It Was Meant To Be
Created on: July 29th, 2006
It Was Meant To Be
Dick's Sporting Goods and BJ's together? It was meant to be!

Add a comment

Please login or register to comment.
July 29th, 2006
(0)
haha
July 29th, 2006
(0)
the weather's...rather moist. 5'd
July 29th, 2006
(0)
lol
July 29th, 2006
(0)
Congratulations on finding a picture. You my friend are original.
July 29th, 2006
(0)
I don't like unedited pictures.
July 29th, 2006
(0)
i love it.
July 29th, 2006
(0)
+1 for music
July 29th, 2006
(0)
...perfect...almost too perfect...lol 5 for song...5 for image...-5 for my stupidity lol
July 29th, 2006
(0)
This is THE most perfect song for this picture
July 29th, 2006
(0)
Original content, please.
July 29th, 2006
(0)
ive got a plaza like that by me too, except to the right of Dick's is Seamans too lawl
July 29th, 2006
(0)
Hmm... I want more BJ's and Dicks...
July 29th, 2006
(0)
also Dicks
July 29th, 2006
(0)
lull
July 29th, 2006
(0)
wow
July 29th, 2006
(0)
Oh god, that's hilarious. Nice find.
July 29th, 2006
(0)
Original content... like maybe a random Sean Connery pic and a sound bite from one of his movies?!? Anyhow, music works with the pic = 4
July 29th, 2006
(0)
Turtles/Flo & Eddie win every time.
July 29th, 2006
(0)
:)
July 29th, 2006
(0)
haha i know right where this is, a long running joke here. Greetings from outside buffalo, new york where the weather was rather wet today!
July 29th, 2006
(0)
that's funny.
July 29th, 2006
(0)
Awesome
July 29th, 2006
(0)
I went to BJ's today... a Dick's was across the street.
July 29th, 2006
(0)
nice find
July 29th, 2006
(0)
I've stood in that parking lot and laughed.
July 29th, 2006
(0)
Ummm.... what's all that white stuff on the ground?
July 29th, 2006
(0)
you can put it on the board..... yes!
July 29th, 2006
(0)
lol thats great
July 29th, 2006
(0)
Nice job posting an entire song with an internet image.
(0)
it's been done. it sucked.
July 29th, 2006
(0)
awesome sound choice.
July 29th, 2006
(0)
5'd for song, I love this song.
July 29th, 2006
(0)
Is this the blank test site from a month ago with the Turtles on it? I'll 5 it if it is.
July 29th, 2006
(0)
umm well maybe we should post every funny image we find on the internets and call them ytmnds....
July 29th, 2006
(0)
You.... Win... Good day, sir.
July 29th, 2006
(0)
What a coi-ink-i-dink!
July 29th, 2006
(0)
that my friend, gets a 5
July 29th, 2006
(0)
I DON'T CARE, I JUST WANT MY AIR SNARES!
July 29th, 2006
(0)
hamjamt, the quote is "YOU DON'T CARE, YOU JUST WANNA PLAY YOUR AIR SNARES!" And if anyone finds a video of that commercial, it would make ytmnd gold.
July 30th, 2006
(0)
Good, but nothing beats the Seaman's, Dick's, and BJ's next to each other in the same plaza in Mays Landing, NJ.
July 30th, 2006
(0)
Wow, they really thought their partners through.
July 30th, 2006
(0)
I always thought BJ would make a good nickname before I learned English.
July 30th, 2006
(0)
amazing
July 30th, 2006
(0)
funny.
July 30th, 2006
(0)
lol, is this for real?
July 30th, 2006
(0)
Song makes it.
July 30th, 2006
(0)
Ah, good olde williamsville NY. The hell hole that I dwell in.
July 30th, 2006
(0)
clear. chance of rain 90%
July 30th, 2006
(0)
Ps. This is 5 minutes from my house. I lawl every time I drive by.
July 30th, 2006
(0)
how is this fun?
July 30th, 2006
(0)
The weather is funny, sir!
July 30th, 2006
(0)
quick someone explain this to me
July 30th, 2006
(0)
lawl'd
July 30th, 2006
(0)
XD
July 30th, 2006
(0)
not much work put into it....but its funny
July 30th, 2006
(0)
Why the f*ck is this top 15?
July 30th, 2006
(0)
needs seamen's furniture.
July 30th, 2006
(0)
Downvoting because content isn't "original" is stupid as hell. What do you think max did with "you're the man now dog" and finding forrester?
July 30th, 2006
(0)
It's wetter on the BJ's side.
July 30th, 2006
(0)
5 for full song.
July 30th, 2006
(0)
It took a whole 30 seconds for me to see it and spew coffee all over my new keyboard, cockface.
July 30th, 2006
(0)
Needs more Dick's
July 30th, 2006
(0)
5 mins from my house, goood times.
July 30th, 2006
(0)
pictures ftw
July 30th, 2006
(0)
hahaha, did you take this yourself, or did you find it online?
July 30th, 2006
(0)
f*cking A!
July 30th, 2006
(0)
i worked at BJ's. It isnt as great as you would imagine...
July 30th, 2006
(0)
poor branding decisions ftw
July 30th, 2006
(0)
hahahaha
July 30th, 2006
(0)
Rofl, nice find!
July 30th, 2006
(0)
It looks like the parking lot is rather wet.. lol 5
July 30th, 2006
(0)
yay
July 30th, 2006
(0)
Lol. Took me a few seconds, but I got it.
July 30th, 2006
(0)
Not feeling this, sorry -1'd
July 30th, 2006
(0)
theres a mall near me with a dick's, a BJ's, a seamen's furniture, and a chinese restaurant called King Wong Buffet
July 30th, 2006
(0)
King Wang Buffet*
July 30th, 2006
(0)
Is it just me or is that Dick's pretty small?
July 30th, 2006
(0)
3, -1 for song
July 30th, 2006
(0)
No cocks.
July 30th, 2006
(0)
Yeah, not ytmnd material.
(0)
I don't know what a BJ's is. :( We don't have them where I live. And yes, that is one small Dick's.
July 30th, 2006
(0)
http://wiki.ytmnd.com/NARV
July 30th, 2006
(0)
Thats nothing, I have a BJs, Dicks, and Seamans right next to eachother.
July 30th, 2006
(0)
3 for song.
July 30th, 2006
(0)
That's Transit Road in Clarence, isn't it?
July 30th, 2006
(0)
yep transit road in clarence XD
July 30th, 2006
(0)
Real good construction planning right there...
July 30th, 2006
(0)
lol clever
July 30th, 2006
(0)
xD never thought i'd ever seen those together xD
July 30th, 2006
(0)
lawl
July 30th, 2006
(0)
I can't help but laugh when my mom says she's going to BJs.
July 30th, 2006
(0)
That's great.
July 30th, 2006
(0)
"I love you BJ."
(0)
You forgot Seimens
July 30th, 2006
(0)
3 for the find, 1 for the lol -1 for not doing anything but posting a funny image with a song
July 30th, 2006
(0)
I don't get it but i'l give you a 4 because I love that song
July 30th, 2006
(0)
^^oh damn I made a comment on someone elses acount^^
July 30th, 2006
(0)
LOL! 4 for just pulling it off some site
July 30th, 2006
(0)
:0
July 30th, 2006
(0)
haha
July 30th, 2006
(0)
funny sh*t
July 30th, 2006
(0)
WewT!!111one
July 30th, 2006
(0)
ive had one of thoose by my house forever, in buffalo is this the same one??
July 30th, 2006
(0)
This is awesome on so many levels
July 30th, 2006
(0)
one time my aunt was looking for the Dick's website and typed in 'dicks.com'.....
July 30th, 2006
(0)
Too bad it's fake... I opened a up a Cock's there just a few months ago.
(0)
Perfect song for the image...btw for all you cocksuckers, you dont need a edit a picture thats already perfectly funny by itself. Go try to do a YTMND before complaining lousy bitches.
July 30th, 2006
(0)
The quick brown fox jumps over the lazy dog.
July 30th, 2006
(0)
July 30th, 2006
(0)
lame lame lame, grow up
July 30th, 2006
(0)
xD
July 30th, 2006
(0)
good song, yes. i often sing this in the shower while i dream about BJs and Dick's one day sharing strip-mall space. thanks for realizing my showerly vision. 2.
July 30th, 2006
(0)
????? argh another one in the top 15 i dont understand T_T
July 30th, 2006
(0)
BLOW JOBS AND PENISES. YAY!
July 30th, 2006
(0)
I always laugh when I drive by the one near my house...their sign says "BJ's Membership Club" which makes it even worse.
(0)
Anyone who downvotes this 1) has a small penis 2) has a vagina instead 3) also sucks
(0)
It's 109 in North Dakota
July 30th, 2006
(0)
Hot buggie on buggie action in bottom left.
July 30th, 2006
(0)
boo
July 30th, 2006
(0)
lol
July 30th, 2006
(0)
i dont get it but im laughing my *ss off any way!
July 30th, 2006
(0)
awesome... now watch ebaum steal it in the next week or so
July 30th, 2006
(0)
Come on *ssholes, not every ytmnd needs tons of work to be funny.
July 30th, 2006
(0)
WELCOME TO EBAUMSWORLD.ORG
July 30th, 2006
(0)
LOLZ ZOMG TEH BLOWJOB AND TEH PAYNIZ LOLOLOL
July 30th, 2006
(0)
Oh my god, this is right in my neighborhood...I think this is going to haunt me for a while now.
July 30th, 2006
(0)
funny, but not deserving of top 15 in any case. Very worthwhile, though. ★★★★
July 30th, 2006
(0)
UNIVERSE TIER
July 30th, 2006
(0)
You live in the mid-atlantic don't you
July 30th, 2006
(0)
booooring
July 30th, 2006
(0)
great
(0)
hmmmmm
July 30th, 2006
(0)
I'm surprised you didn't find the image on ebaum's finny pics page.
July 30th, 2006
(0)
you fail, please try again ^_^
July 30th, 2006
(0)
July 30th, 2006
(0)
yawn
July 30th, 2006
(0)
agree....no talent here
July 30th, 2006
(0)
XD pretty funny find.
(0)
I dont get this at all
July 30th, 2006
(0)
fially somebody spoofed it i live like rigt aroudn the corner and joke abotu it all the time
July 30th, 2006
(0)
Thanks for the comments, all. This is my first ytmnd. It's cool to make it into the top 15.
July 30th, 2006
(0)
lol
July 30th, 2006
(0)
i lol'd
July 30th, 2006
(0)
lol Very nice
July 30th, 2006
(0)
awe..
(0)
lmao coincidence? no one will ever know
July 30th, 2006
(0)
i like the picture and it would be worth 5 if you found this and photographed it yourself
July 30th, 2006
(0)
i agree with someone up there- +1 for music.
(0)
hahaha pun
July 30th, 2006
(0)
Ahahhaah, too much.
July 31st, 2006
(0)
haha, nice song choice
(0)
i like how one of the tags is sex...
August 6th, 2006
(0)
sticky.
August 25th, 2006
(0)
reality is the best entertainment
September 1st, 2006
(0)
son of a bitch, my friend took this picture, that's my grey audi in the middle, we subbed it to ENTENSITY.net, theif ;) Love the song though, perfect match.
September 8th, 2006
(0)
I came. You get a five and a big snuggle.
September 16th, 2006
(0)
5 for the music