Batman has NO class
Created on: June 20th, 2006
Batman has NO class
The Batman watches...and likes what he sees... (thanks to money-hat for the previous edit and new idea)

Sponsorships:

Vote metrics:

rating total votes favorites comments
(4.34) 1,417 142 218

View metrics:

today yesterday this week this month all time
1 0 0 0 115,408

Inbound links:

views url
91 http://www.reddit.com/r/gifs/comments/tesds/batman/
73 http://www.reddit.com/r/arrow/comments/1qkpym/s02e06_keep_your_e
53 http://kotaku.com/playstation-plus-in-april-will-shower-you-with
50 http://www.reddit.com/r/gifs/comments/ll3cj/he_is_the_hero_that_
50 http://www.google.com/search?q=batman+has+no+class+ytmnd&ie=UTF-

Add a comment

Please login or register to comment.
June 21st, 2006
(0)
xDDD what is this nonsense? oh well... hilarious
(0)
:-) . . . :-D
June 21st, 2006
(0)
OMG WTF!!!
June 21st, 2006
(0)
http://photoshoperror.ytmnd.com/
June 21st, 2006
(0)
nice editing, lol
June 21st, 2006
(0)
i like.
June 21st, 2006
(0)
WIN!!!
June 21st, 2006
(0)
Perfect. I was going to suggest last time that he's smile gets bigger and damned if that's exactly what you did. Bravo.
June 21st, 2006
(0)
Holy crap xD. That's even creepier then the "Creepy Pants Batman" ytmnd.
June 21st, 2006
(0)
...thats creepy
June 21st, 2006
(0)
OMG
June 21st, 2006
(-1)
1'd for ignorance
June 21st, 2006
(0)
LOL
June 21st, 2006
(0)
Top 5 no doubt. lol
June 21st, 2006
(0)
Needs drool and heavy breathing.
June 21st, 2006
(-1)
IT was so much better without the crappy eye and smile stuff
June 21st, 2006
(0)
Batman has NO CLASS indeed
June 21st, 2006
(0)
LOL
June 21st, 2006
(0)
lol, nook nook!!!!!!
June 21st, 2006
(0)
i dunoo, 5. who gives a sh*t. lol @ u ppl carinng too much.
June 21st, 2006
(0)
the goofy Bat-expression was great.
June 21st, 2006
(0)
funny
June 21st, 2006
(0)
5'd
June 21st, 2006
(0)
LOL, pure gold
June 21st, 2006
(0)
as the smile creeps across his face...
June 21st, 2006
(0)
June 21st, 2006
(1)
While I can't say that this accurately follows the fad, I don't give a f*ck. This is awesome.
June 21st, 2006
(0)
deleted the original and remade? :/ I know I already voted and commented on this.
June 21st, 2006
(0)
haha you edited money-hat's edit to have the grin. awesome! :D Still a little confused why you bothered to delete and remake, considering it was already headed for top 15 and was on U&C.
June 21st, 2006
(0)
4/5. bending the smile would've made it better (ie: make it look like an actual smile)
June 21st, 2006
(0)
lmao, batman likes fat nig's
June 21st, 2006
(0)
Damn right. MakeShyft and Dantheman are dipsh*ts.
(0)
Exactly how a "NO CLASS" site should be done
June 21st, 2006
(0)
Batman, No!
June 21st, 2006
(0)
lol
June 21st, 2006
(1)
batman would never do this he hates black people
June 21st, 2006
(0)
lol, fived for url
June 21st, 2006
(0)
something awkwardly hillarious about this
June 21st, 2006
(0)
haha ok the extended smile got me rollin like a coaster numwhatamsayin homeslice ok payce
June 21st, 2006
(0)
The grin is f*cking hilarious
June 21st, 2006
(0)
lol love the bluntly obvious look
June 21st, 2006
(0)
Never Knew bruce wayne went both ways
June 21st, 2006
(0)
wtf, n****rs?
June 21st, 2006
(0)
laugh out loud
June 21st, 2006
(0)
June 21st, 2006
(0)
Niiiiiiiiiice. nd I see you made your own hi res sample of it. Quality.
June 21st, 2006
(0)
o____o
June 21st, 2006
(0)
lawl.
June 21st, 2006
(0)
:-)
June 21st, 2006
(0)
Batman loves them fat black chicks!
June 21st, 2006
(0)
kikujiro music is turning erotic
June 21st, 2006
(0)
HA HA! YES!
(0)
OMG xD
June 21st, 2006
(0)
The music makes this flawless.
June 21st, 2006
(0)
YESSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
June 21st, 2006
(0)
Nice edit
June 21st, 2006
(0)
i know that pic already, but whatever
June 21st, 2006
(0)
nice edit of the original gif
June 21st, 2006
(0)
what is the title of this music?
June 21st, 2006
(0)
Ugh, so creepy.
June 21st, 2006
(0)
That is the scariest edit of Anything i have ever seen
June 21st, 2006
(0)
old old old old old and probably done with peppers but GO BATMAN WOOO 5'd
June 21st, 2006
(0)
At first i was afraid this was a repost of a really old image, but the addition at the end was great. very funny indeed
June 21st, 2006
(0)
FRAWRESS VICTOLY!
June 21st, 2006
(0)
Ok, this tops the other by a longshot.
June 21st, 2006
(0)
Lol.. ugh.. -1 because the pic is overused...
June 21st, 2006
(0)
funnier if you didn't edit the image
June 21st, 2006
(0)
good, except batman doesn't have pupils.
June 21st, 2006
(0)
Horrifying, absolutely horrifying +5
June 21st, 2006
(0)
once again racial slur in url not necessary
June 21st, 2006
(0)
Wow...he doesn't only lack class, but he is just plain CREEPY!!
June 21st, 2006
(0)
It's alright
June 21st, 2006
(0)
Bataman likes em thick...and Amanda Waller is as thick as they come.
June 21st, 2006
(0)
OMG, that is so weird, but somehow in a funny way
June 21st, 2006
(0)
:/
June 21st, 2006
(0)
I'd vote higher if you HADN'T edited the gif.
(0)
LMAO! great edit
June 21st, 2006
(0)
Slight edit can't get a 5 from me, but it's still good.
(0)
That was better.... XD
June 21st, 2006
(0)
good editing
June 21st, 2006
(0)
lol, i hate that song but its a great ytmnd
June 21st, 2006
(0)
+ 5 for the (goddamn) Batman, -2 for sh*tty fad, +1 because of the music.
June 21st, 2006
(0)
5 for terrible editing.
(0)
I love the eyes xD!
(0)
HAHAHA! I remember that episode! That was when I realized the Batman cartoon series was going down the sh*tter! Lawl!
June 21st, 2006
(0)
Creepy as freaking hell to see Batman with pupils
June 21st, 2006
(0)
p,g upi edited it! batman is classy !!! ftw
June 21st, 2006
(0)
Hahaha. The edit seems to have worked out well for you. Glad to have helped out. http://moneyhat100.ytmnd.com/
June 21st, 2006
(0)
needs fapping noises
June 21st, 2006
(0)
lmao
June 21st, 2006
(0)
Oh my god.
June 21st, 2006
(0)
i love the smile
(0)
Holy sh*t this ytmnd is made of win
June 21st, 2006
(0)
nice. hah
June 21st, 2006
(0)
LOL
June 21st, 2006
(0)
Sound FTW.
June 21st, 2006
(0)
Batman...likes fat chicks?!
(0)
HHAHAHAHA
June 21st, 2006
(0)
the second part was obviosly flashed
June 21st, 2006
(0)
Batman doesnt have pupils!
June 21st, 2006
(0)
haha he has that naughty smile haarr =D
June 21st, 2006
(0)
Make him wink!
June 21st, 2006
(0)
ololololololololol!!112! Nice one.
(0)
omfg 5
June 21st, 2006
(0)
amazing lololol
June 21st, 2006
(0)
lol what...the...f*ck
June 21st, 2006
(0)
XD WTF! The look on Batman's face is priceless!
June 21st, 2006
(0)
...
June 21st, 2006
(0)
lmao
June 21st, 2006
(0)
its an ok fad... but i f*cking hate the music
(0)
Anime trash... But +1 for still kinda funny.
June 21st, 2006
(0)
WHAT!?!
June 21st, 2006
(0)
WOW WTF?!
June 21st, 2006
(0)
LOL creepy batman
June 21st, 2006
(0)
I like this fad. A lot.
June 21st, 2006
(0)
THAT WAS PRICELESS. amazing.
June 21st, 2006
(0)
that is soooo creepy.
June 21st, 2006
(0)
That was disturbing.
June 21st, 2006
(0)
Oh my f*cking god.
June 21st, 2006
(0)
Justice League is American, f*cktard.
June 21st, 2006
(0)
Lol.
June 21st, 2006
(0)
hee hee!
June 21st, 2006
(0)
wtf!? haha
June 21st, 2006
(0)
:( http://creepybatman.ytmnd.com/
June 21st, 2006
(0)
lols
June 21st, 2006
(0)
this really is pretty much the same thing as moneyhats.
June 21st, 2006
(0)
His face is too priceless
June 21st, 2006
(0)
godlike
June 21st, 2006
(0)
0__0
June 21st, 2006
(0)
hahahahahahahahahha
June 21st, 2006
(0)
I was seriously expecting something with Robin. Hilarious nonetheless.
(0)
-1 for the eyes. I like it when he has the souless look in his eyes.
June 21st, 2006
(0)
It's not a natural-looking image edit, but you know what? I don't come here for digital editing classes, I come here for funny. And that is funny.
June 21st, 2006
(0)
^___________^ says batman. hilarious.
June 21st, 2006
(0)
And if you care so much about the pupils you really, really need to get a life. What do you expect, exactly? Do you expect him to re-animate it so Batman's entire head looks down? Because that's the only other option.
June 21st, 2006
(0)
WTF!??! its like some fat black dude!
June 21st, 2006
(0)
O_O -_- O_O -_- O_O XD XD XD XD XD
June 21st, 2006
(0)
Inconsistencies: (1) Batman is too hardcore to smile, (2) Batman has no pupils because (3) Batman is not a human.
June 21st, 2006
(0)
The ending f*cking wins.
(0)
One of my favorite fads lol.
June 21st, 2006
(0)
I can't stop laughing at this...
June 21st, 2006
(0)
Batman goes for BBW's.
June 21st, 2006
(0)
Good idea, bad editing. The gif unedited would fit the premise just fine.
June 21st, 2006
(0)
wahaHAHAHAHAHA WHAT THE FRK
June 21st, 2006
(0)
4 till you get rid of this editing nonsense.
June 21st, 2006
(0)
Best site ever
June 21st, 2006
(0)
F***ING HILARIOS!!!!!!
June 21st, 2006
(0)
Smiles at negro? That's not offensive.
June 21st, 2006
(0)
I found this hillarious, I showed this to a friend of mine, and he didn't get the joke and called me a f*ggot.
June 21st, 2006
(0)
Batman loves those big black girls.
June 21st, 2006
(0)
4'd, only because I expected uealuealuealuealue
June 21st, 2006
(0)
Oh my gawd
June 21st, 2006
(0)
eh i liked it until that end animation..
June 21st, 2006
(0)
wow, Batman... You surprise me.
June 21st, 2006
(0)
Fived, just because it's Batman. Also, nice editing.
June 21st, 2006
(0)
This wins now once you photoshopped it.
June 21st, 2006
(0)
corny
June 21st, 2006
(0)
"HAHAHA! I remember that episode! That was when I realized the Batman cartoon series was going down the sh*tter! Lawl!" That's strange, considering the gif is from an episode of Justice League Unlimited.
June 21st, 2006
(0)
First I was like "This old GIF?" And then I'm like XD.
June 21st, 2006
(0)
I thought about this...but a better Batman has no class would have been in Batman Begins, when the guy is taking a piss and Batman slams his head against the mirror...someone make that. Since I knew it was a matter of time before this...4.
June 21st, 2006
(0)
testing stupid voting not working thing :(
June 21st, 2006
(0)
YOU, WIN, INTERNET!!
June 21st, 2006
(0)
HOLY sh*t
June 21st, 2006
(0)
No class indeed... lol.
June 21st, 2006
(0)
lol batman has jungle fever.
June 21st, 2006
(0)
A pretty weak edit of http://batmantowel.ytmnd.com
June 21st, 2006
(0)
BBW FTW!?
June 21st, 2006
(0)
lol whats that chicks name
June 21st, 2006
(0)
AAAAHAHAHAHAHHAHHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHA.. aha.. ha.. oh man
June 21st, 2006
(0)
ok thats slightly creepy hahaha
June 21st, 2006
(0)
ROFLOMGLOL
June 22nd, 2006
(0)
SO CREEPY! lol, hillarious though. that grin at the end, so funny.
June 22nd, 2006
(0)
Wait, that is a chick!? Batman has a fat mangirl fetish! .... Sounds like something Frank Miller would actually put in these days...
June 22nd, 2006
(0)
xD
June 22nd, 2006
(0)
I lol'd
June 22nd, 2006
(0)
woulda beena +5 without the big grin/eyes edit. The King doesn't change facial expressions, neither should batman.
June 23rd, 2006
(0)
i lol everytime!
June 24th, 2006
(0)
Aww, I think I liked the original unedited version better, but this one still makes me laugh. :O
June 25th, 2006
(0)
Hehehe homepage'd. I love it.
June 25th, 2006
(0)
creepy.
June 27th, 2006
(0)
cant help but crack a smile every time i see it....no class indeed!!! a 5 for you, sir!
July 5th, 2006
(0)
5'd for the eyes and mouth.
July 6th, 2006
(0)
5'd, but if this gives me nightmares like I think it will, POINTS SHALL BE DEDUCTED!
July 6th, 2006
(0)
July 9th, 2006
(0)
lol, batman looks azn
July 10th, 2006
(0)
It was better before.
July 10th, 2006
(0)
The smile compensates for something else that has "lengthened." =)
July 16th, 2006
(0)
hahaa, no class at all...
July 16th, 2006
(0)
lmao
July 16th, 2006
(0)
o_0 I didn't know Batman had a thing for unattractive fat women.
July 18th, 2006
(0)
ewwwwww
July 21st, 2006
(0)
τ
July 22nd, 2006
(0)
LOL hes into fat chicks
July 24th, 2006
(0)
Bullsh*t, blackpeople have TINY COCKS!!!
July 24th, 2006
(0)
Fived for the best URL ever.
July 25th, 2006
(0)
creepy!
July 28th, 2006
(0)
XD Nice URL too. Smilesatnegros. Lmao.
July 31st, 2006
(0)
you fail, please try again ^_^
July 31st, 2006
(0)
lol
August 1st, 2006
(0)
OMGLOL
August 2nd, 2006
(0)
LMAO
August 7th, 2006
(0)
thats the goofiest smile at the end. i love it.
August 11th, 2006
(0)
YTMND's a poor excuse, I know. But it helps me remember... and I need to remember...Sometimes there's so much beauty in the world I feel like I can't take it, like my heart's going to cave in.
August 13th, 2006
(0)
wow
August 19th, 2006
(0)
that editing is hilarious XD
August 26th, 2006
(0)
lol, fat condolezza
September 10th, 2006
(0)
doesn't look enough like a smile looking at it again. his face just kinda stretches out. it needs to arch up at the edges.
September 11th, 2006
(0)
did u edit this, or slow it down, or was this real. good ytmnd anyway u answer.
September 16th, 2006
(0)
lol what a f*g. and i love the site address name
September 25th, 2006
(0)
ZOMG!! WTF BATMAN??!!
September 27th, 2006
(0)
The URL "Batmansmilesatnegros.ytmnd.com" alone is worth a 4.
December 15th, 2006
(0)
lololol. epic.
February 10th, 2007
(0)
That is suppose to be comfort music XD ITs still funny
February 21st, 2007
(0)
Naughty naughty, lol! Be nice if the smile was much more evil, though.
June 21st, 2007
(0)
this could also be a "suprise buttsecks" one if played right
(-1)
My good friend sent me this. 5'd
December 18th, 2007
(0)
THIS SHT MADE ME LAUGH LOOOOOL!!!!!! wat a stupid smile lol
March 3rd, 2012
(0)
Umfuld.