minesweeper (firefox sync)
Created on: September 13th, 2006
minesweeper (firefox sync)
try firefox for sync, played using a modified version of this script: http://www.autohotkey.com/forum/topic11662.html also, obviously sound is http://tourettesguy.com/

Sponsorships:

Vote metrics:

rating total votes favorites comments
(4.48) 1,019 119 248

View metrics:

today yesterday this week this month all time
0 2 0 0 23,129

Inbound links:

views url
37 http://www.autohotkey.com/forum/topic11662.html
16 http://www.autohotkey.com/forum/viewtopic.php?t=11662
14 http://www.trafficfaker.com
12 http://www.autohotkey.com/forum/topic11662.html&highlight=autosw
9 http://www.autohotkey.com/board/topic/10626-automatic-minesweepe

Add a comment

Please login or register to comment.
September 13th, 2006
(0)
Boring.
August 10th, 2007
(0)
Oh ahahahahah, I remember this. Bob Saget turns this from 3 to 5. Cheers
September 13th, 2006
(1)
◄The ending made it worth it!►
September 13th, 2006
(0)
lol
September 13th, 2006
(0)
i like
September 13th, 2006
(0)
did he say bob saget?
September 13th, 2006
(0)
Man in a tracksuit attacks me. He says that he saw it before me. Wants to get things a bit gory.
September 13th, 2006
(0)
yes.
September 13th, 2006
(0)
I hate when that happens. Also, syncs fine in IE for me.
September 13th, 2006
(0)
5 for Bob Saget. Caught me by surprise. XD
September 13th, 2006
(0)
my c*ck syncs with your mom's vagina.
September 13th, 2006
(0)
+2 for Minesweeper, +2 for my favorite Enya song ever, +1 for WTF factor
September 13th, 2006
(0)
Perfect timing on the music.
September 13th, 2006
(0)
speaking of bob saget...http://www.myspace.com/60687547
September 13th, 2006
(0)
Lol. Clever. This could make an NEDM suprise so easily. But please, for god's sake (and my own) don't...
September 13th, 2006
(0)
Close to perfect timing in Firefox. Ending definitely made it worth it.
September 13th, 2006
(0)
This is a work of art.
September 13th, 2006
(0)
Not one of your best, but eh. I looked in your profile and I see a lot of Lazytown YTMNDs (I also notice that all your YTMNDs are higher than a 4.0). It's not that they didn't derserve that high of a rating (they're all pretty good). It just makes me wonder whether or not there is a user bias going on here. Do YTMNDs take into account the user who makes the YTMND? When I vote, I rarely look at the user until after I have voted. Like I said, this isn't a bad YTMND, it's just that I've seen some other ones that were much better get rated lower.
September 13th, 2006
(0)
Great beacuse I appreciate the time lost to this game. But it seemed about a half second off.
September 13th, 2006
(0)
This was completetly unexpected. Good job.
September 13th, 2006
(0)
darthno.ytmnd.com is an appropriate reaction.
September 13th, 2006
(0)
sync should be better now. I prepended 60ms of silence to the beginning of the wave file
September 13th, 2006
(0)
5 for firefox
September 13th, 2006
(0)
So slow... beat 90
September 13th, 2006
(0)
lawlz
September 13th, 2006
(0)
God I hate when that happens.
September 13th, 2006
(0)
err wait that didnt work switched back to the original sound it keeps getting worse for me.
September 13th, 2006
(0)
rofl
September 13th, 2006
(1)
stupid script didnt realize there was only 1 mine left
September 13th, 2006
(2)
Dude, you only had one mine left, and you had at least 3 places you knew it wasn't. The game was perfectly winnable. I guess you were playing for time.
September 13th, 2006
(-1)
not exactly an original idea, but wonderful execution. I could never hope to count how many times this has happened to me on the expert setting.
September 13th, 2006
(1)
you are right, I didnt even notice that the script made a very preventable mistake
September 13th, 2006
(0)
BOB SAGET
September 13th, 2006
(-2)
1 for firefox
September 13th, 2006
(0)
rofl, owned
September 13th, 2006
(-3)
-5 for predicted. +1 for Bob Saget. +1 for sources.
September 13th, 2006
(0)
I've done that before, I was so pissed.
September 13th, 2006
(0)
YUO FORGOT POLEND.
September 13th, 2006
(0)
lol, terrets guy
September 13th, 2006
(0)
I didn't know anyone marked the mines...
September 13th, 2006
(0)
LMAO
September 13th, 2006
(0)
when I was on dialup I'd play this on the very same settings
September 13th, 2006
(0)
OMG, minesweeper, Enya, and Bob Saget! Perfect combination, a winner is YOU!
September 13th, 2006
(0)
kinda predictable but DAMN you are fast at minesweeper i dont care if you loozed you are f*cking fast (or u edited it which would change my 5 to a 1 for your deception)
September 13th, 2006
(0)
Tourette's guy FTW.
September 13th, 2006
(0)
Hey way to downvote all the sites on the up and coming to help your site, I just lost all respect for you
September 13th, 2006
(0)
saw it coming
September 13th, 2006
(0)
AW BOB SAGGET!!!
September 13th, 2006
(0)
LOL, you didn't have to go and 5 my site. I just jumped to conclusions and thought you were trying to get your site higher by downvoting all the others. My mistake. And this site is pretty good
September 13th, 2006
(0)
5 for tourettes guy
September 13th, 2006
(0)
needs more explosion sound
September 13th, 2006
(0)
Tourettes guy FTW
September 13th, 2006
(0)
lol owned
September 13th, 2006
(0)
Bob Sagat!
September 13th, 2006
(0)
w00t that game is easy (when you cheat)
September 13th, 2006
(0)
lawlz u sux at dis
September 13th, 2006
(0)
haha ownej ending.
September 13th, 2006
(0)
Don't you hate when that happens? Don't play Enya when Minesweeping. You're liable to get owned.
September 13th, 2006
(0)
lol i was beat that yesterday
September 13th, 2006
(0)
f*ckin' douchebags getting high scores from narvs
September 13th, 2006
(0)
different with a twist...love it.
September 13th, 2006
(0)
Damn it...I actually expected the game to be completed!
September 13th, 2006
(0)
BOB SAGET
September 13th, 2006
(0)
good choice of music
September 13th, 2006
(0)
Unexpected ending. I like it!
September 13th, 2006
(0)
bob saget?
September 13th, 2006
(0)
ROFL so close
September 13th, 2006
(0)
5 for unexpected Tguy, I lol'd hard
September 13th, 2006
(0)
5 for Bob Sagat, or whatever the f*ck was said.
September 13th, 2006
(0)
hahaha, you win again
September 13th, 2006
(0)
so true
September 13th, 2006
(0)
I don't think tricolor watched it all the way to the end..I was going to five it for amazing, but now I'm fiving it for making me laugh so hard I got a piece of cinnamon toast crunch stuck up my nose.
September 13th, 2006
(0)
i hate minesweeper. i suck at it.
September 13th, 2006
(0)
AHAHAHAHA, OWNED
September 13th, 2006
(0)
Watching this I thought... it would be better if he lost at the very end!
September 13th, 2006
(0)
God do I know that feeling.
September 13th, 2006
(0)
Somehow this surprised me.
September 13th, 2006
(0)
Oh, and whoever said "1'd for Firefox" should know that Firefox is only needed for this because MSIE sucks donkey balls.
September 13th, 2006
(0)
lol for BOB SAGET!!!
September 13th, 2006
(1)
where's the NEDM?
September 13th, 2006
(0)
Ah, 'Bob Saget'. I will try to use that as my expletive of choice from now on. AH BOB SAGET!!!
September 13th, 2006
(0)
Ending made it
September 13th, 2006
(0)
That happened to me soo many times.
September 13th, 2006
(0)
Enya thumbs down.
September 13th, 2006
(0)
That synced PERFECTLY in IE for me.
September 13th, 2006
(0)
4 but 5'd for ADHD downvoters who were raised by television sets.
September 13th, 2006
(0)
insta 5 for enya , gonna download that tune now
September 13th, 2006
(0)
go figure that would happen. i can barely do a 10x10 with 10 mines. its amazing you got that far
September 13th, 2006
(0)
Oh, Bob Saget!
September 13th, 2006
(0)
so damned good
September 13th, 2006
(0)
bob saget
September 13th, 2006
(0)
5 for "OH BOB SAGET!!!"
September 13th, 2006
(0)
i had this idea a while back, but you did it much better. 5'd
September 13th, 2006
(0)
LOL! BOB SAGET
September 13th, 2006
(0)
you win
September 13th, 2006
(0)
1 for not syncing and ruining it. not great in the first place anyway
September 13th, 2006
(0)
LOL! xD Terrets guy!
September 13th, 2006
(0)
I lol'd
September 13th, 2006
(0)
Pretty good! Haha
September 13th, 2006
(0)
XD LOL
September 13th, 2006
(0)
Personally, I think it'd be better with just Enya, but that's just me... 4/5 anyway. :)
September 13th, 2006
(0)
I freaking hate when that happens.
September 13th, 2006
(0)
F*CK YES because i love Tourettes Guy!
September 13th, 2006
(0)
LMFAO! The ending is perfect!
September 13th, 2006
(0)
tourettes makes me laugh everytime!
September 13th, 2006
(0)
BOB SAGET
September 13th, 2006
(0)
WTFROFLMAOMGHAX! XD
September 13th, 2006
(0)
I know the feeling. Impressive to get (100+?) images into 1.5 mb.
September 13th, 2006
(0)
I expected it to form a swastika or something. +5
September 13th, 2006
(0)
5'd for tourettes guy
September 13th, 2006
(0)
Oh BOB SAGET
September 13th, 2006
(0)
nice ending
September 13th, 2006
(0)
VinnysMafia, the image is not 1.5MB is is 150KB :)
September 13th, 2006
(0)
LMFAO!!!
September 13th, 2006
(0)
i wanna f*ck the tourettes guy.
September 13th, 2006
(0)
Needs more Shatner!
September 13th, 2006
(0)
-1 for enya, -1 for making me remember the stress of minesweeper! +2 for all that work. LOL... good job.
September 13th, 2006
(0)
Aw, doesn't sync in IE?
September 13th, 2006
(0)
5'd for good use of the Tourette's Guy. Thanks to him, "BOB SAGET!" is the only thing I can think of when I'm pissed.
September 13th, 2006
(0)
lol
September 13th, 2006
(0)
Its hilarious but it never syncs. It always says "Bob Saget!" too soon. =(
September 13th, 2006
(0)
god, that was unbe-f*ckin-lievable. 5'd
September 13th, 2006
(0)
that hurts so much
September 13th, 2006
(0)
tourettes guy sucks
September 13th, 2006
(0)
True.
September 13th, 2006
(0)
Magic and Unpredictable and LOL
September 13th, 2006
(0)
You calmed me, then made me lol. I salute you.
September 13th, 2006
(0)
lol bob saget
September 13th, 2006
(0)
yea I'm not a tourettes fan but that was my easiest access to SFW profanity.
September 13th, 2006
(0)
bob saget is evil man. evil.
September 13th, 2006
(0)
you fail, please try again ^_^
September 13th, 2006
(0)
you make me cry ^_^
September 13th, 2006
(0)
end = 4
September 13th, 2006
(0)
lol f*ck u use windows 2000. Or the windows 2000 theme in windows xp...
September 13th, 2006
(0)
your hax phailed j00
September 13th, 2006
(0)
I have a site you called a 'short film' and this is just a mere few seconds shorter than it. regardless, its okay.
September 13th, 2006
(0)
hahahahahahaaaaaaaa
September 13th, 2006
(0)
O_o o_o -_- -_- O_O XD XD XD XD XD
September 13th, 2006
(0)
Yes GTzCadillac, using the win2k theme probably knocked 15k off the image size.
September 13th, 2006
(0)
I've had that happen before. It's just a random pissoff but damn it makes me angry.
September 13th, 2006
(0)
lol tourettesguy makes any ytmnd an intsant classic. this is amazing
September 13th, 2006
(0)
use the end of "counter strike gone wrong" where they do the minesweeper thing for sound. on google video
September 13th, 2006
(0)
so true
September 13th, 2006
(0)
Between two dogs, which hath the deeper mouth, between two blades,which bears the better, between do horses which doth bear him best, between two girls, which hath him the merriest eye.
September 13th, 2006
(0)
Fix the low sound volume and you'll get a 5
September 13th, 2006
(0)
OHHHHHH BOB SAGET!!!!!
September 13th, 2006
(0)
ive been there lol
September 13th, 2006
(0)
lmao... i never beat a game of mine sweeper :(
September 13th, 2006
(0)
5 for ending
September 13th, 2006
(0)
haha nice
September 13th, 2006
(0)
AH BOB SAGET!
September 13th, 2006
(0)
TOURETTES GUY! the loop needs to match up the timing with the sound though
September 13th, 2006
(0)
HAHAHAHA Tourette's guy
September 13th, 2006
(0)
you win, keep up the good work. ;D
September 13th, 2006
(0)
hehe
September 13th, 2006
(0)
5 for tourretes guy
September 13th, 2006
(0)
Fails in IE. But I had a feeling that was going to happen.
September 13th, 2006
(0)
i like it but it's not spectacular.
September 13th, 2006
(0)
Would have been better if he yelled "WTF + explosion."
September 13th, 2006
(0)
minesweeper sucks, cause its sometimes random if you win or loose
September 13th, 2006
(0)
Approved. 5
September 13th, 2006
(0)
yay
September 13th, 2006
(0)
I peed a little. lmao.
September 13th, 2006
(0)
Sumguy21 approves of this message.
September 13th, 2006
(0)
hahaha @ u
September 13th, 2006
(0)
I lolled. Great twist 5
September 13th, 2006
(0)
awsome
September 13th, 2006
(0)
5 for awesomeness. It's 30 x 24, not 64 by 64.
September 13th, 2006
(0)
I hear you on that one!
September 13th, 2006
(0)
The ending was worth the wait!
September 13th, 2006
(0)
Always a win with Tourettes Guy
September 13th, 2006
(0)
that.....SUCKS, i feel so bad for you
September 13th, 2006
(0)
LOL!
September 13th, 2006
(0)
lmao i love the ending
September 13th, 2006
(0)
Pretty music... and then "BOB SAGET!"
September 13th, 2006
(0)
lol, swept
September 13th, 2006
(0)
Rofl!
September 13th, 2006
(0)
BOB SAGAT!
September 13th, 2006
(0)
*LOL* Owned.
September 13th, 2006
(0)
September 13th, 2006
(0)
KEEP POSTING CRAP PLS
September 13th, 2006
(0)
Enya gets a 5. Firefox makes it a 3.
September 13th, 2006
(0)
tough break there
September 13th, 2006
(0)
AHH BOB SAGET!
September 13th, 2006
(0)
Happens to me every time I get close to finishing the hard mode.
September 13th, 2006
(0)
haha that one guy i forgot the disease haah
September 13th, 2006
(0)
I was about to 1 it for the Enya, but Tourettes guy ftw.
September 13th, 2006
(0)
Is tourettes guy becoming a new fad here? Old site but funny.
September 13th, 2006
(0)
The music wins, but I give the image "expect'd/10"
September 13th, 2006
(0)
first ytmnd to make me lol today. here iz ur 5er.
September 14th, 2006
(0)
lol, that sux.
September 14th, 2006
(0)
lawl
September 14th, 2006
(0)
I was wondering why you needed a sync, Only two words describe this. BOB SAGET
September 14th, 2006
(0)
Know we all know the games secret and can take over the world!
September 14th, 2006
(0)
YES!!!!!!!!!!!!
September 14th, 2006
(0)
HAHAH!
September 14th, 2006
(0)
wow ive never seen anyone get that far in minesweeper before
September 14th, 2006
(0)
i liked it
September 14th, 2006
(0)
funny as hell
September 14th, 2006
(0)
It is green.
September 14th, 2006
(0)
HAHAH, the Enya music just makes it all the mroe funny when you finally exploded
September 14th, 2006
(0)
4 cause the music soothes me.
September 14th, 2006
(0)
I saw that coming lol
September 14th, 2006
(0)
frickin great SAGET!
September 14th, 2006
(0)
needs more vagina.
September 14th, 2006
(0)
You know, I should have expected something like that. Good job!
September 14th, 2006
(0)
el oh el! 1337 m1/\/s\/\/33P3R!!!
September 15th, 2006
(0)
bob saget!
September 15th, 2006
(0)
ALMUSIC IS OFFICIALLY A GOD
September 16th, 2006
(0)
Lol love it
September 18th, 2006
(0)
5 For teh Bob Sagget
September 18th, 2006
(0)
OH BOB SAGET.
September 19th, 2006
(0)
ROFLMAO!!! Too many times has that happened to me. OH BOB SAGET!
September 20th, 2006
(0)
boom
September 24th, 2006
(0)
OH BOB, SAGET!
September 27th, 2006
(0)
LMAOFTW
September 28th, 2006
(0)
I Loved your sitehttp://alskjdflaksjfd.ytmnd.com5'ed
October 3rd, 2006
(0)
right when the song was getting good =/
October 4th, 2006
(0)
Hi
October 9th, 2006
(0)
Wonderful.
October 13th, 2006
(0)
win
October 22nd, 2006
(0)
Tourretes guy gets a 5
October 24th, 2006
(0)
BOB SAGET!
October 28th, 2006
(0)
I love that twist ending. OH, BOB SAGET!
October 30th, 2006
(0)
XD
November 10th, 2006
(0)
awesome dude you the man
December 4th, 2006
(0)
WOW amazing
December 15th, 2006
(0)
hahahhaha your sites rule
December 18th, 2006
(0)
Ending gives this a 5... out of 5.
December 26th, 2006
(0)
|-5| is how many stars you get
December 30th, 2006
(0)
seen something like this before.... :(
December 30th, 2006
(0)
Oh em gee! Tourettes guy! 5'd for that
January 1st, 2007
(0)
^_^
January 7th, 2007
(0)
HAHAHA
January 14th, 2007
(0)
Hahaha I was going to 5 it before I even heard tourettes guy.
February 7th, 2007
(0)
I can't describe how many times this must've happened to me on expert!
February 8th, 2007
(0)
It's nice to know that I'm not the only one marking mines.
March 16th, 2007
(0)
Epic.
March 23rd, 2007
(0)
love this one, saw it when it u made it, just found it again thru your userpage.
July 2nd, 2007
(0)
jihad minesweeper
July 9th, 2007
(0)
Hahaha, I didn't see that coming at all!
July 13th, 2007
(0)
OH BOB SAGET!!
July 16th, 2007
(0)
I lol'd
July 28th, 2007
(0)
heh that sux
August 17th, 2007
(0)
I so fail at that game.
October 18th, 2007
(0)
Ah screw minesweeper.
December 31st, 2007
(0)
my friends and I were laughing our asses off at this site the other day. actually, we looked through most of your sites and lol'd at them, especially Microsoft Success
March 26th, 2013
(0)
very good