th, 2005
(0)
HUGE. What I love is the original Spanish Inquisition YTMND is SO old, yet now it feels so new.
July 13th, 2005
(0)
very well done
July 13th, 2005
(0)
Cant wait for the new zelda :) http://theysaylol.ytmnd.com/ this will also scare you (700kb)
July 13th, 2005
(0)
Cheapalert gets my 5s like a $5 hoe at a sport's bar
July 13th, 2005
(0)
ROFL
July 13th, 2005
(0)
Houston, we have a new fad. (Also, the Spanish Inquisition is at their best when they really aren't expected!)
(0)
Heh heh heh...If this turns into a Fad, THEN I'll be lol'ing.
July 13th, 2005
(0)
CheapAlert, you're the master of YTMND. 5
July 13th, 2005
(0)
n*gg* stole my 5
July 13th, 2005
(0)
best nobody expects site ever
July 13th, 2005
(0)
hahaha
July 13th, 2005
(0)
Amazing.
July 13th, 2005
(0)
Not that great...
(0)
Awesome.
July 13th, 2005
(0)
Nice!
July 13th, 2005
(0)
lawl
July 13th, 2005
(0)
el oh el
July 13th, 2005
(0)
WTF? Still funny though.
July 13th, 2005
(0)
You win at life.
July 13th, 2005
(0)
Victory is yours
July 13th, 2005
(0)
OUR CHIEF WEAPON IS SURPRISE, SURPRISE AND FEAR, FEAR AND SURPRISE, er, OUR 2 CHIEF WEAPONS ARE FEAR AND SURPRISE AND RUTHLESS EFFICIENCY... 5 for great justice.
(0)
Haha, I so did not see that coming. Five for great justice.
July 13th, 2005
(0)
5 stars if you had timed it correctly
July 13th, 2005
(0)
Damn....I didn't ecpect that! XD
(0)
XD
July 13th, 2005
(0)
^^^ This wasn't first one, i think... wasn't the gay fuel one the first?
July 13th, 2005
(0)
roflol!!
July 13th, 2005
(0)
Owned. You truly are the master of the YTMND. I need you to sponsor me, lol.
July 13th, 2005
(0)
LOL! Great one! You had me fooled. :)
July 13th, 2005
(0)
This gets a 5 because it WAS unexpected!
July 13th, 2005
(0)
BEST YTMND EVER MADE
July 13th, 2005
(0)
5 because I didn't expect it.
July 13th, 2005
(0)
haha
July 13th, 2005
(0)
Wow. You were right.
July 13th, 2005
(0)
lmfao.. real nice
July 13th, 2005
(0)
Much amusing. XD
July 13th, 2005
(0)
awesome.. spanish inquisition/10
July 13th, 2005
(0)
No one was expecting the spanish enquisition!
July 13th, 2005
(0)
Oh man... this could be a fad...
July 13th, 2005
(0)
Monty Python = instant 5
July 13th, 2005
(0)
genius,
July 13th, 2005
(0)
One of the best YTMND's out there
July 13th, 2005
(0)
I definately didn't expect it.
July 13th, 2005
(0)
Well I didn't expect a Spanish Inquisition.
July 13th, 2005
(0)
CheapAlert, you kick ass.
July 13th, 2005
(0)
Monty Python ftw!
July 13th, 2005
(0)
Wow, I almost just shat my pants.
July 13th, 2005
(0)
meh notexpected/5
July 13th, 2005
(0)
You are a GENIUS
July 13th, 2005
(0)
5 for monty python
July 13th, 2005
(0)
HAHAHAHAHAHHAH FTW
July 13th, 2005
(0)
I DID NOT EXPECT SOME KIND OF SPANISH INQUISTION! NOBODY DOES. LOL That rocked, I didn't see that coming from a mile away. You win sir!
July 13th, 2005
(0)
This literally made me cry.
July 13th, 2005
(0)
UNEXPECTED
July 13th, 2005
(0)
you sly motherf*cker@!
July 13th, 2005
(0)
I have to say, that I did NOT expect the Spanish Inquisition.
July 13th, 2005
(0)
Indeed, I did not expect the Spanish Inquisition.
July 13th, 2005
(0)
it's funny, but wtf does that have to do with a bike?
July 13th, 2005
(0)
Well done, sir, I legitimately was expecting a bike or the Punch-Out n*gg*, and NOT the Spanish Inquisition.
July 13th, 2005
(0)
I've given cheapalert so much good votes that I feel I should give him a low score some day... but not today. Win!
July 13th, 2005
(0)
And vagjuice, the whole "bike" thing was to throw you off.
(0)
Even I don't expect the Spanish Inquisition! O_O!
July 13th, 2005
(0)
get cheapalert's cock out of your mouths
July 13th, 2005
(0)
Expected another "n*gga stole my bike".
(0)
Brilliant
July 13th, 2005
(0)
the spanish inquisition part was funny!
July 13th, 2005
(0)
Brilliant use of "Bike" in the title to throw us off. Most people here would have named it something that gives it away.
July 13th, 2005
(0)
WHOAMGNEWFAD
July 13th, 2005
(0)
would be slightly funnier if it synched up for looping
(0)
OMG!!!XD HAHAHAHAHHAHAHAHHAAAAA!!!!!XD THAT'S AWESOME!!!!!XD NOBODY EXPECTS THE SPANISH INQUISITION!!!XD HAHAHAHAHHAHAAAAA!!!!!XD TOTAL AWESOMENESS!!!!!XD
July 13th, 2005
(0)
So damn fived. :D
July 13th, 2005
(0)
AHHH!!!
July 13th, 2005
(0)
i guess i didnt expect it
July 13th, 2005
(0)
Haha.
July 13th, 2005
(0)
Nice, I fell for it.
July 13th, 2005
(0)
I actually LOLed at this. Nice stuff.
July 13th, 2005
(0)
awesome... pure awesome
July 13th, 2005
(0)
this is hilarious
July 13th, 2005
(0)
Did not laugh. Didn't even crack a smile. Not even a faint grin. In fact, a part of me died inside.
(0)
Zomg, unexpected Spanish Inquisition. FIVEN/5
July 13th, 2005
(0)
Dark Gob, don't be such a Negative Nancy.
July 13th, 2005
(0)
The title helps it out so much. Good stuff.
July 13th, 2005
(0)
cheapalert wins at life!
July 13th, 2005
(0)
Awesome. -1 for the Spanish Inquisition just appearing instead of popping out of the treasure chest, otherwise awesome.
July 13th, 2005
(0)
You actually surprised me hahaha
July 13th, 2005
(0)
Monty Python is about as funny as getting crapped on by a bird.
July 13th, 2005
(0)
Well it's a bad thing to me at least. There are some who might enjoy that.
July 13th, 2005
(0)
OMFG I DID NOT EXPECT THAT. But I think instead of them just APPEARING immediatley, they fly out of the chest really quickly. 5'd anyways. Rofl.
July 13th, 2005
(0)
It's always the best when you really don't expect it. :)
July 13th, 2005
(0)
That was great
July 13th, 2005
(0)
I wasn't expecting them. 5/5
July 13th, 2005
(0)
Monty Python sucks!
July 13th, 2005
(0)
Perfect. I was expecting a "n*gg* stole my bike" but this was a sweet surprise. Great job.
July 13th, 2005
(0)
AWESOME ... I Smell a FAD
July 13th, 2005
(0)
I think DarkGob's problem is that THE TITLE DOESN'T HAVE ENOUGH CAPS IN IT.
July 13th, 2005
(0)
Thank God it wasn't another n****r stole my bike spoof...
July 14th, 2005
(0)
This can't be a fad, because everyone will start expecting the spanish inquisition. :P 4'd cause he used "new bike" for cheap n*gg* stole my bike views.
July 14th, 2005
(0)
Scared the crap out of me, i didnt expect the spanish inquisition.
July 14th, 2005
(0)
NOBODY EXPECTS THE SPANISH INQUISITION! ...but someone should expect a 5... :D
July 14th, 2005
(0)
GOLD@
July 14th, 2005
(0)
great
July 14th, 2005
(0)
i was actually surprised
July 14th, 2005
(0)
5'd.
July 14th, 2005
(0)
whoops.
July 14th, 2005
(0)
i did not expect it ill give you that.. but it wasnt funny
July 14th, 2005
(0)
I laughed out loud.
July 14th, 2005
(0)
LMAO, That was awesome!
July 14th, 2005
(0)
XD
July 14th, 2005
(0)
The Best!!!
July 14th, 2005
(0)
nice
July 14th, 2005
(0)
Truly unexpected/5
July 14th, 2005
(0)
I sure didn't seem them coming.
July 14th, 2005
(0)
Wheres n*gg* ??? :(
July 14th, 2005
(0)
http://hasselhoffbutter.ytmnd.com/
July 14th, 2005
(0)
Spanish Inquisition kicks ass!
July 14th, 2005
(0)
Anything by CheapAlert always seems to succeed.
July 14th, 2005
(0)
K, now people, listen. Don't try to make this a cliche, because it defeats the purpose. Everyone would EXPECT the Spanish Inquisition then. http://whatisemotion.ytmnd.com/
July 14th, 2005
(0)
I didn't expect them...
July 14th, 2005
(0)
Oh damn! They're back again!
July 14th, 2005
(0)
I wish it was a Spanish Inquisition fad but I guess it's "Link finds..." :( That's not cool...
July 14th, 2005
(0)
NOBODY EXPECTS THE SPANISH INQUISITION! Well I sure didn't...
July 14th, 2005
(0)
Gold Medal Winner. I sure as hell didn't expect the Spanish Inquisition.
July 14th, 2005
(0)
Ha! Good idea but the sync is off a bit. I didn't expect it!
July 14th, 2005
(0)
The problem with surprises is that it's impossible to find them if you're looking, so there's probably dozens of them we don't know of
July 14th, 2005
(0)
Whoa
July 14th, 2005
(0)
qaulity bad but still LOLZ
July 14th, 2005
(0)
Rolf.
July 14th, 2005
(0)
Very classy.
July 14th, 2005
(0)
Genius.
July 14th, 2005
(0)
awesome, nobody expected it
July 14th, 2005
(0)
HA!
July 14th, 2005
(0)
HAHAHAHA GENIUS
July 14th, 2005
(0)
Sry
July 15th, 2005
(0)
ROFL!
July 15th, 2005
(0)
happygaytime.ytmnd.com
July 15th, 2005
(0)
are you people on pcp?
July 15th, 2005
(0)
5. Specially since the board has been lackluster lately.
July 15th, 2005
(0)
Wow. You are a winner, CheapAlert. 5/5
July 15th, 2005
(0)
LMAO. If that was in the game. I would have crapped myself.
July 15th, 2005
(0)
wtf was that
July 15th, 2005
(0)
http://carlpwn.ytmnd.com/
July 15th, 2005
(0)
Best ytmnd in a while.
July 15th, 2005
(0)
this so wins
July 15th, 2005
(0)
LOL XD
July 15th, 2005
(0)
haha i usually hate all your sh*t, but this one was funny...even if its not a real ytmnd. top notch sport!
July 15th, 2005
(0)
LOL you f*cking win!
July 15th, 2005
(0)
Win.
July 15th, 2005
(0)
FLAWLESS VICTOLY
July 15th, 2005
(0)
CheapAlert, you once again show how amazing of a YTMNDer you are by making the only good YTMND in this fad. You win high score.
July 15th, 2005
(0)
CARDINAL XYMENETH! HAHAHA!
July 15th, 2005
(0)
Dare I say we have the birth of two new fads?
July 15th, 2005
(0)
iy was o.k
July 15th, 2005
(0)
UNEXPECTED/10
July 15th, 2005
(0)
i'll be honest. the last thing i expected in that situation was the Spanish Inquisition.
July 15th, 2005
(0)
Zelda + Shock value = definitely a 5/5. http://etstolemybike.ytmnd.com
July 15th, 2005
(0)
Montey Python xD LoL
July 15th, 2005
(0)
faaantastic
July 15th, 2005
(0)
Holy sh*t, it's really true! NO ONE EXPECTS THE SPANISH INQUISITION!
July 16th, 2005
(0)
hichief, it's a famous unexpected joke from a famous comedy group.
July 16th, 2005
(0)
brilliant, sooo wasn't expecting that
(0)
wow these ytmnds are f*cking gay
July 16th, 2005
(0)
I wasn't expecting a kind of Spanish Inquisition
July 16th, 2005
(0)
You Are my hero!
July 16th, 2005
(0)
NOBODY EXPECTS THE SPANISH INQUISITION!!/5
July 16th, 2005
(0)
If you don't find this at least remotely funny, you have no soul.
July 16th, 2005
(0)
XD
July 17th, 2005
(0)
Well played.
July 17th, 2005
(0)
XD
July 17th, 2005
(0)
So, beautifully unexpected. You sir, are a master of humour.
July 17th, 2005
(0)
Heheh, I don't know what's up with that... But still good.
July 17th, 2005
(0)
LOL WTF
July 17th, 2005
(0)
LMFAO. This gets a ONE because all of you f*gs are sucking CheapAlert's cock so intimately.
July 17th, 2005
(0)
I DIDNT EXPECT THE SPANISH INQUISION!
July 17th, 2005
(0)
Nobody exepts the spanish inquisition! :D *****
July 17th, 2005
(0)
Nobody expects, indeed.
July 18th, 2005
(0)
5 for pissing off whiney fanboys and makin something funny too.
July 18th, 2005
(0)
Jinjo > Spanish Inquisition
July 18th, 2005
(0)
http://fredrpg.ytmnd.com/
July 19th, 2005
(0)
hahahahahaha
July 19th, 2005
(0)
weird... but good. :)
July 19th, 2005
(0)
This thing is an utter piece of sh*t. It's an embarassment to the internet. You fail at life, CheapAlert.
July 19th, 2005
(0)
Hey man, don't go bashing this site unless you can tell us honestly that you DID expect the Spanish Inquisition.
July 20th, 2005
(0)
5. I did not see it coming.
July 20th, 2005
(0)
You people are still cocksuckers.
July 20th, 2005
(0)
That looks like the area where he finds the kokri sword.
July 21st, 2005
(0)
You're kind of a miserable *sshole aren't you, Pytho?
July 22nd, 2005
(0)
Nobody Expects The Spanish Inquisition! LOL great job. 5 stars!
July 24th, 2005
(0)
Genious
July 26th, 2005
(0)
I didn't expect it.
July 27th, 2005
(0)
NOBODY EXPECTS A FIVE OUT OF FIVE
July 28th, 2005
(0)
I definitely did not expect it.
July 29th, 2005
(0)
Very nice. You win, good day sir!
August 1st, 2005
(0)
omfg amazing
August 1st, 2005
(0)
I didn't expect the Spanish inquisition.
August 1st, 2005
(0)
great stuff there.
August 13th, 2005
(0)
awesome
August 15th, 2005
(0)
WOW im scared. i expected the n*gg* from the NSMB series... o_o
August 24th, 2005
(0)
NOBODY expects the Spanish Inquisition! LOL!! Monty Python = Guaranteed 5!
October 3rd, 2005
(0)
5 because i didnīt expect the spanish inquisition :P
October 7th, 2005
(0)
Funny on many levels
October 17th, 2005
(0)
I sort of expected it, but then I stopped.
October 21st, 2005
(0)
that scared the bejesus out of me
October 28th, 2005
(0)
You win I love you. Well Played.
November 27th, 2005
(0)
Monty Python just wins so hard. Well done.
December 8th, 2005
(0)
I say five stars, because everyone is expecting more "N*gga stole my bike" (hence the title)and you get something unexpected, ie- the spanish inquisition. Bah,
December 9th, 2005
(0)
5 hours later and I still laugh everytime they pop out of the chest.
December 22nd, 2005
(0)
HAAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHHAHAHAHAHAH.........................................what the f*ck? I wasn't expecting that. Haha...
January 16th, 2006
(0)
TOTALLY f*ckING OWNED ME! FATALITY!!
January 28th, 2006
(0)
Foiled again!
January 29th, 2006
(0)
ill get you spanish inquisition...
March 15th, 2006
(0)
FTW.
March 22nd, 2006
(0)
Nice.
March 25th, 2006
(0)
Monty Python + Zelda 64 + Hilarious Joke = 5
March 29th, 2006
(0)
lol aieee the robots have taken me, please send help!
April 29th, 2006
(0)
Well, I certainly didn't expect the Spanish Inquisition!
June 19th, 2006
(0)
I miss the link fad, all the new fads are gay
June 19th, 2006
(0)
i lol'd, and I didn't see it coming. one likely lead to the other, and your sk1llz likely lead to 5 intertrons.
<< 1 2 >>