Israel rates Lebanon.
Created on: July 20th, 2006
Israel rates Lebanon.
Isreal rates Lebanon.

Sponsorships:

Vote metrics:

rating total votes favorites comments
(4.38) 1,434 63 340

View metrics:

today yesterday this week this month all time
1 1 0 0 36,479

Inbound links:

views url
3 https://www.google.com/
1 http://www.facebook.com/?ref=home
1 http://lulie.org/blog/wp-admin/post.php?post=142&action=edit

Add a comment

Please login or register to comment.
<< 1 2 >>
July 20th, 2006
(0)
lmao
July 20th, 2006
(0)
Haha.
July 20th, 2006
(0)
lol one star
July 20th, 2006
(0)
LOL
July 20th, 2006
(0)
5th...and yes
July 20th, 2006
(0)
Damnit I forgot Poland! >:(
July 20th, 2006
(0)
hehe
July 20th, 2006
(0)
I like it though...
July 20th, 2006
(0)
clever
July 20th, 2006
(0)
RAWNUTS APPROVES
(0)
4'd, -1 for music not making sense
July 20th, 2006
(0)
CLEVARRR
July 20th, 2006
(0)
...oh that's brilliant.
July 20th, 2006
(0)
I agree music could be better.
July 20th, 2006
(0)
1 Jew star. :o
July 20th, 2006
(0)
I GET IT
July 20th, 2006
(0)
sadly
July 20th, 2006
(0)
I couldn't find the Jewish Wedding music, and I couldn't get Fiddler on the Roof music to work. I looked for jewish folk music, and I found some really bad jewish rap music... really bad. So! I pulled something out of my large music repertoire that smelled of 'what it feels like after your site just got downvoted' and pasted it there.
July 20th, 2006
(0)
OMFG I JUST sh*t MY PANTS! GODDAMN HILLARIOUS! IF THIS DOESNT GET TOP5 I HAVE LOST ALL FAITH IN YTMND!
July 20th, 2006
(0)
took me a second to relize what it was, then i hahed
July 20th, 2006
(0)
I think I found better music, give me a second to get it up.
July 20th, 2006
(0)
2006-07-20 19:29:53 gr33nscr33n 2 stars I think you've got it backwards. The stars wouldn't be on the Israeli flag. Like when Adverb dvs you, the stars aren't on HIS site." QFT.
July 20th, 2006
(0)
nice idea but no good music
July 20th, 2006
(0)
LOL!!!!!
July 20th, 2006
(0)
That is clever
July 20th, 2006
(0)
Pretty good...I see a Jewtmnd fad coming...
July 20th, 2006
(0)
Lmfao! Love it.
July 20th, 2006
(0)
5'd, brilliant!
July 20th, 2006
(0)
you can put it on the board......yes!!
July 20th, 2006
(0)
Top drawer.
July 20th, 2006
(0)
win!
July 20th, 2006
(0)
like the new music?
July 20th, 2006
(0)
this is amazing
July 20th, 2006
(0)
It's hilarious.
July 20th, 2006
(0)
ELL EM A OH
(0)
+1 for jewish music (at least it sounds jewish)
July 20th, 2006
(-1)
Search "hava nagila" for the perfect music for this site. Also, f*ck zionism.
July 20th, 2006
(0)
I'd of done Hava Nagila but its a happy jewish song. A person or country who is downvoting isn't happy.
July 20th, 2006
(0)
clever, but makes for a terrible ytmnd
July 20th, 2006
(0)
L __________ O______ L
July 20th, 2006
(0)
Israel pwnz.
July 20th, 2006
(0)
Right, to down vote lebanon. Fox news says that they've killed over 300 of them so far.
July 20th, 2006
(0)
Lebanon will not be pleased XD 5'd
September 5th, 2007
(0)
not pleased :P
July 20th, 2006
(0)
ONly downvote that will ever incite a 5 and a fav.
(0)
What I think of this site.
July 20th, 2006
(0)
Put similar Stars of David on or below the Lebanese flag instead for a vote. *agrees with gr33nscr33n*
July 20th, 2006
(-1)
kill Lebanon!!
July 20th, 2006
(0)
i lol'd
July 20th, 2006
(0)
Downvoters! D:
July 20th, 2006
(0)
ahahah
July 20th, 2006
(0)
use hava nagila
July 20th, 2006
(0)
Hebrew reads from right to left. You should put the star on the right.
July 20th, 2006
(0)
Nice, still needs better music. What about Hava Nagila...or whatever it is?
July 20th, 2006
(0)
lol, jews ftw!
July 20th, 2006
(0)
lol
July 20th, 2006
(0)
go israel, work them a-rabs
July 20th, 2006
(0)
1'ed. It reminds me of the jokes nerds make.
July 20th, 2006
(0)
Don't they read from right-to-left? So..switch it? Maybe I'm just ignorant.
July 20th, 2006
(0)
since Hava Nagila is the traditional Jewish YTMND song, might as well.
July 20th, 2006
(0)
I
July 20th, 2006
(0)
Lol!
July 20th, 2006
(0)
"lol, jews ftw!" QFT
July 20th, 2006
(0)
Ha!
July 20th, 2006
(0)
good
July 20th, 2006
(0)
Clever.
July 20th, 2006
(0)
Is there any proof Hebrews rated YTMND's right to left? (find it and I'll flip) Until then if you want the stars right to left just flip your monitor, or yourself upside down. It will not work if you flip both :(
July 20th, 2006
(0)
Woo-nelly; I'm still a bad person for laughing at this, only because its sadly so true. :/ FIVE FOR JEWS. YAY JEWS!
July 20th, 2006
(0)
1 yiddish star.
July 20th, 2006
(0)
Lol, war.
July 20th, 2006
(0)
Those Israelis are f*cking crazy.
July 20th, 2006
(0)
guaranteed somewhere along the line someone is gonna take some stuff from the israel/lebanon war and incorperate it into ytmnd for the 2nd coming of the ytmnd/ebaum war.
July 20th, 2006
(0)
1'd for not being Anti-Semetic.
July 20th, 2006
(0)
needs better title, but good
July 20th, 2006
(0)
yay
July 20th, 2006
(0)
lol, zionazis
(0)
meh!
July 20th, 2006
(0)
Don't you mean "oiy!"?
July 20th, 2006
(0)
July 20th, 2006
(-1)
f*ck Muslems and their stupid precious n****r religion. 5.
July 20th, 2006
(0)
Even a Jew, such as myself, can appreciate this humour.
July 20th, 2006
(0)
What a great idea
July 20th, 2006
(0)
LAUGHTER!
July 20th, 2006
(0)
Hoho! I must say, good show!
July 20th, 2006
(0)
lol
July 20th, 2006
(0)
nice
July 20th, 2006
(0)
Israel ftw.
July 20th, 2006
(0)
LAWL
July 20th, 2006
(0)
I LOL'D LITERALLY
July 20th, 2006
(0)
4 Stars of David for clever.
July 20th, 2006
(0)
lovely
July 20th, 2006
(0)
soooo wrong, soooo funny
July 20th, 2006
(0)
Hopefully the real Holocaust happens now :)
July 20th, 2006
(0)
Go Israel.
July 20th, 2006
(0)
I'd change the name back to "How Isreal Feels About Lebanon", not expecting this and expecting fighting or war was funny :P
July 20th, 2006
(0)
OH THIS IS A YES!
July 20th, 2006
(0)
dercreep! OMG secret nazi ytmnd user!
July 20th, 2006
(0)
Haha, brilliant.
July 20th, 2006
(0)
truth
July 20th, 2006
(0)
I lol'd hard
July 21st, 2006
(0)
Israel, kick their asses. Hezbollah is responsible for over 200 US Marines killed in a suicide attack.
July 21st, 2006
(0)
I LOL'd
July 21st, 2006
(0)
yes hahaahh
July 21st, 2006
(0)
I hope Israel takes ove the Middle East!
July 21st, 2006
(0)
f*cking awesome!
July 21st, 2006
(0)
Oh f*cking eh. That is some funny *ss sh*t.
July 21st, 2006
(0)
+5 for reading the news paper.
July 21st, 2006
(0)
ha witty
July 21st, 2006
(0)
that's clever as hell. cheers!
July 21st, 2006
(0)
Wow. just Wow.
July 21st, 2006
(0)
You know, the middle east is a crap storm, but honestly, Israel at least is stable and logical, a region that cares about its people, i'd root for them to win out against the insanse muslim fundamentalists that hate everything (jews especially) and just want to run their land and misguided citizens into the ground. So yes, 1 those losers.
July 21st, 2006
(0)
Shabbat Shalom Lebanon! Israel Pwns Joo!
July 21st, 2006
(0)
July 21st, 2006
(0)
CLEARLY THEY HAVE LOST POSSESSION OF THEIRS
July 21st, 2006
(0)
I like things that make me feel guilty for finding them funny.
July 21st, 2006
(0)
i need a Bar Mitzvah
July 21st, 2006
(0)
lol
July 21st, 2006
(0)
jewz ftl
(0)
I just want their Jew gold.
July 21st, 2006
(0)
LMAO
July 21st, 2006
(0)
Oh man... that's just wrong a 5 for you!
July 21st, 2006
(0)
this is funny.
July 21st, 2006
(0)
AHAHA
July 21st, 2006
(0)
Upvoting Israel!
(0)
WIN
July 21st, 2006
(0)
PWNED
July 21st, 2006
(0)
Yay. Political humor AND Klezmier music. Give this man an award.
July 21st, 2006
(0)
f*ck Israel!
July 21st, 2006
(0)
Israel > Libanon hands down
July 21st, 2006
(0)
Genius, just genius
July 21st, 2006
(0)
NOT COOL, people are dying there and none of u should have 5'd or fav'd it. Not even hava nagilla music justifies that. (NEHN?)
July 21st, 2006
(0)
Rebellious Jewish kids draw UPSIDE-DOWN stars of david.
July 21st, 2006
(0)
roflcopter, oy!
July 21st, 2006
(0)
weeeeeeee! take that Lebanon
July 21st, 2006
(0)
Genius !
July 21st, 2006
(0)
Corin123: Hezbolah is killing jews, Israel has a right to defend itself... you're an antisemite, no?
July 21st, 2006
(0)
lol
July 21st, 2006
(0)
No Yiddish Cup for Lebanon LLALWOAL
July 21st, 2006
(0)
that's some clever sh*t
July 21st, 2006
(0)
I don't think you people know very much about Lebanon. It's not an extremist state like Iran, it's a democratically elected country with a lot of culture. There just happen to be some idiots with rockets on the southern border. It's actually really sick what's happening there, hundreds of civilians are being killed every day in hopes of catching the terrorist minority. You get a 2 for being clever but that's really not funny.
July 21st, 2006
(0)
HAHAHAHAHA
July 21st, 2006
(0)
Clever, but doesn't have staying power. Have a nice mid-vote, on me.
(0)
owned
July 21st, 2006
(0)
i am a jew and and i approve
July 21st, 2006
(0)
CLEVER LOL
July 21st, 2006
(0)
Lebanon is not even an Islamic State. The President is always Christian.
July 21st, 2006
(0)
I never said Lebanon was an Islamic state
(0)
YES
July 21st, 2006
(0)
what a coincidence
July 21st, 2006
(0)
genius
July 21st, 2006
(0)
mazel tov!
July 21st, 2006
(0)
This is actually pretty funny. Jews FTW
July 21st, 2006
(0)
Hah! One Star of David!
July 21st, 2006
(0)
Ah Israel, The International Down Voter.
July 21st, 2006
(0)
Freedom > Israel 2 stars because the idea at all with the star is good. But not what youre refering to.
July 21st, 2006
(0)
ROFL, Isreal downvotes. You should do a downvote with the star and cresent.
July 21st, 2006
(0)
Kalishinko, you're a real mensch.
July 21st, 2006
(0)
HAHAHHAHAHA
July 21st, 2006
(0)
I lol'd.
July 21st, 2006
(0)
clever
July 21st, 2006
(0)
Nice.
July 21st, 2006
(0)
4 for not using Jewish rap
July 21st, 2006
(0)
more like hezballah.
July 21st, 2006
(0)
it sux.
July 21st, 2006
(0)
5 for originality
July 21st, 2006
(0)
http://jewedplant.ytmnd.com/
July 21st, 2006
(0)
thats clever
July 21st, 2006
(0)
lol Does max approve?
July 21st, 2006
(0)
Jews...
July 21st, 2006
(0)
haha that's clever
July 21st, 2006
(0)
Harsh, but lawl.
July 21st, 2006
(0)
so clever
July 21st, 2006
(0)
haw haw!
July 21st, 2006
(0)
Hezbollah
July 21st, 2006
(0)
Not a huge fan of the music, but the image alone makes it all worth while with it's high originality.
July 21st, 2006
(0)
gold
(0)
genius. GENIUS!
July 21st, 2006
(0)
AAAAAAAAAAAAAAAAAAHAHAHAHAHA. f*cking Israeli downvoters.
July 21st, 2006
(0)
AHAHAHAHA
July 21st, 2006
(0)
Isreal downvotes.
July 21st, 2006
(0)
I love how everyone who commented, except one or two guys, don't know sh*t about lebanon. It's mainly a christian country. Also, if the extremist muslims would actually listen to what their book says instead of propaganda, there would be no conflict in the middle east.
July 21st, 2006
(0)
LMAO!!!!!
July 21st, 2006
(0)
f*ck isreal
July 21st, 2006
(0)
f*ck JEWS
July 21st, 2006
(0)
Israel gives Lebanon 3 stars, and downvotes Hezbollah. Get your political commentary right.
(0)
I'm Jewish, and I laughed out loud.
July 21st, 2006
(0)
1 because you seem to not know wtf is going on over there
July 21st, 2006
(0)
should be "ISrael rates Hezbollah" lebanon is just a tool here
(0)
God rest your soul, Hitler.
July 21st, 2006
(0)
Max should change the rating system to Stars of David.
(0)
(0)
ANTI SEMETIC BASTARDS SHOULD GO f*ck THEMSELVES IN THE ASS.
July 21st, 2006
(0)
1 start for leb
July 21st, 2006
(0)
nice idea but screw the war. Lex Luthor > Both sides
July 21st, 2006
(0)
absolutely amazing i also find people making ridiculous anti-semitic comments uncontrollably funny. so V
July 21st, 2006
(0)
=D funny
July 21st, 2006
(0)
Mazel Tov!!!
July 21st, 2006
(0)
good stuff
July 21st, 2006
(0)
5'd but f*ck jews. Is pork really that bad?
July 21st, 2006
(0)
lol, downvoting palestinians owns.
July 21st, 2006
(0)
nice
July 21st, 2006
(0)
lololololol
July 21st, 2006
(0)
Nice.
July 21st, 2006
(0)
rofl, israel make very bad thing so we are not anti semetic but israel suck
July 21st, 2006
(0)
lawl
July 21st, 2006
(0)
i dont hate jews, But i want to kill Zionists!!!
July 21st, 2006
(0)
rofl
July 21st, 2006
(0)
Liking the newer music.
July 21st, 2006
(0)
I lol'd.
July 21st, 2006
(0)
Israel pwns the Middle East!
July 21st, 2006
(0)
f*ckin great... Israel downvoters ftw!
July 21st, 2006
(0)
You, sir, are clearly a tuba player.
July 21st, 2006
(0)
lol, jews...
July 21st, 2006
(0)
I never knew the Israeli government was full of insecure, jealous downvoters. :P
July 21st, 2006
(0)
I don't like Israel.
July 21st, 2006
(0)
Ok, I lol'd.
July 21st, 2006
(0)
hahahahahahaha
July 21st, 2006
(0)
Those crazy jews with their circumcisions and their elf-locks.
July 21st, 2006
(0)
I fail to see the humor of the situation.
July 21st, 2006
(0)
f*ckin downvoting israelis
July 21st, 2006
(0)
haha GOLD. seriously a good one.
July 21st, 2006
(0)
im not downvoting, just playing up the joke LAWL
July 21st, 2006
(0)
yes.
July 21st, 2006
(0)
DerCreep is a racist homof*g.
July 21st, 2006
(0)
DerCreep is a racist homof*g.
July 21st, 2006
(0)
GTFO
July 21st, 2006
(0)
current events for the win!
July 21st, 2006
(0)
5/5! About time that Isreal fights back!
July 21st, 2006
(0)
"I'm not being anti-semetic." HECK YES. THE WORLD KIKES JEWS VERY MUCH. :)
July 21st, 2006
(0)
I am very offended
July 21st, 2006
(0)
also jews
July 21st, 2006
(0)
Wakka wakka!
July 21st, 2006
(0)
Hahaha. This is awesome. It'd be better if you put one of that rapping Rabbi's songs as the music.
July 21st, 2006
(0)
lol
July 21st, 2006
(0)
lmfao 
July 21st, 2006
(0)
XD clever
July 21st, 2006
(0)
Woot! Go Israel, also Sheqels.
July 21st, 2006
(0)
israel gon' rape lebanon!
July 21st, 2006
(0)
epicjew.ytmnd.com i changed my vote, u guys are right isreal does have a right to defend itself
July 21st, 2006
(0)
1 star for not being anti-semetic
July 21st, 2006
(0)
i liked this its very clever
July 21st, 2006
(0)
if you are going for full accuracy, "Modern Hebrew is written from right to left using the Hebrew alphabet" source: http://en.wikipedia.org/wiki/Modern_Hebrew_language
July 21st, 2006
(0)
They drink the bloody of Lebanese babies out of their Yiddish cups.
July 21st, 2006
(0)
Love Jews, hate Israel!
July 21st, 2006
(0)
"They drink the blood of Lebanese babies out of their Yiddish cups." QFT
July 21st, 2006
(0)
Oy Vhey!
July 21st, 2006
(0)
GENIOUS !
July 21st, 2006
(0)
instant 5
July 21st, 2006
(0)
I love this short, clever, to-the-point YTMND's.
July 21st, 2006
(0)
Haha, death to Islam.
July 21st, 2006
(0)
5 for that comment above.
<< 1 2 >>